با باهوش ترین انسان های دنیا آشنا شوید


با باهوش ترین انسان های دنیا آشنا شوید


عنوان باهوش ترین دنیا متعلق به Kim Ung Yonga است که در سن 4 سالگی قادر به حل مسئل ریاضی انتگرال بود این مرد کره ای رکورد گینس را با IQ 210 به نام خود ثبت کرده است. آزمایش IQ این نابغه در دانشگاه سندفورد انجام شده است. Kim Ung قادر است به زبان های آلمانی، ژاپنی، کره ای و انگلیسی صحبت کند. در ادامه علاوه بر معرفی Kim Ung با دیگر نوابغ دنیا نیز آشنا خواهید شد.Kim Ung در 8 مارس 1962 متولد شد و پدر و مادر او هر دو پروفسور بودند او در سن 16 سالگی مدرک دکترای فیزیک خود را از دانشگاه Colorado StateUniversity گرفت و سپس به کره جنوبی بازگشت و تصمیم گرفت از فیزیک به مهندسی عمران تغییر رشته دهد و در نتیجه مدرک دکترای عمران را نیز کسب کرد.Kim Ung در کودکی شروع به شعر سرایاندن کرد و نقاش بسیار خوبی نیز بود.Kim در سن 4 سالگی به دانشگاه Hanyang University دعوت شد و شروع به یادگیری فیزیک کرد و تا سن 7 سالگی در این دانشگاه ادامه تحصیل داد. او در سال 1970 و در سن 8 ساگلی توسط NASA به امریکا دعوت شد و در دانشگاه Corodo State University مدرک دکتر گرفت. او در سال 1974 و زمانی که دانشجوی این دانشگاه بود بعنوان محقق NASA مشغول به کار شد و تا سال 1978 که به کره جنوبی بازگشت با NASA همکاری کرد.Marilyn vos Savant مانند عنوان های دیگر، هر کشوری دوست دارد عنوان باهوش ترین شخص دنیا را از آن خود کند. Mailyn vos Savant در 11 آگوست 1946 در امریکا بدنیا آمد ولی پدر و مادر او آلمانی و ایتالیایی بودند. IQ او در آزمایش های مختلف متفاوت بود و برابر با 167, 180, 195, 215 و 230 بوده است. برخی Marilyn را باهوش ترین دنیا می دانند. او عنوان باهوش ترین زن دنیا را نیز دارد.Marilyn ستونی به نام از Marilyn بپرسید داشت و در آن به حل معماهای منطقی و ریاضی می پرداخت و به سئوالات فیزیک، فلسفه، سیاست، طبیعت انسان و علوم مختلف دیگر پاسخ می داد.یکی دیگر از برنده های احتمالی عنوان باهوش ترین دنیا، Christopher Michael Langan است. Langan در سال 1952 و در امریکا متولد شد. IQ او بین 195 تا 210 گزارش شده است. Langan تئوری خاص خود را در رابطه با ذهن و واقعیت دارد و آن را Cognitive Theoretic Model of the Universe (مدل تئوری شناختی از جهان) نام گذاری کرده است.در ادامه لیست باهوش ترین مردم دنیا به ترتیب IQ جمع آوری شده است: 1. William James Sidis با IQ ranging 200 تا 3002. Engineer Philip Emeagwali با IQ of 1903. World Chess Champion Garry Kasparov با IQ of 1904. Sir Isaac Newton با IQ of 1905. Francois-Marie Arouet (Voltaire) با IQ of 1906. Ludwig Wittgenstein با IQ of 1907. Leonardo da Vinci با IQ of 1808. Actor James Woods با IQ of 1809. Buonarroti Michelangelo با IQ of 18010. David Hume با IQ 18011. Prime Minister Benjamin Netanyahu با IQ of 18012. Blaise Pascal با IQ of 17113. Microsoft Founder Paul Allen با IQ of 16014. Martin Luther با IQ of 17015. Michael Faraday با IQ of 17016. Galileo Galilei با IQ of 16517. Albert Einstein با IQ of 16018. Charles Darwin with IQ of 15019. George Washington با IQ of 140
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
آفرین سایت یوک که به جای کشتار مردم در سراسر دنیا این داستانهای آبکی یا خبرهای آبکی رو میزارین کاربرا بخونن و هیچ وقت خبرهایی اینگونه در سایت جا نداره : شکنجه و کشتار شیعیان در بحرین ، کشتار مردم در لیبی توسط ناتو ودر حالی که ناتو میگه اشتباهی شد ( آره جون عمت اشتباه شد ما هم همه گوش دراز ) ، کشتار مردم لب مرز پاکستان توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی ، کشتار مردم فلسطین به صورت روزانه توسط اسراییل ، کشتار مردم مصر توسط دولت مصر که بسیار تابلوه که بازمونده های همون مبارک اسراییلیه ، کشتار در افغانستان ، نسل کشی مسلمانان در بوسنی و هزاران کشتار دیگه که اتفاق افتاده و مشخصه اصلیش اینه که افسانه و داستان نیست بلکه واقعیته که کاربران نژاد پرست چون کشته شدگان ایرانی نیستن دوست ندارن ببینن و بشنون مثل اینکه برای سلامتیشون ضرر داره !! جالب اینجاست همه کاربران به اصطلاح روشنفکر که بلدن خیلی قشنگ کامنت بدن این چیزا رو نمیبینن و اینجاست که سکوت اختیار میکنن به بهانه های واهی .
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
ادامه ) مرزها رو کنار بذارید و همه جهان رو ببینین اونوقته که مغزتون از این همه جنایت سوت میکشه . خوشا به حال مردگان که از دیدن این همه جنایت محرومند. چه زیبا گفت دکتر شریعتی : برای این که قومی خوب سواری بدهد باید احساس انسان بودن از او گرفته شود
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
انتری نژاد یادتان رفت
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

