احتمال قطع تمام ارتباطات مخابرات ایران

              احتمال قطع تمام ارتباطات مخابرات ایران 

شرکت ارتباطات زیرساخت با اخطار به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در صورتیکه این شرکت بدهی خود را با شرکت ارتباطات زیرساخت تسویه نکند ارتباطات مخابرات ایران در آینده ای نزدیک قطع خواهد شد. 
دادنا: شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که ارتباطات مخابرات ایران در صورت عدم پرداخت بدهی در آینده ای نزدیک قطع خواهد شد.

به گزارش مهر، شرکت ارتباطات زیرساخت با اخطار به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در صورتیکه این شرکت بدهی خود را با شرکت ارتباطات زیرساخت تسویه نکند ارتباطات مخابرات ایران در آینده ای نزدیک قطع خواهد شد.

هم اکنون شرکت ارتباطات زیرساخت اینترنت بین الملل، مکالمات بین استانی و مکالمات بین الملل مخابرات کشور را تامین می کند و این اخطار در حالی صورت گرفته که شرکت مخابرات ایران بالغ بر 25 میلیون مشترک تلفن ثابت، 41 میلیون مشترک تلفن همراه و حدود یک میلیون مشترک دیتا دارد.

به گزارش مهر، پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به شرکت مخابرات ایران بابت فروش غیرقانونی سیم کارتهای 288 هزار تومانی و افزایش بدون هماهنگی تعرفه خطوط اینترنت - E1 - اخطار داده بود و این شرکت را تهدید به کاهش طول عمر پروانه فعالیت و جریمه نقدی کرده بود.

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. کسی‌ می‌تونه یه اداره یا یک شرکت دولتی نشون بعده که کارش در راه حفظ منافع ملت و ایران باشه؟غیر از اینکه تمام مدیران دولتی دزد هستند هیچکدام لیاقت مدیریت هم ندارند.به امید سربلندی ایران و آزادی ملت.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
یک مشت دزد بی شرف غیر ایرانی کشور را اشغال کردند
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس. سلام دوست عزیز از آشنایی با شما خوشبختم.لحظات خوشی را برای شما آرزو میکنم.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

halandon - کانادا - تورنتو
بیایید تو سازمان زمین و مسکن ببینید چه بخور بخوریه . سر مسکن مهر با سپاهی ها چه بچاپ بچاپیه. ریس سازمانشم اندازه یابو هم شعور نداره.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

abbasssamimi - ایران - تهران
سلام. چرا یه مطلب رو چند بار مینویسید؟؟؟ این مطلب سه بار تکرار شده. """شرکت ارتباطات زیرساخت با اخطار به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در صورتیکه این شرکت بدهی خود را با شرکت ارتباطات زیرساخت تسویه نکند ارتباطات مخابرات ایران در آینده ای نزدیک قطع خواهد شد. """".
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
جیب اغایون خیلی گشاد است پرشدن ان طولانی است .باید به خیاط ها گفت جیبها را کوچک کنند وگرنه پر شدنی نیست.از کجا هست که اینها نخورده باشند .فقط مانده یک کلمه . .....که انهم بزودی خواهند خورد .
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

khodesham - مجار - بودا
یه ده بار دیگه می نوشتید; شرکت ارتباطات زیرساخت با اخطار به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در صورتیکه این شرکت بدهی خود را با شرکت ارتباطات زیرساخت تسویه نکند ارتباطات مخابرات ایران در آینده ای نزدیک قطع خواهد شد. چون به گفته x شرکت ارتباطات زیرساخت با اخطار به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در صورتیکه این شرکت بدهی خود را با شرکت ارتباطات زیرساخت تسویه نکند ارتباطات مخابرات ایران در آینده ای نزدیک قطع خواهد شد!!
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. دوست عزیز 89562389از نجف آباد.ضمن سپاس از محبت شما بنده هم خوشحالم .من سالهاست که کم و بیش کامنت‌های این سایت را می‌خونم چون بعضی‌‌ها بسیار جالب اند و هنوز میبینیم برای رسیدن به دمکراسی چقدر فاصله داریم.بعضی‌ کامنت‌ها که از بیرون از ایران است منو بیشتر نه امید میکنه چون اونا قاعدتاً باید زودتر مفهوم دمکراسی را فهمیده باشند.به هرحال داشتن امید بهتر از نداشتن است.شما هم شاد و امیدوار باشید و به راه خود ادامه دهید.روز شادی ملت بزرگ ایران خواهد رسید.با سپس مجدد. آمریکا لوس آنجلس.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +438شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +255یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +213پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد