عزل مسئولان مدرسه به خاطر مرگ دانش‌آموز


عزل مسئولان مدرسه به خاطر مرگ دانش‌آموز


مدیران یک مدرسه و مجتمع آموزشی به دنبال تنبیه مرگبار یک دانش‌آموز به دست معلمش عزل شدند.ابراهیم اعتصام، مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: در این ماجرای غم‌انگیز و تأسف‌بار که روز 12 آبان در زنگ اول شیفت عصر مدرسه‌ای در شهرستان نیکشهر رخ داد، معلم درس حرفه و فن هنگام تنبیه یکی از دانش‌آموزان، با کتاب ضربه‌ای به سر پسر 16 ساله‌ای کوبید که ساعاتی بعد نیز سعید ـ 16 ساله ـ پس از انتقال به بیمارستان در کمال ناباوری جان سپرد.اعتصام ضمن اشاره به بازداشت معلم مدرسه با دستور قضایی تأکید کرد: مرگ پسر دانش‌آموز حادثه تلخی بود و برای اینکه دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم مدیر مدرسه و مدیر مجتمع آموزشی ـ که مدرسه زیرنظر مدیریت آنجا بود ـ عزل شده و برای آنها پرونده تخلفاتی نیز تشکیل شده است.مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از جسد قربانی ماجرا نمونه‌برداری شده و منتظر اعلام علت اصلی مرگ از سوی پزشکی قانونی هستیم. معلم متخلف نیز در حال حاضر به اتهام قتل بازداشت است.
alireza_pa - ایران - تهران
معلم زده بعد مدیر رو اخراج میکنن!آخرشه والا
پنج‌شنبه 9 دی 1389

سوئیس علی قمی - سوئیس - زوریخ
تعجب نکید اینها در جایی که باید تعلیم وتربیت یاد دهند بچه های این اب وخاک را نابود می کنند . ای اسلام شیطانی نابود باد خامنه ای شیطان را
پنج‌شنبه 9 دی 1389

kara - هلند - رتردام
alireza_pa - ایران - تهران . اگر یک اقدام در خور انجام شده باشه همینه که مدیر اخراج شده، حتا رئیس آموزش پرورش هم باید مؤاخذه بشه. و الا معلم که تنبیه میشه و یکی‌ دیگه میاد میشه معلم زیر دست همین مدیری که از مدیریت چیزی حالیش نیست. اگر همچین اتفاقی در هلند می‌افتاد وزیر مربوطه که صد در صد برکنار میشد حتا بحران بزرگی‌ برای کابینه درست میشد.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

silversaeed - ایران - تهران
alireza_pa - ایران - تهران . دوست گرامی اگر داداش خودت بود بابا بزرگ معلم و مدیرو از خاک میکشیدی بیرون و دستگیر میکردی!! آره همشون باید برند زیر سوال تا همه بفهمند این کارا فقط به یک شخص بر نمیگرده..مدیر آموزشی و مدیر مدرسه از تنبیه های این معلم آگاه بودن و در این قتل سهیم هستند! حالا اگر پیگیری نمیشد می گفتید احمدی نژاد!!
پنج‌شنبه 9 دی 1389

prhm - ایران - رشت
اگه آموزش پرورش خوبی داشتیم دیگه این همه مشکل نداشتیم
پنج‌شنبه 9 دی 1389

davidmoor - سوئد - یوتبوری
وقتی مدیر اموزش وپرورش میگه از جسد نمونه برداری میشه تا علت مرگ معلوم بشه .از الان بگم معلمه ازاد میشه علت مرگ دانش اموز تومور مغزی میشه کسی هم ندیده که واقعا معلم شاگردو زده سوئد یوتبوری
پنج‌شنبه 9 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
من متاسفم برای مسئولین سایت که مثلا کلی قوانین گذاشتند ولی هر چرت و پرتی از این کاربر سوئیس علی قمی - سوئیس - زوریخ را درج میکنند
پنج‌شنبه 9 دی 1389

alireza_pa - ایران - تهران
ممنون از همه دوستان. مملکت ما چیش درسته که آموزش و پرورشش درست باشه... من امسال کنکور دارم.لیسانسم رو انشالله میگیرم بعد اگه خدا خواست میرم خارج. تو این مملکت جا واسه پیشرفت نیست.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

manenarenji - المان - اسن
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز گله کردی از مسئولین سایت که چرا سوئیس علی قمی را نمیندازن بیرون ولی لازم به توضیحه که اگه مسئولین بخوان اینکارو بکن پس فرقشون با رژیم ضحاک ایران چیه بعدشم تعداد ایرونی هایی که مثل علی فکر میکنن حداقل تو این سایت زیاده پس بهتره بساط حقه بازیتو جای دیگه پهن کنی.مرگ بر خامنه ای نابود باددین فسیل وپوسیده اسلام.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
alireza_pa - ایران - تهران . دوست عزیز مدیر مدرسه درمقابل رفتار معلمین و کارمندان مدرسه و بچه ها و پرونده ها و نمرات مسئول است. ایشان اول از مدیرت عزل سپس دادگاه اداری به او تنزل مقام میدهد معاون یا معلم دیگر هرگز مدیر نخواهد شد. و این روی حقوق و بازنشستگی شخص اثر منفی دارد. احتمالا این معلم سابقه خشونت داشته و باید به جرم قتل غیره عمد محکوم شود اگر عادلانه رای داده شود و از اموزش و پرورش اخراج می گردد.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
معشوقه رهبر_ فقط مونده بود که برای مسئولین سایت گردنکشی وتعیین تکلیف کنی ! آیا توان درک و فهم آزادی بیان را داری !؟ آزادی بیان و عقیده و گفتار مطلبیه که عزیزان و گردانندگان سایت در نظر دارند ! اگر حجم درک مطلب سنگینه, میتونین دُمتان را روی کولتان بندازید و شّر تان را کم کم, کم کنید.
جمعه 10 دی 1389

کاسیت - ایران - خرم اباد
یه نمونه ی بارز که تعریف کنم، منو یه بار بخاطر حل نکردن تمرین ریاضی دقیق یادمه 83بار با شلنگ به کف دستم زدن نمی تونستم سر پا وایسم سال دوم راهنمایی بودم.الان که الانه هرچی سعی میکنم نمیتونم یه ضرب دو رقمی یاد بگیرم.کنکورمو ریاضی صفر درصد زده بودم
جمعه 10 دی 1389

kara - هلند - رتردام
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز. واقعا متاسفم برای فساد عقیدتی‌ تو. هرجا رسیده ای‌ جز توهین و توّهم چیزی بیان نکرده ای‌. چند جا با احترام ازت خواستم سوالهای منطقی‌‌ام را جواب بدی که کم آوردی و جواب ندادی. اصلا میدونی‌ آزادی اندیشه یعنی‌ چی‌؟ میدونی‌ خداپرستی یعنی‌ چی‌؟ میدونی‌ دموکراسی چی‌ هست؟ به خدا اگه یه ذرّه بدونی. این چیزها هم که مینیویسی بهت دیکته می‌کنن به عنوان یک وظیفه شرعی. و الا شک دارم اینهمه فحش می‌خوری و عین خیالت نیست.
جمعه 10 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
به مدیر مدرسه چه ربطی داره که معلم دیوونه هست و تو سر بچه زده. اگر سابقه داشته که شما جانیان حکومتی با جنایاتی که می کنید مخصوصا در آن منطفه محروم که دیگر چه کسی توجه به این دارد که معلم شاگرد را تنبیه بدنی می کند. هیچ کارتان به آدمیزاد نمی خورد چون از آدمیزاد بودن دور هستید و فرهنگ آدم بودن را نیاموخته اید. مانند حیوان با شلاف و چوب تربیت شده اید و مانند حیوان هم رفتار می کنید و یا لگد انداخته یا دندان و پنجه نشان می دهید.
شنبه 11 دی 1389

Shaah - امریکا - لس آنجلس
گل دختر عاشق رهبر آخه چیزه، اینه، منظورم اینه که این سایت زیر نظر سربازان گمنام آقا اداره نمی‌شه آخه و این جور چیزها هم درج می‌شه. اگه بهت برمیخوره که به سد علی‌ چلاق توهین بشه، نیا اینجا. به پشتیبانی‌ سایبری سپاه هم بگو با گشت زدن تو این سایت اسلام به خطر میافته. راستی‌ مگه این سایت تو امّ القرای اسلام فیلتر نیست؟.
یکشنبه 12 دی 1389

louisette - فرانسه - مارسی
معلم عقده ای با تمام وجود عقده ای وخر. باید اونو اعدام کرد.اینحکومت ما خودش این میدان را به این نوع تجاوزات را داده.اگر این معلمو جلوی همه با همان روش تنبیه کنند وبعد اعدام کنند درسی میشه برای همه.
دوشنبه 13 دی 1389

ashkan11 - انگلیس - لندن
وقتئ یک معلم خوب توجیح نشه که اختیاره زدن دانش اموز رو نداشته باشه همین دیگه. اموزش پرورش زمانئ که استخدام میکنه اولش می پرسه در بسیج فعالیت داشتئ. اگه جواب اره بود خوب شما استخدام شدید اگه جواب نه بودشما از ازمون عقیدتئ رد مشید
سه‌شنبه 14 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.