کاریکاتورهای جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی - بخش ۴۰ و ۴۱

کاریکاتورهای جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی - بخش 40 و 41

خانواده درگیر 40 - زندان دانشگاه می شود

خانواده درگیر 41 - در دفتر رئیس زندان

778899 - ایران - شیراز
چند پند بخوانید پند بگیرید و بخندید..پند اول..بوقلمونی،گاوی بدید و بگفت: در آرزوی پروازم اما چگونه ، ندانم..گاو پاسخ داد: گر ز تپاله من خوری قدرت بر بالهایت فتد و پرواز کنی..بوقلمون خورد و بر شاخی نشست..تیراندازی ماهر، بوقلمون بر درخت بدید..تیری بر آن نگون بخت بینداخت و هلاکش نمود.....نتیجه اخلاقی::با خوردن هر گندی شاید به بالا رسی، لیک در بالا نمانی....پند دوم. .گنجشکی از سرمای بسیار قدرت پرواز از کف بداد و در برف افتاد.....گاوی گذر همی کرد و تپاله بر وی انداخت..گنجشک ز گرمای تپاله جان بگرفت و به آواز مشغول شد..گربه ای آواز بشنید، جست و گنجشک بدندان بگرفت و بخورد. نتیجه اخلاقی::هر که گندی بر تو انداخت، حتماً دشمن نباشد..هر که از گندی بدر آوردت، حتماً دوست نباشد..گر خوشی، دهان ببند و آواز، بلند مخوان....پند سوم::خرگوش از کلاغی بر سر شاخه پرسید..که آیا من نیز میتوانم چون تو نشسته ، کار نکنم؟کلاغ پاسخ داد: چرا که نه..خرگوش بنشست بی حرکت. .روباهی از ره رسید و خرگوش بخورد...نتیجه اخلاقی..لازمه ی نشستن و کار نکردن بالا نشستن است..
یکشنبه 23 اسفند 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود بر دوست هنرمند و عزیز ماندانا نیستانی..بسیار جالب حقایق تلخ جامعه امروز ایران رو در کاریکاتوری که کشیدی , بدرستی بیان کردی . دست و پنجه ات درد نکنه. شاد و پیروز باشی. (778899 - ایران - شیراز , ممنون از پندهای مفید و نظرهای با ارزش شما دوست آزاداندیش و گرامی ام. شاد و سرافراز باشی)
یکشنبه 23 اسفند 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
778899. دم شما گرم .با حال بودن.
دوشنبه 24 اسفند 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
از دوستان پوزش میخوام ,درستش مانا نیستانی هست و نه ماندانا..میرسی
دوشنبه 24 اسفند 1388

vickie - ایران - تهران
اون پرچم تغییر رنگ یافته خیلی نکته ظریفیه
دوشنبه 24 اسفند 1388

vezveznazi - ایران - ایران
زیبا و دوست داشتنی مثل همیشه
دوشنبه 24 اسفند 1388

mushak - اتریش - وین
بارکاالله بارکالله بر دوستان هنرمند, پنداموز و پنداموزگار ایرانی. ولی افسوس که سرنوشت در حال حاضر پشت به ما کرده. چه کنیم چاره ای نیست ما مقصر نیستیم راه راهه همواره ای نیست. موفق و مئاید باشید. به امید روزهای بهترازاین.
دوشنبه 24 اسفند 1388

shiva-darya - انگلستان - منچستر
778899 از متنهای جالبت ممنون.اون متنی و که درمورد دوره گرد نوشته بودی وبرای یکی از دوستام فرستادم,چون ادما گاهی یادشون میره قدر چیزهائی که دارن و بدونن.شاد باشی.
دوشنبه 24 اسفند 1388

mehdi_30ya30 - ایران - تهران
جالب بود
سه‌شنبه 25 اسفند 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.