بازگشت رسمی غلامحسین پیروانی به تیم فوتبال امید

بازگشت رسمی غلامحسین پیروانی به تیم فوتبال امید

در پی برگزاری جلسه‌ای میان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با غلامحسین پیروانی، وی به طور رسمی به تیم امید بازگشت.

نشست سه جانبه‌ای صبح امروز با حضور علی کفاشیان و مهدی تاج (رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال) با غلامحسین پیروانی (سرمربی مستعفی تیم امید) برگزار شد تا تصمیم نهایی برای این تیم گرفته شود. این جلسه در محل فدراسیون برگزار شد تا حواشی و شایعات پایان یافته و این تیم مهیای رقابت‌های پیش رو شود. در پایان این نشست، توافقات نهایی میان روسای فدراسیون و این مربی صورت گرفت و طرفین با آگاهی از شرایط یکدیگر، موافقت خود برای تداوم همکاری در تیم امید را اعلام کردند.

در هفته های گذشته، نشست هیئت رئیسه فدراسیون در مشهد برگزار شده و مصوب شده بود تا این مربی شیرازی که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها از سمت خود استعفا کرده بود، بار دیگر هدایت این مجموعه را برعهده گیرد؛ اما تعلل برخی مسئولان فدراسیون و برخی مسائل عجیب و متناقض موجب شد تا این اتفاق با تاخیر روی دهد. سرانجام، این اتفاق امروز روی داد و پیروانی بار دیگر سکاندار تیم فوتبال امید شد.
در این بین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به خصوص سیدجلال یحیی‌زاده نقش ویژه ای در بازگشت پیروانی داشتند. آنها اقدام فدراسیون در تعلل برای ادامه همکاری با وی را مورد انتقاد جدی قرار داده بودند و خواستار بازگشت این مربی شده بودند.

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
شا غلام و من دوست دارم مد شریفیه....
جمعه 24 اردیبهشت 1389

pandora - آلمان - آلمان
بالاخره این شامورتی بازی تموم شد!زنده باد شاغلام
جمعه 24 اردیبهشت 1389

zoroye iran - اتریش - وین
شاغلام را همه دوست دارند ولی حیف که برگشت این تیم به هیچ جایی نمیرسه وجهشو خراب میکنن
جمعه 24 اردیبهشت 1389

ashozartusht - آلمان - برلین
این که می گفت به زهرا دیگه نمیام !!!!!!!!!!!!!!
جمعه 24 اردیبهشت 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
شاغلام یک سال از مقاومت سپاسی رفت حالا داره سقوط میکنه....واقعا خیلی به درد جوانها میخوره....راستی کسی میدونه شاغلام با این قیافه ی ساده اش یکی از میلیاردیهای شیراز است؟
جمعه 24 اردیبهشت 1389

Emam Zaman - ایران - قم
ashozartusht - آلمان - برلین . منظورش اون زهرا نبود که,منظورش لیدی زارا بود.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

faran - کویت - کویت
اخه اگه شا غلام شا بود که حرفش و نمیخورد قسم کیلو چنده
جمعه 24 اردیبهشت 1389

pandora - آلمان - آلمان
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول. اره میدونیم ولی از فوتبال بدست نیاورده.از پدرش کلی زمین و باغ رسیده و البته خودشم زحمت زیادی کشیده روی این باغ ها
جمعه 24 اردیبهشت 1389

pandora - آلمان - آلمان
قسم نخورده بود.به عادل گفت ایمان داشته باش نمیام.البته این حرف مال یک ماه پیشه.از اون به بعد اتفاقات زیادی افتاده.شا غلام مرد بسیار معتقدیه.و چقدر هم خوب شد که برگشت!
جمعه 24 اردیبهشت 1389

khalije pars - بلژیک - بلژیک
ashozartusht-المان-برلین.دقیق مطلبی که من مخواستم بگم ;گفتی;غلام پیروانی قسم فاطمه زهرا رو خورد وگفت :تحت هیچ شرایطی بر نمیگردم.این اقا هم مثل :قلعه نویی-علی خاله و.. بدون اشنایی با علم روز دنیا ;با نذر و نیاز-وردخواندن و 3بار یا زهرا گفتن قبل بازی -بازم ائمه معصومین را وارد بازیهای مسخره خودشان کنند.با توکل مدام اینا به ائمه ;و نتیجه نگرفتنهای مکرر مردم کم کم,ایمان خود را ازدست میدهند.حکومت یکجا باید جلو اینها را بگیرد.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

nima2 - امریکا - اتلانتا
البته اول شکمش اومد؛ بعد خودش اومد
شنبه 25 اردیبهشت 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.