شورای هماهنگی راه سبز: روز سه‌شنبه بار دیگر راهپیمایی می‌کنیم

شورای هماهنگی راه سبز: روز سه‌شنبه بار دیگر راهپیمایی می‌کنیم

یکی از اعتراض‌های اخیر در تهران

شورای هماهنگی راه سبز با صدور بیانیه‌ای از هوادران جنبش سبز دعوت کرد که روز سه‌شنبه و همزمان با روز جهانی زن، در اعتراض به دستگیری میرحسین موسوی، مهدی کروبی و همسرانشان، بار دیگر  دست به اعتراض بزنند.
در پنجمین بیانیه شورای هماهنگی راه سبز، با اشاره به تجمعات هفته گذشته مخالفان در واکنش به دستگیری رهبرانشان در چندین شهر، این شورا تاکید کرده است که «روز ۱۰ اسفند در خیابان‌های تهران و شهرستان‌ها پویایی و زنده بودن این جنبش مدنی و حقوق‌محور را به رغم فضای پلیسی و امنیتی حاکم و تمهید هزاران نیروی نظامی و شبه نظامی برای جلوگیری از این حضور به نمایش گذاشت.»
شورای هماهنگی راه سبز امید، تصریح می‌کند که تا آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی و همسرانشان،‌ جنبش سبز باید «به اعتراضات به هر شیوه‌ای که ممکن است» ادامه داده تا به گفته این شورا «حاکمیت دریابد ... به بند کشیدن آنها جز اینکه برگ سیاه دیگری بر کارنامه حاکمیت اقتدارگرا اضافه کند، اثر دیگری ندارد و فقط یک مطالبه دیگر بر فهرست مطالبات تاریخی جنبش سبز می‌افزاید و آنهم آزادی رهبران جنبش است.»شورای هماهنگی راه سبز امید در ادامه با اشاره روز جهانی زن که مقارن با سه‌شنبه ۱۷ اسفند است، به نقش زنان ایرانی در جنبش سبز و اعتراض‌های اخیر اشاره کرده و می‌افزاید: «حضور فعال زنان در جنبش سبز را می‌توان با شهادت ندا آقاسلطان در روزهای آغازین و در پیشانی آن شناسایی کرد، به گونه‌ای که به نماد این جنبش در سراسر جهان تبدیل شد، و این حضور را در همه روزهای سخت پشت سر گذاشته شده می‌توان در همه جا دید، از کهریزک تا اوین، از صبوری مادران وهمسران هزاران زندانی، و از همراهی دکتر زهرا رهنورد و فاطمه کروبی همپای رهبران جنبش میرحسین موسوی و مهدی کروبی، که این روز به همین دلیل به بند اسارت و زندان گرفتار آمده‌اند.»درپایان این بیانیه، بر برپایی تجمعات اعتراضی در روز سه‌شنبه و مقارن با روز جهانی زن تاکید و تصریح شده است: «شورای هماهنگی راه سبز امید همراهی و همگامی خود را با برنامه‌های فعالان و نهادهای حوزه زنان برای پاسداشت این روز اعلام و از تبدیل آن به تجمع‌های اعتراضی نسبت به زندانی بودن دو بانوی سبز و رهبران جنبش حمایت می‌نماید و از همراهان سبز می‌خواهد که فعالانه در برنامه‌های این روز شرکت نمایند.»روز سه‌شنبه گذشته، در پاسخ به فراخوان این شورا و در اعتراض به دستگیری میرحسین موسوی، زهرا رهنورد، مهدی کروبی و فاطمه کروبی،  مخالفان در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها ریخته و شعارهای ضدحکومتی سردادند.به دنبال فراخوان میرحسین موسوی و مهدی کروبی، برای راهپیمایی در روز ۲۵ بهمن در حمایت از قیام مردم مصر و تونس و برگزاری تظاهرات در تهران و چند شهر دیگر ایران، مقام‌های جمهوری اسلامی با افزایش محدودیت‌ها برای این دو رهبر مخالفان،  ابتدا آنها را به طور کامل در حصر خانگی قرار داده، و طبق گزارش‌های منتشر شده، آنها را به مکانی دیگر منتقل کرده‌اند. در حالی که مقام‌های جمهوری اسلامی و رسانه‌های وابسته به آنها زندانی شدن میرحسین موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد و فاطمی کروبی را تکذیب می‌کنند اما   سایت کلمه از انتقال آنها به زندان  حشمتیه خبر داده است. در همین فرزندان مهدی کروبی و میرحسین  موسوی به طور قطع اعلام کرده‌اند که پدر و مادرشان دیگر  درخانه خود نیستند و اظهارات مقام‌های جمهوری اسلامی  و رسانه‌های وابسته به حکومت کذب است.
zartusht67 - المان - فرانکفورت
هر مرام و مسلکی داری به کنار اتحاد در مقابل این دژخیمان غیر ایرانی اشغالگر جنایت کار حقشون را بگذاریم کف دست کثافتشون
شنبه 14 اسفند 1389

sharmant - ایران - تهران
پنجه بکس یادت نره
شنبه 14 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
هیچ چیز مانند تظاهرات خیابانی این جانیان بالفطره را زمین گیر نمیکند. افتصاد بهم ریخته است برنامه های این دولت دزد متقلب را با دولتهای قبل باید مانند بازی بچه ها با اسباب بازی دانست یا کارکرد افراد بالغ و توانا با ابزار حقیقی. تنها در حال حفظ ظاهر هستند و بس. مردک گرگ صفت میمون نما به سفرهای استانی میرود تا مخ بزند. غاقل از اینکه گذشت آن زمان که به حساب خود مستضعفان حامیشان بودند. مستضعان بهتر است بمیرند از شرم و حامی این دزدان سرگردنه نباشند. مستضعفانی که فرزندانشان یا به فحشا و یا به اعتیاد رو آورده اند بسیار بیجا می کنند که به فکر شکم توپ خورده خودشون باشند تا کوپنی یا صدقه ای به آنها برسد. این است شرف و غیرتشان. لعنت به هر مستضعفی که از این ظالمان ستمگر طرفداری کند و به آنها بها دهد. مسئول تمام مردم همین قشر بی غیرت اند. مردم در سطوح مختلف آگاه شده اند و این متقلبین خائن دزد را شناخته اند تا کی می خواهند در جهل و خریت بمانند. خداوند عذاب هر کس را که موافق اینان هستند زیاد و دوزخ را جایگاهشان قرار دهد که به خاطر لقمه نانی چشم بر خون جوانان و خون دل خانواده هایشان می بندند.
شنبه 14 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
شورای هماهنگی راه سبز امید، تصریح می‌کند که تا آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی و همسرانشان،‌ جنبش سبز باید «به اعتراضات به هر شیوه‌ای که ممکن است» ادامه داده.......بعدش چی?مشکل همین 4 نفرند?بقیه زندانی ها ادم نیستند?
شنبه 14 اسفند 1389

Negah* - المان - فرانکفورت
. یکى از علل شکست شاه در برابر مردم معترض بازار بود..با بسته شدن بازار واعتصاب عمومى ضربه بزرگ بر حکومت وارد میشود متاسفانه بازار امروز در دست مافیاى رژیم است وزمان دزدى هاى میلیاردى آنها با رژیم اشغالگر اسلامى .باید تظاهرات مردمى متداوم باشد نه منقطع وباید مردم هم به سلاح گرم سرد مجهز باشند که ساندیسى هاى مزدور هم ترس داشته باشند .باید این بدبختان وبى آبرویان ومزدوران تاریخ را تکه تکه کرد که ترسى بدل داشته باشند با کوکتل مولوتف با کارد وقمه وزنجیر مثل خودشان رفتار کرد.اینهمه جوانان عزیزمارا به خاک وخون کشیدند زندانى کردند تا کى باید این حرکت آنها ادامه داشته باشد.خشم ونفرت را باید با خشم ونفرت جواب داد تا پیروز شد.
شنبه 14 اسفند 1389

محمداصلی - ایران - تهران
دوستان به نظر من استمرار تظاهرات خیابانی تأثیر زیادی در پیشبرد جنبش دارد . دشمن از تظاهرات خیابانی لطمه های شدیدی خورده است و عکس العمل جنون آمیز و فحاشی افراد سطح بالای رژیم ناشی از همین تظاهرات است . افزایش پارازیت روی شبکه های ماهواره ای ، گوساله و میکروب خواندن مخالفان ، دروغگویی در مورد سرنوشت موسوی و کروبی و ناچیز خواندن معترضین و بسیج نیروهای نظامی و اوباش لباس شخصی و تهدیدات آنان به روشنی نمایانگر ترس مفرط و ضعف آنها است . شک نکنید که ادامه این تظاهرات روزی آنها را وادار به پاسخگویی به مطالبات برحق مردم خواهد کرد .
شنبه 14 اسفند 1389

فدایی موسوی - ایران - همدان
جوونای ایرانی بلأخص پایتخت نشینها دیگه شجاعت خرداد 88 رو ندارن، این احمد خاتمی مادر....دیگه فهشی نمونده که به آزادی خواهان نده، اگه همه ی اونایی که خرداد به خیابونا اومده بودن ترس و کنار بذارن کار هیتلر تمومه، آی معترضای خاموش روشن شید!
شنبه 14 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
جامعه ی ایران هنوز آماده ی اعتصاب همگانی نیست. باید کارد را به استخوان این رژیم پوسیده رساند. اگر اکثریت مردم که بدون استثنا مخالف صد درصد این حکومت نفرت انگیز هستند مطمئن به سقوط نظام باشند رو به اعتصاب و کار شکنی خواهند آورد. تنها راه گرفتن نفس بریده این نظام منحوس است نباید به آنها استراحت داد به هر طریقی باید تظاهرات بر قرار باشد. تا ماموران گشتاپو مدام درگیر بوده زندانها را از مخالفان پر کنند تا ناراضیتیها بیشتر شود و تمام اقشار را در بر گیرد. مهمترین بخش ماجرا را انجام داده ایم که شکستن تابوی این نظام لجن بود. نباید لحظه ای از تب و تا بیفتیم جو در همه جا باید مغشوش باشد. هیچ چیز مانند تظاهرات رس این زالوها را نمی کشد. زمانش که برسد مردم یک لحظه تامل نکرده و اعتصابات را شروع می کنند تا کاملا حیات وحوش را بگیرند. ماموران اصلی نظام که بی سر صدا در حال انتقال اموال و جاسازی خود و وابستگانشان هستند. خرده پاها هم که حزب بادند و هر سو قدرت باشد . کل بدنه ی نظام هم خسته از حاکمان ستمکار بی قابلیتند و خود بیش از همه در فکر فرار از این مخمصه هستند و پیوستن به مردم.
شنبه 14 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
تظاهرات.تظاهرات.تظاهرات.واعتصاب کارگران وبازار.ومقابله به مثل بانیروهای رژیم.باهرنوع سلاحی که باشد.سقوطشان نزدیک شده.
شنبه 14 اسفند 1389

دستان - ایران - تهران
سخن اولم با ان خارج نشینان مزدور که خود خارج گود نشسته اند و با تحرک کردن تعداد اندکی فریب خورده داخلی شما اگه عرضه دارید چرا خودتان نمی ایید و کار را تمام کنید شما که مدعی هستید دولت پشتوانه مردمی ندارد ولی خدارا شکر که دشمنان خارجی ملت و دولت ایران افرادی بی بخار و بی غیرت و ترسو هستند. سخن بعد با فریب خورده های داخلی شمایی که الت دست تعدادی دنیا طلب و شکست خورده انتخاباتی مانند موسوی و کروبی شده اید که در حال انتقام گیری از شکست 88 هستند هم تهران 25 بهمن را دیدید و هم 10 اسفند ان را ایا مردم ایران همینان بودند همین چند ده نفر که به خاطر تعداد اندکشان گروه گروه در چند خیابان سطل زباله اتش میزدند . مطمئنن اگر مردم میدانستند که حکومشان دیکتاتوریست همانطور که شاه را به زمین کشیدند با دیگران چنین میکردند ولی مردم انقلابشان و حکومتشان دوست دارند و تا اخر پایش مایستند. بدا به حال کسانی که از اینجا رانده و از انجا مانده شدند
دوشنبه 16 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +377پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +178«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد