ارتباط مهدی هاشمی با یک خاندان سلطنتی عربی


ارتباط مهدی هاشمی با یک خاندان سلطنتی

روزنامه انگلیسی ساندی تایمز از مخدوش بودن تحصیل مهدی هاشمی در دانشگاه آکسفورد و استفاده از نفوذ یک خاندان سلطنتی عربی در این زمینه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی هاشمی ادعای تلاش جهت دریافت مدرک دکترا از دانشگاه آکسفورد انگلیس را دارد ولی روزنامه ساندی تایمز نوشت: هاشمی بدلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی حتی نمی تواند پاسخ خبرنگاران را دهد.بنابر این گزارش، ساندی تایمز نوشت: آسان گرفته شدن مقررات دانشگاه آکسفورد در زمینه پذیرش هاشمی کاملا محرز شده است.یک سایت خبری خارج از کشور نیز در این باره نوشت: تلاش های زیادی برای مسکوت گذاشتن این مسئله صورت گرفته است.این پایگاه خبری نوشت: از جمله اشکالات وارده بر مهدی هاشمی نوع ویزای وی، مدت زمان اقامت و محدوده جغرافیایی سکونت او می باشد.گفته می شود نفوذ یک خاندان عربی سلطنتی که حامی مالی دانشگاه آکسفورد می باشد نیز در پذیرش مهدی هاشمی تاثیرگذار بوده است.همچنین عدم تسلط نام برده به زبان انگلیسی بشدت در این مسئله به چشم می آید.

منبع: جهان نیوز

bavar88 - هلند - امستردام
از این روباه مکار انگلیس باید ترسید...هر چه نخاله بازیافت نشدنی است را به کشورش پناه می دهد برای روز مبادا که از انها استفاده کند....اکسفورد نشینان سرشون را بالا بگیرند و دیگه ادعای تاپ بودن در دنیا را نداشته باشند که مرغ پرکنده هم به خنده می افتد....
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
نه اینکه همه ابن اغایون که مهندس ودکتر یدک میکشند ودر دولت سخاوتمند دهم مشغول چپاول هستند بدون پارتی وپول از این وان دانشگاه مدرک گرفته اند .این یکی حقه باز وپارتی بازی شده .رو که نیست .از قزوین رد شده اند ..
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

majid63 - فرانسه - پاریس
من که گفتم آخوند زاده و آخوند همه بیسوادند.شما چیکارتان به سواد برید رمالی. کنید مثل اجدادتان.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

YAROO19 - فرانسه - پاریس
این یارو در فارسی هم مشکل دارد چه رسد به انگلیسی
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

damahi - ایران - بنرعباس
باپولهای دزدیده شده مردم طاعون زده ایران (آخوندزده) چه کارهایی که نمیکنند. خانواده رفسنجانی کوسه همه شان دزد هستند قبل از انقلاب با نان صدقه ای زندگی میکردند.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

experthoney - بحرین - منامه
حالا اگه منبع خبر اون پایین ننوشته بود یه چیزی، وقتی خبری از جهان نیوز باشه دیگه تا تهش رو باید خوند. 6-7 ماه پیش مشابه این خبر اومد، که دانشگاه آکسفورد بیانیه ایی داد و گفت این خبر کذبه و ایشون شرایط تحصیل رو داشته ان، و این دانشگاه با همچین کارهایی اعتبار خود رو مخدوش نمیکنه
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
حاج مهدی گوش کن باوفا. اینطور نیست که تو یا بابای محترم تر از تو خیال میکنید میتوانید باین سادگی جزو اریستوکراسی مومنه منوره مکرمه ثقته الاسلام و المسلمین بزیور نامت الاسلام حاجیه عمه خانم کوئین الیزابت دامت بقا ئ الاسلامی در بیائید و یا زیر چتر ان حاج خانم سینه بزنید. اگر دیدی ابوی مبارک یک شبه همه کار ه ان مملکت شد . مرحوم ابوی شخصا با حاج خانم پالوده نخورده بود. پالوده با حاجیه خانم کوئین الیزابت را دیگری خورده و حضرت ابوی پا دو ماجرا بوده و دیگری ایوی محترم شما را توی این ولایت کرد همه کاره . والا در زیر مجموعه چتر حاجیه خانم الیزابت دام برکاته الاسلام و ایدیهم تعالی ببقا عمره قرار گرفتن یک شرایط خاص خودش را دارد نازنین . باید انها را دیده باشی و اولی انها دیدن شبهای طولانی یلدا و با ذکر الله اکبر و الله اکبر و رفتن رکوع وسجود و ذکر ایات شریفه هر روز 72 بار بنام 72 تن صحرای کربلا میباشد. و با انجام اینکار شاید خداوند سبحان قرجی کند و زبانت باز شود و راحت بتوانی در مصاحبه ها سربلند شوی .
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +438شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +255یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +213پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد