نوه آیت‌الله خمینی بازداشت موسوی و کروبی را محکوم کرد

نوه آیت‌الله خمینی بازداشت موسوی و کروبی را محکوم کرد

یاسر خمینی، نوه آیت‌الله روح‌الله خمینی

یاسر خمینی، فرزند دوم احمد خمینی و نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در دیدار از فرزند مهدی کروبی که تازه به قید وثیقه آزاد شده، بازداشت موسوی و کروبی را محکوم کرده و ابراز امیدواری کرد که در سال ۱۳۹۰ مردم «شاهد روند حاکمیت قانون و بهره‌گیری از تعقل و تفکر» باشند. 
به گزارش وب‌سایت‌های سحام‌نیوز و کلمه، محمدتقی کروبی در وب‌سایت شخصی خود نوشته است که عصر سه‌شنبه یاسر خمینی و همسرش برای دیدار با برادر او، علی کروبی، به منزل علی کروبی رفته‌اند.  محمد تقی کروبی نوشته است که آقای خمینی در این دیدار از این که نمی‌تواند در نوروز به دیدار مهدی کروبی برود «گله‌مند» بوده و به جایگاه مهدی کروبی نزد آیت‌الله خمینی اشاره کرده و از او «تجلیل کرده» است. این گزارش حاکی است یاسر خمینی «بازداشت» میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد و نیز «بازداشت یا حصر» مهدی کروبی و همسرش فاطمه کروبی را «به شدت محکوم» کرده و آن را «امری غیرقابل قبول» دانسته است. نوه آیت‌الله خمینی همچنین گفته است: «امیدواریم در سال ۱۳۹۰ شاهد روند حاکمیت قانون و بهره‌گیری از تعقل و تفکر در برخورد با مردم، فعالان سیاسی و نیز قدمای انقلاب باشیم.»فرزندان احمد خمینی، حسن و یاسر، هر دو از زمان انتخابات ریاست جمهوری دو سال پیش در ایران و به دلیل همراه نشدن با دولت محمود احمدی‌نژاد مورد حمله و انتقاد نیروهای حامی دولت قرار داشته‌اند. چندی پیش و در
مراسم بزرگداشت محمود بروجردی، داماد آیت‌الله خمینی در مسجد اعظم قم، گروهی جلسه را به تشنج کشیدند و با سر دادن شعار علیه حسن خمینی، نظم این جلسه را برای مدتی بر هم زدند.در مراسم هفتم محمود بروجردی که با حضور روحانیونی چون جوادی آملی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، نوری همدانی و همچنین صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، برگزار شده بود، «گروهی اندک» که هویت‌شان مشخص نشده است با سر دادن شعار «نواده روح‌الله، سید حسن نصرالله» نظم جلسه را بر هم زدند.در مراسم بزرگداشت سالگرد درگذشت آیت‌الله روح‌الله خمینی نیز که ۱۴ خرداد سال پیش در محل آرامگاه او برگزار شد، سخنرانی حسن خمینی به دلیل سر دادن شعارهایی علیه معترضان به نتیجه انتخابات و حمایت از رهبر و رئیس جمهور از سوی برخی از حاضران ناتمام ماند. در ۲۴ خرداد‌ماه نیز عده‌ای از حامیان آیت‌الله خامنه‌ای، در جریان حمله به دفتر آیت‌الله صانعی و تجمع در این مکان، از حسن خمینی به عنوان «فرزند ناخلف امام» یاد کردند.در ماه‌های پس از انتخابات، برخی از نزدیکان آیت‌الله خمینی، از جمله حسن خمینی که با شماری از زندانیان سیاسی یا خانواده‌های آنها دیدار داشته‌اند هدف انتقاد جناح حاکم قرار گرفته و به مخالفت با رهبر جمهوری اسلامی و تخطی از دیدگاه‌های آیت‌الله خمینی متهم شده‌اند.
zamanphp - ایران - اصفهان
کاری به پدربزرگش ندارم ولی همین که از جنبش سبز حمایت میکنند برای من قابل احترام هستند
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
هر چه بگندد نمکش می زنند ، وای به روزی که بگندد نمک .
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
این خمینی از خودش کم توله جا نذاشته. هنوز بیست سال بعد مرگ نکیتش توله است که داره کشف میشه!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
ساعت خواب.خبر بالاخره بهت رسید شیخ کوچولو????
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

pashmakjon - آمریکا - علمو
اولا مواظب باش که خودت هم به سرنوشت موسوی و کروبی دچار نشی‌ مگه همین رژیم نبود که احمد خمینی را کشت و حتی دکترش هم کشتند و تمام مدارک هم نابود کردند، اینها برای نگاه داشتن قدرتشون به هیچ کسی‌ رحم نمیکنند و دست به هر جنایتی میزند دوم اینکه این بللأیی بود که بابا بزرگ روانیت به سر ملت ایران آورد و گور به گور شد و رفت حالا این مردم بدبخت هستند که مجبورند با یه مشت عرب زاده بی‌ پدر و مادر سر کنند،،،،،لعنت به روحت خمینی ،،لعنت،،،،لعنت.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
آقای نوه, آقایانِ موسوی و کروبی تنها زندانیان حکومتِ فاشیستی پدر بزرگ شما نیستند ! حکایتِ یک بوم و دو هواست !!؟
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
این خمینی بی پدر مادر چقدر توله گرگ پس انداخته گم شوید کفتارهای خون اشام اگر در اکثریت ملت غیرت بود .این کور و کچلهای قاتل کبیر جرات زر زر نداشتند.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

amir58 - ایران - مشهد
دمش گرم که شجاعت گفتن حرف حق روداره.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
pashmakjon - آمریکا - علمو : عزیزجان, سال نو مبارک ! همه گفته های شما 100% درست میباشد ولی شما چرا به داستان مهییجی که شروع کردی, از پایان خانواده خمینی چیزی ننوشتید ?! پشمک جون, باور کن, وقتی ضحاک ساندیسی منافعشان را در خطر ببینند, یکی از این خمینی زادهها را بطور مصلحتی رهبر ایران اسلامی کرده, تا مردم دست از مبارزه و ازادی بکشند, وگرنه قبر امام خمینی به لرزش میافتد که ببیند که امت او با خمینی زادهها چه ها میکنند که امیدوارم مردم مبارز ایران خوش باور نباشند و فریب انانرا نخورند, زیرا اگر مردم ایران عقب نشینی کنند و اوضاع ارام شد, خمینی زنده را روانه خمینی مرده میکنند, و مجتبی سگ سبیل را جانشین او خواهند کرد که اگر باز دوباره اوضاع خراب شد, پسر نوه خمینی را جانشین او کرده, تا اوضاع ارام شود و و و ! شاد ولی خوش باور نباشید .
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس .. تو دیگه کی هستی؟ نمیتونی یه کامنت بدون فحش بذاری؟ واقعا واسه من سواله که تو اگه بزرگ شده سوئد هستی اینهمه فحش و ناسزا رو از کی یاد گرفتی؟ اینهمه عقده و نفرت از کجا اومده؟ آخرش میخوای به کجا برسی؟ چرا هرچی نصیحتت میکنیم باز گوشت بدهکار نیست؟ چرا عین بچه های کودکستانی یه حرف (فحش) رو چند ساله که داری تکرار میکنی؟ اگه واقعا زن هستی بدون که اینهمه فحش و بددهنی از طرف یه زن، تو همه کشورها و فرهنگها ناپسند و چندش آوره. تو با این بی ادبیها سایر ایرانیان مقیم خارج رو هم بدنام میکنی. تو باتلاق بدی افتادی و خودت خبر نداری. خدا به دادت برسه. .
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
این گروه دام افاضاته ها واقعا خیال میکنند که ایران ملک مطلق ننه جون اینها ست . چه راحت به همدیگر اب حمام تغارف میکنند. چه راحت از همدیگر دلجوئی میکنند. اینها گناهی ندارند . یک عمر یک چیز سنگینی به بزرگی طایر ماشین های بزرگ مانند کامیون روی مغز و روی سرشان بوده. اخه این کله سگ مصب باید هوا بکشد.برای بهتر کار کردن و بهتر فهمیدن نیاز به هوای ازاد دارد . گناه این ها نیست . گناه از طایر یا لاستیک ماشین است که روی کله اینها ست. مشهدی عروس ها چه بهمدیگر خوش بش میکنند . چه از همدیگر دلجوئی میکنند ...
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
gogoli - ایران - تهران . مگر به من تفاله نگفتی حاج اقا غیر فحاش???ببینیم مگر پدر بزرگ بی شرف قاتل این مرد هزاران ایرانی را نکشت???بچه دلیل باید احترام بگذارم به توله هایش که کوچکترین انتقادی از ان جنایتها نمی کنند?? ببینم اگر فرخرو پارسای وزیر اموزش و پرورش قبل از عنننننننقلاب فامیل تو بود و او را به جرم بی گناهی!!!!!!!!! در شهرنو بهمراه تن فروشان بی گناه اعدام می کردند باز همین قدر معتقد به ادب بودی????تازه خدای در کتاب دینیت به کافران لقب........بوزینه... داده اول درس ادب به خدایت بده بعد به من!!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس .. خداوکیلی هر جور حساب کنیم بعد از اینهمه فحشی که دادی، دیگه یه "تفاله" حقت بود!! بعلاوه، تو که اینهمه فحش رکیک میدی، چطور طاقت شنیدن همچین حرفی رو نداری؟ اصلا میشه بپرسم منبع اطلاعات تو درباره ایران چیه؟ اگه یه بار بیای ایران میبینی که تمام تصوراتت در مورد مردم و جامعه ایران کاملا غلطه. ممکنه خیلی ها از وضع فعلی ناراضی باشن یا با حکومت مشکل داشته باشن اما با هر بهانه ای این مسائل رو به مذهب یا کینه های سیاسی قدیمی ربط نمیدن. تو چنتا نکته رو الم شنگه کردی و چند ساله که داری به این بهانه به زمین و زمان فحش میدی. فکر میکنی چیزهایی رو که تو میگی مردم تو ایران تا حالا نشنیدن؟ مطمئن باش که شنیدن. اما اونها مصالح و منافع خودشون و کشورشون رو درک میکنن و نمیخوان که درگیر یک جدال مذهبی بیفایده بشن. واقعا تو اون سوئد خراب شده کسی بهت یاد نداده که به اعتقادات دیگران احترام بذاری؟ کسی تو آداب معاشرت بهت یاد نداده که دادن این فحشهای رکیک در شان یک خانم "محترم" نیست. برات مهم نیست که دیگران در مورد تو قضاوت بدی میکنن؟ . .
جمعه 5 فروردین 1390

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
فیلم بازی میکنه پدر سوخته
جمعه 5 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
gogoli - ایران - تهران . اگر امثال تو رژیمی و تازیزاده ی منفور مرا تائید کنند ننگ من خواهد بود مرگ بر ...بالا تا پائین رژیمت .... دینت و ملایت این همه جنایت و خیانت به ایرانی کرده احترام به جنایت خود بی شرفی است!!!!!!!! ....
جمعه 5 فروردین 1390

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس .. باز من باهات عین آدمیزاد حرف زدم تو پررو شدی فراری؟! ! اینجور فحش دادن و بددهنی کار . ....است! ...! آواره بی وطن! . .
جمعه 5 فروردین 1390

Royan - المان - المان
gogoli - ایران - تهران دوست عزیز اگر کامنت های آرتیمس شما را ناراحت می کند انها را نخوان همه که نباید باب میل شما کامنت بدن .
جمعه 5 فروردین 1390

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
gogoli - ایران - تهران. چو کردی با کلوخ انداز پیکار / سر خود را به نادانی شکستی. این پیرزن (و دوستانش) تمدنش از جنس تمدن اروپاییهاست. من به ایشان گفتم عفت کلام داشته باش ( البته نه با لحن ملایم) و ایشان در جواب انگهای بسیار شرم آور به بنده زدند. واقعا خوب گفتی "فراری".زمانی که ما در تظاهرات25 بهمن گازاشک آور میخوردیم . اینها با کامنت فرستادن از بیرون گود لنگش میکردند. اینها همه شان قرصی هستند.https://www.iranianuk.com/article.php?id=61653
شنبه 6 فروردین 1390

gogoli - ایران - تهران
Royan - المان - المان.. دوست گرامی. متاسفانه فرمایش شما درست نیست! نمیدونم شما چند وقته که این خانم "به شدت محترم" رو میشناسین. ایشون سالهاست که از این سایت برای عقده گشایی و تخلیه روانی خودش استفاده میکنه. تمام نظراتش هم یا به شدت منفی بافانه است و یا باعث اختلافات مذهبی میشه. نظرات مسموم ایشون برای جامعه ایران کاملا مضر و خطرناکه. دستکم امیدوارم که این کارهاش از روی نادانی باشه و اونا رو با دستور افرادی مثل "رضا نیم وجبی" و یا" مسعود جون و مریم جون" برای ایجاد اختلاف بین مردم انجام نده! . .
شنبه 6 فروردین 1390

gogoli - ایران - تهران
ابرقدرت ایران , مرکز جهان .. من واقعا از بعضی از اینها تعجب میکنم. خیلی از اینها از یک طرف ادعا میکنن که ساکن کشورهای پیشرفته و دموکراتیک هستن و از طرف دیگه خودشون بجای دموکرات منش و آزادیخواه بودن به شدت درگیر اندیشه های عقب مونده ضد مذهبی و ضد نژادی و رژیمهای سیاسی عهد بوق هستن. . . .
شنبه 6 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد