کاریکاتورهای خانواده درگیر - چه کار باید کرد؟


کاریکاتورهای خانواده درگیر - چه کار باید کرد؟

homa-ir - المان - هامبورگ
خب اشکالی نداره , اخر 50 ساله دیگه تازه می فهمی.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
اتحاد, همدلی و همفکری ===> مرگ جمهوری اسـ... و تحجر و دروغ
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
یا باید دست از دین و مذهب بازی براشت یا اینکه همه مشکلی را بجون خرید و مثل سی وسه سال اخیر , پنجاه سال دیگه هم به درجا زدن ادامه داد.! نتیجه: یا دین بازی یا زندگی.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود بر تو مانای عزیز. قدرت اصلی پیشبرد هر نوع حرکت آزادیخواهی در اتحاد و همدلی ست. همواره شکستِ ناگزیر دیکتاتور و نظام استبدادی اش هنگامی صد در صد است که به مصاف رویارویی و به قصد سرکوب خیزش ملی/ حرکت مردمی برود. آنجاست که خونهای زیادی ریخته می شود و قافیه را می بازد در اینصورت از دوحالت خارج نیست یا شکست خورده از میدان می گرید. و یا اینکه مستان قدرت عناد کرده نخواهند به خواست مردم تمکین دهند و ماشین سرکوبشان آنچنان خسارات جانی و انسانی هنگفتی بر جای بگذارد که تا سر حد مرگ و نابودی خویش نیز پیش می روند (مانند سرنوشت دیکتاتورهایی همچون صدام , هیتلر و ...الخ) سید علی آقا هم همچون دیکتاتورهای تاریخ حالت دوم رو برگزیده و با ادامه و گسترش سرکوبِ هر نوع صدای مخالف و منتقد عملاً زنگ در هم پیچیدن طومار او نظامش را به صدا در آورده است!
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
اتحاد و همدلی و .. ؛ تحمل دگر اندیشان ؛ چیز‌هایی‌ که هنوز برای رسیدن به آنها زمان لازم است ، تا وقتی که ما خودمان در این جمع کوچک به بدیهی‌ترین اصول دموکرسی که رعایت حقوق دیگران است توجه نمیکنیم و به اعتقاد و نژاد و .. هم بی‌ پروا توهین می‌کنیم چه غریب است همدلی ؟ گویا یادمان رفته که در آن کشور هنوز اکثریت با مسلمانان است که من خود یکی‌ از آنان هستم و علی‌ رغم مخالفت با سیاست رژیم میتوانم و میتوانند جمع زیادی که مثل من هستند بر این باور خود باشند و با اعتقاد خویش زندگی‌ کنند ، چطور ما میتوانیم وقتی جمع زیادی از مردم جنوب خود را عرب میدانند ، بدین سادگی‌ به اعراب توهین کنیم و خواسته یا نخواسته آب بر آسیاب رژیم بریزیم ؛ تا وقتی این روال ادامه دارد صحبت از اتحاد به شوخی‌ می‌ماند ،
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
اگر صحبت از اصالت پارسی‌ است که کوروش بزرگ در هیچ‌جا ظلمی بر زبان و رنگ و دین مردم نداشت ، پس چرا همان‌هایی‌ که بیشتر سنگ آن مرد بزرگ را به سینه میزنند ، چماق تکفیرشان دست به نقد تر است ،تا یکی‌ حرفی مخالفمان زد نگوییم نوکر ج.ا ، هنر در جذب یا مدارا با مخالف است و اگر نه که دفع او ، این که خود روش این رژیم است ، پس فرق ما با آنها در چیست ؟ پس بیایم از خود شروع کنیم به امید اتصال پازل جدا افتاده اتحاد .
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

sourena.de - المان - ااشتوتگارت
فقط باید از خودخواهی ها دست برداشت و یک اتحاد ملی ایجاد کرد. تازمانیکه حرف از منافع گروهی و مادی زده میشه به هیج جا نمیرسیم. مرگ بر نظام فاسد و شیطانی ولی وقیح
پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.