پرسپولیس در اولین گام با ۳ گل مقابل الاتحاد شکست خورد

پرسپولیس در اولین گام با 3 گل مقابل الاتحاد شکست خورد

آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با شکست برابر الاتحاد عربستان آغاز کرد تا در بین چهار نماینده ایران در نهمین دوره این رقابتها بدترین نتیجه را بگیرد و از همین روز نخست شانس صعودش به مرحله بعدی این رقابتها را کاهش دهد. 
هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه با انجام یک دیدار از گروه C به پایان رسید که طی آن تیم فوتبال الاتحاد عربستان برابر پرسپولیس ایران به برتری 3 بر یک دست یافت. در این دیدار که با قضاوت صالح سوبخیدین از مالزی در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل جده برگزاری شد، عبدالمالک زیایا(13 و 75) و محمد نور(50- پنالتی) برای تیم الاتحاد گلزنی کردند و مازیار زارع(20) تک گل تیم پرسپولیس را به ثمر رساند. در این بازی غلامرضا رضایی و رحمان احمدی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. ضمن اینکه زیایا در دقایق 5 و 17 و المنتشری 89 سه مرتبه تیر دروازه پرسپولیس را لرزاندند. با این نتیجه تیم فوتبال الاتحاد عربستان با 3 امتیاز صدرنشین گروه C شد. تیم‌های بنیادکار ازبکستان و الوحده امارات با یک امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و پرسپولیس بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.
عقده‌گشایی تلویزیون عربستان بعد از شکست پرسپولیس مقابل الاتحاد
آفتاب: تلویزیون عربستان سعودی شکست پرسپولیس مقابل الاتحاد را تلافی شکست الهلال مقابل سپاهان دانست و پس از پیروزی این تیم مقابل سرخپوشان عقده گشایی کرد. پس از پیروزی 3 بر یک تیم الاتحاد جده عربستان بر تیم پیروزی ایران تلویزیون عربستان سعودی اعلام کرد الاتحاد یک بازی در سطح جام جهانی را از آن خود کرد و قهرمان ایران را شکست داد و این در حالی بود که فصل گذشته تیم سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر ایران شده بود. ورزشگاه جده عربستان که از ابتدای بازی با تشویق‌های کر کننده هواداران الاتحاد همراه بود، در پایان دیدار تبدیل به جشن بزرگی در خیابان‌های جده از سوی این هواداران شد. مفسر تلویزیون ورزشی عربستان سعودی در تحلیل این دیدار گفت: تیم پرسپولیس برای گرفتن حداقل امتیاز تیم خود را در مقابل الاتحاد جده که به ببرهای جده معروفند، آرایش داده بود و سیستم 1ـ4ـ5 را برگزیده بود. از سوی دیگر گزارشگر پرشور تلویزیون عربستان سعودی با بیان مطالب عجیب و غریب در گزارش این دیدار بیشتر به حواشی این بازی پرداخت. وی از علی دایی به عنوان یک هدیه دهنده به فوتبال عربستان یاد کرده و گفت هنوز یادمان نمی‌رود که در ورزشگاه آزادی تهران با گل‌های بازیکنان الاتحاد از دایی هدیه پیروزی گرفتیم. وی همچنین درخصوص بازیکنان تیم پیروزی اطلاعات نادرست و غیرقابل باوری ارائه ‌کرد به طوری که گفت: وحید هاشمیان بازیکن سابق یوونتوس و همبازی پائول ندود بازیکن تاریخی شهر تورین بوده است. تلویزیون عربستان الاتحاد را مستحق پیروزی بر نماینده ایران توصیف کرد و با کمال تاسف از شعارها و سخنان عجیبی که مصرف صحنه‌های سیاسی و میدان جنگ را دارد، سخن می‌گفت. این گزارشگر افزود: تیم پیروزی یک تیم از هم گسیخته بود که در انتفاضه تیم الاتحاد درهم شکست. این اشارات سیاسی در حالی است که به انقلاب‌های اخیر کشورهای عربی اطلاق می‌شود و معلوم نیست چرا تلویزیون عربستان از این واژه‌ها در یک مسابقه فوتبال استفاده می‌کند. شبکه‌های تلویزیونی وابسته به عربستان سعودی نیز با خوشحالی تمام این پیروزی الاتحاد را تلافی شب گذشته شکست تلخ الهلال برشمردند و تاکید نمودند قدرت بدنی بازیکنان الاتحاد نیز بر بازیکنان تیم پیروزی ایران می‌چربید.
pandora - آلمان - کلن
3تا هم تیر دروازه ! یاد 5تایی که از الغرافه قطر خوردن افتادم.همیشه گند زدن به آبروی باشگاه های ایران در آسیا ! آخه تیمی که پارسال قهرمان فرمایشی جام حذفی شد بایدم لوله بشه.لنگ رو چه به آسیا.تا ابد توی حسرت فینال آسیا خواهند ماند !عشق است اون 2 ستاره پیراهن آبی.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
خاک برسرعلی خاله
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

*fanoos* - ایران - خرم آباد
فدای سرشون. اما کاشکی لااقل از عربهای سوسمار خورد میبردن..
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بازی برگشت جبران می کنیم ...پرسپولیس سرور استقلالهههه
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

wildpiony - ایران - تهران
هه هه اینجاست که میگن زرشک!!! ماشالا جدیدا پرسپولیس جدیدا زیر 3 تا گل اصلا قبول نمیکنه شکست و //هاها نترکید یه وقت
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

ParsaUK - انگلستان - منچستر
انگار زینب بیشتر طرفداره عربهاست تا علی داییش.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

good will hunter - امریکا - سندیگو
این لنگ ابروی مارو تو اسیا برده.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
الان علی دایی از داوری بد بازی شکایت میکنه! بابا خودت با ابرومندی برو بیرون, نذار بیرونت کنند.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

red.boy - ایران - تهران
اشکال نداره. الاتحاد تیم خیلی سختیه. مرتبا با تیم های سطح اول اروپا بازی تدارکاتی داره. همین پارسال بود یونتوس رو 2-2 متوقف کرد. ولی بنیادکار و الوحده عددی نیستن. التحاد هم توی ازادی از پرسپولیس میخوره. الاتحاد و پرسپولیس از این گروه میان بالا
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

bahar - امارات - دبی
*پسر شجاع* - ایران - تهران تب داری داداش.البته ارزو بر جوانان عیب نیست.بزرگ بشی خوب میشی
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ننگ بر شماها که از سوسمار و ملخ خورها باختید
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

nader46 - انگلیس - لندن
عقده ای های استقلول پیداشون شد. خب گاگول ها مساوی دقیقه89توی ازادی هم دستکم از باخت نداره.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
بعضی ها بهتره دلشون واسه حال خودشون بسوزه که با اونهمه مهره در برابر تیم ششم قطر هیچ غلطی نتونستن بکنند.عشق است پرسپولیس.bache shapoor - سوئد - یوسدال:بله کور شدی وقتی داور دو پنالتی واسه پرسپولیس نگرفت؟zartusht67 - المان - فرانکفورت:واست متاسفم.good will hunter - امریکا - سندیگو:شما لگن ها مثلا چه غلطی کردین؟wildpiony - ایران - تهران:فقط بلدین الکی دم از وطن و وطن پرستی بزنید این جور مواقع خوب خودتون رو لوو میدید.زرررررشششک.نباررررد!!!pandora - آلمان - کلن:شما هم خواهشا به فکر تیم استقلالت باش.به سرورت کار نداشته باش!
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
2) من یکی از طرفداران متعصب پرسپولیس هستم.اما این باعث نمیشه که حقایق رو نگم. متاسفانه امسال پرسپولیس بد بسته شده است.بازیکنانی همچون علی عسکر.محمد.غلام رضا رضایی،و. به درد پرسپولیس نمیخورند.حتی هاشمیان خرید جدید پرسپولیس هم چنگی به دل نمیزنه. در بازی دیشب به جای نوروزی (که انصافا داشت خوب بازی میکرد اما تعویض شد)اومد تو زمین اما هیچ غلطی نکرد و همش 100 متر هم ندوید.به هر حال از این پرسپولیس و این بازیکنان و با این وضع مدیریت و. نباید توقع زیادی داشت. تیمی با این همه هوادار هنوز مدیر عامل نداره "آخرین مدیر عامل این تیم عباس انصاری فرد بوده"..به امید روزهای بهتر برای تیم محبوبممم پرسپولیس.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

