قاتل فراری در زندان شناسایی شد

قاتل فراری در زندان شناسایی شد

9 ماه پس از وقوع جنایت در یک قهوه‌خانه ، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران متهم فراری را در زندان اندیمشک شناسایی کردند.

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 4:30 روز 27 مرداد سال گذشته ماموران کلانتری 160 خزانه از طریق تماس‌های مردمی در جریان درگیری منجر به قتل در قهوه‌خانه‌ای در حوزه استحفاظی این کلانتری قرار گرفتند.

به این ترتیب ماموران با حضور در محل، وقوع این جنایت را به بازپرس شاهنگیان در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی گزارش کردند. با عزیمت بازپرس جنایی به محل و تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول حمیدرضا (22 ساله) است که با اصابت چاقو به قتل رسیده است.

با دستور قضایی مبنی بر انتقال جسد به پزشکی قانونی، پرونده برای تحقیقات به شعبه 10 پلیس آگاهی ارسال شد.

با بررسی و تحقیق در مرحله بعدی مشخص شد مقتول ـ حمیدرضا ـ به اتفاق جوان 25 ساله‌ای به نام علی در این محل مشغول به کار بوده که روز حادثه میان آنها درگیری پیش آمده و علی پس از قتل کارگر قهوه‌خانه، نیمه شب از محل متواری شده است.

با به دست آمدن این سرنخ مشخص شد علی (عامل جنایت) یک جوان شهرستانی بوده که تحت نظارت مقتول ـ که سرکارگر بوده و سابقه کار بیشتری داشته ـ در قهوه‌خانه کار می‌کرده و شب‌ها نیز در آن محل می‌مانده است.

دستگیری متهم

سرهنگ لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: پس از جمع‌بندی اطلاعات در مرحله بعدی مشخص شد، متهم از اندیمشک به تهران آمده است که در مرحله بعدی با دستور نیابت قضایی ماموران به اندیمشک اعزام و با شناسایی محل سکونت متهم، متوجه شدند وی پس از فرار از تهران، درپی درگیری با پسرعموی خود، او را با ضربات چاقو مجروح کرده و به همین دلیل روانه زندان شده است.

درپی این ماجرا، با هماهنگی‌های قضایی متهم 20 اردیبهشت‌ماه تحویل کارآگاهان اعزامی پلیس آگاهی تهران شد.

اعتراف

لیراوی افزود:‌ با آغاز تحقیقات از متهم وی به قتل حمیدرضا اعتراف کرد و گفت: پس از مدتی که در قهوه‌خانه مشغول به کار شده بودم، نمی‌توانستم بپذیرم که حمیدرضا به من دستور می‌دهد بنابر این با یکدیگر به مشاجره پرداختیم و در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و او را باچاقو به قتل رسانده و متواری شدم.

در پی این اعترافات متهم با صدور قرار قانونی باردیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
خزانه نگو بگو B13 .... لول
جمعه 24 اردیبهشت 1389

ekman - ایران - شیراز
این خبر خیلی بیات بود.شش یا هفت ماه قبل این خبر در سایتی منتشر شده بود.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
حتما پسرعمویش هم حرف گوش نمی کرده. ؟!!!
شنبه 25 اردیبهشت 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.