تغییر نام لیگ از «خلیج فارس» به «ریاست جمهوری»


تغییر نام لیگ از «خلیج فارس» به «ریاست جمهوری»



قرار است سازمان تربیت بدنی با بررسی تمامی جوانب درباره تغییرنام یکی از مسابقات مهم فوتبال کشور به جام ریاست جمهوری تصمیم گیری و آن را به سازمان لیگ اعلام کند.از سوی عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر پیشنهاد برگزاری فصل آینده مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای باشگاه های کشور به سازمان تربیت بدنی مطرح شده و قرار است این سازمان در این باره اعلام نظر کند.به گزارش سایت فوتبال سه با توجه به برگزاری مسابقات لیگ برترتحت عنوان”جام خلیج فارس” به نظر می رسد تغییر نام مسابقات لیگ برتر امکان پذیر نباشد اما امکان تغییر نام مسابقات جام حذفی به نام جام ریاست جمهوری وجود دارد.قرار است سازمان تربیت بدنی با بررسی تمامی جوانب درباره تغییرنام یکی از مسابقات مهم فوتبال کشور به جام ریاست جمهوری تصمیم گیری و آن را به سازمان لیگ اعلام کند.
ام البنین - ایران - تهران
باز بهتر از خلیج عربیه
سه‌شنبه 14 دی 1389

iranian2 - ایران - تهران
فکر کنم آخر سر اسم دریای خلیج فارس هم بزارن دریاى ریاست جمهورى یا دریاى احمدى نژاد D:
سه‌شنبه 14 دی 1389

rojina9000 - ایران - تبریز
سازمان لیگ میتونه در این مورد از نظرات آیات عظام ( ام البنین بنت العرب ، گل دختر معشوقت الخامنه ای ، فدایی رهبر بنت الحزب الله اللبنان ) استفاده کنه. حیف نیست این کله ها استفاده نشن؟ از سازمان لیگ خواهشمندم به اسامی که از طرف این محبان العرب ارائه شده توجه نشان دهد . باشد که در آخرت با هاله ی نور احمدی نژاد به همراه پژو 504 یک میلیاردی اش محشور شوید. نظرات افراد به شرح زیر است :. 1) ام البنین : الحجاب الساندیسی. 2) فدایی رهبر : جانم فدای جیره مواجب رسیده از رهبری. 3) گل دختر : انا معشوقه الخامنه ای. .. .. ..
سه‌شنبه 14 دی 1389

khosrow60 - سوئد - سوئد
ازاین بیوطنان ادمخوار بی هویت بیش ازاین انتظاری نیست .این ... عربها درسی سال یک مورد نشان ندادن که وطنی دارند .ازروز اول شعار حب الوطنن منال ایمان را از تمام ادارات ومراکز اموزشی برداشتن .درود به تمام جانباختگان راه ازادی.
سه‌شنبه 14 دی 1389

مهرداد2538 - ایران - تهران
دست معمر قذافی و صدام را در بیماری خود شیفتگی از پشت بسته. به تمام معنا روانی است.
سه‌شنبه 14 دی 1389

karkas - ایران - اصفهان
گفتم ادم ساندیس خور ناموسشا میفروشه اینم یه نمونش
سه‌شنبه 14 دی 1389

esbiko - ایران - خرم آباد
جام ریاست جمهوری. جام حذفی رو بذاره رهبری. یه جام در جام بذارن. اسم این جام در جام چی باشه؟؟؟
سه‌شنبه 14 دی 1389

ابوالفضل جعفری امریکایی - سوئیس - زوریخ
مرده شور ریس جمهوری شیطانی ایران که همه چیز داره به نامش می شود لعنت بر این اسلام........................ وشخص اول ملکت جناب خامنه ای حرام زاده وسران جمهوری شیطانی ایران
سه‌شنبه 14 دی 1389

ashkan11 - انگلیس - لندن
این دولت جمهورئ اسهالئ خئنگه الدنگ نمیدونه چیکار کنه هر روز 10 تا سوتئ میده. این سوتیها هم دلیل داره دلیلش هم اینکه هیچکارئ دیگه نمونده.جمهورئ اسهالئ
سه‌شنبه 14 دی 1389

cyrus0007 - استرالیا - بریزبن
خودشیفته گرمساری. این گدا گشنه دهاتی, فکرشم نمی کرد یه روز رئیس جمهور بشه
چهار‌شنبه 15 دی 1389

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
اینا دیدن تو اسپانیا جام حذفی به نام Copa del Rey یا جام پادشاه است با خودشون گفتن مام میگیم Copa del Presidente یا همان جام ریاست جمهوری ، کی‌ به کیه ، فوتبالمون هم که مثل اسپانیاست !
چهار‌شنبه 15 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
عزیزمحمدی کثافت ...
چهار‌شنبه 15 دی 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
کم کم دارند خلیج فارس رو از نقشه ایران محو میکنند. به جایی که اسم خلیج فارس رو روی دیگر موسسات و غیره بزارن اسمش رو هم حذف میکنند. عربها شاد باشند! مدیریت جهانیه! با سرمایه های ایران همچنان کنیز بگیریدو صفا کنید. دختراش هم که از خیر این مدیریت همچنان در حال فرار به سوی شما هستند.
چهار‌شنبه 15 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
متن خبر با تیتر آن 180 درجه اختلاف دارد.
چهار‌شنبه 15 دی 1389

Ronak_3r - انگلیس - منچستر
جام امام زمان بهتره. چون بعدش خودرئیس جمهور عوض مکنه میذازه جام امام زمان.
پنج‌شنبه 16 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.