وزات نفت منحل و در وزارت نیرو ادغام شد


وزات نفت منحل و در وزارت نیرو ادغام شد

عصر ایران : با تصویب هیئت وزیران، ادغام وزارت صنایع و معادن در وزارت بازرگانی، ادغام وزارت نفت در وزارت نیرو، ادغام وزارت رفاه و تامین اجتماعی در وزارت کار و تعیین نام " مسکن و شهرسازی و راه و ترابری "‌برای وزارتخانه جدید انجام شد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با تصویب هیئت وزیران وزارت نفت با همه امکانات، ‌تجهیزات،‌ اموال منقول و غیرمنقول و نیروی انسانی و تعهدات مربوط در وزارت نیرو ادغام شد.

بر این اساس، کار گروهی متشکل از وزیر نیرو، معاونان برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل شد تا نسبت به تهیه تشکیلات جدید و تعیین تکلیف اموال، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و اختیارات و وظایف جدید اقدام و نتیجه برای طی مراحل قانونی به هیئت وزیران ارائه شود.

با تصویب هیئت وزیران وزارت صنایع و معادن با همه امکانات، تجهیزات، اموال منقول و غیر منقول و نیروی انسانی و تعهدات مربوط در وزارت بازرگانی ادغام شد.

براساس این مصوبه، کارگروهی متشکل از وزیر بازرگانی، معاونان برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل می شود تا نسبت به تهیه تشکیلات جدید و تعیین تکلیف اموال، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و اختیارات و وظایف جدید اقدام و نتیجه برای طی مراحل قانونی به هیئت وزیران ارائه کند. 

بر اساس مصوبه دولت، وزارت راه و ترابری نیز با همه امکانات، تجهیزات، اموال منقول و غیر منقول و نیروی انسانی و تعهدات مربوط در وزارت مسکن و شهرسازی ادغام و به عنوان " وزارت مسکن و شهرسازی و راه و ترابری " نامیده می شود. 

همچنین با تصویب هیئت وزیران، وزارت رفاه و تامین اجتماعی با همه امکانات، تجهیزات، ‌اموال منقول و غیر منقول و نیروی انسانی و تعهدات مربوط در وزارت کار و امور اجتماعی ادغام شد. 

بر این اساس، کار گروهی متشکل از وزیر کار و امور اجتماعی، معاونان برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل شد تا نسبت به تهیه تشکیلات جدید و تعیین تکلیف اموال، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و اختیارات و وظایف جدید اقدام و نتیجه برای طی مراحل قانونی به هیئت وزیران ارائه شود.

 

avareh swed - سوئد - بوروس
چقدر زیبا وقشنگ برنامه ریزی میشود .احمدی نژاد قهر میکند .در بوق وکرنا میدمند که بر علیه رهبری قد علم کرده .بجان هم افتاه اند وهمین روزها قال قضیه کنده میشود البته خوش باورها فکر میکنند . غافل از این که در پشت پرده کارهای خودشان را انجام میدهند .تئوری هست .اب را گل الود کن وماهی بگیر و یابنا به یک تئوری امریکائی .تا شلوغ وپلوغ است کار خودت را انجام بده وکاری که در مواقع عادی نمیشود در این موقع انجامبده .قائله انتخابات .ویارانه را بمردم تحمیل کردن وحالا ادغام وزراتخانه ها .وبخو روبخور وکسی سراز کار در نیاوردن .ودهن کجی به مجلس .حتما کتاب دکترین شوک را بخوانید .چطور اغای احمدی نژاد سیاستهای امریکائی را در ایران پیاده میکند .بیخود نیست که هر سال بدو میرود امریکا .بیچاره ملت ایران ..
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

sama128 - ایران - شیراز آزاد
در طی حکومت احمدی فشار از این تصمیم های یک شبه و کیلویی تا دلتان بخواهد بوده و خواهد بود نه به اینکه می خواست وزارت ورزش و نرمش درست کنه نه به اینکه یک شبه چندتا وزارت خانه را ادغام می کنه به هر حال نداشتن سواد - و همچنین وجود افراد بی سواد در دورو بر این آقا (میمون) این مسائل را هم بدنبال داره فقط و فقط مردم دارن ضرر این اتفاقات را می دهند و بس .
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

ایراندوست - ایران - شیراز
معمولا وقتی کاری به فردی ناپخته واگذار می شود بدون در نظر گرفتن زحماتی که پیشینیان برای آن کشیده اند و بدون آشنایی کافی با سیستم موجود دست به تغییر همه چیز می زند. احمدی نژاد در این شش سال تمام سازمان کشور را کاملا بهم ریخته بدون در نظر گرفتن دستآورد یا عواقب آن جایی در ایران را بی نصیب نگذاشته . خبر بالا هم در راستای اهداف مالیخولایی این موجود بی کفایت است
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

آقابزرگ - مالزی - کوآلالامپور
همینجوری شکم مموتی خوب کار میکرد ولی فکر کنم الان مسهل خورده.
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +438شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +277رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +255یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +213پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد