مردی که ۷۰ سال است آب و غذا نخورده است

مردی که 70 سال است آب و غذا نخورده است

دانشمندان ارتش هندوستان در حال مطالعه روی مرد 82 ساله هستند که ادعا می‌شود 70 سال است آب و غذا نخورده است.

پراهلاد جانی اکنون در یک بیمارستان در احمدآباد گرجارات نگهداری شده و توسط سازمان تحقیقات دفاعی هندوستان به شدت تحت نظر است.

او اکنون 6 روز است که در این مرکز و تحت نظارت شدید نگهداری می‌شود و پزشکان اعلام کردند بعد از این مدت بدن او هیچ نشانه ای از گرسنگی یا نیاز به آب نشان نداده است.

ادعا شده است که این مرد از سن 7 سالگی خانه خود را ترک کرده و مانند یک انسان مقدس هندی زندگی کرده است.به این انسان‌ها اصطلاحات 'breatharian' گفته می‌شود که می‌توانند فقط با تکیه بر نیروی زندگی روحانی خود به زندگی ادامه دهند.

او معتقد است که یک الهه اکسیری را از سوراخی در سقف دهانش به بدن او می‌ریزد.این ادعا توسط یک پزشک هندی که مطالعاتی در مورد قابلیت‌های ماوراء طبیعی این افراد داشته است تائید شده است.

دانشمندان سازمان توسعه تحقیقات دفاعی هندوستان ، هواپیماهای بدون سرنشین ، موشک‌های بالستیک بین قاره ای و انواع جدیدی از بمب‌ها را می‌سازند.آن‌ها معتقدند آقای پراهلاد می‌تواند به آن‌ها آموزش دهد که چگونه می‌توان در زمان‌های بحرانی بدون وجود غذا تا مدت‌های طولانی به زندگی ادامه داد.

دکتر ایلاواژاگان مدیر روان‌شناسی و علوم مرتبط موسسه دفاعی در این باره گفت : در صورتی که این ادعا تائید شود ، یک کشف جدید در دنیای پزشکی خواهد بود.

با کمک آن می‌توان جان انسان‌ها را در حین بلایای طبیعی نجات داد.ما می‌توانیم به انسان‌ها تکنیک‌هایی آموزش دهیم که در شرایط سخت و دشوار بدون آب و غذا به زندگی خود ادامه داده و نجات پیدا کنند.

تا کنون و بعد از گذشت 6 روز آقای پراهلاد به خوبی دوام آورده است و جالب این جاست که هیچ چیزی نیز از بدن او دفع نشده است . او کاملا سالم و سرحال است و هیچ نشانه از رخوت و بیحالی در او دیده نمی‌شود.

پزشکان تصمیم دارند نظارت خود را تا 15 روز دیگر ادامه دهند که در طی این مدت باید علائمی مانند از دست دادن ماهیچه‌ها ، کم‌‌آبی شدید ، کاهش وزن و از کار افتادن اندام های حیاتی بدن ظهور پیدا کند.

البته در هندوستان افرادی هستند که برای مدت‌های طولانی و تا 8 روز آب و غذا نمی‌خوردند و به اعمال مذهبی خود می‌پردازند.اکثر‌ انسان‌ها نمی‌توانند بدون غذا تا 50 روز دوام بیاورند . بیش‌ترین رکورد گرسنگی در جهان 74 روز بوده است.

mnm - کره - کره
البته در هندوستان افرادی هستند .همه عجیب .غریب تشریف دارند
جمعه 10 اردیبهشت 1389

sahar2002 - مالزی - کوالالامپور
ای کوفتش شه!. من یکی نیم تونم دست از خوردن بکشم مگه اینکه خسته شم!!!. همینه 20kg+ شدم S-:
جمعه 10 اردیبهشت 1389

kafar - المان - اخن
مردم ایران رکورد سی ساله دارند . مرگ بر فرعون خامنه ای .
جمعه 10 اردیبهشت 1389

robinhoodd - استرا لیا - تهران
هیچی دیگه همین کارارو میکنن اندازه یک سوم جهان جمعیت دارم...ولی کار عجیبه...
جمعه 10 اردیبهشت 1389

pandora - المان - المان
جلل خالق !. منظورش از الهه همون جن و پری بوده!طرف با اجنه دمخوره
جمعه 10 اردیبهشت 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
حالا خوبه توی بیمارستان 1 آمپول اشتباهی بهش بزنند و بمیره! :--))
جمعه 10 اردیبهشت 1389

sam2009 - آلمان - آمدن
اینکه هندوستان سرزمین عجایب است شکی نیست اما از نظر علمی و پزشکی یک شخص نمیتواند هفتاد سال بدون آب و غذا زندگی کند ....
جمعه 10 اردیبهشت 1389

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
خوش به حالش کم خرج.نه اب نه غذا نه سکس نه توالت.دمت گرم فقط یه پارچه بدن بپوشونه.ای ول بابا ای ول
جمعه 10 اردیبهشت 1389

habib121 - هند - هند
این که چیز عجیبی نیست .والا ادم اینجا این قدر چیزای عجیب غریب میبینه که ااین چیزی نیست.ولی بد ملتی هستن .خیلی ادمای بدی هستن بی معرفت نامرد جی بگم والا که دلم خونه از دستشون
جمعه 10 اردیبهشت 1389

farzad_s - ایران - تبریز
عجب آدم خسیسی هست هیچی نمیخوره فقط پس انداز میکنه ----فکر کنم میره تو اصفهان یه دوره آموزشی میزاره
جمعه 10 اردیبهشت 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
داداشمون یک کلکی تو کارشه
جمعه 10 اردیبهشت 1389

rezanl - هلند - امستردام
ابادان رد نشده?!. صلوات بفرسید بابا.
جمعه 10 اردیبهشت 1389

farid_ghl - ایران - تهران
بابا فیلمه. تو این 70 سال کجا بوده پس تازه الان یادش افتاده؟
جمعه 10 اردیبهشت 1389

vfr - ایران - تهران
لازم به جستجویبیشتر نیست من رازو پیدا کردم چون هیچ در این مدت دفع نشده و او میگوید سوراخی در دهانش هست پس نتبجه میگیریم مقعد ایشان در سقف دهانشان است ... میخورد میگوید نمیخورم
شنبه 11 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
دکان مذهب را انتهایی نیست.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

diaco321 - ایران - شیراز
جالبه ! این هم همت مضاعف داشته هم کار مضاعف کرده .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
حتا کاکتوس هم به آب نیاز داره!
شنبه 11 اردیبهشت 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
اینکه چیزی نیست ما هم یک پیرمرد داشتیم اونم هندی بود در سن 80 سالگی طوری به کشور ر..د که با هیج ماده ای پاک نمیشه و برای همین جایزه نوبل شیمی رو بهش دادن .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز فرید جون از کامنتتون یاد یه چیز افتادم. میگن یکی یه سوسکی داشته و مدتهای زیادی روش زحمت میکشه و هر کاری که میگفته سوسکه انجام می داده. مثلا میگفته بپر اون می پریده. میگفته وایسا اون می ایستاده و الی آخر.. تا اینکه یه بار همه جمع شده بودن داشتن به حرکات سوسکه نگاه میکردن یکی از اون طرف می رسه میگه وااااا از سوسک می ترسید؟ سوسک که ترس نداره پاشو میذاره رو سوسک و سوسکه رو لهش میکنه!!
شنبه 11 اردیبهشت 1389

homeless - انگلیس - لندن
این که همینتوریش داره میمیره!!! خوب دقت کنید میبینید که فقط پوست و استخونه!
شنبه 11 اردیبهشت 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
Hoja Verde - ایران - تهران سلام دوست عزیز. امیدوارم حال شما گرامی بر وفق مراد باشد. خواستم به اطلاعتون برسونم که من در همان لینک https://www.iranianuk.com/article.php?id=49159 برایتان کامنت گذاشته بودم. هر چند کاربری باعت شد که من برخی حرفهایی را به زبان بیاورم که از این جهت از دوستان خردمند و محترم عذر میخواهم. برایتان بهترینها را آرزو دارم. در پناه حق شاد و سرزنده باشید
شنبه 11 اردیبهشت 1389

آشیوا - کانادا - ونکور
از این موجود دو پا هر چیزی به عمل میاد ..
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - تهران . سلام دوست بسیار عزیز. امیدوارم که خوب و خوش و خرم باشید. بسیار شرمنده که متوجه کامنت شما نشدم. و چه خوب که یاداوری کردید و پاسخ دادید. از شما بسیار ممنون هستم. دوست عزیز از سخنان بعضی ها در سایت دلخور نشوید. این ها سالیان سال در خارج از کشور زندگی می کنند و دق دلی و کینه ای که از حکومت نامشروع فعلی دارند بر سر دین خالی می کنند. راستش کامنت شما را تازه امروز خواندم و بسیار هم زیبا و گیرا بود. بنده تا ماه بعد امتحان دارم و متاسفانه هیچ چیز دیگر به جز دروس در خاطرم نیست! امیدوارم ناراحت نشده باشید. بعضی وقتها هم که در موضوعات دیگر چیزی می نویسم فی البداهه! هست و در کل زیاد به اینترنت وصل نمی شوم . امیدوارم پوزش بنده را بپذیرید. در فرصت مناسب پاسخ شما را خواهم داد. خلاصه عذر می خواهم رفیق عزیز. برای شما آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. خدانگهدارتان.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

behzad24 - استرالیا - سیدنی
چه فایده؟؟؟!! دو روز دنیا رو هم اینجوری بگذران...خاک بر سرش
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
Hoja Verde - ایران - تهران با سلام خدمت شما برگ سبز عزیز. امیدوارم که همواره در صحت و سلامت باشید. نه عزیز اصلا ناراحت نیستم. نه از ندیدن کامنتهای من و نه از اینکه وقت ندارید کامنت بذارید. همین که در سلامت هستید و همواره در پی کسب دانش هستید آرزوی قلبی من است و از شنیدن آن بسیار خوشحالم. امیدوارم در درسهایتان همواره کوشا و موفق باشید. راجع به این افراد هم نیازی به بحث راجع بهشان نیست. خودتان بهتر از من اینها رو می شناسید. که البته امیدوارم اون چندکامنت من را نادیده بگیرید... برایتان بهترینها را آرزو دارم و همواره در پناه خداوند صحیح و در سلامت باشید. خدانگهدارتان
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.