جزئیات طرح عفاف و حجاب وارد کتاب‌های درسی می‌شود و آموزش ۵۰ هزار مربی ترویج عفاف در بسیج

جزئیات طرح عفاف و حجاب وارد کتاب‌های درسی می‌شود

ایلنا: معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم که هر کاری باید در آموزش‌وپرورش شروع شود تا اقدامی ریشه‌ای صورت گیرد گفت: اموزش و پرورش یکی از سازمان‌های عضو شورای اجتماعی وزارت کشور است که براین اساس معتقدیم که طرح عفاف و حجاب باید وارد کتب درسی شود.

بهرام محمدیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه جزئیات طرح عفاف و حجاب به آموزش و پرورش که خود عضوی از شورای اجتماعی وزارت کشور است، ابلاغ شده است، گفت: اینکه هر کاری باید در آموزش و پرورش شروع شود امری درست است و اعتقاد داریم که بر این اساس کارها به صورت ریشه‌ای اجرا می‌شود اما آموزش و پرورش نباید جبران‌کننده کم‌کاری‌های دیگر سازمان‌ها باشد.
وی با تاکید بر اینکه طرح عفاف و حجاب وارد کتاب‌های درسی می‌شود، گفت: این اقدام باعث ترویج ریشه‌ای فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می‌شود و امیدواریم نهادهای دیگر نیز به وظایف خود در این زمینه عمل کنند و همه وظایف را بر دوش آموزش و پرورش نگذارند.

بسیج 50هزار مربی برای ترویج عفاف‌و‌حجاب تربیت کرده است

ایلنا: مسئول بسیج خواهران کشور می‌گوید بسیج موفق شده است در طول 2 سال گذشته 50 هزار مربی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تربیت کند که این مربیان وظیفه دارند با برگزاری کارگاه‌ها ، همایش‌ها و نشست‌ها و دعوت از جوانان برای شرکت در این جلسات به اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب بپردازند. مینو اصلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، گفت: از چند سال پیش برنامه‌های ویژه‌ای را برای فرهنگی سازی عفاف‌و‌حجاب در کشور آغاز کرده‌ایم که از مهمترین آنها تربیت مربی و کارشناس برای پاسخگویی به شبهات نسل جوان در رابطه با حجاب است . مسئول بسیج خواهران کشور توضیح داد:‌ بسیج موفق شده است در طول 2 سال گذشته 50 هزار مربی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تربیت کند. او اظهار کرد:‌ مهم‌ترین وظیفه این مربیان اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب با برگزاری کارگاه‌ها ، همایش‌ها و نشست‌ها و دعوت از جوانان برای شرکت در این جلسات است. اصلانی تصریح کرد:‌ بر اساس طرح بزرگ وزارت کشور در زمینه عفاف و حجاب، مسئولتی نیز بر عهده بسیج در نظر گرفته شده است. بسیج باید در زمینه اشاعه معروفات در حوزه حجاب و عفاف تلاش کند و الگوهای مناسب به نسل جوان ارائه دهد که زندگی زنان صدر اسلام و زنان شهیده می‌تواند الگوی مناسبی برای ارائه به جوانان باشد. مسئول بسیج خواهران کشور گفت: با توجه ویژه‌ای که درچند روز اخیر نسبت به مسئله حجاب و عفاف صورت گرفته است ، مسئولیت بسیج نیز در این زمینه جدی‌تر شده است بنابراین ما نیز با جدیت بیشتری مسائل مرتبط با حجاب و عفاف را دنبال می‌کنیم و فعالیت‌های خود را گسترش داده و در زمینه تربیت مربی تلاش بیشتری می‌کنیم. اصلانی در پاسخ به این سئوال که آیا به مربیان آموزش دیده بسیج این اجازه داده شده است که در خیابان دختران بد حجاب را امر به معروف و نهی از منکر کنند، گفت:‌ خیر، به مربیان چنین اختیاری داده نشده و آنها فقط در کارگاه‌ها و نشست‌ها می‌توانند در رابطه با مزایای حجاب سخن گفته و به شبهات جوانان در زمینه حجاب و عفاف پاسخ دهند.

Armin7 - هلند - روتردام
پول نفت رو تو چه برنامه های خرج میکنن. مایه شرمساری است.
جمعه 10 اردیبهشت 1389

iraneaziz - آلمان - فرانکفورت
۳۱ ساله که دارند زور میزنند! پس چه وقت متوجه میشند که مردم این رژیم را دیگه نمیخوان.
جمعه 10 اردیبهشت 1389

delmorde - سوپد - یوتبوری
طرح عفاف می خواهید اجرا کنید اول باید از خودتان شروع کنید جلوی بدچشمی خود را به نوامیس مردم و این صیغه بازی در سازمانها دولتی و غیره دولتی را که هر دختر و زن بیوه ای می خواهد مشغول کار شود باید با شما صیغه جاری کند تا بتواند نانی خانه ببرد را بگیرید و انقدر دروغ گو و ریاکار نباشید انوقت عفاف در جامعه برقرار میشود. دست ازاینهمه تظاهر به حسن اخلاق برداری و خود ا اصلاح کنید جامعه هم اصلاح میشه.
جمعه 10 اردیبهشت 1389

d_hossein - هند - پونا
درود بر اسلام و درود بر مسلمین عزیز
جمعه 10 اردیبهشت 1389

pandora - المان - المان
خدا خلاصمون کن از دست این روانیااااا
جمعه 10 اردیبهشت 1389

reza791 - انگلیس - لندن
عفاف و وقار را اسلام برای ما ببار نیاورده است مردم ایران باید بدانند که درتاریخ این سرزمین هیچگاه برهنگی وجود نداشته است وتا کنون هیچ مورخ و باستان شناسی نتوانسته حتی کوچکترین نشانه ای همچون یک نقش برجسته یا مجسمه ای نیمه برهنه در تاریخ چندهزار ساله ما پیدا کنند حتی طبق نوشته های هرودت مورخ یونانی در دربار هخامنشیان هنگامیکه سربازان پارس وارد یونان شدند از اینکه یونانیان رانیمه برهنه دیدند تعجب کردند ایرانیان همواره در نقشهای بجا مانده با لباسهای بلند دیده میشوند حال حاکمان امروز ایران که نه ایرانی اند نه تعصبی به این خاک دارند همه داشته های مارا از ان اسلام وپس از تجاوز اعراب به خاک ما میدانند.
جمعه 10 اردیبهشت 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
حاج‌حسین هم از هند، با سلام و صلوات براسلام و مسلمین تشریف اوردند!
جمعه 10 اردیبهشت 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
عفاف در فرهنگ آخوندیسم یعنی تجاوز به دختر و پسر معترض در خیابان .طرح عفاف به شما می آموزد اگر موی سرتان دیده شد به مامورین انتظامی اجازه داده اید که ما تحت شما را ملک شخصی خود فرض کنند.
جمعه 10 اردیبهشت 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
هیچ غلطی نمی تونین بکنین
جمعه 10 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
reza 791 کاملا باهات موافقم نجابت در خون ایرانی است قصاوت در تازیان وحشی است تندرست باشی
جمعه 10 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
d-hossein هند پونا ...برو قسمت مسلمان نشبن هند ببین برادران اسلامیت چه جاهایی زندگی میکنند ان وقت پارسیان یا همان زرتشتیان ایرانی را ببین اولا از هرهندی میپرسی سریع میگن ادم های خوبی هستند وتمام اقتصاد هند را میچرخانند مثال بزرگترین کارخانه ماشین سازی تاتا مال زرتشتیان است حالا برو با همان ...هی دولا و راست شو
جمعه 10 اردیبهشت 1389

dara20 - ایران - تهران
لابد به شیوه مرسوم کشیشان کاتولیک!!!!!
جمعه 10 اردیبهشت 1389

baas - هلند - روتردام
.. مرگ بر تازی پرستان کثیف .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
reza791 - انگلیس - لندن .درود بر شما موفق باشی.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
طرحتون رو بروی فرمانده ناجاتون پیاده کنید که با 6 تا زن لخت نماز جماعت میخونه نه روی ملت نجیب ایران .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

diaco321 - ایران - شیراز
ایول برنامه خوبی هست هرچی بیشتر تبلیغ کنن نتیجه عکس می ده !
شنبه 11 اردیبهشت 1389

mashady - انگلیس - منچستر
حجاب عامل زیاد شدن فاصله بین زن و مرده حجاب اعلام میکنه زن موجودیست ضعیف و نیازمند همایت جنس قوی حجاب عامل چشم چرون شدن مرده حجاب عامل ریا کاری زنه حجاب احمقانه ترین رفتار انسانیست
شنبه 11 اردیبهشت 1389

Raz_uk - انگلیس - کمبریج
بیچاره خانوما, چقدر باید تحمل کنن این فرهنگ زشت تازی های وحشی متجاوزو... به امید آزادی.. V
شنبه 11 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
شهر نو ی قبل از ع...قلاب تغییر نام داد و به تمام ایران گسترش پیدا کرد و با یک کاغذ پاره صیغه شد شهر نوی اسلامی--- با نام خانه ی عفاف با شغل شریف دلالی محبت با ملاها.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

طاطا - ایران - ایران
دختر13 ساله من هنوز تن به حجاب نداده وهمچنان بدون مانتو وروسری به خیابون میاد باعث مشکلاتی شده برام ولی من و همسرم ازش حمایت میکنیم
شنبه 11 اردیبهشت 1389

Bare hasti - المان - هامبورگ
d_hossein - هند - پونا..السلام و علیکم برادر,حال شما ومادر بچه ها خوب است..راستی حاج اقا من مسلمان نیستم ای وای حالا چکار کنم جواب سلامو پس بگیرم..حکم من را اعلام کنید..بلاتکلیفم......
شنبه 11 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
طاطا ایران درود به شرف خودت و همسرت و شیر دخترت
شنبه 11 اردیبهشت 1389

nader46 - انگلیس - لندن
طاطا-ایران-ایران. احتمالا دختر شما 13 ساله نیست ویا از جثه وهیکل کوچکتر هست.وگر نه تا سر کوچه هم نمیتونست بدون مانتو وروسری بره.دوست عزیز شما چگونه و یا تا کی میتونید از اون حمایت کنید حالا گیرم با والدین ودایی وعمو ها هم راه بشه شما چگونه میخواهید از اون حمایت کنید .راستی ایا همین جوری هم به مدرسه میره?
شنبه 11 اردیبهشت 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
البته این حجاب مهمه واسه بقای اسلام ولی مهمتر از اون حجابیه که رو مغز یه مسلمون می کشند تا مثل یه گوسفند فقط بگه بععععععععع
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.