وحید خراسانی: آقای خامنه ای و من تا کی خواهیم ماند؟


وحید خراسانی: آقای خامنه ای و من تا کی خواهیم ماند؟


آیت الله وحید خراسانی، از مراجع تقلید ساکن قم، با دفاع از انتقادات قبلی خود مبنی بر نحوه تشخیص و صدور حکم زندان، گفته است که "حرف های اساسی تری دارم که در آینده به تدریج مطرح خواهم کرد."کلمه، از وبسایت های نزدیک به مخالفان دولت ایران، روز دوشنبه، هشتم فروردین (۲۸ مارس) نوشته است که آیت الله وحید خراسانی، این سخنان را در جمعی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مطرح کرده که به تازگی به دیدارش رفته اند.بنابر گزارش کلمه، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در این دیدار حضور داشتند، با توجه به لحن انتقادی سخنان اخیر او در ارتباط با کسانی که بدون داشتن تشخیص درست از شرایط صدور احکام حبس، اقدام به زندانی کردن افراد می‌کنند، از آیت الله وحید خراسانی خواسته اند که اظهارت خود را "تصحیح یا تعدیل" کند اما این مرجع تقلید شیعه با این خواسته مخالفت کرده است.آقای خراسانی در پاسخ به خواسته اعضای مدرسین حوزه علمیه قم گفته است: "تمام چیزهایی که من گفتم، اندیشه بوده، فکر کردم و با اعتقاد بیان داشته ام و برگشتی هم وجود ندارد و به امواج سیاسی هم ربطی ندارد و فقط از باب حق گویی و حق طلبی بوده است."آیت الله وحید خراسانی که جلسات درس خارج فقه از پرطرفدارترین دروس فقهی در میان طلاب قم است، در ادامه تاکید کرده است که "حرف های بسیار اساس تری دارم که در آینده به تدریج مطرح خواهم کرد و ممکن است نظرات من به هرکس که شما فکر می کنید هم بر بخورد."آقای خراسانی، همچنین در پاسخ به عباس کعبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرسیده است: "اشخاص مهم ترند یا اسلام؟ بنیانگذار جمهوری اسلامی الان کجا هستند؟ آقای خامنه ای و من تا کی خواهیم ماند؟"آیت الله وحید خراسانی در سخنان اسفند ماه سال گذشته خود از حبس به عنوان حکمی 'شدید' یاد کرده بود که در شریعت، تشخیص لزوم چنین حکمی تنها در توان فقیهی است که به عمق فقه شیعه رسیده باشد.در بخشی از این سخنان آمده بود، فقیهی که به عمق فقه رسیده باشد 'می‌داند حبس در چه مواردی است و چقدر امر حبس شدید است. اساس دین بر حریت بشر است و حبس و زندانی کردن او و حرمان او از جامعه و خانواده در چه حد از شدت است و موارد حبس در شریعت در چه مواردی و با چه دقتی مطرح شده است'.با توجه به صدور احکام سنگین زندان برای عده‌ای از فعالان سیاسی، روزنامه نگاران و دانشجویان که عمدتا پس از اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در ایران اوج گرفت، مخالفان دولت، سخنان ماه گذشته آیت الله وحید خراسانی را به عنوان انتقاد از دستگاه قضایی کشور تعبیر کردند.در همین حال، خانواده بعضی از زندانیان سیاسی که نسبت به برخورد حاکمیت با اعضای خانواده‌شان، شرایط زندان، ندادن مرخصی و محروم کردن زندانیان سیاسی از انجام ملاقات در زندان شکایت دارند، طی ماههای گذشته، با مراجعه به بعضی از مراجع تقلید از جمله آیت الله وحید خراسانی، به طرح نارضایتی‌هایشان پرداخته‌اند.آیت الله وحید خراسانی که محمد صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه داماد اوست، پیش تر در یکی از جلسات درس خارج فقه خود، اعتراف زندانیان و کسانی که تحت فشار مجبور به اقرار می شوند را فاقد اعتبار دانسته بود.
khosh bavar - ایران - یزد
یک کشور و 100 تا قانون و هزاران افت الله ! که باعث سردرگمی و تشنج در یک نظام سیاسی و اجتماعی یک کشور میشود و اگر این هفت خان را پشت سر گذاشتیم, باز دچار تفسیر خواب نماهای مشایی و حراجی نژاد هستیم که از سوراخ جماران چه دستوراتی گرفتند و چه برای مصلحت کشور شایسته هست !
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
نظر آیت الله وحید خراسانی در مورد تجاوز به زندانی ها چیه؟!!! تجاوز به دختران باکره قبل از اعدام؟!!! اعدام بچه های 14-15 که اعلامیه دستشون بوده؟!!! ایشون نمیخواد از باب حق گویی و حق طلبی در مورد جنایتهای خمینی و خامنه ای حرفی بزنند؟!!!
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

Desperate Man - ایرلند - واترفورد
واترفورد
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
لطفا اول کاری که میکنی طلاق دخترت رو از این صادق بی عدالت و خائن به حق مردم بگیر. فردا که دیگه دستت از زمین و زمان کوتاه بشه جواب میمونه و مسئولیت. این صادق بی گردن هم آدم بود به دامادی خودت قبول کردی تازه می بینی که چه حق کشی ها میکنه چون اصلا گردنی برا جوابگویی نداره. البته که دین خدا مهمتره البته که ملیت و کشور مردم مهمتره تا سیاست کثیف خانمان برانداز. خدا به داد همه تان برسد. زمستان تمام خواهد شد اما رو سیاهیش به زغال میمونه وای به حال کسانی که قهمیدند و ساکت بودند و با سکوت خود از سر ترس یا مصلحت طلبی همدست این جانیان و قوم بنی امیه شدند. بنیان گذار جمهوری ضد اسلامی و ضد ایرانی هم اکنون قطعا در حال جواب و سوال و دین مردم است که بر گردن دارد. وقتی پیامبر این دین وقت رحلتش میرسد خود را با حال زار به مردم رسانده که اگر ظلم ناخواسته ای در حقشان شده جبران کنند که داستانش را می دانیم شماها خود حدیث مفصل بخوانید از این مجمل و ببینید در کجای کار ایستاده اید و به نام چه کسی و چه شریعتی اینگونه حکومت کردید و مردم را فریب دادید.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

Ezhaq - ایران - تهران
وحید خراسانی: آقای خامنه ای و من تا کی خواهیم ماند؟ تا وقتی شنونده داشته باشید که گوشهای یک الاغ و مغز یک خر داشته باشه که همه چی رو از دید اسلام بسنجه.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

ben 15 munich - المان - مونیخ
متنو نخوندم ولی روز شماری میکنیم که هر چه زودتر خبرخوب و خوش نبودنتون در همین سایت بشنویم و به همدیگر تبریک گیم به امید ایران بدون اخوند و درودسته شان.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

black chador - امریکا - ولدن
بیشتر از 6000 ازادی خواه در لیبی کشته شدن تا کشورشون رو از دست دیکتاور زشتشون در بیارند. بقیه حرفم را خودتون طبق خواست و هوش خودتون حدس بزنید.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
. فراخوان حضور در سینما‌های سراسر کشور برای حمایت از سینماگران سبز. تحول سبز: صفحه بیست و پنج بهمن در اعلامی از مردم سبز ایران درخواست کرد تا در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین ماه در سینماهای سر تا سر کشور برای حمایت از سینما گران سبز ایران به تماشای فیلم جدایی نادر از سیمین بروند و با حضور سبز خود با یاران هم پیمانشان تجدید میثاق کنند. .
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
دختر این اشیخ زن دوم صادق خان هستند البته, سن حدود بیست سال!
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
من از مسئولین سایت تعجبم که اسم سایت را ایرانیان گذاشته اند ولی هرگونه توهین به ایرانیان را درج میکنند ولی جوابیه ای به یک ادم معلوم الحال بسیجی /ساواکی یا حتی فریدون میهن پرست افراطی را درج نمیکنند.مثلا همینجا یک پیر بیمار بی ریشه با اوردن رقم من در اوردی 6000برای جنگ قبیله ای در لیبی میخواهد مردم ایران را بی غیرت و تنبل نشان دهد و 100سال جنگ میلیونها ایرانی با دیکتاتوری و 32سال با جنایتکاران اخوندی و صدها هزار کشته و اعدامی چیزی است که در کله این بیماران روانی و زاده های تازی جایی ندارد.بنظر من کسی یک ذره شرف داشته باشد به کل مردم توهین نمیکند.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
میر حسین موسوی:. کجا رفت وعده نفت برسر سفره ها و قول برخورد با مفسدین؟. میرحسین سپس از دولتمداران پرسیده است:«چرا این همه اصرار برچشم بستن به نظرات اقتصاددان های برجسته کشور و نمایندگان مجلس دارید؟ کجا رفت وعده های آموزش مجانی و ایجاد اشتغال و اصل ۴۳ قانون اساسی؟ چرا به مردم نمی گویید که با پولی که می خواهید با افزایش قیمتها از جیب مردم بردارید، در غیبت سازمان برنامه و بودجه و تضعیف مجلس و بی خاصیت شدن شوراها و سازمانهای نظارتی، چه می خواهید بکنید؟ آیا سوءاستفاده از نیاز و فقر مردم با توزیع بخشی از پولی که ازدست آنان ربوده اید می تواند بحرانهای بعدی را کنترل کند؟ کجا رفت وعده نفت برسر سفره ها و قول برخورد با مفسدین؟ چگونه است که به نجوا و آهسته از سرنوشت سند چشم انداز بیست ساله نام می برید؟».
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +492شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +342پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +307یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +293رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +242سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +231‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +215نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +192پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +172«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد