آیا نشت ادرار در زمان عطسه و یا خنده طبیعی است؟

 
آیا نشت ادرار در زمان عطسه و یا خنده طبیعی است؟

نشت ادرار هنگام عطسه و یا خندیدن یک مشکل شایع به ویژه در زنان مسن است که طبیعی نیست و یک نوع بی اختیاری استرس نامیده میشود.

به گزارش گروه ترجمه سلامت نیوز ، هنگام عطسه , خنده و یا فعالیت های دیگر باعث میشود مثانه نتواند حجم ادرار درون خود را تحمل کند .به طور معمول عضلاتی در کف لگن وجود دارد که به عضلات مثانه کمک میکند تا ادرار را کنترل کند که گاهی این عضلات ضعیف شده و مشکلاتی را بوجود می اورد.شایع ترین علت  حاملگی و زایمان در زنان و عمل جراحی در ناحیه شکم و لگن میباشد.این  مشکل در مردان کمتر دیده میشود اما پس از انواع خاصی از عمل جراحی نظیر پروستات میتواند این برای مردان نیز بیفتد.تغییرات هورمونی پس از یائسگی نیز میتواند منجر به ضعیف شدن عضلات لگن و بروز چنین مشکلی شود.درمان بی اختیاری ادرار معمولا شامل تمرین برای تقویت ماهیچه های لگن است تقویت عضلات مثانه با ورزش منظم هم میتواند ار بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند.اما اگر شما باز هم نگران چنین مشکلی هستید مشکلتان را با پزشک خود در میان بگذارید اما متاسفانه هنوز درمان قطعی برای این درد پیدا نشده است

khosh bavar - ایران - کرمان
من خیلی خجالتی هستم, چطور برم پیش خانم دکتر و خودمو معالجه کنم !?
سه‌شنبه 20 مهر 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
من که میگ. طبیعی است
سه‌شنبه 20 مهر 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
این ویدیو را ببینید. اگر از خنده .... به خودتون اونوقت بگید غیر طبیعیه. https://www.youtube.com/watch?v=2F2Eh6gNbDM
سه‌شنبه 20 مهر 1389

iranking - المان - مونیخ
خوش باور جان داروت پیش زندانبان کهریزکه ....خودتو بهش معرفی کنی کلا معالجه ات میکنه ....
سه‌شنبه 20 مهر 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
iranking - المان - مونیخ: مگه این تجربه رو خودت داشتی ?! حالا میدونم چه دردی دارید !
سه‌شنبه 20 مهر 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
سوال اساسی اینجاست که آیا دفع مقدار کثیری ادرار به هنگام سخنرانی پشت تریبونهای: نماز جمعه, بالای منبر, بیت رهبر, هیئت دولت, کرسی مجلس و سازمان ملل طبیعی است؟ جواب خیر است پس این ملاها یه چیزیشون میشه!
سه‌شنبه 20 مهر 1389

z84r - ایران - رشت
بابا گناه دارن بنده خداها ما هم یه روز پیر میشیم
سه‌شنبه 20 مهر 1389

zari goli - ایران - کرمانشاه
khosh bavar - ایران - کرمان عزیزم مگه شما چند سالتونه؟!
سه‌شنبه 20 مهر 1389

alexxx - اتریش - وین
نشت باد چی, طبیعیه ?
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
zari goli - ایران - کرمانشاه: به مقدار کافی پیر شدم از دست این روزگار زورگو, ولی هنوز شاداب برای زندگی زیبا ! شما چطور, ایا هم سن من هستید?
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
khosh bavar - ایران - کرمان. تو که اینجا خجالت نکشیدی. برو پیش دکتر بگو منو فراز از نروژ فرستاده
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ وای که چقدر با حال گقتی بخدا از خنده زیادی اشکم در اومد .همیشه شاد باشی
چهار‌شنبه 21 مهر 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ و Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان : من که 2 زاریم کجه, متاسفانه هیچیی نفهمیدم, و الان که کیجا خندید و منم عاشق خنده, پس یک کمکی کنید که منم بخندم ! ContractorQatar - قطر - دوحه: منو توی خماری نگذار, از شما برای بار دوم سوال کردم, و هنوز منتظر جواب ?!
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
khosh bavar - ایران - کرمان // دوست عزیز! من شخصا خواهان یک سیستم "جمهوری دموکراتیک" هستم چون آن را امن ترین و قابل کنترل ترین سیستم حکومتی میدانم اما یک سیستم پادشاهی مشروطه که در آن شاه فاقد کمترین قدرت اجرایی باشه هم نمیتواند مردود تلقی بشود. اما نکته اینجاست که برای این سیستم, کاندیدایی که در نظر گرفته شده(رضا پهلوی) فاقد صلاحیت لازم میباشد به دلایل زیر: 1 - خاندان پهلوی به دلیل سوابق گذشته داراى مشروعیت و محبوبیت مردمی نبستند(انقلاب57 ) 2 - اصولا طرفداران و فعالان سیاسى و حامیان مالى خاندان پهلوی(به استثتاء طیف اصلاح طلبان مشروطه خواه) قلبا معتقد به پادشاهی مشروطه نیستند بلکه همان سیستم سابق را مناسب میدانند شاهد این مدعا هم در دنیای مجازی یکى همین سایت و برخی کاربرانش است که انقلاب را شورش, شاه را عادل, مملکت را گل و بلبل, آزادی را تمام و کمال, مردم را ناسپاس و گوسفند, 28 مرداد را دروغ تاریخ, جدایی بحرین را یک ضرورت, کاپیتولاسیون را احترام به حقوق بشر, کنسرسیوم نفتی را همکاری اقتصادی, اعدام جوانان را برخورد با خرابکاران مینامند.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
khosh bavar - ایران - کرمان // ادامه // و معتقدند که با رفتن شاه دروازه تمدن ایران فرو ریخت.در دنیای واقعی نیز همانند دنیاى مجازى 80 % گردانندگان امورات اجتماعی و روابط تشکیلاتى و فعالیت های سیاسی و پشتیبانان مالی رضا پهلوی(به یاد داشته باشید که او ریالی از جیب خرج نمیکند) و کسانی که بر او نفوذ داشته و خط مشى سیاسى او را تعیین می کنند از طیف دست راستى ها(تندرو ها) هستند همانند: اویسی, شکیب, نیکنام, فرجی, نریمان, چیذری, یوسف پور, شهریاری و .. که همگی چهره های سیاسی و درباری حکومت سابق پهلوی بودند و هر یک سوابق سیاهی در فعالیتهای سیاسى و اقتصادی خود دارند مثلا خسرو شکیب به هنگام فرار از ایران یک بدهی 35 میلیون دلاری به بانک کشاورزی و یک بدهی مشترک 120 میلیون دلارى با هژبر یزدانی(شرکت صادرات و واردات نسیم) به بانک ملی داشت. این اشخاص خط دهنده و حامى مالى رضا پهلوی به تنها مسئله ای که اعتقاد ندارند قانون و دموکراسی است 3- رضا پهلوی از نظر روحیه شبیه ترین فرد به پدرش است و بارز ترین وجه مشترکشان عدم وجود عزم و اراده و ثبات رای در تصمیم گیری های حساس است.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
khosh bavar - ایران - کرمان // ادامه // به خاطره زیر که آن را مستقیما از آقای داریوش همایون (از طیف اصلاح طلبان مشروطه خواه) شنیده ام توجه کنید: در جریان حوادث خرداد 88 رضا پهلوی تصمیم به قرائت و انتشار یک اطلاعیه میگیرد.دو نسخه یکی از طیف(اویسی/شکیب) و دومى از طیف(شرفشاهی/همایون) به دستش میرسد. نظر او بر خواندن اطلاعیه طیف(شرفشاهی/همایون) است که مخالفت شدید طیف(اویسی/شکیب) را در بر دارد و تهدید میشود که اگر او در این مورد و مواردى از این دست به خواسته آنان گردن ننهد به سراغ برادر کهترش رفته و او را به عنوان کاندیدای سلطنت طلبان معرفی خواهند کرد! این تهدید اثر کرده و او تسلیم میشود و در برابر راستگرایان عقب نشینی میکند(همان کاری که پدرش در برابر زاهدی و قوام انجام میداد) و در برابر فریاد و شیون و یادآورى حوادث بهمن 57 از جانب همایون و شرفشاهی تنها سر به زیر افکنده و سکوت میکند.
پنج‌شنبه 22 مهر 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
khosh bavar - ایران - کرمان سلام منظور دوست ما یعنی فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ این بود که اگه شما از مشکلی که دارید روتون نمیشه به دکتر بگید بفرمایید من از طرف فراز میام که دیگه خجالت رو بزارید کنار
جمعه 23 مهر 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان : اخ, چه جالب, یعنی من میرم پیش خانم دکتر و خودم رو نشانش میدم ولی از طرف فراز !! خیلی خوشم امد واسه همینه که شوخی ایرانی رو دوست دارم. خیلی از راهنمایت ممنون !
جمعه 23 مهر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.