ده نمکی: فردوسی‌پورعددی نیست


ده نمکی: فردوسی‌پورعددی نیست


عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های هفته گذشته خود به دفعات تلاش کرد علاقه خود را به فیم جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی نشان دهد،او که از هر فرصتی برای نشان دادن علاقه خود به این فیلم سینمایی استفاده می‌کرد، در برنامه نود این هفته با زیرکی خاصی کنایه‌ای به رقیب جدی فیلم سینمایی" جدایی نادر از سیمین" زد و در بخش معرفی برنامه نود مدعی شد" اخراجی‌ها" اصلا فیلم خنده‌داری نیست.شبکه ایران - طعنه مجری و تهیه کننده جنجالی برنامه تلویزیونی نود هرچند زیاد به چشم نیامد اما با واکنش تند مسعود ده‌نمکی نویسنده و کارگردان اخراجی‌ها رو به رو شده به گونه‌ای که صبح امروز سخنان ده‌نمکی علیه عادل فردوسی‌پور در بیشتر رسانه‌های ورزشی دیده می‌شد تا یک بار دیگر سینمایی در حوزه ورزش خبرساز شوند.«زیاد تمایل ندارم در خصوص این مساله اظهارنظر کنم اما برای من و علاقمندان اخراجی‌ها اصلا مهم نیست که عادل فردوسی‌پور در برنامه نود چه چیزی گفته است، فردوسی‌پور عددی نیست که بخواهد درباره اخراجی‌ها حرفی بزند.»مسعود ده‌نمکی که از این ماجرا به شدت ناراحت است، درباره جمله معروف عادل فردوسی‌پور که در برنامه نود علیه اخراجی‌ها به کار برد و گفت:"اگر کسی به اخراجی‌های 3 نخندید،به این ماجرا خندید." می‌گوید:«زیاد تمایل ندارم در خصوص این مساله اظهارنظر کنم اما برای من و علاقمندان اخراجی‌ها اصلا مهم نیست که عادل فردوسی‌پور در برنامه نود چه چیزی گفته است، فردوسی‌پور عددی نیست که بخواهد درباره اخراجی‌ها حرفی بزند.»در نقل و قول رسانه‌ای که از قول نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی اخراجی‌ها3 در رسانه های ورزشی آمده جملات دیگری دیده نمی‌شود اما برخی رسانه‌های خبری از قول ده‌نمکی نوشتند که وی در اینده جوانب بیشتری از این مساله را بازگو خواهد کرد.

 
محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
از پیامبر خدا پرسیدند نشانه های یک مومن چیست؟ فرمود : حسن اخلاق -حسن اندیشه - حسن سخن . حال شما بفرمایید که این آقای ده نمکی کدامین را ندارد؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

darkoob-1390 - ایران - قم
ده نمکی اسمش روش هست,یک خائن نمکی.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

pariha - کویت - کویت
ده نمکی مزدور رژیم تو یکی لطفا خفه فقط نون رو به نرخ روز میخوره اتفاقا خیلی هم اخراجیها مسخره است مثل خودش و حالا اگه کسی دیگه این فیلم رو درست کرده بود که تو زندان اوین بود
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

salvi - ایران - تهران
خوب اینگونه پاسخ دادن آقای ده نمکی فقط و فقط نشانگر یه چیز است و آن هم این که:اوج ...سوزی/ واقعا هم اخراجی ها 3 نه تنها خنده دار نیست بلکه دیگه واقعا لوس شده بسکه این ده نمکی توش آب بسته / فیلم یه جیره خوار خودفروخته که دیدن نداره.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
همون بلای که سره فیلمت اوردیم سره خودت میاریم. جرات داری بیا باغ ملی
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
ای بابا چقدر اصرار میکنی به کارت بخندیم!!!! باشه اصلا به خودت میخندیم به فیلمت میخندیم به رهبرت میخندیم به رئیس جمهورت می خندیم. هر چی هست رو لیست کن تا من شخصا بهش بخندم!!! حالا مشکلت حل شد؟
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

Artosh - ایران - تهران
محمدرضا بهشتی - ایران - تهران/ شما بفرما کدومش رو داره؟ این از حسن اخلاقش و اندیشه و سخنش هست که یک انسان رو هیچ میدونه. ده نمکی یک جنایتکار هست که برای فراموش شدن جنایت هایش در تیر ۷۸ الان فیلم سازی میکنه. در وقایع ۱۸ تیر سردستهء چماقداران انصار حزب الله بود و اون همه جوون بیگناه رو به خاک و خون کشید. ننگ بر ده نمکی.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

Arsene lupin - ایران - تهران
بو سوختنی میاد...
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

باران بهاری - بحرین - محرق
من ده نمکی رو از نزدیک(در جریان یک مناظره) دیده ام. خیلی زود از کوره در میرفت و از شدت عصبانیت به لکنت زبان می افتاد. شخص خیلی بیخود و مزخرفیه.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
وقتی مخملباف و کل اقوامش میشن سینما گر . چرا ده نمکی نشه . هردو بسیجی مخلص .فردا هم یکی دیگه میاد .اصلا ما درایران معیار درست برای عیچ کار نداریم.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
محمدرضا بهشتی - ایران - تهران. منظورتون همون پندار نیک گقتار نیک کردار نیک بود دیگه !!..
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

kamina - کلمبیا - بوگوتا
مرتیکه آشغال......................فکر کرده اینجا زندونه با اون ادبیاتش..............
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
ده نمکی احتمالا وقتی بدنیا امده خودش عدد بزرگی بوده , مثلا سه!!!
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
محمدرضا بهشتی - ایران - تهران - اینو که گفتی زرتشت گفته عزیز من. بی خود به محمد نبندش. محمدی که تو کتابش بطور علنی دستور به قتل غیر مسلمانها میده هیوچقت همچین حرفی نمیزنه. تو چقدر ساده ای
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

mehditm - ایران - تهران
ده نمکی که سال 1378 دانشجوها رو از پشت بام برای حضرت زهرا میآنداخت پایین حالا ذوق هنری اش گل کرده .کی بشه که خودش اخراجی بشه تا دیگه نتونه الکی فروش دروغین برای فیلمش بگه!!صد ملیون هم نفروخته میگه چهارمیلیارد!!!!!! آدم خنده اش میگیره
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

sh_v - ایران - تهران
اقای فردوسی پور خود نوده ه ه ه ه ه ه 90///////// ............
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
مرتیکه د....س ، . اونی که عددی نیست ، خود نامردته ...! تو چرک ناخن فردوسی پور هم نیستی ...با اون فیلم سرتا پا مزخرفت .. اون بازیگرای بیچاره رو هم مچلِ خودت کردی ...الدنگ خان.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

dariush 777 - ایران - تهران
دمت گرم عادل جون حال این عوضئ رو خوب گرفتئ /راست میگن شهر که خرتوخر بشه ده علکیم علکئ علکئ کرگردن میشه.اخه تو سواد سینمایی دارئ جنایتکار پاچه خوار?
جمعه 2 اردیبهشت 1390

طاطا - ایران - تهران
karaji سوئد دوست عزیز خیلی حال کردم بااین کامنتت
جمعه 2 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
,,خودشکن ایینه شکستن خطاست.دوستان ادیان همه یکی هستند.من هردینی داشتم همین که هستم بودم.وشماهم همینطور.تعویض کنندهاراهم که میبینید.ازاسامیشان پیداست.وکامنتهاشان هم سطح فکرشانرانشان میده.همانیکه بودندهستند.پس همه چیزرابه دین ربط ندهید.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
اگه یه ادم حسابی تو اون دستگاه فاسد سردار ضرغامی پیدا بشه همین فردوسی پور است...مشکل این عقده ای های تازه بدوران رسیده محبوبیت داشتن ایشان است.هر کس و هر چه بین مردم بخصوص جوانان محبوب شود زیرابشو میزنن.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

ضد ولایت وقیح - ایران - تهران
آقای بهشتی؛ منظورت از پیامبر خدا "محمده" یا "زرتشت"؟
جمعه 2 اردیبهشت 1390

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
از اینکه همه پیامبران دارای حق و حقیقت هستند شکی درآن نیست آنها همگی برای هدایت بشر آمده اند و همگی دارای سه پیام هستند . اما منظور ازاین بنده ناخلف به ظاهر مسلمان هست که حتی از اعتقادات دینی اش چیزی نمی داند آنجا که رنجاندن دل یک انسان گناه بزرگی محسوب می شود ایشان اطاعت از دینش نمی کند . چه فرقی می کند این کلام مال کدامین پیامبر خدا باشد .
جمعه 2 اردیبهشت 1390

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
اما برای آن عده از عزیزانی که خود را محق می دانند که برای هر کمنتی از بدترین روش استفاده می کنند باید بگویم دوستان هیچکدام از ما حتی برای یک لحظه همدیگر را ندیده ایم و از منش و اعتقاد یکدیگر اطلاعی نداریم . پس جایز نیست تنها با یک جمله کمنت فردی را منسوب به چیزی و یا کسی نماید . اینجا محل تبادل عقاید است نه جای شمشیر کشی و عقده گشایی. کاشکی می شد عقیده و اعتقاد را برای خویش نگه داریم و گفتار نیک - پندار نیک - رفتار نیک زرتشت پیامبر را ( و حسن اخلاق - حسن اندیشه - حسن سخن محمد پیامبر را ) در زندگی خویش اعمال کنیم و کسی را از خود نرنجانیم حتی اگر کمونیست و مائویسم باشیم .
جمعه 2 اردیبهشت 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
خدائیش اینم شد فامیلی ،،،،قحطی فامیلی بود؟ده نمکی بی نمک..عادل فردوسی پور ان شاءالله که چشم حسود ازش دور باشه کارش خیلی درسته ..عادل تنها کسیست که در صداوسیمای ایران حرفاشو رک وبدون ترس میزنه...نمونه بارزش هم جریان انتقال تیم نفت تهران به اراک بود که نماینده مردم اراک رو له کرد..جناب ده نمکی عادل محبوب دل ملته..شما شاید با این فیلمهای مسخرت معروف بشی ولی عمرا محبوب نخواهی شد
جمعه 2 اردیبهشت 1390

khosrow60 - سوئد - سوئد
ده نمکی قاتل و خائین تو خودت عددی نیستی بهتر خودترا به تیمارستان معرفی کنی .فردوسی پور محبو ب ملتی است و تو منفور ملت .
جمعه 2 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
محمدرضا بهشتی - ایران - تهران - آخه عزیز من به موت قسم پیامبر همچین حرفی نزده. کسی که عایشه رو وقتی طفل بوده عقد می کنه و تو کتاب مذهبیش وعده پسرهای جوان و خوشگل رو به مومنهاش میده عمرا حسن اخلاق و رفتار حالیش نیست. از سادگی هموطنهام حالم بهم می خوره چون واقعا می فهمم چطور هزاروپونصد ساله سوارمونن
جمعه 2 اردیبهشت 1390

ضد ولایت وقیح - ایران - تهران
آقای بهشتی ببخشید اما من فقط یه سوال کردم چرا میرنجی زود؛ ولی واقعاً همچین چیزی از آقای محمد پسر عبدالله نشنیده بودم. مرسی اگه میشه منبع حدیثتون رو بفرمائید
جمعه 2 اردیبهشت 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
اخراجی های 3 مزخرفترین فیلم تاریخ با اون اهنگ اعصاب خورد کن در هنگام بخش این فیلم. قسمت یک و دو هم اگه خوب بود از خاطر بازیگری و هنرمندی بازیگر انی معروف همچون اقای اکبر عبدی هستیم نه دهاتی نمکی.
جمعه 2 اردیبهشت 1390

red.boy - ایران - تهران
bita tehrani - کانادا - ونکوور_ + + + + + + + + + + + + درود بر عادل فردوسی پور. درضمن ناصر حجازی در یک مصاحبه سرتا پای دولت رو شست پهن کرد رو طناب خشک بشه!! چرا از این مصاحبه چیزی ننوشتید؟؟
جمعه 2 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
محمد حُسن ِ اخلاقش را در همخوابی و تجاوز به دختر 9 ساله ثابت کرده !!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

payman_270 - ایران - سربندر
با یارانه ها فیلمش رو ساخته؟؟؟!!!... استفاده از بیت المال فقط واسه ده نمکی و روزنامه کیهان و امثال اونا مجازه...
شنبه 3 اردیبهشت 1390

SSEPEHR - ایران - زیر گنبد کبود
بنده کم پیش میاد فیلم ببینم اما فیلمهای خوب وارزشمندی چون جدایی نادر از سیمین ارزش دیدن و وقت گذاشتن را دارد برای کارگردان ودست اندرکاران این فیلم خوب آرزوی پیروزی روز افزون دارم.
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +462شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +315پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +286رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +285یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +237سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +226‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +199کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +186پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +165«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد