علی کروبی: پدر و مادرم صحیح و سالمند

علی کروبی: پدر و مادرم صحیح و سالمند

آقای کروبی در دیدار هفته گذشته با فرزند دیگرش گفته بود که بر مواضع خود استوار است

علی کروبی، پسر مهدی کروبی می گوید که روز یکشنبه و ساعتی پیش از آغاز سال جدید، به او اجازه داده شده که با پدر و مادر خود دیدار کند.

سایت سحام نیوز، پایگاه خبری حزب اعتماد ملی که مهدی کروبی رهبری آن را به عهده دارد، متن یاداشت کوتاهی را به قلم پسر آقای کروبی منتشر کرده که در آن به علاقه مندان آقای کروبی اطلاع داده شده که او و همسرش "در صحت و سلامتی کامل" به سر می برند.

مهدی کروبی و میرحسین موسوی، دو رهبر مخالفان دولت ایران پس از آنکه هواداران خود را به شرکت در یک راهپیمایی خیابانی در روز ۲۵ بهمن دعوت کردند، به همراه همسرانشان در حصر خانگی قرار گرفتند.

فرزندان آقای کروبی پس از آغاز حصر خانگی آقا و خانم کروبی، تا ۳۸ روز امکان ملاقات با آنها را نیافنتد، تا اینکه مقامات امنیتی در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن به محمدتقی کروبی اجازه ملاقات با آنها را دادند.

به این ترتیب دیدار علی کروبی با پدر و مادرش دومین دیدار آنها با فرزندان خود از زمان قرار گرفتن در حصر خانگی محسوب می شود.

علی کروبی در یادداشت خود نوشته است که به همراه همسرش در این دیدار حاضر شده و به آنها اجازه داده شده که شام شب عید را با آقا و خانم کروبی صرف کنند.

علی کروبی که اوایل اسفند در منزلش بازداشت شده بود، روز ۲۶ اسفند با سپردن وثیقه صد میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد هم حدود دو هفته پیش از ملاقات با پدر و مادر خود در منزلی نزدیک به خانه مسکونی آنها خبر دادند.

حصر خانگی دو رهبر مخالفان دولت ایران و بی خبری چند روزه از آنها واکنش های گسترده ای در داخل و خارج ایران برانگیخت.

هواداران میر حسین موسوی و مهدی کروبی با برگزاری تجمع، تظاهرات و فعالیت های مجازی در اینترنت اعتراض خود را به شیوه برخورد با آنها ابراز کرده و می کنند.

گروه بزرگی از چهره های سیاسی، گروه ها و احزاب منتقد حکومت در داخل ایران نیز به همراه تعدادی از چهره های سیاسی بین المللی، سازمان ها و گروه های مدافع حقوق بشر از برخورد حکومت ایران با آقایان موسوی و کروبی انتقاد کردند.

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
از اینکه شیخ شجاع و بانوی او در سلامتند خوشخالم. آرزو می کنم سال نو سال آزادی و پیروزی نور بر تاریکی باشد. از درج این خبر خوش سپاسگزارم.
سه‌شنبه 2 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
یعنی اخر و عاقبت جنبش سبز مردمی با اینطور خبرهای " پوچ و بی محتوا " ختم شد !? مردم مبارز ایران, تمنا دارم فریب این " قایم موشک بازی " اخوندی را نخورید که با این نوع خبرها و اتفاقات ( برق خانه خاموش است / پدرم با مادرم در زیر یک سقند / پدر امروز عطسه کرد / فائزه خانم امروز فحش شنید ) انقلابی بوقوع نپیوست ! شاد و رهبر باشیم .
سه‌شنبه 2 فروردین 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
سالم بودن آنان خبر بسیار خوبی است . امیدوارم خداوند ، به همهء اسیرانِ در بند ، آزادی ِ عاجل عنایت کند . امروز کشور دردمندِ ایران ، شاهد ایثار و اسارت و جانفشانی فرزندان و جوانان خویش است . خدا را شاهد می گیرم که در لحظهء تحویل سال ، آنی از یاد این عزیزان و خانواده های آنان غافل نبودم . خدایا . اگر خواستهء ایرانیانِ خسته از بیداد را ، بر حق می دانی ، امسال را سال پیروزی بر این نظام فاشیستی قرار بده ... آمین .
سه‌شنبه 2 فروردین 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
ای بابا این ممودک هم چقدر لفتش میده اعدام کردن یک اخوند که انقدر نازو کرشمه نمی خواد اعدامش کنید بابا!!! اخوند خوب اخوند سر بدار است تاریخ مصرفش هم تمام شده
سه‌شنبه 2 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
پسر اقا شیخ مهدی کروبی. پدر تو سالم هم نبود مگر ابی از اب تکان میخورد.اصلا حرف حساب پدرت چه هست. پدر تو یکی از پایه های همین سیستم است که مردم از دست ان بتنگ امدند . پدر تو کسی نیست که با این سیستم مخالف باشد . پدر تو حرف حساب برای گفتن ندارد . تنها مشکل پدر تو این است که میخواست رئیس جمهور بشود و نتوانست.چرا اشتباه فکر میکنید . مردم ایران از سیستم مسخره پوشالی مذهبی بجان امده اند. مردم حکومتی میخواهند که مذهب در ان نقش نداشته باشد .ایا پدر تو کسی است که قادر بتغییر قانون اساسی باشد .ایا پدر تو کسی است که بتواند یک حرف حساب بزند .نه .والله. پدر تو اگر سالم بود برای رساندن حقانیت خود اولین حرکتی که میکرد خودش را از این لباس بیرون میکشید . انگاه مردم میفهمیدند که یک اخوند هم پیدا شده که صداقت در گفتارش دارد. پدر تو برای رژیم مشکلی نیست .چرا از پدر خودت بت درست میکنی.در کشوری که وبلاگ نویس را بجرم مخالفت با رژیم اعدام میکنند. ان فرد دشمن رژیم است نه پدر تو .پدر تو را برای هوا خوری بردند و خودتان هم بهتر میدانید . مردم ایران هوشیار تر از این حرف ها. هستند .
سه‌شنبه 2 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
khosh bavar - ایران - یزد . bawafa1385 - المان - هامبورگ . دوستان توجه کرده ایدبا کوچکترین انتقاد از رهبران سبز چگونه سبزاللهی ها دقیقا مثل حزب اللهی ها با تخریب شخصیت کاربران منتقد سعی میکنند با زشتترین حالت ممکنه صداها را در گلو خفه کنند منهم واقعا حالت تهوع پیدا می کنم وقتی می بینم مثل اینکه قطع برق خانه ی فلانی بسیار مهمتر از گسستن رشته ی عمر جوانیست!!!!ان بالا دستی ها خوب رگ خواب این ملت را پیدا کرده اند یاد///قلعه ی الموت و حسن صباح//بخیر!!!!
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس : دوست عزیز, منظورتان از این رابطه " قلعه ی الموت و حسن صباح " با این داستان در چیست, میتونید یک کم توضیح بیشتری بدهید ? با سپاس فراوان, شاد و راهنما باشیم .
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
khosh bavar - ایران - یزد . چنانکه می دانید اکثر پیروان حسن صباح از حشیش بهره می بردند برای تثبیت اعتقادشان/هر چه بود/ برای ملایان نیز وجود این دین و قوانین عصر حجری ان در حکم همان مواد تخدیر کننده را دارد برای تحکیم قدرت و فرمانروائی بر اندیشه ی نابخردان//اگر توسل به این دین نبود و ذهنیت مذهبی --ملت ,خمینی را با اولین پیامش به ابریزگاه تاریخ می فرستاد نه اینکه تعداد اورندگانش در 57 هنگام گور بگور شدنش پس از انهمه جنایت دو برابر!!!!!!شود..تعجب نکنید از پنجره ی خاموش بیت اسلامی 2 ملای دیگر و درد ملت از ان!!!!!!
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ARTEMIS-SW : مرسی دوست گرامی !
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +499شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +355پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +312یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +295رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد