کاور آلبوم جدید حبیب در ایران - طنز

کاور آلبوم جدید حبیب در ایران

pandora - آلمان - آلمان
=))یک هفته پیش دیده بودمش.دم هر کی ساختش دمکنی.باحاله
جمعه 24 اردیبهشت 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
حیف از صدای حبیب.ولی خیلی بی شخصیت است.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

Mazyar000 - ایران - تهران
خیلی باحال بودمرسی.ایران
جمعه 24 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
درود برشجریان
جمعه 24 اردیبهشت 1389

miniator - ایران - تهران
نه قبول ندارم .حبیب خواستنیه .مثل خیلی دیگه از خواننده هامون .ولی تف تو روی رژیم که ازش بهره برداری سوئ میکنه.لعنت بر نیرنگه حکومتی ها..حبیب سزاواره این کم لطفی ها نیست.خیلی هامون با اندوه دلش.محزون شدیمو چشم تر کردیم.و روح جلا دادیم..اینجور شمشیر از رو بستن .واسه مهران مدیریه نو کیسه باید بکار گرفته بشه .که وجود نداشت و خودشو کتمان کرد .که نه اقا من معترض نیستم . به جهنم..ولی غلط هم میکنی واسه اعتراضات مردم .مثل میاری که مردم ایران زود جو گیر میشن..
جمعه 24 اردیبهشت 1389

exparti_top - استرالیا - پرت
این حبیب ازهمه خائن تر هستش حبیب با محمد تو ایران دیده شده ( تجریش) ادم نمیدونه دم خروس رو باور کته یا قسم حضرت عباس. ایرانیها بیدار باشید.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

yasamangoleziba - ایران - تهران
خائن به ملت ایران. همیشه ازت بدم میومده حالا می فهمم که حسم بهت درست بوده.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

miniator - ایران - تهران
از ملیت بالاتر مذهبه.حبیب خیلی قبل تر از بعضی خواننده ها .نه تنها عاشقانه خوند .بلکه اهنگهای حماسیه ملی و یا مذهبی هم در کار نامه اش داره..ما ها که مذهبمون رو میکوبیم .در واقع خودمونو میکوبیم.توی همین اروپا.چشم ندارن همدیگرو ببینن.ولی مهره مذهب که مسیحیت باشه .مرزهای ملیت رو کمرنگ کرده و با هم همجهتشون کرده.چون مذهب تزه فرا ملیتیه. .یادمون باشه که گنجایش یا پتانسیل بزرگی به اسم مذهب .هرگز بد نیست بلکه گروه هایی از مردم بدن که ازش سواستفاده میکنن تا به یک گروهه کم سواده دیگه سوئ حکومت کنن.رضل هایی که از دین بابت پستیشون نون میخورن.مذور های حقیر..نمونه, همین بسیجی ها وجیره خور های مفلوکی که از سره هیچی نبودن و هیچی نداری, وقتی از ترس .. و از ترس افتادن از نون حروم خوردنشون,میخوان از مذهب دفاع کنن,ادم احساس تهوع واوقش میگیره.و انقدر بی ..که نمی فهمن که فقط باعث نفرته همه از مذهب میشن.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
خوب ترور شخصیتی کردن.... ولی کار جالبی نیست
جمعه 24 اردیبهشت 1389

irooni2009 - ایران - تهران
قیافش مثل کویتی پوره
جمعه 24 اردیبهشت 1389

miniator - ایران - تهران
ولی اما خوده ما چی? ما که بجای کوبیدنه سواستفاده کننده ها و نون خور ها از مذهب, خوده مذهب رو به اشتباه میکوبیم و میخواهیم نباشه,ایا جای این سوال رو نداره که از خودمون بپرسیم ,اگه مذهب رو ورداریم,چی داریم جاش بزاریم ?اگه کسی ملیت رو پیشنهاد کنه,مسلما درک نکرده که ارتفاع سقف ملیت ,خیلی کوتاه تر از اونه که خلاه کمبوده مذهب رو پر کنه..
جمعه 24 اردیبهشت 1389

miniator - ایران - تهران
ایران سقوط خواهد کرد,که کرده,,چون به هم رحم نداریم.هر کس به فکر خودشه,در همه زمینه ها .از یک رانندگی در خیابون بگیر تا کشته شدنه روشنفکرامون در زندان.هیشکی به فکر دیگری نیست, فقط میخواد کاره خودش پیش بره,احترام و حرمتی برای هم قائل نیستیم..نتیجه این میشه که یک گروه که در طول تاریخ مترسد گرفتن حکومت از چنگ پادشاهان بودن,حالا,بخاطره بی قیدی که نسبت به همدیگه داریم ,بتونن سوارمون بشن, و همه چیزمون رو به اسم دین,به یغما ببرن..
جمعه 24 اردیبهشت 1389

miniator - ایران - تهران
مذهب رو نمیتونیم ور داریم, باید از دست درغگو ها نجاتش بدیم,تا ابزاری بشه در دستمون تا با استفاده از اون دشمنهای نا اگاه ملیتمون رو به دوست تبدیل کنیم.خیلی راحت مثل غرب..بازم میگم باید به هم رحم داشته باشیم و وجوده دیگری برامون عزیز ومحترم بشه تا نجات پیدا کنیم..در پایان یاده داستانی افتادم,حضرت موسی به قوم بنی اسرائیل گفت خدا میخواد براتون بلای قحطی نازل کنه,مردمه قوم رفتن زیرزمین هاشون رو با یک در به هم مرتبت کردن که اگه بلا اومد همه به زیرزمین یا همون انباره غله هم راه داشته باشن وبتونن از غله هم استفاده کنن,یک مدت گذشت بلا ولی نیومد,رفتن پیش موسی که پس کجاست بلائی گفتی?موسی از خدا پرسید,خداوند به موسی گفت به مردم بگو وقتی شما به هم رحم کردین ,چطور من که خداوند شما هستم, بهتون رحم نکنم?
جمعه 24 اردیبهشت 1389

miniator - ایران - تهران
ما مردم ایران بخوبی از برش تیغ تیز طنز مطلعیم ولی باید بدونیم راه کدومه و همراه کیه, تا مبادا بخودی نزده باشیم.هیچ چیز دردناک تراز تنهائی در راه نیست..فدای شماو یا علی
جمعه 24 اردیبهشت 1389

shirzan - آلمان - برلین
دوستان حتما اینو ببیند 100 در صد تضمینی نیم ساعت خنده . https://haghmosalamma.blogspot.com/2010/05/blog-post_13.html
جمعه 24 اردیبهشت 1389

mashkok - ایران - ایران
چه کارش دارید بدبختو
جمعه 24 اردیبهشت 1389

freedomforiran - انگلستان - لندن
تف به روی هرچی هنرمند خایین به ملت غیور ایران
جمعه 24 اردیبهشت 1389

hadi_fr - فرانسه - پاریس
چرا?کجاش ایراد اره بنده خدا دلش خواسته اخر عمری تو سرزمین خودش باشه اگر همه مثل اون فکر کنن ایران اباد میشه .
جمعه 24 اردیبهشت 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
miniator - ایران - تهران:مطلبتون جالب و درست هست اما مورد دین ادامه میدم حرفاتونو که:لازم نیست دین برداشته بشه یا دین همجهت کنه انسانها رو.بدون دین این اتفاق در اروپا افتاده و باعث ان هم فرهنگ و انسانیت است دین اینجا کمرنگ شده و اگر به یک نظر حکومتهائی رو که بر پایه دین بنا شده نگاه کنیم میبینیم که بیشتر اونها حکومتهای موفق و مردمی نبودن و نیستن.پیروز باشید
جمعه 24 اردیبهشت 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
اگه قبل از رفتنش به ایران توبه نامه نوشته باشه که اگه تا مدتی دیگر نگیرنش ، حتما نوشته باید به حالش افسوس خورد. قضیه دلتنگی وطن نیست همه دل تنگ میشن.؟؟؟؟
جمعه 24 اردیبهشت 1389

rezanl - هلند - امستردام
hadi_fr - فرانسه - پاریس . . یعنی میفرمائی بقیه هنرمندان دلشون نمیخواد برگردن?!
جمعه 24 اردیبهشت 1389

bluesnow - انگلیس - لندن
عزیزان اینقدر زود قضاوت نکنید من توی یه سایت خوندم دلیل برگشتنش بیماری لاعلاجش به سرطان هست حبیب هنرمند ارجمندی است که باید قدرش رو بدونیم با اهنگاش خاطره داریم امیدوارم این خبر صحت نداشه باشه و اگر این طور باشه برای سلامتیش دعا کنیم
جمعه 24 اردیبهشت 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
بابا نگاه نکنید به خودتون که فقط اسم ایرانی دارید و هی ندای ایران ایران سر میدیدولی حتی رنگ ایران هم ندیدید .طرف بعد 30 سال رفته وطنشو ببینه. با زندگی خصوصی افراد هم کار دارید؟یه خورده برای خودتون شخصیت قائل شید و این قدر توهین نکنید
جمعه 24 اردیبهشت 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
bluesnow - انگلیس - لندن --کاملا موافقم ..ای کاش یادمیگرفتیم زودقضاوت نکنیم ..
جمعه 24 اردیبهشت 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
حبیب در زمان نوجوانی به خاطر عشقش به خوانندگی ومخالفت خانوادش مورد تنبیه بدنی قرار گرفته...حبیب بی همتاست..درضمن البوم من مرد تنهای شبم پرفروش ترین البوم خواننده های ایرانی خارج از کشوره.. ..وتابحال کسی پیدا نشده که بتونه صداشو تقلید کنه..عشقش کشیده بنا به هر دلیلی بعد از یه عمر غربت اجباری بیاد سرزمین ابا واجدادیش مارا سه ننه
جمعه 24 اردیبهشت 1389

hamed_asf - ایران - اصفهان
دمتون گرم اینجوری مزدشو میدین تا حالا که با اهنگ هاش حال میکردین هنرمند هنرمنده من خیلی خوشحالم به ایران میاد امیدوارم راهی باز بشه همه برگردند تا تابوها شکسته بشه خیلی بعضی ها قدر نشناس هستن راسته که میگن ایرانی طرفداره حزب باده (مرده باد وزنده بادش قطع نمیشه)
جمعه 24 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
حیف تو ای حبیب و اون صدای قشنگت که اینگونه خرابش کردی. اون همه احساسی که در وجودت هست چگونه اجازه داد چشمت را به روی این نابرابریها ظلم ها و جنایتها ببندی و تنها خود را ببینی و پسرت را. سیاست بازان کارشان این است تو چرا.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
bluesnow - انگلیس - لندن. کسی که بیماری لاعلاج دارد اگر جسمش در حال تحلیل رفتن است که نباید روحش را به خاطر آن بفروشد. تنها کاری که حبیب باید بکند تا به جای اولیه خود باز گردد پر نکردن آلبوم در ایران است. ما آهنگهای او را که همواره در خارج از ایران ظبط میشد می شنویم. اگر ایشان دلتنگ ایران است و. می خواهد در ایران زندگی کند کاملا حق دارد اما تنها به عنوان یک ایرانی نه حبیب خواننده. اسم حبیب برای او تعهد آورده. بهتر است اگر می خواهد در ایران زندگی کند در محفلهای خصوصی بخو.اند تا اینکه مجوز ارشاد خون ریز کشنده فرهنگ ما را داشته باشد.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

farzad_s - ایران - تبریز
بازم که منفی بازی در آوردین مگه چی کار کرده که شده خائن
جمعه 24 اردیبهشت 1389

reza791 - انگلیس - لندن
miniator - ایران - تهران/ایران1400 سال پیش با هجوم تازیان سقوط کرد سقوطی همه جانبه در فرهنگ اخلاق انسانیت تمدن و.. اسلام همانی هست که در ایران پاکستان افغانستان فلسطین عراق و. وجود دارد پس واقع بین باشیم و بپذیریم که اسلام همینی هست که وجود دارد نه توهم و تخیل .انسانیت داشتن ربطی به دینداری ندارد .
جمعه 24 اردیبهشت 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
من موافق نیستم خائنه. چرا اینو می گین؟ و اما عکس عالیه عالی.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

piruzi - نروژ - فردریکستاد
حبیب یکی از بهترینهاست واقعا. با اهنگاش بزرگ شدم و خیلی دوسش دارم. واقعا افرین به شهامتش که برگشته ! اهنگ "مادر " واقعا حرف نداره !!
جمعه 24 اردیبهشت 1389

lioyd - کانادا - مونترال
komeyl - آلمان - هامبورگ بیخودی شلوغ نکن. شجریان تو ایرانه ما دستش هم میبوسیم چون ازاده است.اما حبیب فرق داره چون از اول هم مذهبی بوده الان هم رفته نشسته تو دامن اخوندها. با ادمهای بادی حال نمیکنیم ما
جمعه 24 اردیبهشت 1389

pelle - سوئد - استکهلم
روشنفکرهای همیشه مخالف .., دست از سر این بیچاره بردارید, نکنه انتظار داشتید قبل از رفتنش به ایران به همه علت سفرش را توضیح می‌داده ,شاید علتی دارد, او هیچ تعهدی ندارد به کسی توضیح بدهد .اگر واقعأ بیمار است که امیدورم این خبر اشتباه باشد, شاید خواسته در وطنش و بین دوست و فامیلش باشد ,و شاید این مسئله کمکی به بهبودش باشد, ترا خدا تا وقتی بچیزی مطمئن نشدید قضاوت عجولانه نکنید که بعد شرمنده وجدانتان نشوید.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
lioyd - کانادا - مونترال . مییخواستم ببینم معنای خیانت و وطن فروشی یا ...از نظر تو چیه؟چون شخصیت خیلی بامزه و نادری هستی.جدا خیلی هنر میخواد این همه رو و اینکه همه چیو بهم ربط میدی.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

lalezard - المان - المان
دوست داشتم ولی حالا دیگ نه موزیکتم گوش نمکنم . دوست دارم مجید جونم.
شنبه 25 اردیبهشت 1389

lioyd - کانادا - مونترال
komeyl - آلمان - هامبورگ اگر تو رو نمونه کامل وطن فروشی و عرب پرستی بگیریم هرچقدر شخصیتی به تو نزدیکتر باشه وطنفروشتره.
شنبه 25 اردیبهشت 1389

shahid2 - امارات - دوبی
خب جه کناهی کرده بیجاره مکه هر کی به وطن خودش بربکرده مردمش باید فحشش بدن وطن وطنه حالا یه مشت خونخوار دارن حکومت میکنن جه ربطی به ایشون داره اتفاقا خوب کاری کرده به وطنش بازکشته
شنبه 25 اردیبهشت 1389

Parsiran - ایران - تهران
یکی توضیح بده خواهش میکنم . خب اینا اومدن ایرون.اینجا هم که وطنشونه . ایراد چیه؟. به ماهم بگید .
شنبه 25 اردیبهشت 1389

chatoli - ایران - تهران
وقتی یاد آهنگ " بزن باران که دین را دام کردند " از حبیب می افتم و حالا می بینم که این وطن فروش هم به یه قیمتی خودشو فروخت بیشتر از این مرتیکه حالم به هم می خوره .
شنبه 25 اردیبهشت 1389

pandora - آلمان - آلمان
Parsiran - ایران - تهران . مسئله اینه که دنبال مجوز البوم و کنسرت هست و میره پیش امثال رحیم مشایی واسه....
شنبه 25 اردیبهشت 1389

$persian$ - ایران - تهران
موندم می خواد بیاد اینجا چیکار کنه آخه
شنبه 25 اردیبهشت 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
lioyd - کانادا - مونترال. پس سعی کن با یه وطن فروش عرب پرست ور نری.
شنبه 25 اردیبهشت 1389

Parsiran - ایران - تهران
pandora - آلمان - آلمان عزیز - متشکرم -افتاد الان -قربون استاد شجریان هم رفت
شنبه 25 اردیبهشت 1389

khan.dadashh - ایران - سمنان
هرکس هر جا دوست داره می تونه زندگی کنه.. نباید در مورد چیزی که خبر نداریم اظهار نظر کنیم..
یکشنبه 26 اردیبهشت 1389

artosh - ایران - تهران
حبیب بارها اظهار ندامت کرده بود برای آهنگ های سیاسی که خونده بود :. بزن باران بهاران فصل خون است بزن باران که صحرا لاله گون است. بزن باران که به چشمان یاران جهان تاریک و دریا واژگون است. بزن باران که دین را دام کردند شکار خلق و صید خام کردند. بزن باران خدا بازیچه ای شد که با آن کسب ننگ و نام کردند. بالاخره جمهوری اسلامی داره قدرتمندترین ابزار مخالفان خودش رو که در خارج از ایران فعالیت میکنه، به اختیار خودش درمیاره. یه روزی بنیامین میره LA،حبیب رو خرید ، دو روز دیگه هم حتماً داریوش رو در ایران میبینیم. البته این آخری که گفتم، بیراه گفتم، داریوش ورای همهء خواننده هاست و خط مشخصی داره و فقط و فقط مردمش رو دوست داره. ننگ بر حبیب. به موقعش آقای حبیب هم نابود میشه. خامنه ای عقده ای ترین و کینه ای ترین موجود دنیاست. به خاطر ترانه بزن باران هم که شده، دماری از روزگارت در بیاره حبیب جون. در نظام فاشیستی همهء اشخاص نقش مهره رو بازی میکنن.
یکشنبه 26 اردیبهشت 1389

alin - المان - کلن
حببب ادم رو راستی است. بارها گفته که ایران رفته و از اخوند ها هم حمایت کرده . وطن فروش بوده و خوiهد ماند. کنسرتی که او یا بچه اش میرود را بایدتحریم کرد. کلن
یکشنبه 26 اردیبهشت 1389

جام جم - ایران - تهران
artosh - ایران - تهران . ارتوش خان مثل همیشه دمت گرم
یکشنبه 26 اردیبهشت 1389

hardman - کویت - کویت
چرا می ترسید برگردید ایران؟ هرکس برگردد به وطنش یعنی خائن به وطنة سخت در اشتباهید(من به سیاست و آخوند کارى ندارم)
یکشنبه 26 اردیبهشت 1389

خرمگس سبز - ابران - تبریز
نازنین خانوم از ارومیه ، کجائی؟ بیا به داد همشهریت حبیب آقا برس که با این کامنت ها داره پس میافته. البته وقتی با شبکه های لس آنجلس مصاحبه می کنه ، میگه بچه تجریشم...
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

mazdak24 - ایران - تهران
hardman - کویت - کویت باهات موافقم. حتی اگر رفیق فابریک احمدی نژاد هم باشه به خاطر هنر برترش او را میپرستیم
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.