همه ایرانیان مقیم بحرین اخراج شدند

همه ایرانیان مقیم بحرین اخراج شدند

شیعه آنلاین:خبرنگار افتخاری ما از منامه پایتخت بحرین دقایقی پیش خبر داد که "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه بحرین در جدید ترین اقدام ضدایرانی و ضدشیعی خود با هدف زیر فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران و شیعیان که اکثریت جمعیت قیام کننده علیه این رژیم بحرین را تشکیل می دهند، دستور اخراج همه ایرانیان مقیم این کشور را صادر کرد.
خبرنگار ما در ادامه افزود: دستور صادر شده توسط پادشاه بحرین نه تنها شامل ایرانیان مقیم این کشور می شود، بلکه حتی زنان ایرانی که سال هاست با مردان بحرینی ازدواج کرده که بسیاری از آنان تابعیت بحرین را دریافت کرده اند نیز باید بر اساس قانون جدید صادر شده، هر چه سریع تر این کشور را ترک کنند.وی همچنین گفت: بر همین اساس عصر امروز اولین هواپیمای خطوط هوایی "گلف ایر" از فرودگاه بین المللی منامه به سمت ایران پرواز کرد و گروهی از ایرانیان مقیم بحرین را به ایران رساند.
masterweb - ایران - ایران
واقعا چقدر احمق !!!! یه عده رو الکی الکی آواره کرد !
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

asal.bano - انگلستان - انگلستان
حمد بن عیسی آل خلیفه تو دیگه چه ابلهی هستی, روی فسیل های دولت احمقی را سفید کردی. دیوانه مغز فندقی با خانوده ها چیکار داری, بچه لطمه می خوره به روحیه و تحصیلات شان. دیوانه ای که نماد میدان بزرگ کشور را خراب می کنه ازش بعید نبود.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

porharfi - هلند - آرنم
به زیرِ عبـــــــای ملایان بروید تا مَــــــــــزِۀ شیعه عمامه یی را بهتر بچشیــد!!. و از قیــــــام# خود تـــــوبه " کنید!....
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

red.boy - ایران - تهران
سرداران سپاه پاشداران در ایران چندین بار گفته اند ما تکه ها جدا شده ایران را بازمیگردانیم.(منظورشان بحرین بوده) از همین رو دولت های کشورهای عربی احساس خطر کرده اند و خواستن بلایی که سر ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک سرشان امد سر بحرین تکرار نشود. به همین دلیل با مشورت با ناتو عربستان سعودی یکی از اولین قدرت های نظامی منطقه به بحرین نیرو فرستاد تا انجا از دست مزدوران ج.ا و شیعه ها در امان باشد.ادامه دارد...
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

SHIRZAN48 - بلژیک - بروکسل
ای وای ی ی ی ی یعنی چی ???????????????????????????
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
عمد بن عیسی آل شلخته زد به سیم خرکی که دچار جنون شده و بنای این میدان که مظهر ازادی و تجمع بود, دیروز با بولدرزر با خاک یکسان کرد ! ضحاک ساندیسی, حالا نوبت توست که میدان شهیاد / ازادی را با خاک یکسان کنید ! شاد و ازاد باشیم .
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

red.boy - ایران - تهران
حالا سوال من از مسئولین ج.ا این است که قفقاز و ترکمنستان و افغانستان و پاکستان و خیلی جاهای دیگه هم مال ایران بوده اگه راست میگید چرا اونارو پس نمیگیرید؟!؟!؟ عهدنامه ترکمانچای امسال به اتمام میرسه و اذربایجان شوروی مال ایران میشه خیلی مرد هستین پسش بگیرید.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
دمشون گرم. نمیخوان عامل بوجود امدن یک حزب الله تروریست بحرینی تو کشورشون باشند. هر چه شیعه هست بیرون کنید به سرزمین مادریشون ایران
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

Alborzi - ایران - کرج
این هم عاقبت استقلال بحرین. اعلاحضرتا آسوده بخوابید !
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
کاری که قبلا دولت اسلامی فاشیست ایران با افغانهای مقیم ایران کرد !
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

black chador - امریکا - ولدن
افرین به این پادشاه. به امید یک جنگ باحال بین عربهای خارج از ایران و عربهای داخل ایران(دولت تازی صفت)
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

خروس - امارات - دبی
طبق تحقیقات دولت بحرین این نقشه ای بوده از طرف دولت ایران که از بیست سال پیش ایرانی ها را میفرستاده بحرین اقامت و پاسپورت بگیرن واسه همچین روزی. اشتباه محض دولت بحرین در دادن پاسپورت به کسایی که حتی دو سال نبود اومده بودن اونجا هم راه را واسه اجرای این نقشه هموارتر کرد.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

red.boy - ایران - تهران
.. ادامه: ج.ا 32 سال شیعه های منطقه رو تحریک کرد و شست و شوی مغزی داد. امروز که یک سری کشورهایی که سران دیکتاتور دارند و مردمانشان وضعیت مالی مناسبی ندارند مثل لیبی و مصر و تونس و یمن برای دموکراسی قیام کردن ج.ا بهترین فرصت را برای ایجاد اغتشاش در بین کشورهای شیخ نشین عربی مثل همین بحرین دید و با تحریک شیعیان باعث نا امنی در این کشورها شد. هدف اصلی ج.ا پس گرفتن بحرین بود که موفق نشد و هدف بعدی ان هم سقوط حکومت آل سعود هست که با سقوط این حکوت مثل دومینو بقیه حکومت هاش کشورهای شیخ نشین سقوط میکنن. ولی ج.ا هرگز در این زمینه هم موفق نمیشود. ادامه دارد...
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

red.boy - ایران - تهران
.. ادامه: کینه ج.ا به عربستان سعودی از انجا شروع شد که عده ای ارازل اوباش ایرانی در مکه و در ایام حج تظاهراتی بپا کردند و شعارهای مرگ بر امریکا سر دادن و در خاک عربستان مرگ بر ملک فهد پادشاه وقت عربستان گفتن و وقاحت را به اوج رساندن و طبیعتا ماموران سعودی هم برای کنترل شهر اقدام کردن ولی این اغتشاش گران شیعه ایرانی بودن که چوب و چاقو و قمه داشتند و به شرطه های عربی حمله کردند. اقای خمینی هم گفتن: ما از صدام بگزریم از ال سعود نمیگزریم حج را هم تعطیل کردن از اینجا بود کینه ایران به عربستان کاشته شد. همچنین عربستان یک هم پیمان برای امریکاست و رابطه خوبی با امریکا چه در زمینه اقتصاد و چه سیاست دارد و یک خطر بزرگ برای ج.ا میباشد.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
حق ما ایرانیها بیش از این نیست !!!!که اعراب سوسمار خور ما را از کشوری که تاچندین سال پیش جزوی از خاک ایران بود بیرون کند ' هر چند موافق با جنگ نیستم ولی حاضرم همه اعراب را یکجا بکشم + همه اخوندارو
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

green_power - ایران - تهران
این خبر واقعی نیست و سایت شیعه آنلاین به دروغ منتشر کرده. لطفاً تا اعتبار سایت بیش از این خدشه دار نشده حذفش کنید. هیچ رسانه بیطرف و معتبری این خبر رو تأیید نکرده. تماماً رسانه های حکومتی منتشر کردند.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

majid63 - فرانسه - پاریس
آنها هم بچه نیستند می دونند از کجا آب می خوره !؟ خودشون میگن جمعیت هفتصد هزار نفری ششصدهزار نفر شیعه هستند .خوب این همه جمعیت شیعه از کجا آوردند!؟معلوم از ایران و عراق.از قدیم می گفتند عربها پول میدهند سیاست و رفاه می خرند .
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
صدام هم این کار را با ایرانیان مقیم عراق کرد. حماقت عربی!
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
با عرض ادب و احترام به تمام ایرانیان وطنپرست باید گفت اینهایی که اخراج شده اند.جاسوسان رژیم. آخوندی و باعث آشوب بحرین هستند.اکثرشان وطنفروش. هستند و یعنی خودفروش و بیشرفند چون وطن هرکسی جزئئ از پاره تن و ناموس اوست پس نتیجه گیری گرفتیم.که مرگ بر هرچی آخونده.لعنت باد مزدوران و هواداران رژیم ایران.شرم و ننگباد هر آنکس که وطنفروشه سپاهی.بسیجی.لباس شخصی.و تروریستهای لبنان.فلسطین.که روی هر بسیجی را سفید کرده اند,,سگ زرد برار شغاله -خره خوب برادر قاطره,(امام خمینی لعنت ا..علیه)
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
مرده شو ببره این دین و مذهب و مسلک را که همه دنیا سرش بجون هم افتادن.تصور کنین هیچوقت دینی و مرزی نبود.ادمها چقدر خوشبخت بودند.....(فکر کنم این یه اهنگ باشه)
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

آینه - انگلیس - لندن
عجب خری هست این حمد بن عیسی آل خلیفه. یکی نیست به این بگه با این شرطی که گذاشته باید کل بحرین رو برگردونه ایران چون شناسنامه اصلی خاک بحرین در ایران صادر شده اما در کل اینها سعی دارند ایران رو وادار به حمله کنند تا بهانه برای غرب و امریکا بشه. امیدوارم خدا ریشه هرچی عرب از زمین بکنه
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

مشتعل - سوئد - استکهلم
کاش آخوندا طلبه های آموزش دیدۀ بحرینی رو بجای اونا بر میگردوندن بحرین تا گند بزنن به کشور بحرین !!!!!
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
جالب است که برخی از همین کسانی که هنوز مهر برگ اقامتشان خشک نشده بود در این سایت برای این خلیفه های دوزاری یقه میدرانده و سینه چاک میکردند و به ایرانیان بد و بیراه میگفتند. خوب است که این خود گم کردگان را از این کشور بیرون بیندازند تا بفهمند عرب و خلیفه عرب یعنی چه!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
دولت ایران میخواد همه جا اغتشاش راه بندازه. ببینید ایرانی ها از سالها قبل در بحرین زندگی میکردن چی شد که یکهو بلند شدند؟ موقعیت بهتر؟ دولت بهتر؟ مگه تو ایران داشتند؟ همین لیبی چه مرگشون بود؟ حالا آمریکا داره بمبارونشون میکنه یه بهانه دادن دست آمریکا تا با کمال میل بیاد تو کشورشون بمونه.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
خاورمیانه مسلمان از عقب مانده ترین جاهای روی زمین است. کشورهای آسیای شرقی را ببینید دارند به کجا میروند، که تا همین بیست سی سال پیش بدبخت بودند و نه نفت دارند نه گاز، بجز مالزی و اندونزی، کشورهای بدبخت امریکای لاتین را ببینید که چه پیشرفتی میکنند، آنگاه مردم مسلمان خاورمیانه با اینهمه نفت و گاز، هنوز در هزار سال پیش بسر میبرند و جنگ شیعه و سنی و آدمکشی و خفقان و دیکتاتوری همچنان برجاست.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

pariha - کویت - کویت
یکجورهایی باید ثابت کنند که عرب هستند (زورشون به خر نمیرسه میزنن پا کره خر رو می شکنن )
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
bita tehrani - کانادا - ونکوور . عزیز اهنگ جاودانه جان لنون ایمجین /تصور کن/ است که می خواند ای کاش دینی نبود//چرا که ادیان بجای نزدیک کردن انسانها جنایت قتل و غارت و دوری انسانها از هم را سبب شدند وحتی در گور هم راه انسانها جداست!!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

Mahdi_tala - انگلیس - منچستر
کاری که با مردمان افغانستان کردند هالا گرببان مردم ایران شده. به امیددد روزی که همدیگرو بتونیم تحمل کنیم. @__@
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
ARTEMIS-SW- دوست عزیز من عاشق این آهنگ پُر مغز پُر معنی جنجال بر انگیز و انقلابی هستم . اگر شنیده باشی سیاوش قمیشی هم همین آهنگ را با تغییراتی به فارسی اجرا کرده ولی متأسفانه این قسمتش رو کاملأ حذف کرده ! هنرمند بزرگی که هنوز ارابۀ مذهب را با خود میکشاند !
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
Artemis جان ممنون,حق با شماست.بعضی اهنگها جاودانه اند.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

experthoney - بحرین - منامه
خانه به دوش - سوئد - استکهلم. متاسفم برات با این طرز فکرت، یعنی هر ایرانی که اینجاست جیره خوره حکومت ایرانه؟ . ایرانیهای اینجا هم مثل باقی ایرانیها در سایر کشورهای دنیا واسه یه لقمه نون دارن زحمت میکشن. مردم اینجا فعلا از حماقت حاکمان عرب و دخالت بیجای ایران دارن ضربه میبینن. این اعتراض ها به هیچ عنوان دینی نبود و این تبلیغات از طرف ایران واسه اینه که وانمود کنن همه کشورهای دنیا اسلام رو میخوان از اون طرف رژیم حاکم هم داره میگه این اعتزاضات باعث و بانیش ایران بوده که یه بهاونه داشته باشه واسه زدن تو سر مردم،
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
90 در صد ایرانی هستن
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

mohabbat2009 - بحرین - منامه
یو کی کمتر دروغ بنویس... red boy کاملا باهات موافقم
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

red.boy - ایران - تهران
mohabbat2009 - بحرین - منامه _ انشالله که با همکاری امریکا و آل سعود ریشه شیعیان افراطی مثل ج.ا و حزب الله رو میکنیم و تو هم بشینی سماق بمکی
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫حالا دوران کشور گشائی نیست،ولی روح کسانی چون نادر شاه افشار شاد که چگونه از خاک ایران حراست میکردند و بر عکس کسانیکه قسمتی از خاک ایران را در زمان قاجار برای حفظ تاج و تخت خویش علنأ واگذار میکردند و شاهی هم جهت حفظ مسائلی ژست آزادیخواه بخود میگیرد و قسمتی از خاک ایران را واگذار به آراء مردم آن منطقه میکند و به سازمان ملل واگذار میکند که نیجه اش از دست دادن بحرین است،و در عوض پس گرفتن تنب هاست!!!.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

varamche2 - بحرین - شیراز
من این خبر رو تکذیب می کنم.چون مادر خودم جواز ایرانی داره و الان هم تو بحرین هست باهامون،و اگه این خبر صحت داشت،ما خبردار می شدیم ;)
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
من رفیق بحرینی داشتم ، شیعه و اصلیت جیرفتی هم داشت و همیشه به من میگفت شما مارو فروختین ، رضا نامی‌ بود و بچه لوطی و دل‌ پاکی‌ بود ، از تمام دوستان میخوام گز نکرده پاره نکنند ، تمام بدبختی ما از همین اخلاق آخوندیه که زود شعار مرگ بر .. یا حکم صادر کرن الکی است ، آخه کی‌ گفته هر کی‌ تو بهرینه جیره خور حکومت آخوندی است ، به هر حال اهالی بحرین خود بهتر میدانند که چه کنند ، صلاح مملکت خویش خسروان دانند ، پیروز و شاد باشید بر و بچ بحرین
جمعه 5 فروردین 1390

ali ando - امارات - دبی
اقا همش خالی بندی هست من دیشب بادوستم تو منامه صحبت میکردم همش شایعه هست ایرانی همشه هرجا که باشه سربلند هست
جمعه 5 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +499شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +355پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +312یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +295رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد