استقلال فاتح هفتادمین شهرآورد تهران شد , پرسپولیس ۰ - استقلال ۱

استقلال فاتح هفتادمین شهرآورد تهران شدپرسپولیس 0 - استقلال 1

تیم فوتبال پرسپولیس که دیدار رفت را به استقلال واگذار کرده بود، هفتادمن شهرآورد تهران را هم به شاگردان پرویز مظلومی باخت تا علی دایی در دو بازی رفت و برگشت شش امتیاز به استقلال هدیه کند و تیمش همچنان بر روی نوار ناکامی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتادمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 17 امروز چهارشنبه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان شاگردان پرویز مظلومی با نتیجه یک بر صفر حریف سرخپوش خود را شکست دادند.

در این دیدار که تماشاگرانی حدود 65 هزار نفر از آن استقبال کردند دو تیم فوتبال پایاپایی را به نمایش گذاشتند و صاحب موقعیت هایی نیز شدند اما این استقلال بود که در دقیقه 43 توسط آرش برهانی به گل دست پیدا کرد تا نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.

در شروع نیمه دوم پرسپولیس با میل تهاجمی بیشتری بازی را آغاز کرد و صاحب موقعیت های خوبی نیز شد اما مشکلی که در طول بیست و هفت هفته رقابتهای لیگ برتر برای شاگردان علی دایی وجود داشت در این بازی هم تاثیرگذار بود و مهاجمان این تیم قدر موقعیت هایشان را ندانستند.

شاگردان علی دایی در دقایق پایانی با حضور وحید هاشمیان حملات بیشتری را روی دروازه استقلال انجام دادند و با حضور اشپیتیم آرفی در هشت دقیقه پایانی بازی تمام تلاششان را برای جبران گل خورده انجام دادند اما بازیکنان این تیم قدر موقعیت های بوجود آمده را ندانستند تا بازی برگشت را هم مثل دیدار رفت یک بر صفر به رقیب آبی پوش واگذار کنند.

در این دیدار محسن ترکی به امیرحسین صادقی و مهدی امیرآبادی از تیم استقلال و حسین بادامکی از تیم فوتبال پرسپولیس کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه بهتاش فریبا مربی تیم فوتبال استقلال در دقایق پایانی این دیدار توسط ترکی از روی نیمکت اخراج شد.

شاگردان پرویز مظلومی با این پیروزی 52 امتیازی شد و همچنان در تعقیب تیم های سپاهان و ذوب آهن در رد سوم قرار گرفتند. شاگردان علی دایی نیز که در دیدار رفت برابر استقلال یک بر صفر باخته بودند با 44 امتیاز همچنان در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماندند.

girl.18.beljik - بلژیک - بلژیک
قرمزته بابا
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
لنگو چیکارش کردیم *** دوباره سوراخش کردیم!!! لنگیا هفتادمین دربی را هم مابردیم . اصلا تیم پکیده و سووووراخ زرتپلیس اینقدر ذلیل و دروپیت که بردنش برای ما عادی شده . جررر خوردن دوباره لنگ سوراخ تهران را به اس اسی ها سرور لنگی ها تبیک میگم
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
ولی دم علی دایی گرم که دوباره یه حال اساسی به ما داد . کاش دایی را نزنن زیرش بیرونش کنه . خوب پدر لنگ را در آورده . راستی آمار باخت هاتون چندتایی شده؟؟ هه هه هههههه !! 22 بار گذاشتیم ....!!!!. شعار دایی باید برقصه هم خیلی باحال بود . ببخششید ببخششسسید همش تقصیله داول بود اصلا این 11 تا باخت ما همش تقصیل داول و اون شیشثثثثششش بوده!!!
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
لنگی ها میدونم خیلی سوختین بهتره برین بزارین تو آب یخخخ!!!. آخه باختن به سرورتون که ناراحتی نداره . بردن تیم دروپیت شما هم دیگه برای ما عادی شده!!!! باید یه تیم دیگه را برای آبکش کردن انتخاب کنیم!!!!!
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

msforugh - ایران - تهران
ها ها ها . شادش کن . اس استه
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

dannni - سوئد - استکهلم
خسته شدیم انقدر بردیم
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

hirowa - ایران - هیرو
بعنوان یه پرسپولیسی تبریک میگم به استقلالی ها
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
هم در دور رفت حق پرسپولیس را خوردن با افساید گرفتن غلط و هم در دور برگشت با نگرفتن پنالتی 100% روی رضائی.فقط بدلیل شکایت دائی از فیفا برای گرفتن حقش. مرگ بر تمامی سرداران سپاه که امروزه همه چیز را فبضه کرده اند و ایران عزیزمان را با زور و ناحقی و کلاهبرداری و کشتار و شکنجه به پایین ترین سطح ممکن در جامعه بین المللی رسانده اند از هر نظر که به ایران عزیزمان نگاه کنیم.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
به امید قهرمانی تیم پیام با مربیگری خداداد عزیزی در لیگ برتر - قهرمانی ایران با مربیگری مجید جلالی در جام جهانی - قهرمانی آرسنال با مربیگری ونگر در اروپا و انگلیس - ورشکست شدن و نابودی تمام تیمهای دولتی در ایران - و پیروزی خداپرستان در برابر شیطانپرستان و فراماسونها
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

farar az zendan.almere.nl - هلند - المیره
از قدیم گفتن :پشت سر مسافر گریه شگون نداره. پیشنهاد میکنم پرسپولیسی های عزیزهنگام اخراج مربی با گیرتشون (علی دایی )اشک نریزن. استقلالی باشید و شاد .
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود و سلام به حضور همه ایرانی‌‌های عزیز داخل و خارج و تبریک دوباره عید و سال نو ۱۳۹۰ و تشکر و خسته نباشی‌ به بچه‌های استقلال که حرفی‌ بردند و این هم به آقای دائی که در باز ی قبل گفته بود‌ای کاش گًل در نیمه اول تا در نیمه دوم تلافی بفرمائید آقای دائی عزیز یک نیمه فرصت داشتید ولی‌ این که عرض که باز ی در دست ما بود کافی‌ نیست باید خیلی بیشتر از این‌ها نشان میدادید و نرمال است که تیمی که جلو باشه مثل استقلال خود به خود عقب و دفاعی باز ی میکنه چون در چنین بعضی‌‌ها اگه باز ی کونا‌ها بتواند ۵۰% توان خود را در زمین نشان دهند خیلی کار کردند استرس و هیجان زیاد نمیذاره. بار دیگر با استقللای‌های عزیز در همه جای جهان مخصوصا در ایران عزیزمان این برد را تبریک میگم شاد و موفق باشید به حاجی ، پرو حیدری حجازی مظلومی و دیگر عزیزان زحمت کش و یکا یک بازیکن ها.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
بچه ها متشکریم. قابل توجه پرسپولیسها, بهم برات شده بالاخره یه بار پرسپولیس استقلال رو میبره!!! خیلی خوشحالم که علی دایی مربی پرسپولیسه.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
بازهم یک پنالتی واسه پرسپولیس نگرفت موقعیت های پرسپولیس بیشتر بود , و ابی ها یک یا دو موقعیت بیشتر نداشت وپرسپولیس را بازنده کردن. بازهم پرسپولیس سروره اسقلوله.حالاکه رفت برگشت را به سفارش فدراسیون بردید.نوش جونتون سگ خور ها. 100 تا برد اینجوری 2 ریال هم ارزش نداره. اگراول شدید قول میدم تبریک بدم واستون.الان که حسابی خرکیف هستین. ولی حسابی خوش به حال شدین سوراخها
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

daniall - فرانسه - نانت
تبریک به همه ی ابیها.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

Hamid1970 - امریکا - ارواین
تبریک به تمام استقلا لیها
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
مثل دربی قبلی این نتیجه عادلانه نبود.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
لنگ بد بازی نکرد. ولی همیشه تکنیک و تاکتیک و اعتماد به نفس و تجربه و افتخارات بین المللی پیروز میشه. چه میشه کرد.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ukguy4u - بریتانیا - لندن
به عنوان استقلالی به همه استقلالی ها تبریک میگم آبیته
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

milad_shz - ایران - شیراز
هشدار به لنگی ها:حالا دیدید از لنگ آبی گرم نمیشه پس بهتره زود تر از این عمل قبیح توبه کنید و به خیل عظیم آبیها بپیوندید.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
من بیشتر از تیم پرسپولیس ، استقلال رو با کلاس می دونستم و دوست داشتم ...تا روزی که .. در بازی استقلال - تراکتورسازی ، یه استقلالیِ دیوانه ، یه کبوترِ رنگ شدهء (قرمز) که از پرواز خسته شده بود رو گرفت و فورا سرشو از تنش کند و پرتش کرد به پایین روی پیستِ کنار زمین .. من درست پشت سرش بودم .. از اون روز حالم از هرچی استقلالیه به هم خورد .. دیگه "کرکری" . هاتونم حال نمی ده ...
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
قــــــــــــــــــــــــــر مـــــــــــــــــــــــــــــز تـــــــــــــــــــــــــــــه. پرسپولیس چه ببره چه ببازه هیچ وقت از ارزشهای تیم و علی دایی عزیز کم نمیشه. پاینده باد پرسپولیس
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
برین جلو بابا ، من بازی رو نتونستم ببینم ، الان دارم ۹۰ می‌بینم ، در درجه اول که استقلال فقط یه گٔل زد و دیگه هیچ ، دوماً بابا ، حقیقت رو که نمیشه کتمان کرد هم بازی رفت و هم این بازی پرسپولیس به داور باخت و نه به تاج ، که تاج بیشتر به کلاه نمدی شبیه بود تا به تاج ، حالا هم هم دارین خودتونو .. که بردیم ، مبارکتون باشه ولی خودمونیم آخه این هم برد بود ، کی‌ هم گٔل زد ، آرش چلاق! در هر صورت بردین و تبریک میگم به شما آبی‌ها و تسلیت به ترکی‌ با این داوری !!!
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
نببببببببببببببببببببببببببببووووووووووووددددددددددددددددددددددددد ::::دلا بسوز که سوز تو کارها بکند....
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

nimaaa - امریکا - نیویورک
حال دوستان لنگیمون چطوره؟تبریک به استقلالیها
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
صدای عر عر نمیاد..دیگه لنگها جزغاله شدن..رفت و برگشت...ارش اقای گل...دایی باید برقصه:))
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

kamran-75015 - فرانسه - لیون
من بازی رو از تلویزیون دیدم. چطور داور پنالتی به این واضحی رو نگرفت !? دروازه بان استقلال حتما باید کارت زرد میگرفت. دایی هم به درد مربیگری نمیخوره. کاش از همون چند سال پیش دوره مربیگری بین المللی ( A ) اروپا رو میگرفت و بعد شروع به کار میکرد. حتی دشان و لوران بلان ( قهرمان جهان در سال 1998 ) تمام این کلاسها را گذرانده اند - و میبینیم که چه مربیان بزرگی در سطح جهانی شده اند. ولی طرز فکر ایرانی ما به ما میگوید که این کلاسها یعنی کشک ! من خودم همه چی رو بلدم !!
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
بهونه های لنگ بعد از سوراخ شدن مجدد=1=داور با اونا بود(بعد اون صحنه که غلی خودشو انداخت زمین داور فقط به نفعتون سوت زد..10بار زدن بازیکنامونو قیچی کردن وحشیها داور خطا هم نگرفت)=2=ما حاضریم ببازیم ولی اینجوری نبریم(اخه عقده ایها زورتون وقتی نمیرسه.بازیکناتون وقتی بی عرضه اند.سرمربتون چیزی بارش نیست بایدم از شدت سوختگی اینو بگین:))
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

مشتعل - سوئد - استکهلم
ما پرسپولیس رو همه جوره دوست داریم برای ماپهلوان مرده وزنده اش عزیزه تا اخر فقط قرمز مربی علی دائی که افتخاراتش از موهای سر پرویز بیشتره !!!!
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
فقط ابی .ابیته
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

immortal1977 - هلند - امرسفورت
متاسفانه بازی رو بعلت شکستگی پا درست 1 ساعت قبل ازبازی نتونستم مستقیم ببینم ولی مثل بازی رفت حق خوری شد...اون از افساید بازی رفت اینم از پنالتی برگشت ولی هر چی بود تموم شد به استقلالیهای فهیم و با ادب سایت شهرام و sspersianss از ایران دانیال فرانسه و پاندورا المان و دنی سوئد تبریگ میگم و میگم که همیشه حق به حقدار نمیرسه مثل رفت و برگشت امسال :)
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
immortal1997- امیدوارم هرچ زودتر سلامتی کامل برسی. فقط در ایران اس لامی حق به حقدار نمیرسه مثل همیشه .
جمعه 12 فروردین 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
راستی کسی خبری از کلاه قرمزی نداره .همون redboy دربه در را میگم!. همیشه اولین کامنت را میذاشت بنده ی خدا . این یکی به گمونم هنوز تو آب یخ نشسته!!! میگن بعد از گل آرش افتاده سکته کرده بچه خوبی بود روحش شاد !!! کلاه قرمزی اگه سالمی جواب بده!!
جمعه 12 فروردین 1390

shahram khosh maram - ایران - تهران
immortal1977 - هلند - امرسفورت : دوست عزیز, خیلی به خاطر شکستگی پا ناراحت شدم و امیدوارم که هرچه سریعتر خوب شود. سوال اصلی این هست که چه کسی و چرا پوست موز رو جلوی پا انداخت!! دستکم با مرخصی استعلاجی میشود چندتا فیلم خوب دید و یکی دو تا کتاب خواند. به امید سلامتی و شادی.
جمعه 12 فروردین 1390

daniall - فرانسه - نانت
immortal1977 - هلند - امرسفورت ممنون . امیوارم هر چه زودتر خوب شی.
جمعه 12 فروردین 1390

immortal1977 - هلند - امرسفورت
ممنون دوستان عزیز نادر,شهرام و دانیال و مرسی از همدردیتون.موفق باشین
شنبه 13 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +487شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +337پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +303یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +291رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +229‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +211نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +204کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +170«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد