دفاع سایت نزدیک به مشایی از جن گیری

دفاع سایت نزدیک به مشایی از جن گیری

سایت محرمانه آنلاین که از سلسله سایت های نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی به شمار می رود در مطلبی به دفاع از جن و جن گیری پرداخت و نوشت که می توان از خدمات جن های خوب ، مانند مطلع شدن از برخی اخبار ، بهره جست و این امر اشکالی ندارد.

محرمانه نیوز نوشت:
به اعتقاد اساتید دین از آنجا که در قرآن بر وجود جن تاکید شده، خرافات خواندن آن نفی قرآن و شرک محسوب می‌شود. در قرآن سوره ۷۲ سوره‌ی جن نام دارد و آیه‌های بسیاری به توصیف ویژ‌گی‌های این "مخلوقات" اختصاص داده شده است.مطابق آموزه‌های قرآن  کریم جن مانند شیطان از آتش آفریده شده، اما مصداق "شر" به شمار نمی‌آید. در سوره حجر تاکید می‌شود که خلقت جن پیش از آفرینش انسان انجام شد. در سوره انعام آمده است که برای جن و انس رسولانی از جنس خودشان فرستاده شده تا احکام الهی را به آنها ابلاغ کند. برخی از علما  از جمله محمد حسین طباطبایی و ناصر مکارم شیرازی (در کتاب‌های تفسیر "المیزان" و "نمونه") معتقدند که منظور از رسول در این آیه پیامبری از جنس جن نیست.جن خوب، جن بدآیت الله مکارم شیرازی اعتقاد دارد که «‌از خود جن پیامبر نبوده، بلکه انبیای الهی برای تبلیغ رسولانی از جن‎ها را مأمور تبلیغ می‎کردند و این از آیات اول سوره جن به خوبی روشن است.»به روایت قرآن جن‌ها مانند انسان خوب و بد و مومن و کافر دارند. افزون بر این جن توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارد که از انسان دریغ شده. برخی مفسران معتقدند که شیطان گونه‌ی پلید جن است. اعتقاد به وجود جن در بسیاری دیگر از دین‌ها نیز وجود دارد.مطابق آنچه در آیه‌های مربوط به سلیمان در قرآن آمده "جن خوب" حتا می‌تواند در خدمت پیامبران باشد و خدماتی به آنها بدهد که از عهده‌ی انسان برنمی‌آید. به عبارت دیگر جن، هم می‌تواند انسان را تسخیر کند هم ممکن توسط او تسخیر شده و به خدمت گرفته شود. از این منظر در چارچوب اعتقادات مذهبی مسلمانان، و برخلاف آنچه در ادبیات سیاسی ماه‌های اخیر رایج شده، "جن‌گیری" الزاما مترادف شیادی و کلاهبرداری نیست.استفاده از خدمات "جن خوب"به عبارت دیگر، به باور مسلمانان باید این امکان را پذیرفت که افرادی قادرند "جن بد" را طرد کنند و "جن خوب" را به خدمت بگیرند. میان علمای اسلام در مورد آگاهی جن از عالم غیب اختلاف وجود دارد. اما تقریبا همه معتقدند که چون جن می‌تواند فاصله‌های زمانی و مکانی را در چشم بر هم زدنی طی کند، امکان آگاهی از خبرهایی را دارد که انسان از آن بی‌اطلاع است. یکی از معروف‌ترین مسجدهای مکه "مسجد الجن" است که در غرب شهر قرار دارد. این مکان محل نزول جنیان محسوب می‌شود و خواندن دو رکعت نماز در آن برای حاجیان مستحب تلقی می‌شود.ورود "جن‌گیری" به ادبیات سیاسیکتاب‌های فراوانی در مورد جن نوشته و منتشر شده و در تمام تفسیرهای قرآن بخشی به این موضوع اختصاص دارد. شهید آیت الله مرتضی مطهری که یکی از نظریه‌پردازان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، دو کتاب در مورد جن نوشته است. به باور مسلمانان جن به عالم نامحسوس تعلق دارد و اعتقاد به وجود آن نیازمند استدلال عقلی و علمی نیست.

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
یک مشت بیسواد و نادان، خرافاتی و بی ریشه این مزخرفات را در کشور براه انداخته و گسترش میدهند.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

reza19357 - مالزی - کوالا لامپور
خرافات چیه. اینها رو که دیگه همه قبول دارن. مثل روح آدم. هر چیزی که نشه دید رو باید بگید خرافات. حتما این رو هم علم باید بیاد ثابت کنه؟؟؟
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

rezashah1919 - ایران - تهران
مرتضی مطهری یکی از کثیفترین عنصر روی زمین است. کسی که روی منبر آن همه گزاف گوئی میکرد. اولین نفری بود که در حمله پلیس شاه / فرار را بر قرار ترجیح داد.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. متأسفانه جن‌های بد گیر ما ملت افتاده اند.کافیه سری به حوزه‌های علمیه بزنید.سردسته آنها هم مصباح یزدی.جنتی،علم الهدی،تائب و......تا ریشه این جنها کنده نشه ایران روی خوش نخواهد دید.ولی‌ بر عکس جنها ی خوب تو‌ ها لیوود فراوون. به قول دوست عزیز khosh bavar شاد و ضدّ جنس بد باشید.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
آقا احمدی‌نژاد خودش اثبات این قضیه است! اگه دقت کنید می‌بینید قیافه‌ی آدمیزاد که نداره، بو هم که میده. پس معلومه که جن بوداده خرافات نیست و وجود احمدی‌نژاد هم خودش بهترین دلیله. البته شورای اسلامی اجنه مقیم مرکز تعلق داشتن مموتی به دسته جنیان رو مشکوک دانسته و عنوان کرده بو دادن مموتی به خاطر حموم نرفتنه در صورتی که همگان می‌دانند که اجنه صبح‌های سحر به حمام‌های عمومی میرن و استحمام می‌کنند!
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

ali bidin - ایران - تهران
سطح فکر مردم رو دارن ذره ذره بر می گردونن به دوران شاه سلطان حسین رمال. دنیا کجا میره اینا کجا. خوب بابا اینکه می گن دین از سیاست باید جدا بشه یعنی همین...به جن گیری اعتقاد داری خوب برو جن گیریت رو بکن اما نه تو هیات دولت مملکت...مگه اون هندیه گاو پرست میاد ادرار مقدس گاوش رو ببره تو هیات دولت هند و برا رفع مشکلات بهش متوسل بشه؟ اونم مثل شما مطمئنه که عقیدش درسته و مو لا درزش نمی ره اما قوانینی مملکتی بهش اجازه ادغام دین و سیاست رو نمی ده.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
اصلا مثلیکه کسی مقصود مشائی رو هنوز نفهمیده که چرا باهاش آخوندها دشمن شدن ؟؟؟!!!! . جن و غیب گوئی توهینی بزرگ به خمینی "هندی زاده" و دیگر آخوندهای غیب گو میباشد !! مشائی قدم زنان در خیابان های شهر بمبی هندوستان در صدد یافتن جن با جنس مرغوب است و دربدر دنبال دکان مرتاضیه که انگلیس ها و فرانسوی ها خمینی رو برای آموزش غیب گوئی و جن بازی و طلسم کردن پیشش فرستاده بودن و درهر دکان هر لبنیاتی و مرتاصی را باز می کنه و از فروشنده سئوال می کند: . Hello Sir, do you the best qualtiy gens for the iranian people. هندیه با چشمان از هدقه بیرون زدش و دندان های کج و مواجش با تکان دادن سرش میگه بله بله ....همون خمینی هندی زاده و سی و چند سال پیش انگلیس ها آوردنش اینجا و ما طلسم از نوع انگلیسیش به اون تزریق کردیم !! . سرگرم کردن چند میلیون خل وچل و "علف هرز" متاسفانه ساکن شده و شاخه دوانده در ایران فقط بعهده و تحت امتیازاروپائی ها و نوکرشون اون بد مشهدی ظالم صفت و خونخواره که همون خامنه ای مرتاض باشه و بس !! .
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

seven11 - مجارستان - بوداپست
فرض را بر این میگیریم که جن وجود داره!! آیا عقلانیت انسان کافی نیست که اینها دست به دامن اجنه شده اند؟ اگر این آقایان کمی بر اطلاعات و علوم مدرن بیافزایند دیگر احتیاجی به دیو و جن و رمال نخواهند داشت مشکل اساسی اینها بیسوادی است.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
از قدیم جن را با لقب از ما بهتران خطاب میکردند به این معنی که برتری آنها را در بعضی موارد بر انسانها قبول دارند تا آنها را وادار به مداخله یا مقابله و اثبات برتری خود نکنند. برتری هایی از نوع سرعت در عمل حضور در هر لحظه آشنایی به ماورا یا چیزهایی که انسانها با چشم سر قادر به دیدنش نیستند. تا به این ترتیب گروه جن و انس زندگی خود را داشته باشند و به کار هم کار نگیرند. اگر خداوند عده ای از آنها را به هنگام حضور پیامبرانش مامور انجام کارهایی مانند آوردن تخت بلقیس به دربار سلیمان و یا حضور آنها هنگام نزول آیات قرآن نزد پیامبر میکرد با فرمان و صلاحدید خود او بود....
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
.. از سویی علوم جفر که بسیار گسترده است راهکارهای استفاده از جن و یا علوم ماورا را به مستعدین و محققین این علم آموزش میداد. همانگونه که هر چیز آفت خود را دارد عده ای رمال و شیاد و یا جادوگر از این علوم سوء استفاده کرده و با شیاطین و یا اجنه ی کافر ارتباط گرفته و در جهت جدایی ها نفرت بهم زدن دوستی ها بسته کردن کارها و اعمال خبیث دیگر بهره میبردند که بلاطبع مشتری خود را هم داشت. اما عده ای که خدا ترس بودند به واقع از توانایی هایشان در جهت گشایش امور مردم بهره برده از این راه امورات خود را هم می گذراندند. همانگونه که در تمام ملل و کشورها چه با تمدن چه بی تمدن این مسائل مرسوم است. از بعد از انقلاب سیاه و یا بهتر بگوئیم قبل آن رمال بازی به جای حکومت داری نشست آنهم در جهت مطامع حکومت که مضرات اساسی برای ملت و کشور داشت. از عکس هندی زاده را در ماه دیدن شروع و تا این لحظه که ضحاک را فرعون وار بر سرنوشت مردم همان رمالان و جادوگران حاکم کرده اند ادامه دارد....
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
.. درد اینجاست که چند حجره ی جن گیری یا در این رابطه ها تبدیل به بیت رهبری ضحاک هیئت دولت اعم از سه قوه ارتش سپاه بسیج شده در افتصاد هم تا جایی نفوذ کرد که کارخانجات و کلیه ی تولیدات را تعطیل و بازار چین کمونیست از خدا به دور را رونق داد. که همه ی اینها از تبعات و عملکرد شیاطین اعم از انس و جن است. چرا باور نداریم که ضحاک همان فرعون و حکومتش همان جادوگرانش هستند. چگونه باید این امر بر ما ثابت شود. آیا هنوز خشکه مقدسین جاهل و چشم و گوش بسته او را به عنوان رهبر خود آنهم رهبر معنوی قبول دارند؟ فردای سرنگونی این دجالان باز ننه من غریبم سر نکنند که ما نمی دانستیم و جاهل بودیم در جاهل بودنشان که شکی نیست اما نمی توانند حاشا کنند که نمی دانستیم. چون با گوشهای درازشان همه چیز را در این موارد شنیده اند و با چشمان باباقوری شون همه چیز را دیده اند....
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
. ضمنا با این ترفند و گیر دادن به مشایی و اطزافیانش ضحاک و تمساح خود را از این قضیه منزه نشان می دهند در صورتیکه اینگونه که معلوم است اجنه ی مشایی و گروهش زبل تر از اجنه و شیاطین تمساح و ضحاک بوده اند. به همین خاطر آنها را دستگیر کردند و الان در زندان با اعمال شکنجه در حال در آوردن اطلاعات از آنهایند و پیگیری عملکردشان. جنهای بیچاره هم که اربابانشان را در زندان می بینند بی خاصیت شده اند. اما اگر جنهای قوی باشند باید بروند سراغ تمام حکومتیها و دمار از روزگارشان در بیاورند اول سراغ تمساح بعد ضحاک و اهل بیتش بعد لاریجانی و برادران عراقی تا الی آخر. حالا که ارباباتون رو گرفتن شما هم پدر ارباباشونو در آرین آفرین بر شما جنهای خوب بعدشم اون اربابای خنگتون رو فراموش کنین و از حبسشون در بیاین تا زندگی عادی خودتونو داشته باشین.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

nasemi - ایران - قوچان
تا زمانی که کسائی مثل reza19357 - مالزی - کوالا لامپور . وجود دارند آخوندها حکومت خواهند کرد- فقط همین.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

nasemi - ایران - قوچان
تا زمانی که کسائی مثل reza19357 - مالزی - کوالا لامپور . وجود دارند آخوندها حکومت خواهند کرد- فقط همین.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مموتی جن گیری هم میکنه?!!! دکترررررررر مموتی جن گیر مدیریت جهانی جن ها رو برعهده گرفته!!!! ساندیس خورها بدجوری خفه خون گرفتن. هههههههه
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
چون در قران امده !!!قبول! تخم جن هم پس راسته!یعنی اخوندها پدرشون جن تشریف دارن.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
nader جان, دمت واقعا گرم, خوب خندیدم که گل گفتی ! پس تا بعد .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +461واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +429شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +307عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +274رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +236یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید