انتقاد دایی از انتشار شایعه مبتلا شدن به ایدز

انتقاد دایی از انتشار شایعه مبتلا شدن به ایدز

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز پیگیری شد.

 تمرین پرسپولیس پس از شکست تیم فوتبال فولادگستر تبریز در دیدار رفت جام حذفی، امروز در ورزشگاه شرکت واحد از ساعت 11 پیگیری شد. در این تمرین بازیکنانی که در بازی روز گذشته حضور داشتند به مدت 40 دقیقه به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره نیز پس از گرم کردن به حفظ توپ، کارهای سرعتی و فوتبال دروازه هندبالی پرداختند.

* در تمرین امروز علی‌رغم حرف و حدیث‌های گذشته علی دایی بدون مشکل حضور داشت. او پس از مطالعه برخی از روزنامه‌ها در خصوص بخشی از شایعات که اعلام شده بود ویروس ایدز در اثر برخورد یک جسم تیز به دایی منتقل شده است، به شدت اعتراض خود را اعلام کرد. * علی دایی پس از صحبتی که به مدت 10 دقیقه با بازیکنان داشت از آنها خواست در آرامش خود را برای بازی برگشت مقابل فولادگستر تبریز آماده کنند. *با دستور کادر فنی تمرین روز جمعه پرسپولیسی‌ها تعطیل شد و قرمزپوشان از صبح شنبه تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

pandora - آلمان - آلمان
اسمش رو خودشه دیگه.شایعه!واسه جوونای ما بهتر از بیکاریه
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
ایدز آخوندی و دستمال به دستی که داره اینو نمی دونم........
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

manis - انگلیس - شفیلد
خیلی دلم میخواد در مورد این مقاله چیزی بنویسم ولی فقط به خاطر گل هایی که دایی میزد و دل مردم رو خوشحال میکرد بهش احترام میذارم.
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

mordef - امارات - دبی
خدا کنه هر چه سریعتر ایدزشو بگیره تا تیممون به خاک سیاه ننشونده چراکه تا علی گاوی است کریمی .مهدوی کیا. عابدزاده .علی بروین و.. نمیان
جمعه 24 اردیبهشت 1389

farzad_s - ایران - تبریز
من نمیدونم این اردبیلی ها چرا چشم دیدن تبریزی ها رو ندارن
جمعه 24 اردیبهشت 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
لووووول..بابا HIV جرات نداره بره تو بدنه این...
جمعه 24 اردیبهشت 1389

porharfi - هلند - آرنم
من هوادار دایی نیستم...اما ببین وقتی کسی را میخواهند خراب و از میدان بیرون کنند. تا کجا میروند؟؟؟!!. ایکاش همین مهارت را در سازندگی و رفاه حال هم میهنانمان هم داشته باشید و بکار گیرید..!!
جمعه 24 اردیبهشت 1389

only he... - انگلیس - لیدز
farzad_s - ایران - تبریز. دوست عزیز فکر کنم این شما تبریزی ها هستید که چشم دیدن ما اردبیلی ها رو ندارید؟ منم نمی دونم چرا؟
جمعه 24 اردیبهشت 1389

pariha - کویت - کویت
manis - انگلیس - شفیلد آفر ین واقعا آقایی وبا فرهنگ من هم شخصا از شخصیتش خوشم نمیاد ازش ولی نباید افتخاراتش در فوتبال فر اموش کنیم .
جمعه 24 اردیبهشت 1389

hadirm - ایران - خوزستان
علی دایی افتخار مردم ایران هست و باقی خواهد ماند چون لیاقتش داشته وداره سالها باعث سربلندی فوتبال ایران شد . و الان با همون همت داره در پست سر مربی گری موفق کار میکنه . حالا می خواهم از شما سئوال کنم شما که فقط جز حرف مفت و چرت و پرت به چه چیزتان میبالید . ایرانیهای فرضی
جمعه 24 اردیبهشت 1389

$persian$ - ایران - تهران
ایدز مگه بیکاره بیاد توی الدنگ و بگیره
شنبه 25 اردیبهشت 1389

khalije pars - بلژیک - بلژیک
hadirm-ایران-خوزستان-بهتره .. ببندی;ودرمورد ایرانیهای خارج از کشور درست و مودبانه صحبت کنی.اونکه ایرانی فرضی هست ;تویی ,در واقع تو ایرانی نیستی.از حسادتت که تو ایران موندی و کپک زدی;در مورد ایرانیهای موقیم خارج اینطوری صحبت میکنی.
شنبه 25 اردیبهشت 1389

hadirm - ایران - خوزستان
شماها که تمام افتخارتون در خارج زنگی کردنه باید در دهنتون ببندید که از درونش جز تعفن و خواری و خفت که البته در ذات کسانیست که از بی هویتی خود در رنجند چیزی در نمی آید . البته بلا نسب ایرانیان محترمی که احترام آنان همیشه برای ما واجب است شما خوشبختانه فقط نامی به ظاهر شاید هم نداشته باشید و از بی هویتی در عقده و عذابید .
یکشنبه 26 اردیبهشت 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.