درخواست اعدام برای ۵ سارق مسلح


درخواست اعدام برای 5 سارق مسلح


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در راستای برخورد قاطع با جرائم خشن در اولین گام برای 5 سارق مسلح درخواست حکم اعدام کرده‌ایم.محمدرضا حبیبی دادستان عمومی و انقلاب شهر اصفهان در گفت‌وگو با فارس درباره برخورد با جرائم خشن که در هفته‌های اخیر مورد توجه رئیس قوه قضاییه بوده است و در چندین نوبت از مصاحبه‌های خود بر اجرای قوانین موجود در این زمینه تأکید داشته است، گفت: رئیس قوه چیزی غیر از اجرای قانون را از دادستان‌ها و قضات نخواسته است.وی ادامه داد: اینکه موضوع برخورد با جرائم خشن مورد توجه رئیس قوه قضاییه است به معنای آن نیست که تا کنون برخوردی نمی‌شده یا قانون درباره آن ساکت بوده است بلکه ایشان خواسته‌اند تا به صورت قاطع تر و سریعتر به این موضوعات رسیدگی شود.دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: ما پیش از این هم موضوعات محاربه و همچنین اخافة‌الناس را داشته‌ایم و این موضوعات چیز جدیدی نیست که امروز با آن مواجه شده‌ باشیم.وی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان هم این موضوعات وجود داشته و یکی از مثال‌های مربوط به آن بحث سرقت‌های مسلحانه از طلافروشی‌ها در این استان بوده است.حبیبی با اشاره به این مطلب که پرونده رسیدگی به جرائم یک باند سارقان مسلح از طلافروشی‌ها که در کرج و اصفهان دست به سرقت زده بودند در این شهر گفت: از دادگاه انقلاب برای 5 متهم این پرونده درخواست حکم اعدام کرده‌ایم.دادستان عمومی و انقلاب اصفهان  افزود: از مسئولان دادگاه انقلاب خواسته‌ایم تا برای رسیدگی به این پرونده وقتی خارج از نوبت به این پرونده اختصاص دهند تا منویات رئیس قوه قضاییه در رسیدگی سریع به این پرونده‌ها محقق شود.
ام البنین - ایران - تهران
انگل کمتر = زندگی بهتر = جهانی آبادتر
چهار‌شنبه 8 دی 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ال ایران....ال اعدام..ال قطع دست وپا.....ال تجاوز....ال.شکنجه...ال.صیغه...ال.دزدی......ال تعدد زوجات.....ال دروغ....ال زندان..ال اعتیاد...ال فحشا. الکوفت و الزهرمار..مساوی با ع.ع.ع.قلاب شکوهمند میلیونی.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: از مسئولان دادگاه انقلاب خواسته‌ایم تا برای رسیدگی به این پرونده وقتی خارج از نوبت به این پرونده اختصاص دهند تا منویات رئیس قوه قضاییه در رسیدگی سریع به این پرونده‌ها محقق شود.....ای عن تو قبر خمینی و تف به روی رهبرت و ننگباد رییس قوه جنایتکاران که اینقدر جون انسان و ملت . ایران برایشان بی ارزشه ولی این همه دزدی و چپاول میشودتوسط 4 پاه سمداران هیچ غلطی نمیکنند..
پنج‌شنبه 9 دی 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
ام البنین این جور که معلومه خودت هم مثل رهبرت یکی از همون انگ...
پنج‌شنبه 9 دی 1389

manenarenji - المان - اسن
ام البنین - ایران - تهران باهات موافقم که میگی انگل کمتر=زندگی بهتر =جهانی ابادترواسه همینه که میگم احمدی خره و علی چلاق کمتر چون انگلن.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

davidmoor - سوئد - گوتبورگ
چی میشه بگن معتادها رو هم اعدام میکنند همه معتادا از ترس برن ترک کنند لات و لوتهای سر کوچه ها رو اعدام میکنند ببینی یه دونه الاف سرکوچه هاوخیابونها نیست انوقت امنیتم میاد
پنج‌شنبه 9 دی 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
باید سردسته دزدها ولی وقیح و احمقی نژاد رو اعدام کنن تا 70 میلیون ایرانی و چند میلیارد خارجی از شرشون راحت بشن. این آفتابه دزدی ها نتیجه دزدیهای کلان حکومتیه.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.