سرباز زن اسراییلی به سرقت اسناد محرمانه در مورد ایران متهم شد

سرباز زن اسراییلی به سرقت اسناد محرمانه در مورد ایران متهم شد

این سرباز اسراییلی می گوید اسناد محرمانه را تنها برای اثبات ضعف امنیتی در موسسه امنیت ملی به خانه برده است.

یک دادگاه نظامی در اسراییل یک سرباز زن ارتش این کشور را متهم به سرقت صدها پرونده محرمانه نظامی کرده که گفته می شود بعضی از آنها حاوی اطلاعات طبقه بندی شده در مورد ایران بوده است.

این سرباز متهم شده است در سال ۲۰۰۹ زمانیکه برای موسسه امنیت ملی اسراییل در دفتر نخست وزیری این کشور کار می کرده، حدود ۶۰۰ پرونده و سند محرمانه را از طریق یک دیسک کامپیوتری سرقت کرده است.

این سرباز اسراییلی در دادگاه ادعا کرده است که مدارک یاد شده را تنها با این هدف به خانه برده تا ایردهای امنیتی موجود در موسسه امنیت ملی اسراییل را ثابت کند.

وکیل این سرباز اسراییلی می گوید او به هیچ وجه قصد سوء استفاده از این مدارک را نداشته و حتی زمانی که این مدارک در اختیارش بوده به محتویات آنها نگاه نکرده است.

به گزارش روزنامه اسراییلی هارتص، پس از آنکه ماموران امنیتی از مفقود شدن این مدارک باخبر شدند، این سرباز در همان روز به سرقت این دیسک کامپیوتری اعتراف کرد.

روزنامه هارتص نوشته پیش از این در اوایل سال جاری میلادی یکی دیگر از سربازان ارتش اسراییل به طور غیر قانونی هزاران سند محرمانه ارتش را کپی کرده بود و آنها را در اختیار یکی از خبرنگاران این روزنامه قرار داده بود.

yasamangoleziba - ایران - تهران
خاک بر سرت جاسوس حکومت کثیف ایران. چقدر این اشغالا بهت پول دادند.
دوشنبه 19 مهر 1389

bavar88 - هلند - امستردام
واقعا ما به امنیت دستگاه رژیم صهیونست غبطه می خوریم سوراخ موش در اسناد فوق فوق محرمانه پیدا شد.....ههههههههههه
دوشنبه 19 مهر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.