سایت های حامی دولت : یک ایرانی ناشناس , پژوی احمدی نژاد رو ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خرید

سایت های حامی دولت : یک ایرانی ناشناس ,

پژوی احمدی نژاد را 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خرید

با وجود آن که قبلا از مشتریان خارجی سخن گفته شده بود، اعلام شد یک ایرانی  که نامش گفته نشده، خریدار خودروی رییس جمهور است و عصر امروز در مراسمی ویژه خودرو را تحویل می گیرد.

به گزارش برنا، یک ایرانی با پرداخت بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خودروی شخصی دکتر محمود احمدی نژاد را که به منظور تأمین مسکن معلولان به مزایده گذاشته شده بود را خرید.خودروی شخصی دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان پس از یک هفته نمایش در نمایشگاه خودروهای کلاسیک در منطقه آزاد اروند عصر امروز سه شنبه، با مشخص شدن برنده مزایده به وی واگذار می شود.

maryamf - بلژیک - لی یژ
وقتی پول مفت از نفت در میاد و به حساب یک مشت مفتخور میره دیگه دومیلیارد که چیزی نیست. بیچاره مردمی که باید برای صدهزارتومان رایانه از صبح تا شب در صف بمانند
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

red.boy - ایران - تهران
با این پول میتونست یک لامبورگینی رونتون یا یه بوگاتی بخره پلاک کنه وارد ایران بکنه.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

odin - بلژیک - انتورپن
یک ایرانی نا شناس!!! اقا رحیم مشاعی خودمونه دیگه. بهم نون قرض دادن
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

baas - هلند - روتردام
خریدار ایرانی نبوده و از بیت کثیف رهبری بوده .
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
یارو یا اوس گله یا اینکه اینها فکر میکنند مردم گاگولند .یه پاپاسی هم برای اون لگن زیاده اونم با اون بوی گند مموتی و چرکهای دستس که رو فرمون مونده یاااااق باید اتیشش زد این گاری رو.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

divone azadi - مالزی - کوالالامپور
خوبه تحفه ای هم نیست.از خودشونه دیگه نخواستن لو بدن
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

baas - هلند - روتردام
مفت خریده . ماشینی که توسط یک میمون هدایت میشده بیشتر از اینها ارزش داره .
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

sharmant - ایران - تهران
این یارو خیلی زرنگ تر از این حرفهاست.حالا دیگه هر چی دزدی کرده و یا دزدی میکنه میگه این ته مونده پول ماشینمه.ماشینشم که به اسم اینکه فروختن و صاحبش میخواد ناشناس بمونه به جائی اوراقش میکنند همه هم بعد از یک مدت فراموششون میشه.خاک بر سر ساندیس خورها که لیاقتشون همون ساندیسه این اسلام دروغین.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
قذافی در یکی از سخنرانی هایش خطاب به معترضین گفته بود: هر اندازه می خواهید می توانید تظاهرات و تجمع کنید اما وارد خیابان ها و میادین نشوید .. آنهایی که در تظاهرات ها و تجمعات کشته شدند بسیار پشیمان خواهند شد. قذافی پس از آغاز خودسوزی ها در تونس و دیگر کشورهای عربی، دستور داد هر فردی اقدام به خودسوزی کند به 5 سال زندان محکوم خواهد شد. وی درباره زنان هم عبارت ها و جملات عجیب و قریبی دارد. از جمله گفته است: زن حق کاندیداتوری دارد چه مونث باشد چه مذکر. وی در جای دیگری نیز گفت: فرق زن و مرد این است که زن مونث است و مرد مذکر. وی در یکی از سخنرانی هایش برای بهینه سازی مصرف برق هم گفته بود: اگر برق نبود ملت مجبور می شد درتاریکی برنامه های تلویزیونی را مشاهده کند.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خود رژیم خریده
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

آزادی برای ایران - آلمان - اشتوتگارت
حالا چرا ناشناس نه اینله خیلی این ماشین مشتی ممدلی با ارزش هم هست.شاید ترسیده بدزدنش.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

pelle - سوئد - استکهلم
خاک تو سر ایرانی ناشناس .
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

faramarz65 - ایران - تهران
توی روح خودش با ماشینش .
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

رقیّه سادات - ایران - تهران
خوش به حالش که همچین قدرتی داشته . امیدوارم که چرخ این ماشین براش بچرخه . راستی چرا ناااشنااااس؟
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

آلبالو - ایران - تهران
من میدونم کی بوده . یکی از این میلیاردرهای مدل جدید ایرانی ، از این در به تخته خورده های بازاری بعد از انقلاب( حاجی بازاری بی کلاس شیکم گنده بیسواد و بوگندو که خودش سوار الگانسه و زن و دخترش هم سوار بی ام دبلیو با موهای بلوند شده و دماغ عملی و یه عالمه آرایش مدل بازاری پسند توی جردن بالا و پایین میرن...
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
عجب آدم ابلهى بوده که براى این قراضه این قدر پول داده قدر مسلم این است که طرف پول باد آورده دارد
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
آره اروای جوک محمود. مردم چیزهای خاص رو می خرن که پزش رو بدن. اگه این آدم خواسته ناشناس بمونه دیگه چرا اینهمه پول داده واسه پژوی احمدی؟؟؟!!! این جوکها رو تحویل بسیجی ها لایعقل بدین. شما فکر کردید مردم انقده احمق تشریف دارن که این اراجیف رو باور کنن؟؟؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اون بابا اسمش مشنگ هست .کسی حاضر نمیشه این لگن پر از شپش بوگندو بخره.اینم یک راهیست که بگه پولهای دزدیش 2 میلیاردو 500 هزار تومانش مال خودش هست.فردا هم دمپایی و جورابش را 100میلیارد دلار میفروشه و بقیه دارایش که قابل نیست.مثلن کارکرد مادر همسر زیباش با دماغ زیبا بوده.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
مردم دارن از گشنگی و بدبختی همدیگرو میخورن حالا اقا رفته 2میلیلرد داده که خودشو مطرح کنه!!!!!فقط هفت هشت بار باید بره کارواش اساسی توشویی بشه تا شپشای تو ماشین و چرکهاش پاک بشه///عجب خری بوده طرف.اخه مموتی خودش یک ریال میرزه که ماشینش اینقدر بیارزه؟پول مفته دیگه.اگه واسه پولش زحمت کشیده بود اینجوری دست و دلبازی نمیکرد.اگه قصد کار خیر داشته میرفت به یکی کمک میکرد.چیزیکه زیاده تو این خراب شده ادم بدبخته
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

مشتعل - سوئد - استکهلم
این بابا احتمالاً به حرفهای ا.ن گوش داده و یارانه هاش رو جمع کرده وحالا با پولش ماشین ا.ن رو خریده قبول ندارید از محصولی بپرسید !!!!!! احتمالاً می خواد ماشین رو بزاره موزه تا برا مستضعفین .... !!!!!
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

نیایش - ایران - تهران
برو بابا خر خودتونید الکی یه چیزی زدید تو روزنامه فکر کردید مردم هم باور میکنند اخه کسی اونو با یه پشگل هم عوض نمی کنه اونوقت دومیلیارد ونیم دادن اونو خریدن! ها ها ها
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

unique77 - مالزی - کوالالامپور
این هم از اون دروغای احمقی دروغه، متاسفانه دروغ گفتن شده دیلی روتین برا اینا. یعنی به خیال خودشون میخان بگن این اقای رئیس دولت محبوبه! ولی دستشون برا مردم رو شده. چرا میگن ناشناس؟ خوب اسمو مشخصاتشو بگن در ظاهر که کار انسان دوستانه ای کرده پس چرا میخان ناشناس بمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

mooooon21 - ایران - کرج
الان حال میده‌ اون خودرو رو بفروشن به‌ یه‌ مرکز فحشا واسه‌ اینکه‌ از شخسیت نداشته‌ این رئیس جمهور کم بشه‌
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
بشنوید ولی باور نکنید.اینها همشون کثیفند.اینها همگی با دروغ زاده شدند.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

ذوب در ولایت - ایران - مشهد
این دیوانه احتمالا کسی نیست جز سلطان خشکبار یعنی عسکراولاغی معروف!!!چون هیچ احمقی همچین پول مفتی نداره که خرج یک آفتابه لحیم شده بکنه! و این شخص هم این پول رو از جیبش نداده بلکه سهم مقام عظما بوده که قرار بوده توی همه شهرها توالت عمومی بسازه و روی سردرش عکس رو بذاره که مردم با دیدن اون با فراغ خاطر کارشون رو بکنند یعنی به روحش ........
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

red.boy - ایران - تهران
maryamf - بلژیک - لی یژ _ لطفا همه رو با یه چوب نزنید. مگه هر کسی که پولداره مفت خوره؟ یکی کارخانه داره یکی تاجره یکی جراحه یکی فوتبالیسته یکی بازیگره یکی تو کار ساخت و سازه. مگه همه پولدارها دزدن؟ این چه فرهنگ غلطیه که تو ایرانی ها جا افتاده؟ قبول دارم عد ای جیره خوار دارن مفت خوری و دزدی میکنن مثل همین اقا که 2.5 میلیار پول بابت ماشین ا.ن داده. ولی اکثر پولدارها حقشون بوده پولدار شدن و نوش جونشون گوارای وجودشون.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

Amir irani - انگلیس لندن - لندن
میخواد تبدیل به احسن کنش و تبدیل شه به مستراح عمومی سبزها به مستراح احتیاج دارن موقعتظاهرات.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
یه یابوی ناشناس
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

dokhtar ariyae - امریکا - لاس وگاس
گور بابای دروغگو امریکا لاس وگاس
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

saman911 - ایران - تهران
مهم اینکه که 2.5میلیارد پول را از جیب یک پولدار کشید بیرون و تمام پول را به منظور تأمین مسکن برای معلولان بکار برد چه کاری بهتر از این که هزاران انسان فقیر را خونه دار کنی?هیچ چیز در نزد خداوند بهتر از خدمت به خلق نیست.درود. بر تو احمدی نژاد
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

atena10 - ایران - تهران
من فکر کنم اینو خریده بعدش آتییشش بزنه عجب حالی می ده ها،
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

shana - ایران - خوزستان
دروغگوها , من که ماشین بوگندوی پسمونده احمدی نژاد رو حاضر نیستم 2 دقیقه سوار بشم.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
حتماً یکی از حکومتی ها یا افراد وابسته به حکومت ،این گاری را خریده.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
. در کتاب حاجی‌آقا نوشته صادق هدایت (1945)، حاجی به کوچک‌ترین فرزندش درباره نصیحت می‌کند:. توی دنیا دو طبقه مردم هستند؛ بچاپ و چاپیده؛ اگر نمی‌خواهی جزو چاپیده‌ها باشی، سعی کن که دیگران را بچاپی! سواد زیادی لازم نیست، آدم را دیوانه می‌کنه و از زندگی عقب می‌اندازه! فقط سر درس حساب و سیاق دقت بکن! چهار عمل اصلی را که یاد گرفتی، کافی است، تا بتوانی حساب پول را نگه‌داری و کلاه سرت نره، فهمیدی؟ حساب مهمه! باید کاسبی یاد بگیری، با مردم طرف بشی، از من می‌شنوی برو بند کفش تو سینی بگذار و بفروش، خیلی بهتره تا بری کتاب جامع عباسی را یاد بگیری! سعی کن پررو باشی، نگذار فراموش بشی، تا می‌توانی عرض اندام بکن، حق خودت را بگیر! از فحش و تحقیر و رده نترس! حرف توی هوا پخش می‌شه، هر وقت از این در بیرونت انداختند، از در دیگر با لبخند وارد بشو، فهمیدی؟ پررو، وقیح و بی‌سواد؛ چون گاهی هم باید تظاهر به حماقت کرد، تا کار بهتر درست بشه!..
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
ادامه...نان را به نرخ روز باید خورد! سعی کن با مقامات عالیه مربوط بشی، با هرکس و هر عقیده‌ای موافق باشی، تا بهتر قاپشان را بدزدی!... کتاب و درس و اینها دو پول نمی‌ارزه! خیال کن تو سر گردنه داری زندگی می‌کنی! اگر غفلت کردی تو را می‌چاپند. فقط چند تا اصطلاح خارجی، چند کلمه قلنبه یاد بگیر، همین بسه!!!!ا.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

dara20 - ایران - تهران
تف به گور پدر ادم دروغگو !! دو میلیارد و نیم از اموال ملی را به نفع خودش غارت کرد و حالا میگه لگن مستراح متحرکم را یک فرد ناشناس خریده. این خریدار حرامزاده نام و نشان ندارد و پشت بته به عمل امده? دزدهای اسلامی. پیامبرتان هم اینگونه بود.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
من عکس رهبران ایران را در دستشویی اویزان کردم خیلی به انجا میاد و شیک شده
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

poles - همدان - همدان
کانادا-ویکتوریا از کامنتت واقعا لذت بردم دمت گرم
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +517شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +379پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +322یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +247سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +223نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +184حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +158نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند