کاریکاتور جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی - بخش ۴۹ رقبای موسوی : محمود و لیدی گاگا

کاریکاتور جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی بخش 49 رقبای موسوی : محمود و لیدی گاگا

mehr47 - ایران - تهران
لیدی گاگا محمود کاکا علی چاچا حسین---ا اکبر لالا ......جنتی دولا....چه شود
شنبه 28 فروردین 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
در این معادله دو مجهولی شاید عکس قضیه هم صدق بکند، کسی چه می داند!
شنبه 28 فروردین 1389

kiavosh - بلژیک - بروکسل
fifa.com. با درود. دوستان به فرهاد مجیدی رأی بدین و نذارین این عربه اول بشه
شنبه 28 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
خوب, مطلب فوق العاده جدی است. اگر ورود میکنید لطفا با جدیت و تامل وارد شوید. در غیر اینصورت لطفا عقیده رنده نکنید و شعار ندهید. تکرار میکنم: نگارنده شخصیت و کاراکتر ندارد. نگارنده از خودش تصویر یا تصوری ندارد پس فحش و ناسزا و تشویق یا ترقیب سرد و گرمش نمیکند و هیچ اثری بر او ندارد. پس لطفا فقط به فکتها نگاه کنید و انها را بفهمید. در غیر اینصورت راه خودتان را بروید و اهمیت ندهید. به همین سادگی. به مطلب بپردازیم. با کسب اجازه از حضورتان.
شنبه 28 فروردین 1389

kamandar123 - کویت - کویت
خدا یا چنان ریشه این اخوندهای مفتخور انگل حرمزاده را بکن که حتی سر قبرستان هم پیدا نشن //؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 28 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
1)صادق هدایت, در کتاب حاجی اقا, از زبان منادی الحق با صدای بلند میگوید: این مملکت روی نقشه جغرافی هم لکه حیضه. پیر و جوان, مرد و زن, با سواد و بیسواد یک مشت ادم شاخ حسینی, خرافاتی و مزخرف گو هستند و بس) ایا هدایت حق داشت؟ ایا هدایت به همین درد خودکشی کرد؟ بنده اصلا نمیدانم؛فقط در علاقه و میل شدیدی که به وراجی و اظهار فضله داریم شکی نیست. کامنتها را نگاه کنید تا بفهمید چرا ان مملکت را به لجن کشیده ایم. یکعده گویی دستشان را از خاراندن ماتحت ازاد کرده اند و به کامنت نویسی پرداخته اند. کامنتهای این جماعت را شما میتوانید در سنگفروشی اصغر پلنگ در میدان شوش؛ و یا در گفتگوی کولیهای خاک سفید؛ به راحتی بشنوید. چرا ما برای هیچ چیز وقت نمیگذاریم؟ چرا اینهمه زرته در میدهیم؟ اگر جواب این سئوال را دادید؛ انوقت میفهمید چرا احمدی نژاد رئیس جمهور ان مملکت میشود و اهل روضه 31سال بر شما حکومت میکنند. ما جدی نیستیم. زر زر کردن مراممان است. با مغزمان فرفره باد میدهیم.
شنبه 28 فروردین 1389

ghom.666 - ایران - قم
موسوی کیلو چنده خانه اش پرعکس خمینی جلاده...تازه کروبی که همه پته دولت را روی اب ریخت موسوی که نوکر خودشونه...مرگ بر همشون هرکی این نظام را میخواد.
شنبه 28 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
مذاهب و ایدئولوژیها زندگی بشر را بسیار بحرانی و پیچیده کرده اند. هزاران سال است که با یکسری حرفها و جملات ناراحت و تکراری, ذهن و روان انسانها را سنگین کرده, اما مشکلی را حل نکرده اند. برعکس بر مشکلاتمان روز به روز افزوده اند. کلیسا حیاط خلوت بچه بازها شده. اسلام بیشتر و بیشتر به خون و جنگ خودش را بخور میدهد. کمونیستها از اخوندها سختگیرتر و تندروتر هستند. هندوها فقط سیصدهزار خدا دارند که میشود تا اخر عمر هر روز با یکی از انها سرگرم شد. بوداییهای مخالف خشونت با چماق و مانتوی زعفرانی شیشه بانکها و مغازه های چینی را پایین اوردند. یهودیها هنوز عهد عتیق را زمزمه میکنند و خود را قوم برگزیده میدانند. دنیا را این فوشندگان خدا به تباهی و لجن کشانده اند. واقعا یک ادم جدی از خودش میپرسد: ایا در این سیرکها و تعزیه خوانیها حقیقتی وجود دارد؟ کدامیک از اینها حقیقت دارند؟ و اصلا حقیقت چیست؟ ایا حقیقت در یک کتاب است؟ ایا حقیقت در انحصار یک حزب؛ دسته؛ یا افراد مشخصی است؟ ایا حقیقت مکان دارد؟...
شنبه 28 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
2) بروید در صفحه معبد ژوپیتر در بعلبک, کامنت علیرضا از نوشاتل را نگاه کنید و پاسخ دو فروند لوبیا چشم بلبلی را به کامنت ایشان بخوانید تا ساده بفهمید مغزمان چه حال و هوایی دارد. اقا شما مگه مجبوری کامنت بدهی و اظهار فضل کنی؟ شما را مگر دنبال کرده اند که نه وقت برای کامنت خواندن و فهمیدن ان میگذاری و نه برای نوشتن و دقت در انچه منویسی؟ نگارنده تا تصمیم کبری بیشتر درس نخوانده و سوادی ندارد اما دقت و اصرار به درست نویسی و تعمق دارد و با خودش بسیار سختگیر است. عزیزم خودت و افکارت را به سئوال بگیر. اعتقاد نویسی نکن. اعتقاد شما به درد هیچکسی نمیخورد. این اعتقاد حتی خود شما را نیز در تردید و دودلی نگاه داشته. این یک فکت است. شعار نویسی و اعتقاد رنده کردن؛ ما را کنارهمین مرداب نفله میکند. بگذارید به نگاههایمان وسعت بدهیم و پرواز کنیم. بگذارید از این همه تکرار و جسد بازی نجات پیدا کنیم. بگذارید همدیگر را بفهمیم و بر دامن همدیگر بنشینیم. این راهی که میروید و این رفتاری که پیشه کرده اید تباهی و ویرانگریش هویدا و محرز است. در خودتان انقلاب کنید. خواهید دید که هیچ انقلاب دیگری ضرورت ندارد.
شنبه 28 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
2) ایا این فروشندگان خدا و حقیقت, که مرتبن گردنشان کلفتر میشود و اتومبیل یا خانه هایشان لوکستر و بزرگتر میشود, حقیقت را میدانند و خدا را میشناسند؟ اخر چطوری؟ میبینید؛ باید خیلی ساده به مطلب نگاه کنیم. سئوال را نباید با یک جواب خفه کرد و به خاک سپرد. سئوال باید زنده بماند و انقدر در مغز تحرک ایجاد کند تا خودش جواب بیابد. کسی که سئوال شما را جواب بدهد؛ ان جواب ارزشی ندارد؛ چرا که جواب باید جواب خودتان باشد. با این سئوالات بمانید. ایا حقیقت در معبد یا مسجد و یا کلیسا میتواند منجمد شود و جای بگیرد؟ ایا حقیقت میتواند بر کسی حلول کند؟! ایا حقیقت یا خدا در کتابهای مقدس است؟ ایا انکس که میگوید حقیقت را میداند؛ بر نادانی و شیادی خودش اذعان نمیکند؟ راستی حقیقت چیست؟ یک ایستگاه است؟! حقیقت راه و جاده دارد؟! حقیقت رهبر و نشانی دارد؟! کسی میتواند دیگری را به سمت حقیقت ببرد؟! اینها همه و همه سئوالاتی بسیار مهم و جدی هستند. و ما جدی نیستیم.
شنبه 28 فروردین 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
موسوی.کروبی.احمدی نژاد.جنتی.خامنه ای و... اسما مبارکه جمهوری اسهالی. دلایل بقای نظام!! آس های رو شده سیاست!!. فکر کنم این بهترین توصیفی بود که می شد برای این اسامی پیدا کرد،باور کنید این ها همه بازیگران تعزیه حسین و شرکا هستند. خامنه ای و احمدی نژاد و.. در نقش های شمر و یزید و حرمله!! موسوی و کروبی و .. در نقش های حرّ(از صف یزید برگشته برای حسین می جنگد!!!) و حسین و ابولفضل!!! در آخر هم جمعیتی به تماشا نشسته! گاهی گریه میکنند گاهی خشم وجودشان را فرا می گیرد و در آخر در آرزوی نابودی ظلم ظالم به خانه می روند. بازیگران تعزیه هم گریم ها را شسته به هم خسته نباشید می گویند!
شنبه 28 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
3) بزرگان: حقیقت سرزمینی بدون جاده است. حقیقت نمیتواند در کتاب یا معبد بمیرد. حقیقت ایستگاه و ایستا نمیتواند باشد. حقیقت بینهایت و خارج از اندازه گیری است, مغز ما اندازه و میزان است. اسمان در بشقاب نمیگنجد. در مورد حقیقت و خدا, هر چه در ذهن و مغز ما وجود دارد, فقط و فقط تخیل و تصویر است که با ترس و وحشت مرتبن تقویت میشود. حقیقت نمیتواند بر کسی معلوم شود. حقیقت باید برای همیشه نامعلوم بماند. در غیر اینصورت دیگر حقیقت نام ندارد بلکه یک شئی و یک بازیچه خواهد بود. اینهایی که مثل قارچ, و با ادا اطوارهای غریب سر در میکنند, و ادعای حقانیت دارند شارلاتانهای سودجویی هستند که چشم به جیب ما دارند و از ترس و ذلیل بودن ما بهره میبرند. شما به محض اینکه بدنبال کسی راه بیفتید, همه چیزتان را باخته اید. چراغ راه خودتان باشید. به شما تعظیم میکنم و شادیتان را ارزو دارم.
شنبه 28 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
به مادرم که یکعمر نماز خواند و معنی اش را اصلا نمیفهمید گفتم: مادر جان شما نماز که مرتبن میخوانی اما چرا سوزن نوارت روی یک کلمه یا جمله عربی گیر میکند و انرا مرتب تکرار میکنی؟ میگفت: تو کافری و نمیفهمی! وقتی ادم مشکل یا غصه دارد, و سیصدبار سبحان الله یا صلوات ختم کند احساس ارامش و سبکی میکند! گفتم مادر جان شما هر کلمه یا جمله ایی را سیصد بار تکرار کنی مغزت بیحس میشود و همین احساس به شما دست میدهد, اگر قبول ندارید دفعه بعد سیصدبار بگویید کوکاکولا یا زنجفیل, خواهید دید که همین احساس سبکی و ارامش به شما دست میدهد. دست به دمپایی میشد تا بنده فرار کنم. سایه عمر ایشان بلند باد. با عرض معذرت از درج این مطلب بیاهمیت و شخصی. شادباشید.
شنبه 28 فروردین 1389

anahita1980 - هلند - رتردام
اقا یا خانم i.am.the.world - لوکزامبورک - اش واقعا گل گفتی
شنبه 28 فروردین 1389

zartusht67 - المان - المان
دوستان عزیز من عضو جدید هستم درود بر همگی المان
شنبه 28 فروردین 1389

yaldam - امارات - دبی
شاهکاری و شاهکاره:))))))))))))))))))))
شنبه 28 فروردین 1389

alireza.iran.culture - المان - هامبورگ
ادم تعجب میکنه حکومتی با چنان حکومتمداران سفیه اینچنین با اقتدار و بدون اشتباه به سیطره ننگین خود بر مردمی اگاه و باهوش ادامه میدهد.شاید حکومتگردانان واقعی کسانی غیر انند که ما میشناسیم و یا شاید اشکالی اساسی ر ما ملت است که اینچنین جسور و بی پروا بر ما میتازند و راه گریزی نیست.
شنبه 28 فروردین 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
لیدی گاگا لیدی گاگا احمدی نژاد بگیرو .....ا
شنبه 28 فروردین 1389

bluestar - ایران - تهران
i.am.the.world - جسارتا شما بازمانده قوم بنی اسرائیل نیستید؟
شنبه 28 فروردین 1389

zartusht67 - المان - المان
. تمامه ممالک اسلامی همه چیز را به زور اجرا میکنند چون که دراین دین منطق وجود ندارد
یکشنبه 29 فروردین 1389

baran_fin - فنلاند - واسا
سلام من عضو جدیدهستم.دورودبر همگی....
یکشنبه 29 فروردین 1389

odin - بلژیک - انتورپن
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش . اقا بخدا اینجا رو برای این گذاشتن که شما عقاید خودت را بنویسی نه اینکه از صادق هدایت کپی پسته کنی و چهل تا پاراگراف بنویسی که خودت هم نمیخونیش. بابا جان اگه شخصآ حرف و تحلیل ندارین مگه مجبورتون کردن که بیاین بنویسین؟اون سربازان گم نام و ساندیس خور دنبال بهانه میگردن که بنویسن جنبش سرکوب شد و بخودشون زورچپون کنن که دیگه تموم شد و سیدعلی بدون مزاحمت میتونه اموال ملت رو تقسیم کنه یکی دیگه هم موضوع هرچی باشه میگه جاویدشاه اونیکی هم فحش به اسلام میده! یعنی یه چیز تکراری بدون توجه به مسائل روز و تحلیل شرایط جدید.
یکشنبه 29 فروردین 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
این بنده خوب الله بلو استار مثل اجداد اولیه اش در حجاز به دنبال شکار قوم بنی اسرائیل افتاده و الله گویان به شهر اینترنتی تاخته و از کاربرانی که به شهر اینترنتی قدم بگذارند کارت هویت می خواهد.
یکشنبه 29 فروردین 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
baran_fin - فنلاند - واسا:خوش امدی دوست عزیز
یکشنبه 29 فروردین 1389

Tumba - سوئد - استکهلم
i.am.the.world مرسی حرف دل خیلی هاست اول باید ریشه این اسلام را کند که هرجا شیعی مسلمان همانا بدبخت و دنباله رو روضه خوان و ملا . همین ایت...ا زرتیها با اینکه تمام عمر قران و عربی برقور میکنند ولی نمی توانند عربی حرف زنند
یکشنبه 29 فروردین 1389

bluestar - ایران - تهران
Dionysos - این موضوع اصلا ربطی به اسلام نداره. متاسفانه با فرهنگ و ضرب المثلهای ایرانی آشنایی ندارید وگرنه منظورم را متوجه میشدید.
یکشنبه 29 فروردین 1389

amo danial - نروژ - اسلو
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش دوست خوبم ! سخنان تو به عنوان یگانه راهی نیل به حقیقت به انحای گوناگون مورد ستایش اینجانب بوده و هست. چه کسی منکر درستی این تعاریف می تواند باشد؟ رساندن انسان به شناخت حقیقت و خرد و دانش و پرسشگری مداوم، میل به دانایی، تقلیل گرایی و.. تنها راهکاری است برای بیرون راندن خرافات و ازاد کردن ایرانی از اسارت و بندگی. کجایند پیامبرانی که مردمی ساده اندیش را به بازیچگی خود در اورده بودند. ای آتش بر پایه های عرشتان بیفتد که چنین آتش مهیبی را به جان مردم انداختید ! ما ایرانیان در رویداد خطاهای تاریخی خود بارها و بارها در باره اسلام و طیف شمشیر بدستانشان فریب خورده ایم زیرا سیمای کریه و چندش اور الهی را نشناخته ایم. حقا که احمقان و بیشعوران را جز آرزوی خوش چریدن و شهوترانی، در دل و اندیشه ای دیگردر سر نیست! از مردمی که بخاطر این شیادان دین و بهشت و اخرت گلوی همدیگر را با دندان می درند چه توقع، جسارت نباشد! نگه داشتن یک الاغ بجای این جماعت سودش بیشترست !
یکشنبه 29 فروردین 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
bluestar - ایران - تهران این موضوع به قوم بنی اسرائیل مربوط می شد؟!
یکشنبه 29 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. هموطن ادیب و فرهیخته نگران بودم از اینکه خودتان نباشید و جو تشویق و یا توهین از سوی دیگران شنا را بگیرد و باز دستمان بسته شود که ای وای نمیتوان دو کلام حرف دل را گفت و از احساس. لذت دم زد من که بعضی از نوشتار شما را به جای خواندن می بلعم بعضی ها را هم که به مذاقم خوش نمی آید و باب طبعم نیست را فراموش می کنم. در هر صورت ممنون که خودتان هستید این نعمتی ست که تمام گشایش ما در آن است و در صورت برعکس بودن تمام مشکلات ما در آن. من همواره مشتاق خواندن نظرات شما هستم همواره در کشف حقیقت ثابت قدم و استوار باشید.
یکشنبه 29 فروردین 1389

bluestar - ایران - تهران
Dionysos - ضرب المثل ((ایراد بنی اسرائیلی)) نشنیدی؟ به ایرادهای کسی میگویند که عادت داره از زمین و زمان ایرادهای بی اساس بگیره.
دوشنبه 30 فروردین 1389

homa-ir - المان - هامبورک
i,am.the.world-لوگزامبورگ-اش. دوست عزیز, کوتاه سخنی درباره حقیقت , بنظرمن, حقیقت را باید دریافت , نه با کم بینی و نه باایده عقیدتی و نه با دیدی که که عینک سیاه برچشمان است . حقیقت یک تشخیص , یابهتربگم مثل یک کارشناس سنجیده باافکاری روشن ودیدی باز وروشن میخواد. حقیقت مثل یک اکتشاف میماند. باید جستجو کردتا به واقعیت دست پیداکرد. میشودگفت , واقعیت وحقیقت یک روح در دو کالبد است . شادباشی
دوشنبه 30 فروردین 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.