khodesham - مجار - بودا
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد. گل گفتی ولی این اخبار هم بد نیست. خیلی ها یا اون اخبارو نمی پسندند یا دوست دارن سرشونو بکنن زیر برف.
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
جناب بیگلی بیگلی انگوری بهتر بود به جنایت ارازل واوباش خامنه ای کثیف در عراق که منجر به شهادت 34 نفر شد هم اشاره میکردی با هوش
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
مردم عجب هوشی دارند چه از این نابغه ها گرفته تا بقیه که ادعا و نظرهای انچنانی دارند ?! شاد و هوشیار باشیم .
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

saitama - ژاپن - توکیو
بیگلی بیگلی جان اگر شریعتی تو عمرش یک حرف درست زده باشه همین حرفش در مورد شما صدق میکنه از بس که این مسلمون ها بی ....... شما چرا فقط مسلمون ها را می بینی? بقیه انسان نیستند?
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

azadi - ایران - کرج
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد دوست عزیز نظرت در باره کشتارهای سال 67 در ایران چیه ؟
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
saitama - ژاپن- توکیو , دوستِ دانا و فهیم من, برای آنان که مفهوم پرواز را نمی فهمند، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی !
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

black chador - امریکا - ولدن
IQ تقلبی نژاد باید خیلی بیشتر از اینها باشه چون تا حالا تونسته به راحتی از 70 میلیون ایرانی سواری بگیره. ولدن
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد - حرف راست جواب ندارد ، حرف راست تلخ است و مانند نیش میماند . حرفی که زدی حرف دل من و خیلیهای دیگه بود . من همیشه کامنتهای شما را میخوانم غیر از شوخیهای که میکنی انصافا ساده و بعضی مواقع آتشین کامنت میدی و بلد نیستی یا احتمالا نمیخواهی که ادبی و زیبا صحبت کنی ولی حرف راست میزنی و گاها حرفهایت به مذاق خیلیها خوش نمیاد . از انرژی فوق العادت و جسارتت لذت میبرم .اگر سفری به تهران داشتی ما در خدمتیم . امیدوارم لبت همیشه خندان دلت همیشه محکم و سلامتیت پایدار باشه .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد ممنون از بیان واقعیات
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد. زیاد دور بر ندار ...! کسی مجبورت نکرده این خبرها رو بخونی! برو سیمای فریب ضرغامی رو گوش کن! تا رژیم جنایتکار اسلامی نوکران کاسه لیسی مثل تو رو داره چه غمی داره؟! برای اینکه جواب لاطایلات تو رو داده باشم گوشهای همچون عنکر الاصواتت رو باز کن تا بشنوی! هواپیماهای ناتو با مجوز سازمان ملل و در حمایت از مردم لیبی مواضع اون مخبط روانی قذافی را بمباران میکنند نه مردم را. در مرز پاکستان و افغانستان هم مشتی تروریست طالبان و القاعده و سپاه پاسداران مشغول آدم کشی هستند. تو کور بودی کشتار سال 67 و این همه زندانی و شکنجه شدن بچه های ایران رو نمی بینی؟ بقول خودت آره ارواح عمه شما جوجه خر اللهی ها مردم رو میتونید با این دری وری ها فریب بدید! خر خودتون هستید! مبارک بن علی نوبت سید علی! صبر کن تا ببینی چه بلایی سر شما نوکران اعراب و ارباب معتادت سگ علی عظمی خواهند آورد.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
azadi - ایران - کرج - ریخته شدن خون هر مظلومی محکومه با هر نژادی و هر ملیتی و هر دینی . دوست داری منو بپیچونی و در نهایت به من انگ رژیمی بودن و ساندیسی و نمیدونم کلی از این چرت و پرتا بزنی ؟ یاد نگرفتی یه کم در مورد حرفای که میشنوی فکر کنی بعد به طرف حمله ور شی ؟
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
saitama - ژاپن - توکیو - من فقط مسلمونا رو نمیبینم درد من اینه که وقتی یه غیر مسلمون کشته میشه همه جا دودور دودور میشه ولی وقتی به صورت گله ای و در مقیاس بسیار بسیار وسیعتر مسلمون کشته میشه همه سکوت میکنن .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد . بله چون جای خنگهای اسلامی خالیست و جوش اوردی-- از سایت هم انتقاد نکن دو سه ماهی است که سروکله ات بین رژیمیهای سایت پیدا شده از استان قدس رضوی کامپیوتری بتو داده اند برای تبلیغ..سایت مناره نیست و نیازی به موذن!!!!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

fred1540 - بلژیک - هرنه
با سلام از مجریان برنامه خواهش دارم لیست واسامی احمقترین ادمهای دنیا رو هم تو برنامه جا بده فکر کنم که احمدی نژاد اولین و به ترتیب اگه بخوام نفرات بعدی رو معرفی کنم خامنه مرتضوی رفسنجانی لاریجانی ریاست شعبه 1601تا 1610 دادگاه امور جنائی شاپور وریاست مجتمع دادگاه انقلاب و فرودگاه تمامی اعضا مجلس خبرگان رادان و.....
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

saitama - ژاپن - توکیو
feminism گرامی سپاسگزارم کامنت های شما را همیشه میخوانم کاملا متین و منطقی هستید همیشه پاینده و پایدار باشید
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

h.k - دانمارک - اودا
سلام khoshbavar دوست بسیارگرامی.امیدوارم.خوش وخوشحال باشید.باخانواده محترمتان.به جاگفتی.امااگریک میزان,سنجش شخصیت,,بود.که باکنترل ازراه دورمیشدشخصیت بعضی ازافرادرامیسنجیدیم.خیلی جالب میشد.انهایی که مثل وصله ناجوربرای ملتی بودند .ملقب به,,یاردانقلی,,میشدند.وهمه میشناختمشان.به امیداختراع چنین دستگاه ازافراد,ای.کیو,بالاهستم.باتشکرازکامنتهای پربارشما.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

payman_270 - ایران - سربندر
بیگلی بیگلی بلاخره دستت رو شد .. تو رو خدا تو یکی دیگه اینقد مسلمون مسلمون نکن .. پس انسانیت چی ؟؟ اون سودانیهای جنوبی که مسیحی هستن و توسط همون مسلمونا سر بریده میشن چی ؟؟؟ کاش روزی می رسید که همه به انانیت توجه میکردن نه به نوع عبادت کردن خدا.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. بیگلی بیگلی - ایران - مشهد..سلام دوست عزیز..شما بدنبال یه سایت بیطرف میگردید..درسته؟؟؟نیست دلبندم ...هیچ جای دنیا یه سایت یا یه شبکه خبری پیدا نمیکنی که بیطرف باشه ...جمله دکتر شریعتی عالی بود ...دمت گرم
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

iranzadetanha - ایران - تهران
من نمیدونم ... =========================================== کاربر گرامی "بیگلی بیگلی - ایران - مشهد" : نام کاربری دوم شما "iranzadetanha" بنا بر قوانین سایت به خاطر ارسال نظر با دو نام کاربری توسط یک شخص مسدود شد. در صورت تکرار این موضوع اکانت اولیه شما نیز مسدود خواهد شد. ایرانیان انگلستان
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390
khosh bavar - ایران - یزد
h.k - : سلام دوست بسیار عزیزم, مرسی از توجه تان, و همانطوریکه گفتید باید متاسفانه با هر نوع عقیده و هوشیاری مردم خود را اماده ساخت. برای شما و خانواده محترمتان خوشی و سلامتی ارزو میکنم. پس تا بعد.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
poriyaye_vali - قطر - دوحه - قربانت .آره راست میگی .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
saitama - ژاپن- توکیو, دوست خوبم منهم از مهربانی و لطف شما قدر دانی میکنم و متشکرم از اینکه کامنتهای من را میخوانی و باز سپاسگزارم از تعریف و تحسین شما. دوست عزیزم آرزومندم که همواره سرخوش تندرست و شادان باشی . همینطور که میبینی دست دغل بازان و دروغگویانِ چند رو هم توسط مدیریت قابل و دانای سایت رو شد. روزگارت خوش عزیزم.
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
جناب محترم مدیریت سایت گُلی به گوشۀ جمالت که دستِ این دروغگوی مکّار (بیگلی بیگلی و یا iranzadetanha ) را باز کردی !!
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
بیگلی ببیگلی; انسان مسلمان تقلب نمیکنه. من یکی پدرم در مییاد یک کامنت بذارم.ولی تو دیگه کی هستی ?چه حوصله و وقتی داری تو..فعلابدجوری ضایع شدی.خیططططططی هم عالمی داره. با تشکر از هوشیاری مسئولین سایت .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
دوستان عزیز که خیلی وقته میخوان از من اتو بگیرن . من 2 تا یوزر داشتم که ادمین عزیز یکیش رو بن کرد و به من درسی داد که هیچ وقت دیگه مشهدی بازی در نیارم :d ولی واقعا خوشحالم که تلخی حرفام آنچنان روی مختون بود که از این قضیه احتمالا نیم متر پریدید هوا :d اما همچنان بدونید که حرف حق عوض شدنی نیست و این بهانه ها دیگه قدیمی شده (کارهای احمدی نژادی رو دیگه همه بلدن ) . از حقیقت نمیشه در رفت . بیگلی بیگلی همچنان شبها که میاد خونه و ظهرا موقع ناهار میاد این سایت کامنت میده میخواین بخواین میخواین هم بازم باید بخواین :d در ضمن لطفا من رو با ام البنین و سمانه و ممانه و .. اینا مقایسه نکنین . وصله سایبری به ما نمیچسبه بنده کاسب لباسفروشی بیش نیستم و عاشق شغلمم و حال میکنم میام این سایت و علیه افکار پوچ گرایانه بعضیا کامنت میزارم جوری که به خاطر داشتن 2 تا یوزر اینجوری عقده هاشون رو خالی میکنن و این نشانه تلخی حرف حق واسه بعضیاست .
پنج‌شنبه 25 فروردین 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. من نمیدانم چرا اینجور به هم پریده اید.اولا که وظیفه هر کس و یا سایت این نیست که فقط از کشت و کشتار یا سیاست حرف بزنه.این سایت اگر توجه کنید یک سایت عمومی است و قاعدتاً باید بخاطر سلیقه‌های مختلف ،مطالب گوناگون بنویسد.بنابرین جای گله کردن مانند دوست عزیز مشهدیمون نیست.باقی‌ هم بهتر است بر اعصاب خود تسلط داشته باشند و هر کس nazri داد اینطور مورد اخاذی و تهمت قرار ندهند.من فکر می‌کنم سنّ و سالم از همهٔ شما بیشتر باشه و حتما چنتا پیرهن از شما بیشتر پاره کرده ام.سعی‌ کنیم توقع خودمون و در بعضی‌ مواقع کم کنیم.دوست عزیز مشهدی حتا توی جنگ هم شما احتیاج به غذا،استراحت،خنده و دارید،بنابر این باید به خاطر سلیقه دیگران این مطلب را تحمل کنید مثل دیگران.به قول دوست عزیز (خوش باور)انسان آزاده،شاد و پر تحمل باشیم.پیروز باشید.
جمعه 26 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +477شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +331پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +295یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +289رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +205نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد