همسر یک دزد، راز تبهکاری‌های شوهرش را افشا کرد

همسر یک دزد، راز تبهکاری‌های شوهرش را افشا کرد

روزنامه وطن امروز :  همسر یک دزد، راز تبهکاری‌های شوهرش را افشا کرد تا او را روانه  زندان کند.

سیمکارت اشتباهی دست دزد موتور‌سوار را رو کرد و پرده از راز توطئه‌های میلیونی برداشت.

سناریوی این پرونده زمانی کلید خورد که زن جوانی به کلانتری شهر‌ری رفت و گفت: شوهرم دزدی می‌کند و درخواست دستگیری وی را دارم.

این زن ادامه داد: 3 سال پیش با شوهرم یعقوب ازدواج کردم. از همان روزهای نخست زندگی متوجه رفتارهای غیر‌عادی و مرموز او شده بودم اما نمی‌دانستم راز ماجرا چیست؟ هیچ‌کاری نداشت. از صبح تا شب با موتور در خیابان‌ها پرسه می‌زد و می‌گفت مسافر‌کشی می‌کند. وی ادامه داد: چند روز پیش با هم جر و بحثمان شد، یعقوب تلفن همراهم را از من گرفت و می‌خواست عکس‌های شخصی‌ام را ببیند.

دعوا بالا گرفت من هم عصبانی شدم، سیمکارت را از گوشی‌ام درآوردم و داخل کشوی اتاقم گذاشتم. فردای آن روز وقتی سیمکارت را داخل گوشی تلفن انداختم شماره ناشناسی روی صفحه موبایل حک شد. مردی در آن سوی خط ادعا داشت این شماره متعلق به وی است که دیروز در خیابان دولت‌آباد به سرقت رفته است. باورم نمی‌شد وقتی به سراغ کشوی خانه رفتم، ناباورانه چندین سیمکارت در آنجا دیدم که شوهرم مخفی کرده بود. همانجا بود که فهمیدم شوهرم یک دزد است. پس از اظهارات این زن جوان پلیس دست به تحقیقات گسترده زد و دریافت که یعقوب با شناسایی طعمه‌های خود در خیابان‌‌ها دست به کیف‌قاپی می‌زند. با افشای این حقیقت، همسر این دزد به بهانه تصادف پسرشان، وی را به محل قرار صوری کشاند و ماموران وی را بازداشت کردند. دزد موتورسوار در بازجویی‌ها به بازپرس حسینی از دادسرای شهر‌ری گفت: هرچه تلاش می‌کردم، نمی‌توانستم کار مناسبی پیدا کنم. تصمیم گرفتم با موتور مسافر‌کشی کنم اما درآمد خوبی نداشت. به همین خاطر در خیابان‌ها پرسه می‌زدم و با شکار طعمه‌های خود نقشه سرقت و کیف‌قاپی را اجرا می‌کردم. اما تصور نمی‌کردم روزی همسرم مرا لو بدهد. این دزد پس از اقرار به سرقت‌های سریالی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

feminism - انگلستان - لندن
چو پیروز شد دزد تیره روان // چه غم دارد از گریه ٔ کاروان . مرز و بومی که رهبر و نوچه هایش اموال شخصی خانم شیرین عبادی را در روز روشن میدزدند و مردم را در فقر و تنگدستی قرار داده اند, چه چشم داشتی باید داشت .
شنبه 25 دی 1389

s4yes4r - انگلستان - لیدز
عجب
شنبه 25 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
یعقوب تلفن همراهم را از من گرفت و می‌خواست عکس‌های شخصی‌ام را ببیند!!!!!!!!!! چه شوهر بی حیایی میخواسته عکس شخصی خانمشو ببینه!lool.
شنبه 25 دی 1389

Aida joon - ایران - تهران
بیچاره شوهرتو لو دادی ؟!!!!!! بزار بیاد بیرون ، دهنت سرویسه ....
یکشنبه 26 دی 1389

piade - ایران - تهران
از کجا معلوم که زودتر از اینکه گند کار خودت در نیاد نرفتی به بیچاره تهمت دزدی بزنی. میخواست عکسهای شخصی ام را ببیند....
یکشنبه 26 دی 1389

gogoli - ایران - تهران
sepher .. تو صفحه "خاتمی: در جریان یک انتخابات ..." امکان پاسخ به شما وجود نداشت. به همین خاطر اینجا جواب میدم. شما این تحلیلهای عجیب رو از کجا میخونین؟ ( لطفا منبعتون رو معرفی کنید) . متاسفانه این تحلیلها سرتاپا اشتباهه و کسانی که دارن این تحلیلها رو انتشار میدن احتمالا بطور هدفمند در صدد جدا کردن ایرانیان مقیم خارج از اکثریت مردم ایران هستند. اگه منظورتون از گروه A و B، دو جناح چپ و راست در حکومت ایرانه، انبوهی از نوشته ها و مقالات وجود داره که به درستی به تبیین روابط حاکم بر این دو جناح میپردازه. ضمنا در نوشته های شما چند تناقض به چشم میخوره: چرا یک جناح باید با زحمت بنی صدر رو به ریاست جمهوری برسونه و بعد بجای استفاده از او، سر نگونش کنه؟! اگه اینقدر قدرتمنده که دولتها رو ببره چرا ناگهان قدرت رو از دست میده؟! چرا جناح اول نفت میفروشه اما پولشو تو یه حساب به دستور جناح دوم جمع میکنه؟! منظورتون از "دختران رقاصه" آیا امثال خانوم "ندا آقا سلطانه"؟! راستی شما که اینقدر از جناح احمدی نژاد خوشتون میاد و اونها رو شجاع و راستگو میدونین، چرا نمیاین ایران و برای اونها کار نمیکنین؟!
یکشنبه 26 دی 1389

فضول معرکه - کانادا - ونکور
خیلی خوب بسه مردیم از خنده.
یکشنبه 26 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
gogoli - ایران - تهران . عزیز بنده فشرده 32 سال رو در5 خط برای شمانوشتم! با این تصور که شما یا مطلعید یا میروید مطالعه میکنید, چپ وراست تعریف درستی نیست. تناقض بخاطر تغییرات زمان و راه هست, بنی صدر پسر ایت الله بنی صدر و نامزد گروهی بود که خود را یاران امام می نامیدند و رقیبش دریادار مدنی و داریوش فروهر بود که هر دو ایرانی ومیهن پرست بودن! اما بعد از تقلب در انتخابات و و رئیس جمهور شدن (رئیس جمهوری یک پست تشریفاتی) . بنی صدر به مردم پیوست وخواهان هم پرسی شد. که مقاله معروف اقای محمد خاتمی در روزنامه اطلاعات در رد هم پرسی و مراجعه به شورای نگهبان و همه این مطالب در ارشیو روزنامه اطلاعات موجود است. انفجار حزب جمهوری کمی بعد از فرار بنی صدر و خروج به موقع رفسنجانی ونبوی قبل از انفجار قدرت رواز A به گروه تازه ای بنام باند رفسنجانی وA تقسیم کرد هرچند B هم سهمش رو در قدرت افزایش داد.
دوشنبه 27 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
gogoli - ایران - تهران . قبل از انتخابات گروهی از جوانان که شبها درخیابانهای تهران میرقصیدن وتمامی رسانه های جهانی ان را نشان دادن را چه زود فراموش کردید!, منظورم شجاعت در گرفتن قدرت و راستگویی در موردسرکوب بود. حتما خاطراتان هست که روز قبل از سرکوب به همه هشدار دادن, و بعد تک تیراندازان در پشت بامها مردان جوان را از سر هدف قرار میدادن. درمورد حساب ذخیره ارزی حکایت طولانی و خنده داری است. درارشیو مجلس موجود است, چون B میدانست دولت بعدی دولت B است پولرااز چنگ A ربود. A دچار ضعف در تصمیم گیری است همانطور که خاتمی گفت او همیشه درخانه حرف اخر را میزند و میگوید چشم! اگرچه اینحرف رای خانمها را ربود اما حقیقته مردی که در خانه قدرت تصمیم گیری ندارد , در کشورداری هم مانده هست.
دوشنبه 27 دی 1389

gogoli - ایران - تهران
sepher . من با مطالعه میگم به این تحلیلها مشکوکم. هدف از این تحلیلها تخریب اصلاح طلبان بهر نحو ممکنه. (منبع؟). من از "تناقض" (پارادوکس) صحبت کردم. تناقض رو میشه با عقل سلیم تشخیص داد. اگر گروهی اونقدر قوی باشه که بتونه تا ریاست جمهوری برسه یک فرد "مطمئن" رو برای این پست انتخاب میکنه و او رو به سادگی کنار نمیذاره تا سالها ازش استفاده کنه. "چپ" به معنای طرفداران "تغییر" و" راست" به معنای طرفداران "حفظ وضع موجود" تقریبا با این دو جناح مطابقه. اگر شما انتخابات 88 رو از تلویزیون دیدین من از نزدیک شاهدش بودم و هیچ جا رقصی ندیدم! ممکنه عده ای کارهایی کرده باشند اما عمومیت نداشته وگرنه صدا و سیما زودتر از شما بهش اشاره میکرد! حساب ذخیره ارزی نشانه آینده نگری و درستی خاتمیه. او میتونست این پول رو صرف کسب محبوبیت کنه اما اینکارو نکرد. اینکه این پول بعدا به چه مصرفی رسید گناه خاتمی نیست. اگر خاتمی و یارانش ناشایست و دروغگو بودند، مردم باید انتخابات 88 رو تحریم میکردند در حالیکه عکسش اتفاق افتاد. توصیه میکنم خواست مردم رو بیشتر در تحلیلهاتون دخالت بدین.
دوشنبه 27 دی 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
gogoli - ایران - تهران . تحلیل نبودن! گزیدهای از تاریخ بودن , انچه گذشت, موضوع اینه که حالا چه میخواهیم? گروه B اقتدارگراست و حتی اگر به حاشیه رود بزرگترین بخش جامعه است(قدرت) .گروه A گسسته و بی برنامه و بدون رهبری و طرح است, هر چند طرفداری جماعتی از مردم به ان وزن و قدرت میدهد اما چون هدفی ندارد بیشتر به موجهای ناگهانی میماند. چندین بار قدرت سیاسی و چندین بارقدرت نظامی را از B گرفته اما بعدا خودش واگذار کرده. فراموش نکنیم تفاوت A ,B در روشهاست و گرنه در اصول با هم متفق هستند. حفظ نظام= خودشان و حذف غیرخودی (مردم )!.
سه‌شنبه 28 دی 1389

gogoli - ایران - تهران
sepher - استرالیا - سیدنی .. تاریخ خالی نبودن! گزیده ای از تاریخ به روایت یک تحلیل خاص بودن! برای ایرادهای شما به جنبش اصلاحات جوابهای قانع کننده و مستدلی وجود داره. دو جناح چپ و راست در حکومت ایران هرچند در مواردی مثل اعتقاد به اسلام و انقلاب به ظاهر اشتراکاتی دارند. اما در عوض در موارد بسیاری با هم اختلاف عقیده دارن. این اختلافات صوری نیست و جناح راست بارها تا حد حذف مخالفان خودش هم پیش رفته. از طرف دیگه اقبال عمومی مردم در داخل ایران به اصلاحات هم موید صحبتهای منه. جواب من به سوالهایی مثل "چه میخواهیم؟" و "چه باید کرد؟" روشنه، اما با نگاه شماست که آدم دچار سردرگمی و بی تصمیمی میشه و حتی به تدریج از ملت خودش کینه به دل میگیره و تنها راه رو فاصله گرفتن از اونها میدونه. به نظر من نگاه شما ناامیدانه و غیر واقعیه. از نگاه شما واقعا "چه باید کرد"؟ آیا با نگاه شما کاری جز راضی شدن به تقدیر یا خواست قدرتهای بزرگ، میشه انجام داد؟ (باز هم منبعتون رو فاش نکردین!)
سه‌شنبه 28 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.