فرزند وزیر اسبق اطلاعات، محکوم شد


فرزند وزیر اسبق اطلاعات، محکوم شد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حسن یونسی، فرزند وزیر اسبق اطلاعات به سه سال زندان تعزیری و پنج سال محرومیت وکالت محکوم شد.

به گزارش آفتاب، وی که پس از رخدادهای روز 25 بهمن سال گذشته بازداشت شده بود، هفته گذشته، در شعبه 28 دادگاه انقلاب در برابر اتهام شرکت در تجمعات روز 25 بهمن و نوشتن برخی مقالات از خود دفاع کرد.پرونده حسن یونسی برای تجدیدنظرخواهی به دادگاه تجدیدنظر فرستاده شد.

-------------------------------------جرس: حسن یونسی، فزرند علی یونسی وزیر اطلاعات دولت سید محمد خاتمی به حبس و محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم شد.به گزارش خبرنگار رسا، این حقوقدان اصلاح طلب که در جریان تجمعات روز اول اسفند دستگیر و پس از مدتها بازداشت در بند امنیتی ۲۰۹ به تازگی به بند ۳۵۰ منتقل شده است.

وی به یکسال حبس، جریمه نقدی و پنجسال محرومیت از حرفه وکالت محکوم شده است .

adgjl - ایران - تهران
با سلام من حسنو می شناسم پسر خوبیه ولی داستان عربه با ترکه رو نمی دونم شنیدید یا نه . که موقع حرکت ترکه می گفته بکن پاره کن جر بده عربه وسط کار فرار می کنه . ترکه می گه چی شد؟ عربه می گه: بابا تو به خودت رحم نمی کنی می خوای به من رحم کنی. حالا جریان ایناست اینا به خودشون رحم نمی کنن می خواید به ما رحم کنند
شنبه 17 اردیبهشت 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
یک مفت خورکمتر. اصلا شما اخوندی دیدید و سراغ دارید که از زور بازوش نون ببره سر سفره اش? همشون با گشاد گری و اراجیف مردم ساده رو گذاشتن سرکار و کشور رو میچابند و از اخر التماس دعا هم دارند.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
adgji ایران تهران.بنانیست همه چیزراجهل کنید.وعمل اقوام وخویشان خودرابه دیگران نسبت بدهی.ازاین بی مزگیهانکن.حداقل این ......به انهانمیچسبد.همه هم میدانند.و من حساب تورابه پای اقوام دیگرنمینویسم.به دوعلت.1.نادانی,2.نفاق افکنی..تاخودشان جوابت رابدهند.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
باعرض پوزش.جعل .جهل نوشته شده.تاوان نادانی دیگران .
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

BOZGOURD - کانادا - ساسکسچوان
خاک بر سرت ب این مثل زدنت. خاک ترک و عرب رو سرتو.
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
h.k-دانمارکی چرا خودت رو مخاطب گرفتی توی این لطیفه گویی دوستمون ? نه خب شاید دلیلی داری درسته?
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.