soheil rad - ایران - بابل
خوبه لنگ پیشرفت کرد از 5 تایی 2 سال پیش رسید به 3 تایی امسال دایی باز هم فوتبال ایران رو جلوی اعراب تحقیر کرد
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

cantona - ایران - شاهین شهر
اوووف چه حالی داد . کلی خندیدیم . خدا این دایی و پرسپولیسو از ما نگیره!! اما حیف شد باید 5تایی میشدن . راستی کسی خبری از کلاه قرمزی مغز فندقی redboy نداره؟ بنده خدا رفته بزارتش تو آب یخ!!!. بد جوری لنگی ها سوختن . هم ژنرال برده هم خودشون دوباره آبکش شدن!!!!
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

nima-pars - انگلیس - نیوکاسل
zartusht67 - المان - فرانکفورت ننگ بر جد و آبادت.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
باز خوبه سه تا خوردن فقط:)این تیم واسه آسیا ساخته نشده..
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

pandora - المان - کلن
kili_patilaki - قطر - دوحه. لنگ ,ته ور هیچ تیمی هم نیست.2تا ستاره پیراهن ابی,رویای امشبت باد D:
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
کامنتهای اینجا رو همین الان خوندم و واقعا از منش بعضی از لگن شکسته های ابی عقب مونده متاسف شدم که مثل قورباغه از خوشحالی بخاطر باخت یه تیم ایرانی جلوی عربها, بالا پایین میپرن!!من خودم در یه جایی بخاطر مساوی تیم ایرانی ! استقلال کنایه زده بودم ولی من کسی بودم که بخاطر همون بازی از کارم زودتر اومدم خونه که شاهد برد بی چون و چرا استقلال جلوی عربای بی همه چیز باشم که با مساوی شدنشون اعصابم بهم ریخت..اینجور جاهاست که معنی وطن پرستی و عشق به ورزش بین المللی بعضیا معلوم میشه! اومدم همون زبان خاص خودمو بکار ببرم که کمتر کسی طاقت شنیدنشو داره ولی حیف شخصیتم دونستم که بخوام باز هم اینجا به یه سری هله هوله نیش بزنم... متاسفم برای بعضیهاتون که هیچ عرقی به فوتبال ملیتون ندارین انگار یادتون رفته که اگه استقلال یا پرسپولیس میبردن , عربا از اسم ایران تو دهنی میخوردن و روشون کمتر میشد!!
جمعه 13 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
nima -pars انگلیس بی شعور عقب افتاده ادم دهانش باز میکنه هر....... ازش در نیاید بیاد بی تربیت بی فرهنگ احتمالا تو تنهایی بزرگ شدی دست خودت نیست
جمعه 13 اسفند 1389

wildpiony - ایران - تهران
pandora - المان - کلن دیدی پاندورا به این دلیل بود که من نمیموندم تو تاپیک های فوتبالی! به خاطر وجود امثال این .!!که بلد نیستن با یه خانم چه جوری صحبت کنن! kili_patilaki - قطر - دوحه احترامتو دست خودت نگه دار!!! من اون قدرا وطن پرست و حتی نژاد پرستم که تو مخیله ی تو هم نمیگنجه!!! در حد خودت صحبت کن!!! بعدشم من مگه چی گفتم؟ اینجا جمع شدیم کری بخونیم. بگیم و یخندیم!!اگه مشکلات زندگی اعصاب واست نمیزاره اینجا سر بقیه خالی نکن!! مخصوصا من چون اصلا اعصاب مصاب ندارم!! بعدشم مغلطه بسه!! استقلال اگه ببازه همین شماها مارو کچل میکنید!!من از اعراب متنفرم اینو همه میدونن!! اما این روزا تنها چیزی که واسم مهم نیست همون برد و باخت تیم هاست چه داخلی چه خارجی چه بین المللی و هر کوفتی!!! شماها سر خودتونو با این چیزا گرم کنید!!الانم اگه اینجام به خواست pandora بود! راحت باشید من میرم مزاحم شما وطن پرستا نمیشم
جمعه 13 اسفند 1389

pandora - آلمان - کلن
wildpiony - ایران - تهران . اگه میخوای انسان موفقی باشی در مقابل تمام سختی های زندگی ایستادگی کن و بجنگ.اینقدر ضعیف نباش.تو که با زبونت 100تا پسر رو حریفی!از ملکه قرمزها یاد بگیر
جمعه 13 اسفند 1389

pandora - آلمان - کلن
wildpiony - ایران - تهران . اگه میخوای انسان موفقی باشی در مقابل تمام سختی های زندگی ایستادگی کن و بجنگ.اینقدر ضعیف نباش.تو که با زبونت 100تا پسر رو حریفی!از ملکه قرمزها یاد بگیر
جمعه 13 اسفند 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
immortal1977 - هلند - امرسفورت ..تو خواهشا از منش حرف نزن.باز تیمت باخته حس همدلیت گرفته:)من میخوام بدونم وقتی شیرین صحبت میکنی چه مدلیه؟مثل اینکه اصلا مثل ادم بلد نیستی حرف بزنی؟:)عقده ای:)
شنبه 14 اسفند 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول . اشی مشی تو یکی از اونایی هستی که ازشون اسم بردم اتفاقا اندازه هیکل 45 , 50 کیلوییت شیرین حرف میتونم بزنم ولی با امثال تو عین خودت حرف میزنم که فکر نکنی همه جا زمین نرم هست بعدشم تو موقعی که بدنیا نیومده بودی من ایران توی استادیوم شیرودی ( امجدیه سابق) و ازادی حنجره برای تیم محبوبم پاره میکردم اونوقت تو اومدی برای من دم از کری خوندن میزنی ;) برو یه کم یاد بگیر چطوری کری خوندن رو.. تو ..حرف زدن و گفتن خزعبلات رو با کری قاطی کردی ;) بعدشم قبلا بهت گفتم اشی مشی جانم هر جایی جای تو نیست سعی کن همه جا سرک نکشی ;)
شنبه 14 اسفند 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
immortal1977 - هلند - امرسفورت..بچه جون با بچه باید مثل خودش حرف زد...تو خیال کردی خودت فقط حنجره پاره کردی؟دیگه چه کار کردی واسه فوتبال؟الانم هم حتما حقت سرمربیگری تیم ملیه:))اینجا هم هر کی نظرشو راجع به م.ضوع مینویسه میره نکه فقط بیاد واسه جواب دادن به بقیه..قبلا گفتم این کارا به خاطر اینکه کسی ادم حسابت نمیکنه:)راستی کلاس چندمی؟
شنبه 14 اسفند 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول . الان تو فارسی حرف زدی پسر!? ;) بعدشم اگه میخوای کل کل کنی اونم با من باید تمرین و level خودت رو ببری بالا اشی مشی جون ;) من کلاس و درس و مدرسه رو موقعی که به کیوی تخم مرغ موکت شده میگفتی تموم کردم با اینکه اصلا در حد و اندازه هم نیستی ولی خیلی دوست دارم سربسرت بزارم :D
یکشنبه 15 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +209کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند