عسگراولادی: رهبری گفته‌اند که اصولگرایان یک فهرست داشته باشند

عسگراولادی: رهبری گفته‌اند که اصولگرایان یک فهرست داشته باشند

آقای عسگراولادی گفته است که نگرانی‌ها در مورد فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی را باید به رهبر ایران اطلاع داد

حبیب الله عسگراولادی، یکی از اعضای کمیته سه نفره اصولگرایان برای انتخابات سال آینده مجلس ایران گفت که آیت الله خامنه ای معتقد است اصلاح طلبان در این انتخابات شرکت می کنند و اصولگرایان نباید بیش از یک فهرست داشته باشند.

به گزارش ایسنا، او روز پنجشنبه ۱۹ اسفند (۱۰ مارس) در اجلاس سراسری دبیران استان های حزب موتلفه اسلامی گفت: "در جلسه ای که با جامعتین داشتیم، یکی از برادران که به محضر مقام معظم رهبری رفته بودند گزارشی ارائه دادند و گفتند که آقا در آن جلسه فرمودند که ما نمی پسندیم اصولگرایان بیش از یک فهرست داشته باشند".

آقای عسگراولادی از شخصی که این گفته ها را نقل کرده، نام نبرد.

او به نقل از این شخص گفت: "مقام معظم رهبری در مورد اصلاح طلبان گفته اند که نمی شود به آنها گفت بیایید یا نیایید و استنباط در آن جلسه این بود که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت می کنند".

آقای عسگراولادی تأکید کرد: "اصولگرایان باید با هم کنار بیایند و تفاهم کنند".

او گفت که عده ای از همفکرانش نگران فعالیت های انتخاباتی ای هستند که در شهرستان ها آغاز شده و می گویند که "پول به استان ها سرازیر شده است".

گروهی از اصولگرایان منتقد دولت اخیرا از فعالیت های زود هنگام انتخاباتی هواداران محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران و اسفندیار رحیم مشایی، مشاور و رئیس دفتر او انتقاد کرده بودند.

آقای عسگراولادی گفت که این نگرانی ها باید توسط "علما و بزرگان" به اطلاع رهبر ایران برسد.

این در حالی است که مجتبی ثمره هاشمی، دستیار ارشد رئیس جمهوری ایران، امروز جمعه ۲۰ اسفند (۱۱ مارس) در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی، در مورد انتقادات مربوط به فعالیت های زودهنگام انتخاباتی دولت گفت: "دولت به معنای دولت وارد این مباحث نمی شود، اما ممکن است طرفداران گفتمان دولت تحرکاتی در استان های مختلف داشته باشند".

او گفت که این گونه تحرکات از زمان انتخاب آقای احمدی نژاد به ریاست جمهوری آغاز شده و طرفداران او "همه جا مشغول سازماندهی هستند".

اصولگرایان منتقد دولت در ماه های اخیر از قدرت گرفتن طیف نزدیک به آقای رحیم مشایی ابراز نگرانی کرده اند و تلویحا از آن به عنوان "فتنه دوم" یا "جریان انحراف" نام می برند.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
به امید خدا تا اون موقع از شر شما کثافتها راحت میشیم و اولین انتخابات آزاد بعد از ان قلاب رو برگزار میکنیم. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
جمعه 20 اسفند 1389

palmera - ایران - اصفهان
خاک بر سر اصلاح طلبا اگر یکبار دیگه تو انتخابات شرکت کنن.
جمعه 20 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
چه جفایی بهت شد البته از ذات طمع کار خودت بود که در انفجار ی که بهشتی و بقیه رفتن جون سالم بدر بردی. حالا عیشت کامل شد از حرص و آز اشباع شدی. اما نوکر مزدور و چاکر تا دم مرگ دستماله یه جوری میگه که انگار یکی از معصومین اونجا نشسته. خوبه که از ابتدا همه ی مردم می شناختن این آقاتون رو وگرنه چی می گفتین ازش. ای وای از دل غاقلتون.
جمعه 20 اسفند 1389

سمانه خانم - ایران - تهران
حرف رهبری البته برای ما از هر سندی مستدل تر است
جمعه 20 اسفند 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
رهبر غلط کرد با 77 پشت خرش یابوی اسلامی.
شنبه 21 اسفند 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
مرتیکه مفت خور از اون ریشای سفیدش خجالت نمیکشه که دستمال یزدی را به کمرش بسته و آنچنان از مقام معظم رهبری و محضر آقا صحبت می کنه که گویا هرگز این اخوند مافنگی پاچه شلوارش را داخل جورابش نکرده و در ته خیابان مشهد برای رسیدن به دو تومان رکاب نزده!
شنبه 21 اسفند 1389

Pezhman - اتریش - وین
دیکتاتورها یک خصلت مشترک دارند.در برنامه تلویزیونی شاهد بودم که آدولف هیتلر به محض بقدرت رسیدن,در یک سخنرانی, همه احزاب وعقاید دگر اندیش را تخطئه وتعطیل نمود.ولی در طول تاریخ ثابت شده این کارها ثمری نخواهد داشت.مخصوصا"درعصر کامپیوتر و اینترنت.تنها راه نجات تکثرگرایی وایجاد احزاب گوناگون است. چرا دیکتاتورها شیپور را از سر گشادش می زنند و از سرنوشت سایر خونخواران تاریخ عبرت نمی گیرند , تعجب آور و شگفت انگیز است.!!
شنبه 21 اسفند 1389

mos - کانادا - تورنتو
. سمانه -تهران: حیف که من هرچه در وصف تو و رهبرت در این سایت مینویسم توسط مدیران سایت حذف میشه. یعنی توصیف تو در این سایت نگنجد هرگز ...دوستان مصرع دوم بیت را بسازند.
شنبه 21 اسفند 1389

mos - کانادا - تورنتو
رهبری شکر خوردند با تو .....سمانه خانم که الان سر وکلش پیدا میشه و یه حرفی میزنه در دفاع از رهبر چلاغش
شنبه 21 اسفند 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
رهبری ..خورد با تو و تمام مخبطان اسلامی و اصول گرایان واپس زده اجتماعی که خمگی مغز خر در جمجمه خود دارید. یک مشت فسیل مغز دایناسور آدم خوار ماقبل تاریخ بر سرنوشت ملت ایران حاکم شده اند. از ماست که بر ماست.
شنبه 21 اسفند 1389

iiraanniiirani - امریکا - سانفرنسیکو
بهتر است آقای عسگر الاغی از بابت ترور منصور (نخست وزیر وقت ایران)و...توبه کنه. سمانه خانم از تهران>میشه برای همه لطفا مشخص کنی که این خانم آخر اسمت مربوط به جنسیت شماست یا لقب کاری شما.اگر لقب شماست که باید بگم چت روم یا میدان ونک بازار مناسب تری هست.ضمنا میتونی اونجا در خصوص جمهوری اسهالی و ولی وقیح هم تلاوت کنی.
شنبه 21 اسفند 1389

sobat - ا - تهران
رهبر..............خوردبه اندازه همه ی هیکل گنده ی نفهمش.ایشالله تا اون موقع سقط شده و به جاش یک آدم با فهم وباهوش وفرزانه رهبر ایران شده....یعنی اون روز میاد ای خدا.......خدایی که مارا از دست شاه ستم پیشه ی عیاش هوسران دزد فاسد نجات دادی....باز هم دست ما را بگیر واز ستم خامنه ای نفهم بیسواد وخر احمد ی نژاد نجات بده....تو میتونی تورا به بزرگی ات قسم مارا نجات بده.........
شنبه 21 اسفند 1389

hassan5 - ایران - تهران
اقای خامنه ای با یک لیست از قبل بتائید رسیده خودش راحتتر است.بهمین علت است که میگوید اصولگرایان یک لیست بدهند.اصلاح طلبان هم را بعنوان نخودی یک طوری خر میکنند تا بازی انتخابات گرم بماند
شنبه 21 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
عجب حرام لقمه هایی هستند این جماعت مزدور
شنبه 21 اسفند 1389

asal.bano - انگلستان - نیوکسل
mos - کانادا - تورنتو توصیف تو در این سایت نگنجد هرگز .. مغز این سماور ز اکبند باز نشود هرگز!
شنبه 21 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
asal bano انگلستان ,,شعر شماراکه شعرنوگفته میشود.خیلی مشگل میشه ادامه داد.ولی تاانجاکه درتوانم هست.درباره,,سمانه,بایدگفت.وصف چو توئی دراین سایت نگنجدهرگز.........زین مغزفندوقینو سخنهای بی بها..باری اگرببینمت ایدوست ناخلف........اگه کنم تورازاعماق ماجرا.شایدبه راه راست هدایت شوی, مگر........ام البنی بیایدو گمره کند تورا!!!!!عسل جان کاش,,بپسندی,,و ادامه بدهی.عزیز.
شنبه 21 اسفند 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
رهبر الاغمان تنها به دموکراسی در غالب میل شخصی خودشان معتقدند ،صلوات.
شنبه 21 اسفند 1389

سمانه خانم - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس لعنت بر شما منافقین کوردل که به اقا امام خامنه ای توهین میکنین و روح امام راحل رو می ازارین
یکشنبه 22 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
سمنو خانم برو تو اشپزخانه اش نذری بپز زیادتر از کوپنت حرف نزن
یکشنبه 22 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +508شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +369پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +316یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +245سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +219نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +168حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله