آمریکا: با سه زن بن لادن در پاکستان گفتگو کردیم

آمریکا: با سه زن بن لادن در پاکستان گفتگو کردیم

مقامات آمریکایی می گویند که در پاکستان با سه همسر اسامه بن لادن، رهبر کشته شده القاعده گفتگو کرده اند.این زنان در هنگام حمله کماندوهای آمریکایی به مخفیگاه بن لادن در شهر ابیت آباد پاکستان، در این مخفیگاه بودند.

رهبر القاعده در این حمله کشته شد.

وزارت دفاع آمریکا گفته است که جزئیات گفتگو با همسران بن لادن را منتشر نخواهد کرد.

پیش تر گزارش شده بود که میان دولت های آمریکا و پاکستان بر سر دسترسی به زنان بن لادن اختلاف وجود دارد.

asal.bano - انگلستان - انگلستان
بن لادن یک دنیا راگذاشته سر کار, خودش سه تا سه تا حال میکنه مارمولک
شنبه 24 اردیبهشت 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
این امریکائیها خودشان بنلادن را اموزش دادند و به او سلاح دادند تا مجاهدان افغان را مسلح بکند و با روسها بجنگند و همین بنلادن وقتی خیانت امریکا را به مجاهدان افغان دید به دشمن امریکا تبدیل شد و چونکه کاملا با امریکا اشنائی داشت گرفتنش بسیار سخت بود.بحرحال امریکا و بنلادن مثل هم بودند هر دو انسانها را میکشند منتهی امریکا با حمله نظامی در پوشش دمکراسی و دیگری حملات تروریستی در غالب اسلام .اما هر دو تا قبلا دستشون توی یک سفره بوده.تف بشرف هر چی نامرد و بیشرف و مظلوم کشه.
شنبه 24 اردیبهشت 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
مردک فاسد حرمسرا باز کرده بود.
شنبه 24 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
dkdk - دانمارک - اسلیس . شما اسلامیها فکر می کنید همه مثل خودتان بی سوادهستند بله القاعده و طالبان بوسیله ی غرب باهمکاری عربستان و پاکستان-- برای مبارزه با اشغال افغانستان بوسیله ی شوروی و نفوذ کمونیسم در منطقه بوجود امد ولی ذستورالعمل تمام اعمال کثیف این جانوران همان دین و کتابی است که خودت را برای ان تکه پاره می کنی/
شنبه 24 اردیبهشت 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس . متاسفم که تعصب خشک و بی منطقت باعث شده که نتوانی با عقلانیت و عادلانه قضاوت کنی.من توهین نمیکنم به عقیده شما امیدوارم شما هم به اولین اصول دمکراسی که احترام به عقاید دیگران است معتقد باشی و احترام بگذاری.گفتی که همه اسلامیها بیسوادند.خودت هم میدانی هزاران دانشمند.پرفسور.مخترع ومکتشف.نویسنده.متخصص.استاد.مهندس و دکتر.دانشجو و پژوهشگر ووو....در بین مسلمانها دیده میشود که اتفاقا تعدادی از انها نگینهای کره خاکیند مثل پرفسور خدا دوست که نه تنها ایرانیها بلکه غربیها به او لقب خدای چشم دنیا را دادند.امیدوارم همه را با یک چشم نگاه نکنی.برای همین خداوند دو چشم به مخلوقاتش داد.
شنبه 24 اردیبهشت 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. دوست عزیزم! مگر شما نمیدانید جدیدا این مخبطان اسلامی مبادی آداب شده اند و فریاد دموکراسی نیست سر داده اند. این خط جدید ارتش سایبری است که بخوبی در این وب سایت از جانب مزدورانی مثل *پسر شجاع* تهران و این آخوندک دجال مسلمان (ضد) ایرانی و نوکر رژیم dkdk - دانمارک - اسلیس و بسیاری دیگر دنبال میشود. اینها فرهنگ نکبت بار اسلامی را فراموش کرده اند و به دنبال ایراد گرفتن از غرب و جامعه جهانی هستند که چرا بن لادن را مسلح کردند. شما بدرستی جواب این دلقک رژیم را داده اید. مشکل اینجاست که این اسلامیها حتی اگر مورد احترام هم واقع شوند از آنجا کلا حـ... و بی وطن و قدرت پرست تشریف دارند میخواهند با استفاده از همان ابزارها دنیا را به زیر بکشند. البته غربیها هم بعد از طالبان و بن لادن درس گرفتند که به این مخبطان اسلامی هرگز اعتنا نکنند. همین امروز یکی از این عرب زادگان امام جماعت (دستیاران شیطان) را در فلوریدا آمریکا دستگیر کردند که برای طالبان پول میفرستاده. اینها از دموکراسی سوء استفاده میکنند و همه عر و تیزشان بجز ننه من غزیبم بازی و شارلاتانیسم چیزی نیست.
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
آمریکا: با سه زن بن لادن در پاکستان گفتگو کردیم !!. عجب امریکائی ها الاغ هائی هستید که فقط با اون سه زن گفتگو کردید و بس !!...از کارمندان "قمی مشهدی یزدی اصفهونی افغانی و عربه خامنه ای مشهدی تو زندان ها ی ایران یاد بگیرید !! اگر زنی و یا دختری رو دست گیر می کنند ..با اجازه قانونی اسلامی چند نفری اول به او تجاوز می کنند بعد هم از او اقرار با زور می گیرند !!بیا امریکا یاد بگیر از خامنه ای مشهدی !!.
یکشنبه 25 اردیبهشت 1390

purelove_31 - ایران - مشهد
خدا وکیلی اگه یکم به فکر وطنتون باشید میفهمید که با گیر دادن به هم اصلا کارتون درست نمیشه حالا همش با هم کلنجار برید ببینم مملکت درست میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +462واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +434شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +308عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +248یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید