افشای ‌ثروت ‌افسانه‌ای ‌خریدار خودروی ‌احمدی‌نژاد

افشای ‌ثروت ‌افسانه‌ای ‌خریدار خودروی ‌احمدی‌نژاد

درحالی که نام و مشخصات خریدار خودروی شخصی دکتر محمود احمدی‌نژاد به طور رسمی اعلام نشده است هفته نامه سیاسی وابسته به یکی از نمایندگان حامی رئیس جمهوری اطلاعاتی از میزان اموال و دارایی‌های این خریدار را منتشر کرد.

به گزارش فردا؛ اسفندماه سال گذشته رسانه‌های مختلف داخلی و خارحی خبر دادند که یک ایرانی با پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خودروی شخصی دکتر محمود احمدی‌نژاد را که به منظور تأمین مسکن معلولان به مزایده گذاشته شده بود را خرید.در همین راستا هفته نامه حمید رسایی نماینده حامی دولت در مجلس شورای اسلامی در شماره اخیر خود اینطور از ثروت افسانه‌ای این خریدار خودروی قدیمی خبر می‌دهد: شنیده شده است فردی که خودروی احمدی تژاد را خریداری کرده است در سال‌های گذشته تنها دارائیش یک سوله بوده که به عنوان انبار و کارهای کوچک صنعتی استفاده می‌کرده است. به تدریج نامبرده از طریق ارتباطات مختلف دولتی به ثروت کلانی دست پیدا می‌کند. وی در حال حاضر ۳۰درصد سهام بانک گردشگری و ۳۴درصد بانک سامان و بخشی از سهام ایران خودروی تبریز و شرکت هواپیمایی آتا را دارد.سوئیچ پژوی ۳۴ ساله دکتر احمدی‌نژاد به شخصی به نام ایثاری که اعلام شد وکیل خریدار خودرو است، تحویل شد.گفته می‌شود وی با هماهنگی یک مقام ارشد دولتی در ایران و کمک عبدالله گل توانسته است تا پوشش این خطوط هواپیمایی (آتا) را بگیرد. وی در کارخانه‌های فولاد سهام دارد و قریب به هزار و دویست میلیارد به شبکه‌های بنکی کشور بدهکار است. گفته می‌شود که نامبرده جزو ۱۰ سرمایه دار بر‌تر کشور است.از سوی دیگر پیش از این نیز برخی سایت‌های خبری مدعی شده بودند خریدار کاپشن احمدی‌نژاد که پیشنهاد ۵۴ میلیون تومان برای این خرید را داده بود و گفتگوهایی نیز با رسانه‌ها نیز درباره اقدام خیرخواهانه خود داشته، فردی است به نام «مهدی ابراهیمی‌زاده» که فعالیت پررنگی در صنعت برج سازی و البته صنعت کنکور دارد.مهدی ابراهیمی‌زاده متولد شهر بن در آلمان در مراسم تحویل خودروی رییس جمهور خطاب به برنده مزایده اظهار داشت: من به عنوان یکی از دوستداران و علاقه مندان به رییس جمهور ایران خریدار خودروی شخصی وی بودم.وی همچنین اظهار داشت: پیشنهاد ۱۵۰هزار یورویی بالغ بر ۲۲۵ میلیون تومان از طرف من برای خرید خودروی رییس جمهور بوده است.ابراهیمی‌زاده همچنین گفت: در اختیار داشتن کاپشن رییس جمهور من را برآن داشت تا با پرداخت ۵۴میلیون تومان آن را به دست بیاورم.

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
54 میلیون کاپشن !!! ما خودمون تو کار لباسیم مزنه اینقدر نیست ها :d حماقت تا کجا . کارهای نمادین تا کی ؟ میخوای به جایی کمک کنی چرا اینقدر دودور دودور میکنی . خدا کنه پولت حق مردم نباشه که داری به خودشون میدی ( 1200 میلیارد بدهی داری زدی رو دست هر چی دزده :d ).
شنبه 20 فروردین 1390

Mahdi_tala - انگلستان - لندن
ادم قعطئ بود.بول ادم زیاد بشه همینه
شنبه 20 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
لعنت بر آل سفیان معاویه و مروان. چگونه از اسم کسی مایه می گذارید که بر شکم خود سنگ می بست تا طاقت گرسنگی بیاورد و کفشهای وصله پینه بر پا کرده و شمع بیت المال را خاموش میکرد. هر جفتک و لگدی که بیاندازید بر شما ها به خاطر داشتن اسلحه و غصب بیت المال و سرمایه ی مردم بر شما جایز است؟ لعنت بر فرعون و آلش بر دجال و فریبش. این چه بدعتیست دیگر. کاپشن مردک دزد صهیونیست متقلب جانی را به این قیمت از جیب مردم که در کیسه محتکر دستگاه فرعونی قرار دارد باید برود یا اینکه ماشین لگنش همینطور. حالا که مردک شیاد تروریست با برنامه های رذیلانه رهبر دجالت تمام سرمایه ایران را بر باد دادید اینگونه تکدی گری میکنی. ننگ ابد برهمه تان خائنین و جاسوسان بیگانه.
شنبه 20 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
هی مو زرده چشم آبیه اینجا رو ببین !!.... دلتون بسوزه ببینید چقدر ما پول ایرانی ها رو دزدیدیم و تو اروپا انبار کردیم و چطوری باهاش یه پژو پوسیده می خریم !! ..اگر می خواید پول دار بشید یه تلفن کارشه و یا چند دقیقه بیاد سفارت خونه مون ..کیسه های پر اسکناس و کانتینر های پر از اسکناس براتون حاضره !!! ژاپنیه دودستی دو دستی میزنه تو سر خودش و میگه که ای داد چی تو اون پژو تصادفی پوسیده اوراقی بود که مدرن ترین تویوتای نو سواری قیمتش یه چهارم پژو پوسیده هم نمیشه !! دقایقی بعد ژاپنیه میگه حالا فهمیدیم چرا!! فرانسوی ها بما اطلاع دادن که اون پژو رو طوری ساخته بودن که میمون های بواسیری بتونند باهاش رانندگی کنن !!
شنبه 20 فروردین 1390

hassan5 - ایران - تهران
قاعدا خریدار باید یا رحیمی باشد یا محصولی.حالا کاسه لیس سوم از از کجا پیدا شد باعث تعجبه
شنبه 20 فروردین 1390

arash_Barcelona - اسپانیا - بارسلونا
با این همه پول چند خانواده میتونستند شب گشنه نمونند..ایران کشوره بده بستونه. یک ماشین غراضه میخری ولی در عوض قراردادهای میلیاردی بهت تعلق میگیره.اگه قراره دنیا به پایان برسه چه بهتر که هرچه زودتر تمام شه..اگه چند نفری باقی ماندند خواهش میکنم این اشخاص رو با تابوت طلا خاک کنندشاید اگه دنیای دیگری وجود داشته باشه انجا بدردشون بخوره.با عرض سلام من در این صفه جدید هستم.
شنبه 20 فروردین 1390

l3e4uty9irl - امریکا - بربنک
حالا این عنتر نژاد کم خورده که اره لباس و ماشینشو مضایقه می زاره?. امیدوارم به خاک سیاه بشینه هیچ وقت از نفرین کردنش ناراحت نمیشم چون جونهای بی گناهمونو کشت بهد واسه خودش راحت نشسته. مرگ بر تو احمدی نژاد که هزاران برابر بدتر از هر دیکتاتور دیگه هستی
شنبه 20 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
مهدی ابراهیم زاده کسی است که در سال 1992 در رستوران میکونوس در برلین به همراه سه تن از مقامات ایرانی کرد بر سر یک میز بوده و ناگهان مردی از در وارد می شه و این سه رهبر کرد رو به ضرب گلوله به قتل می رسونه.در اون زمان مهدی ابراهیم زاده اظهار می کنه که من خوش شانس بودم که زنده ماندم!!! این ترور بعدا توسط دولت آلمان به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده شده.پیدا کنید پرتقال فروش را.
شنبه 20 فروردین 1390

Esfahan_20 - ایران - اصفهان
حالا همه میدونن که خود انتری بهشون کلی وام داده ولی باید بدانن که ملت ازش متنفرن حالا هی تبلیق الکی نکن
شنبه 20 فروردین 1390

azadazad - ایران - تهران
اصولا در شرع کسی که مالی را بسیار بیشتراز ارزش آن بخرد مجنون نامند و این فرد حق تصرف در مال خود را ندارد و اصولا معامله باطل است حالا آخوند های مکتب رفته پیدا کنید شرعی بودن این معامله را . پدرسوخته ها باز تبصره نیارید که اینجای اسلام این جوری هست و ............
یکشنبه 21 فروردین 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
l3e4uty9irl - امریکا - بربنک:مضایقه یا مزایده؟؟!!
یکشنبه 21 فروردین 1390

yaseyasy - ایران - تهران
ریال ریال این پول را آن دنیا در ... فرو میکنند چون به همه ی ایرانیان خیانت کردی!
چهار‌شنبه 24 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +481شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +333پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +301یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +289رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +228‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +210نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد