دادستان تهران: عوامل هتاکی به فائزه هاشمی رفسنجانی بازداشت شدند

دادستان تهران: عوامل هتاکی به فائزه هاشمی رفسنجانی بازداشت شدند

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، روز سه شنبه گفته است: به دنبال شکایت خانواده هاشمی رفسنجانی، از هتاکان به فائزه هاشمی در حرم شاه عبدالعظیم ، متهمان این پرونده شناسایی و دستگیر شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری مهر، عباس جعفری دولت آبادی که عصر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان دادسرای ناحیه دو تهران با خبرنگاران صحبت می‌کرد، افزود: دو متهم اصلی این پرونده پس از شناسایی دستگیر شده‌اند و پرونده آنها در دادستانی در حال پیگیری است.
دادستان تهران در خصوص تشکیل پرونده دراین هتاکی گفت: «با شکایت خانواده آقای هاشمی رفسنجانی پرونده هم در بخش خصوصی و هم در بخش عمومی تشکیل شد.»
در فیلمی که اوایل اسفندماه سال جاری در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و یوتیوب منتشر شده، چند تن که خود را «بچه حزب اللهی‌های شاه عبدالعظیم» معرفی می‌کنند  در پارکینگ حرم عبدالعظیم با حمله به فائزه هاشمی و بستگانش، وی را با الفاظ بسیار رکیکی مورد خطاب قرار داده، به اکبر هاشمی رفسنجانی نیز ناسزا می‌گویند.پیش از این انتشار این فیلم، روزنامه جمهوری اسلامی در خبری نوشته بود «درحالی که تنها دو هفته تا انتخابات هیات رئیسه خبرگان باقی مانده است، تعرض به رئیس مجلس خبرگان رهبری توسط عناصر خودسر، حتی به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت عبدالعظیم و در مراسم ترحیم هم کشیده شد.»بنا بر این گزارش، «نیروهای لباس شخصی» هنگامی که محسن و فائزه هاشمی، از محل مراسم ختم یکی از بستگان خود خارج می‌شدند با حمله نیروهای لباس شخصی مواجه شده‌اند.برپایه این گزارش هنگامی که برادر زاده و خواهرزاده فائزه هاشمی تلاش می‌کردند، مانع حمله این نیروها شوند، با شوکر برقی مورد حمله قرار گرفتند.دادستان تهران هویت افراد بازداشت شده را مشخص نکرده است. این در حالی است که پیشتر یک وبلاگ‌نویس «بسیجی» هوادار دولت هویت یکی از این افراد را فاش ساخته بود.حسین قدیانی در وبلاگ خود به نام قطعه ۲۶، یکی از کسانی که به فائزه هاشمی فحش داده بود را سعید تاجیک معرفی کرده است . به گفته حسین قدیانی سعید تاجیک از بسیجیان دوره جنگ است که کتاب خاطرات خود را به نام «جنگ دوست داشتنی» منتشر کرده است.در برخی گزارش‌ها از سعید تاجیک به عنوان مسئول ایثارگران پالایشگاه نفت تهران نام برده شده است.انتشار فیلم فحاشی به فائزه هاشمی رفسنجانی واکنش‌های گسترده‌ای  به دنبال داشته است و برخی شخصیت‌های اصولگرا نیز از این اقدام انتقاد کرده‌اند.فائزه هاشمی، در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ از میرحسین موسوی حمایت کرد. این اقدام وی خشم نیروهای طرفدار رهبر جمهوری اسلامی و محمود احمدی نژاد را در پی داشت.فائزه هاشمی در روز یکم اسفند ماه، نیز به مدت کوتاهی بازداشت شد و در حالی که خبرگزاری فارس از آرامش کامل تهران خبر داده بود، در گزارش خود نوشت که خانم هاشمی در میان معترضان دستگیر شده است.
oghab - فنلاند - هلسینکی
اگر دادستان شرف داره مجازاتش هم بگه.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
همانطور که سعید مرتضوى ها ٬ نقدى ها تقاص پس دادند این اوباشان هم خواهند داد
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

Fereschteh.p - اتریش - وین
وای که چقدر خوشحال شدم. امیدوارم این آشغاله رو گرفته باشند و انقدر کتکش بزنند که مغز کوچیکش تکون بخوره آدم بشه.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

siavash siavash - انگلیس - لندن
روز زن را از صمیم قلب به شما و دیگر هموطنان زن خود تبریک گفته و آرزو دارم هرچه زودتر به حقوق قانونی‌ و مدنی برابر با مردان دست یابید. سیاوش.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

omidomid - هلند - آمستردام
بازداشت شدند که از جانشان محافظت بشه.!! فردا هم میگن طرف به تحریک و دستور مجاهدین و سازمان سیا و موسوی و اسرائیل این کارو کرده بوده. قاضی و وکیل و دادستانشون هم یکیه از بچه محل‌های خودشون . چند تا محله بالا تر از شهر ری. اون وقتها بهش میگفتن شهر نو. حسین خان شریعتمداری خوب یادشه .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
پارتی بازی اسلام ناب محمدی ! ولی به زنان و دختران ایرانی که هر روز اهانت میکنند, انگار صواب دارد و گوشه ای از بهشت را حتما از ان خود خواهند کرد !
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

pashmakjon - آمریکا - علمو
خیلی‌ ممنون سیاوش عزیز از انگلیس،،، ما زنها هم به وجود مردانی همچون تو افتخار می‌کنیم.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
به به چه عدالتی.حالا با پنبه سرشونو پخ پخ میکنین?خودتونین.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

بابک - ایران - سبزوار
خامنه ای را باید بگیرند چون او دستور داده است
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

hassan5 - ایران - تهران
اقای دادستان جوک میفرمایند..توی خیابان در ملا عام تیراندازی میکنند در تظاهرات با ماشین دولتی ادم زیر میکنند و در زندان کهریزک تجاوز میکنند کک اقای دادستان هم نمیگزد حالا میخواهد برای فحاشی مجازات کند؟؟؟اقای دادستان خر خودتی.شنوندگان حرفهای شما فقط هواداران شما یعنی افراد I.Qزیر 70 یا سواد زیر سیکل نیستندبا توجه بارتباط جهانی وماهواره ای علاوه بر ملت فهیم ایران دنیا هم اراجیف شما رامیشنود ویا میخواند
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

palmera - ایران - اصفهان
فرشته جان دلت خوشه شما هم. زندان یه همچین کسایی یه جایی تو مایه های نیاورانه
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
اوه لا لا چه قانونمداری جالبی/ ترانه ی موسوی را چون زیبا بود می دزدید و چند نفره تجاوز بعد می کشید و اتش می زنید نه خبری از قاتل است نه مجازات مثل هزاران نفر دیگر /انوقت اینجا غیرتی می شوید???خر خودتانید.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
با یک ترفیع از مقام عظما از ( ول داشت ) رها میشن . ( فائزه هاشمی، در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ از میرحسین موسوی حمایت کرد. این اقدام وی خشم نیروهای طرفدار رهبر جمهوری اسلامی و محمود احمدی نژاد را در پی داشت.). به این میگن دموکراسی مطلق .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

niloofar80 - فیلیپین - مانیل
siavash siavash - انگلیس - لندن. یک دنیا سپاس. نیلوفر-
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
مسئول ایثارگرانشون که این اراذل و اوباش باشند ببین بقیه شون چی هستند
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

ملاصدرا - ایران - شیراز
دادستان واقعا هنر کرده!!!!!. اونا از بس که به خودشون اطمینان دارن که هیچکس نمیتونه چپ هم نگاشون بکنه؛همون روز اول خودشون معرفی کردن.سعید تاجیک. حالا یه ذره مردی و مردانگی میخواد که آمرین این بد بخت را بگیره و مجازات کنه وگرنه خودش که بیچاره ارزش مجازات کردن نداره
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

bho3legiha - اتریش - وینا
سعید امامی که ترور مسلحانه شد اونهم تو دولت اصلاحات , هیچ کارش نکردند حالا این یکی که فقط انجام وظیفه دینی از طریق فحاشی کردن کرده اونهم تو دولتی که بعد اینهمه اعدام مدعی است که دستگاه قضا ضعیف عمل میکنه , چکارش میکنه ؟
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اینها فکر میکنن مردم مثل خودشان احمق هستند
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
مرتیکه حمال ساندیس خور ...چند بار بهتون بگیم که عرب نژادها رو از ایرانی نژادها تشخیص بدید به عرب ها کاری نداشته باشید!! فقط و فقط ایرانی نژادها رو بزنید -بکشید -علیل کنید- تجاوز کنید - شکنجه بدید !! ما وظیفه ئیکه که خدای عرب ها بما داده باید اجرا کنیم و نسل ایرانی را از روی کره زمین برداریم حالا یه بار دیگه بهتون میگیم و اون گوش های عرق کرده کثیفتون رو کله های پوکه تون هم درست و حسابی باز کنید که بفهمید چی بهتون دوباره میگیم : حمال های حکومتی و ساندیس خوران باید اشخاص مخالف منافع ولایت فقیه و یا مخالف منافع اربابان ما در اروپا و اسرائیل را زخمی و بکشند و سعی کنن که صادرات نفت و گاز و اسکناس های دلاری و یوروئی و شمش های طلا و تریاک به خارج از ایران بدون هیچ اشکالی صورت بگیرد...!!!
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

pouriya - ایران - رودسر
دستگیر شد که بهش یک پست کلیدی پر درآمد بدهند.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

aryamard2010 - هلند - هاردرویک
Fereschteh.p - اتریش - وین . دوست گرامی اینقدر زود باور و ساده لو نباشید. اینها فقط در حد شعار هست و بس. چه بسا این درنده خویان پاداش هم گرفته باشند.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
سیاوش عزیز سپاس .
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
این در بین ما ایرانیها مرسوم است وقتی میخواهند یک بچه را ادب کنند . یعنی گوش انرا میکشند . یا از خانه میاندازند بیرون که تو سرما بمانه . یا مدتها بیک طریقی عذاب و رنج در حد مرگ بان بچه حرف گوش نکن میدهند و پس از ساعتها که ان بچه زار میزند و گریه میکند . و از ... خودش پشیمان است . انگاه پدر یا مادر ان بچه از روی ترحم گاها یک شکلات یا اب نبات چوبی بان تعارف میکنند . حالا حکایت تصمیم مقامات بلند پایه قضائی وطن اسلامی دامت کرامته ما شده . این طفلک را زجرش دادید . عذابش دادید . مهمتر از همه شغل دهان پر کن بی محتوی رئیس مجلس خبرگان را از این گرفتید . حالا میخواهید یک انبات چوبی باین شیخ علی اکبر دام ذلیله بدهید . اخه خدائیش بشما هم میگویند هم رزم . اخه این شد نتیجه انهمه شکنجه های طاغوت که این اقا دیده . رویت تان برم شیخ . شکنجه . عجب بعضی ها پر رو هستند . همه اینها از وزارت اموزش و پروش و دربار جیره و مواجب ماهیانه میگرفتند . شکنجه . شکنجه طاغوت
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
حتما دوباره دوتا بدبخت رو میارن توی تلویزیون و مجبورشون میکنن تا به گناه نکرده اعتراف کنن. گور پدر همتون که فقط بدرد فاضلآب میخورید البته اگه موشها بیرون تون نکنن!!! مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
فردا همین هتاک را مدیر کل میکنند یا معاون وزیر
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد