کاریکاتورهای سیاسی ورزشی هفته

کاریکاتورهای سیاسی ورزشی هفته

بلوف سگی

یک اتهام انتخاب کن بعد بشین تا با عدالت محا کمت کنم

به رسمیت شناختن دولت

سکوت هاشمی

برخورد هاشمی و یزدی

چا لش در برون =ریزش از درون

mohsen_raja - ایران - تهران
فقط عنوان اون یکی به اخر مونده رو باید میگذاشتند؛ شکاف در برون، پارگی از وسط!
جمعه 9 بهمن 1388

778899 - ایران - شیراز
الهــــی! به مــــــردان در خانه ات ...به آن زن ذلیلان فـــــرزانــــــه ات!..به آنانکه با امـــــر "روحی فداک"....نشینند وسبـــــــــــــزی نمایند پاک..به آنانکه از بیـــــــخ و بن، زی ذیند....شب و روز با امــــــر زن می زیند!...به آنانکه مرعــــــــــوب مادر زنند!....ز اخلاق نیکـــــــــوش دم می زنند!...به آن شیــــــــــــر مردان با پیشبند!....که در ظـــرف شستن به تاب وتبند.... به آنانکه در بچّــــــــــه داری تکند!....یلان عوض کــــــــــــردن پوشکند.... به آنانکه با ذوق وشــــــــــوق تمـام.....به مادر زن خود بگویند: مـــام .... به آنانکه دارند بــــا افتخـــــــــــــار.....نشان ایزو...نه!"زی ذی نه هزار"..... به آنانکه دامـــــــن رفــو می کنند!.....ز بعد رفــــــــویش اُتـــو می کنند... به آنانکه درگیــــر ســــوزن نخند!....گرفتـــــــــــار پخت و پز مطبخند..به آن قرمــــــــه سبزی پزان قدر!....به آن مادران به ظاهــــــــــر پدر..الهـــــــــی! به آه دل زن ذلیــــــل!...به آن اشک چشمان "ممّد سبیل..که مارا بر این عهـــد کن استوار!...از این زن ذلیلی مکن برکنـــــــار.
جمعه 9 بهمن 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
قابل توجه آنانیکه چریدن در سبزه زار را دوست میدارند.خبر مهمی نیست. اصلاخودتان را ناراحت نکنید.فقط خواستم بگم که.! تا کروبی و موسوی در حال سبز کردن من و شما هستند,رژیم هم زد و بندهای داخلی خودش رادارد انجام می دهد.دارو دسته این وری ها با اون و ری ها .دیروز کروبی. ,امروزرفسنجانی,پس فرداهم نوبت خود موسوی الدنگ هستش.اینجور که پیداست همه افراد رژیم دارند به حق و حقوق خودشان میرسند.فقط مونده سهم و حقل زحمت شما سبزهای سید قمربنی هاشمی(سبز علفی) که اونهم وقت گل نی بهتون میرسه.بقیه ملت هم که ما باشیم ,فحش و بد و بیرا,زندان,تبعید,اعدام,کهریزک,وباتوم میرسه, کافی.هرکی هم که ناراحته زر زیادی میزنه.مهم اسلام است که باید زنده بماند.که انهم تصدق سر شما سبزها زنده است.
جمعه 9 بهمن 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
قابل توجه جیره خواران رژیم فاشیستی. نه اینکه فقط جالب بود بلکه یک واقعیت بود امیدوارم که ان دسته از هموطنانی که هنوز به هر دلیلی سکوت کرده اند سکوت را شکسته و به اکثریت مردم مبارز بپیوندند تا در پیروزی جنبش سبز مردمی سهیم باشند وعده ما 22 بهمن همه جا را سبز خواهیم کرد سبز باشید هموطنان مبارز ایران ما بیشماریم جنبش سبز مردمی
جمعه 9 بهمن 1388

linda.29 - سویس - زوریخ
ننگ بر صدا و سیما ببینید از ترس مردم حرف از دهفجر نمیزنه هر سال سرمونو میبردن زوریخ
جمعه 9 بهمن 1388

rzra9 - ایران - تهران
mahnaz 30 بیرون گود نشستی و میگی لنگش کنین .ما باید کتکهایش را بخوریم و زندانی شویم و شماها با لیوان های مشروبتان بگویید لنگش کن ؟ آن هم با این کروبی و موسشوی عوضی که بعد از اینهمه کشته تازه می گویند دولت را به رسمیت می شناسند . 22 بهمن خبری از سبزها نخواهد بود .چرا که اکثریت فهمیدند مورد سو ء استفاده شماها قرار گرفتن.
شنبه 10 بهمن 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
hamidTANTAN - اتریش - وین. اینهمه .. کمت بود که باز هم کامنت میزاری.
شنبه 10 بهمن 1388

mahnaz.nasimi - ایران - تهران
زنده باد مردم ایران. زنده باد ملت سبز و هر کسی که مردم را در این جنبش همراهی میکند. جنبش سبز ایران هرگز پشت یک نفر نمانده و نخواهد ماند و تا رسیدن به نتیجه نهایی همچنان سبز ادامه میده.
شنبه 10 بهمن 1388

DADA-S - هلند - آمستردام
من نمی‌فهمم مجاهدین مثل این hamidTANTAN - اتریش - وین چی‌ میگن این وسط آخه شما رو سنا نه کی‌ به شما محل میده تاریکه مصرف شما بده همون عملیات مرصاد تموم شد زور بی‌ خود نزن فعلا که سبز بهنس که به سپید آزادی برسیم
شنبه 10 بهمن 1388

nader46 - انگلیس - لندن
rzra9-تهران.چی شده داری پاچه همه رو میگیری.اخه .. چه جورییه تو با موسوی مخالفی با سبز مخالفی,بعدش کتک هم میخوری.اهاااان تازه دوزاریم افتاد پس تو از مردم کتک میخوری پس بخور نوش جانت.ما هم یه ابجو به سلامتی ملت میزنیم تو رگ.تو هم انقدر حسادت کن وکتک بخور تا عقلت سر جاش برگرده بسیجی در به در مفلوک.
شنبه 10 بهمن 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
amin7777 - انگلستان - منچستر (میزاری ) نه (میگذاری) درسته.
شنبه 10 بهمن 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
DADA-S - هلند - آمستردام درود بر شاهزاده رضا پهلوی.مرگ بر اسلام و تمامی سیاسیونی که تصمیم دارند اسلام ناب جنایتکار محمدی را در ایران پیاده کنند. شاد باشی
شنبه 10 بهمن 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.