فال روز یکشنبه ۱۰ اکتبر - ۱۸ مهر

 
فال روز یکشنبه 10 اکتبر - 18 مهر

 فروردین


شما امروز حس خوبی دارید و این حس کمکتان می‌کند تا از هر چیز ارزشمند به درستی استفاده کنید. شما می‌توانید به توانایی مثبت خود -یعنی دیدن پتانسیل‌های مثبت در هر موقعیتی و انگیزه دادن به دیگران برای پیش رفتن در جهت هدفتان کاملا آگاهی داشته باشید. اما بیش از اندازه ایده خود را بزرگ جلوه ندهید، زیرا اگر مشخص شود که نمی‌توانید به تمام قول‌هایی که می‌دهید عمل کنید خیلی سریع حمایت دیگران را از دست خواهید داد.

اردیبهشت


زندگی اجتماعی تان مملو از شادی است و افراد جالب جدیدی را می بینید.اگر مجرد هستید عشق و احساسات در فضا پراکنده است . اگر به دیدن کسی بروید برخورد گرمی با شما خواهد داشت. از مشورت و تحقیق غافل نشوید


خرداد


شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینکه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً کار درستی نیست که آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشکل اصلی این است که یکی از اطرافیانتان در حالی که حتی در بهترین شرایط با شما خوب همکاری نمی‌کند، در خوشی‌هایتان هم شرکت نمی‌کند. بعضی از روزها بهتر است که احساسهایتان را مخفی نگه دارید.

تیر


درمورد مسائل مربوط به خانواده، مسائل دارایی و امنیت طولانی مدت شما، تنها لازم نیست که شما از حقایق باخبر شوید، این موضوع را به سایرین هم بفهمانید. در مورد مسائل مالی پیشرفت می کنید و می توانید مشکلات زیادی را حل کنید.

مرداد


حتی اگر شما همیشه از رک بودن و این که می دانید دقیقاً راجع به چه چیزی صحبت می کنید، به خود می بالیدید، در روزهای باقیمانده از آگوست، چندان راجع به آن مطمئن نخواهید بود. این بدین علت است که عطارد در مسیر بازگشتی خود، پیش می رود و مجدداً به علامت شما یعنی شیر وارد خواهد شد. پس منتظر نابه سامانی ، در طی چند روز آینده باشید. به علاوه تمام سعی خود را بکنید تا اوضاع آرام باقی بمانند


شهریور


شما امروز نسبت به کارهای سخت خوش بین هستید، اما دیگران زیاد به افکار شما واقف نیستند. این سخن بدین معنی نیست که از روی قصد چیزی را پنهان می کنید، بلکه فقط دوست ندارید مرحله به مرحله وقایع روزانه تان را برای دیگران توضیح بدهید. تمرکز کردن روی کارهایی که می خواهید انجام دهید بهتان توانایی زیادی می بخشد و نهایتا تا بعداز ظهر کارهایتان را تمام خواهید کرد.


مهر


تحت تاثیر افکار و خیالات خود قرارگرفتن شاید در ظاهر مثل تفریح و سرگرمی‌بی ضرری باشد، اما نتیجه کار از تصورات شما درسرسازتر خواهد بود. الان شما قادر هستید آسمان آبی را هم به دیگران بفروشید! حتی اگر اصلا قابل دسترس نباشد. متاسفانه حتی کار سخت و زیاد و هم برای درست کردن تصویر قشنگی که شما از واقعیات زندگی برای خود ترسیم کرده اید کافی نیست. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید

آبان


درمورد مسائل مربوط به خانواده، مسائل دارایی و امنیت طولانی مدت شما، تنها لازم نیست که شما از حقایق باخبر شوید، این موضوع را به سایرین هم بفهمانید. در مورد مسائل مالی پیشرفت می کنید و می توانید مشکلات زیادی را حل کنید.بیاورد

آذر


شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابطتان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

دی


امروز لازم است تا جایی که می توانید ماجراجو باشید. کارهای همیشگی و روزمره را رها کنید و چیزهای جدید کشف کنید. هرچه دورتر بروید با افراد غریبه آشنا شوید ذهنتان خلاق تر می شود. شاید خانواده تقاضای غیر ممکنی از شما داشته باشد اما محکم در مقابلشان بایستید.

بهمن

 شما نیاز شدیدی به آزادی شخصی در زندگی خود دارید یعنی با شخصی که سعی می کنید شما را اسیر کند با فعالیت های تان را محدود کند با مهربانی برخورد نمی کنید. بهترین روز برای کادو خریدن می باشد . اما اگر این کار را به خواسته خود انجام دهید خوشحال نخواهید شد اگر متوجه شوید که دیگران از شما متوقع هستند .


اسفند


امروز شما حتی بیشتر از آن چیزی که در فکرتان می گنجد، از افراد دیگر تواناتر و قدرتمندتر هستید در حقیقت شما اصلا تمایل ندارید که به افرادی که روبروی شما نشسته اند فخر بفروشید. اما اصلا دلیلی وجود ندارد که بخواهید از وظایف خود به خصوص آنهایی که بهتان کمک می کنند کارهایتان در مسیر درستی قرار گیرد، اجتناب کنید. به توانایی های خودتان شک نکنید، فقط بایستید و بهترین کار ممکن را انجام دهید.

porharfi - هلند - آرنم
مسئول گرامی ِ این بخش :از دیروز "جنبش سبز " برای شما *بوسه های سبز میفرستند!!
یکشنبه 18 مهر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.