زندانی قلابی هنگام آزادی لو رفت

 
زندانی قلابی هنگام آزادی لو رفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان گفت: فردی که خود را به جای متهم اصلی به زندان معرفی کرده بود، زمان آزادی لو رفت.

اکبر مختاری به فارس گفت: با گزارش‌های مردمی متوجه شدیم که فردی با دریافت مبلغی از متهم اصلی، خود را به جای وی به زندان معرفی کرده بود که زمان آزادی فرد مذکور شناسایی و نسبت به دستگیری متهم اصلی اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان افزود: فردی به اتهام نگهداری مشروبات الکلی به تحمل 3 ماه حبس محکوم و به لحاظ سکونت فرد مورد نظر در یکی از شهرستان‌های دیگر، نیابت جلب و اجرای حکم صادر و نامبرده پس از جلب به زندان معرفی می‌شود؛ اما در تاریخ آزادی مشخص می‌‌شود که فرد زندانی متهم اصلی پرونده نیست و خود را در قبال دریافت مبلغی به جای متهم اصلی به زندان معرفی کرده است.

این مسوول تصریح کرد: طی هماهنگی‌ها با مسوولان قضایی آن شهرستان از آزادی وی خودداری و نسبت به دستگیری متهم اصلی اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب کوهبنان عنوان کرد: براساس قوانین جزایی این متهم علاوه بر مدت محکومیتی که به جای متهم اصلی در زندان به سر برده، باید دوره محکومیت جدید خود را نیز سپری کند.

Neda02 - کانادا - اتاوا
مردم که به خاطر یه لقمه نون ناچارن به کارهای این مدلی دست بزنن. مملکت که ابن‌قدر شیر تو شیره که بعد از چند ماه می‌فهمن یکی دیگه باید محاکمه می‌شد. قوانین حاکم و سیستم قضایی هم که این‌قدر به روزه که نگهداری مشروبات الکلی هم جرم حساب می‌شه. ما تو قرن ۲۱ام کجاییم آخه؟
سه‌شنبه 28 دی 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
عجب شارلاتانی بوده این که سر ملا رو کلاه گذشته، دمت آتیش.
سه‌شنبه 28 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
این داستان مربوط به داستانهای " مدیریتی " زندانبانان 150 سال پیش میباشد, که نه عکسی بود, نه اثر انگشتی و نه شناسنامه ای ¿
سه‌شنبه 28 دی 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
این که چیزی نیست. در دستگاه قضائی ایران که راقم این سطور شاهد زنده ان است قاضی رای بحضور متهم در جلسه میدهد و صورتجلسه حضور متهم را امضا میکنند و امضا انرا هم حعل میکند و اجرائیه محکومیت ان را هم صادر میکنند . و طرف را هم بیک مبلغ متنابهی محکوم میکنند . در حالیکه اصلا متهمی وجود نداشته و اصلا ابلاغیه ای هم بان ابلاغ نشده.همه صوری و جعلی بوده تمام این کار ها بخاطر جلب نظر شاکی که یک زن جوان بود صورت میگیرد . که گند قضیه هم توسط همین راقم سطور در امد . کجای کار هستید شما اقا . اینجا ایران است سرزمین قدسین و پاکان دنیا . صدای اذان و ادعای خواندن نماز شب قاضی گوش فلک را هم کر میکند . اره عزیزان . اینحا ایران است سرزمین قدسین و پاکان
سه‌شنبه 28 دی 1389

فضول معرکه - کانادا - ونکور
خجالت نمیکشید اشتباه رو اشتباه? چه با افتخار اشتباهاتشون رو جار میزنن این هم مثل تمام اشتباهات قضایی دیگه جای تعجب نداشت.
سه‌شنبه 28 دی 1389

pelle - سوئد - استکهلم
یکی از فقر کلیه اش را می فروشد.این بیچاره هم از فقر و تنگدستی حاضر شده بجای دیگری برود زندان .چقدر زندگی در آزادی برایش سخت میبوده که زندان را راه حلی موقت برای فرار از آن دانسته.
سه‌شنبه 28 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.