فحش دهنده به فائزه:به زن ودخترصدام نبایدفحش داد

فحش دهنده به فائزه:به زن ودخترصدام نبایدفحش داد

صادق مدیا نوشت:

انتشار فیلم فحاشی یا به عبارت بهتر هتاکی فردی ارزشی به فائزه هاشمی رفسنجانی با دستاویز قراردادن دفاع از نظام، مدتی فضای سیاسی ایران را درگیر خود کرد. بلافاصله بعد از انتشار وسیع فیلم، اسم مهاجم و اطلاعاتی درباره اش منتشر شد: سعید تاجیک، عضو و از فرماندهان بسیج جنوب تهران و نویسنده کتاب جنگ دوست داشتنی!

مانند هر رویداد دیگری، بلافاصله فضای رسانه ای و البته مجازی پر شد از اظهارنظرهای افراطی در موافقت و مخالفت از این عمل و سعید تاجیک. مشهورترین حامی مهاجم فائزه هاشمی، حسین قدیانی است که ضمن معرفی سعید تاجیک می نویسد: در مرام حزب الله، عالم بی عمل یعنی همان که قرآن گفت، “خر” و در مرام حزب الله، آنکه علی، “زنازاده” اش خواند، قطعا زنازاده است. در مرام حزب الله، “ف. ه” فاحشه ای سیاسی-اجتماعی است که سزایش همان ناسزاهایی بود که سعید تاجیک از زبان ما بارش کرد. کسی در فاحشه بودن “ف. ه” شک دارد؟!در این میان اما یکی از دوستان سعید تاجیک در وبلاگش اس به نام «خاطرات یک بسیجی زمان جنگ» در خاطره ای از وی در مرحله دوم عملیات کربلای ۵ در بهمن ۱۳۶۵ نوشت: (جوجه سپاهی -پیک گردان- که خیلی پرمدعا بود) تقریباً قدرت تصمیم گیری و کنترل خود را از دست داده بود و زیر لب به عراقیها فحش می داد. فحش های خیلی رکیک به مادر و خواهر و زن و دختر صدام نثار می کرد.گنگ خواب دیده نویسنده ی این وبلاگ واکنش سعید تاجیک به فحاشی آن پاسدار به خانواده صدام را چنین تشریح می کند: سعید می گفت فحش نده دلیلی ندارد زبانت را به هتاکی باز کنی و اثری هم ندارد.

در فاصله بیست و چهار سالی که از کربلای ۵ می گذرد، آیا منطق منع فحاشی برای سعید تاجیک ها تغییر کرده است؟ آن روز فحاشی ضد ارزش بود و امروز ارزش؟  آن روز هتاکی اثر نداشت و امروز تاثیر پیدا کرده؟چه می شود که تاجیک ها برای دنیای عده ای حاضر به فروش آخرت خود می شوند؟ سئوال دردناک این است که چگونه یک فرمانده گردان دفاع مقدس با سابقه مجاهدت، روزی در مقابل فحاشی به خانواده ی دشمن درجه یک ایران صدام، آن چنان بُراق می شود و روز دیگر که اتفاقا بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند اخلاق است، اینچنین بی اخلاقی می کند؟برادران مهاجم لباس شخصی و گروه فشارِ نام آشنا تصور نمی کنند جامعه هزینه ی کارهایشان را متوجه چه کسی می داند؟

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
به تو و ان زنت و مادرتهم باید فحش داد? چون فرقی بین تو و صدام و افت الله علی چلاق ملت ایران نمیبینند. ناراحت نباش همین روزها تو و ان رهبرت رامیفرستیم پیش صدام تا جمع دیکتاتورها کامل شود. 3 شنبه ها روز اعزای شما مزدوران و سران نظام اسهالی بویژه بیت فحشا رهبری مبارک باد بر ملت وطن پرست ایران زمین.
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
خدائیش همین هاشمی میدونید چقدر به مردم و به کشور خیانت کرده?بدون شک بزرگترین دزد گردن کلفت که دزدیهایش ایشان را جزو 20 سرمایه دار اول دنیا کرد کسی نبوده و نیست بجز اقای کوسه بادنجانی.یادتون نره که..خدا نسخه عوضی بکسی نمیده.خدا میدونه چه دختران و زنانیکه از ظلمهای هاشمی به فحشا و بدبختی افتادند.و استارت فروختن دختران کم سن و باکره به شیخهای کثیف و اشغال امارات دبی اززمان هاشمی بود.هاشمی چرا هرگز دخترت را بجای ان محتاجان فقیر نگذاشتی تا رنج و درد انها و پدر و مادرانشان را درک کنی?فکر کردی خدائی نیست دزده ابله?
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
آیا هرکس که در جبهه رفت و جنگید دیگه علامه دهر هست . کجاست غیرت مرد ایرونی ؟
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

omidomid - هلند - آمستردام
دوستان موضوع این نیست که به کی‌ اهانت شده ، بخدا هیچکس از این آخوندها و آخوند زاده‌ها دل‌ خوشی‌ نداره ، حرف سر اینه که یه سری گردن کلفت بی‌ خانواده دارن روز به روز مثل قارچ زیاد میشن که به خودشون اجازه میدن که هر کاری بکنن. این روزها هر جا رو که میبینی‌ همه نوشتن. حقشه ..این هاشمی‌ فلان فلان شده..حالا مگه چی‌ شده؟. اون موقع که اینا داشتن مملکت رو خراب میکردن. هاشمی‌. فلان سال فلان کارو کرده. دخترش..دوستان. عزیزان..این گردن کلفت بی‌ همه چیز وقتی‌ با دختر هاشمی‌ اینطور میکنه تصور کنین که با دختران بی‌ نام و نشان چطور برخورد میکنه؟ چرا به این طرف قضیه فکر نمی‌کنین؟ هاشمی‌ و خانواده‌اش منفور‌ترین خانواده در ایران قبول، آیا بخاطر این خانواده‌های منفور ، وجود این اراذل را تایید می‌کنین؟ یعنی‌ دوستان میگن دمش گرم ، چنین اراذلی باید باشند، حالا مهم نیست که ۹۹ درصد شکارشان دختران بی‌ گناه و بی‌ پناه ایرانی‌ باشه. مهم اینه که گاهی به اون یک درصد هم یه زهری بریزن تا دل‌ ما خنک بشه ، مهم حرص ماست که خالی‌ بشه، به قیمت تباه شدن ۹۹ درصد . متاسفم .
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

آلبالو - ایران - تهران
این آشغال (( *** رئیس امور ایثارگران ***)) شرکت پالایش نفت تهران ( شهید تندگویان ) هست ! سعید تاجیک = رئیس امور ایثارگران شرکت پالایش نفت تهران و به همین زودی ها مثل ضیغمی آدم فروش بیسواد که یه نعل خر داغ کرده و کوبیده توی پیشونی ش و شده معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش ، یه پست کلیدی توی پالایش و پخش میگیره . این آشغالها همه دار و دسته ضیغمی و میرکاظمی آدم فروش بیسواد هستند که همه شون هم پست های کلیدی دارن
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

louisette - فرانسه - مارسی
متاسفانه کشور ما پر از این اراذل واوباشه.باید کتاب ها نوشت از اینها.صد رحمت به گشتاپو
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

sarbarzi - ایران - سنندج
دوستان خوشحال باشید از اینکه چهره شفاف و حقیقی خود را آشکار می سازند. این همه سال این جملات رهبرانشان بوده و آنها را آموزش داده اند. بدانید تفاوت این ادبیات با فرهنگ ما که همان گفتار نیک، رفتار نیک و پندار(افکار) نیک است در چیست؟ . اگر هاشمی طمع قدرت کورش نکرده بود به ملت باز می گشت تا حداقل مردم او را ببخشند. اما این رو هم دقت کنید که "هیچ چیز اتفاقی نیست". این درس هایی است برای ما آیندگان. تا اگر ما هم زمانی به مقامی ، شهرتی رسیدیم یادمان باشد: تنها یک راه در جهان وجود دارد و آن راستی است. "زرتشت".
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

آزادی برای ایران - آلمان - اشتوتگارت
رفسنجانی یک مردک بیسواده ترسو ست.
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

perfectman - هلند - ارنم
ننگ بر اون هاشمی بی غیرت، هرکی دیگه جای اون بود تا حالا صد بار استعفا کرده بود. ببین قدرت چیه که زنو بچه شو فروخت. ننگ بر تو هاشمی
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

yool - انگلستان - لندن
آنقدر ننه من غریبم بازی در نیارین ، فائزه هاشمی با زحمات همین بیچاره های بسیجی ، فائزه هاشمی شد. فائزه خانوم یک مدت سوار خر مراد بودی حالا تموم شد ، ول کن برو دنبال کارت دیگه ، تو که جا برا رفتن زیاد داری ، بیرمنگام ، ونکور ، دوبی ، .. برو حالتو بکن.
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

آینه - انگلیس - لندن
وقتی مدیران مملکت دکترای جعلی درست می کنند هم سال این هم سابقه جنگ و فرمانده بودن درست می کنند. اخر جنگ وقتی قرار شد افراد سپاه هم مثل ارتش درجه دار بشند اکثر فرمانده های پاک و خاکی از عضویت در سپاه بیرون امدند و عشق اسلحه و درجه دار ها ماندن که هرگز پاشون به خط مقدم نرسیده بود و این هم یکی از اونهاست.
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
مسئله فائزه هاشمى نیست مسئله حرمت نگاه داشتن زن در ایران است که توسط یک عده اوباش حزب الهى از نسل تازى خدشه دار شده که در پنهان عرق را با بطرى اش زهر مار مى کنند اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود یک نمونه زنده اش حادثه شوم کهریزک است که چه بر سر زنان و دختران با شرف ایرانى آوردند
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

قیصرمنم - ایران - اصفهان
مرگ بر خامنه ای مزدور.........................
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

مشتعل - سوئد - استکهلم
اون موقع بسیج یعنی همت حالا یعنی فیروز آبادی این چاغوز هم اون موقع جرات این حرفارو نداشت حالا بازار اینقدر بی در و پیکر شده که اون کوه گوشت سزدار شده علی گدا رهبر بهر حال ما دائم در حال دعای مخصوص کردن برای خودش پدر 2 ق و مادر یک همچین پسری و خواهرهای یک همچین برادری هستیم
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

Ghom.666 - ایران - قم
همین روزها مثل یک یوان وحشی تاجیک را بدار اویزون میکنیم وبقیه جنایتکارن اسلامى را. نزدیک است دوستان
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
مرگ بر آمریکا.مرگ بر غرب .این آمریکای رذل کثیف مرتب با این حکومت قرار داد های پشت پرده ای منعقد میکنه وبه احمدی نژاد پروبال میده تا طول عمر نظام جمهوری اسلامی محکم شود.این دموکرات های رذل آمریکائی مرتب نامه فدایت شوم برای این وآن میفرستند تا شاید این نظام آنهارا راه بدهد .فحاشی به فایزه رفسنجانی بخاطر پشتوانه این اراذل واوباش از آمریکا است. .اون شیرن عبادی ماست خیار بی سواد هم هیچ غلطی برای زندانیان سیاسی وحقوق بشر نمیکنه فقط جایزه نوبل را مفت مفت برده وشهرتی پیدا کرده .یک کلام نه انگلیسی بلده ونه فرانسه. .بسیجی واحمدی نژاد حرف اول را میزنند وبا توافق همدیگر به فایزه یا موسوی یا کروبی تهاجم میکنند یا توهین مینمایند..اگر روزی هزار بسیجی به خانواده رفسنجانی یا هرکی فحش بده یا بکشه کسی جیکش در نیماد .این فایزه رفسنجانی هم کم فتنه وفاسدی نیست.چقدر اموال این ملت را چپاول کرده.بسیچی های بی کلاس هم رده خود فایزه اند .این ها خوب از پس همدیگر بر میایند.ببخشید اگر گاهی خارج از موضوع صحبت کردم.دلم میخواست خیلی از مسائلو مطرح کنم.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +516شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +375پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +320یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +180حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +177«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد