ای میل ات ناجا دات کام - طنز

ای میل ات ناجا دات کام - طنز

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به تازگی موفق شده تفاوت " بی ام و" و " اس ام اس" را متوجه شود و اخیرا فهمیده است که " ای میل" با " کی برد" چه تفاوت هایی دارد، گفته است که دولت با کنترل اس ام اس ها و ای میل های مردم جلوی اغتشاشات و بحران های خیابانی را می گیرد. می خواستم در مورد کنترل ای میل با روش های نیروی انتظامی سیزده نکته را پیشنهاد بدهم، اما عملا به نظرم رسید فقط دادن هشت پیشنهاد کافی است.

اول، با توجه به اینکه در روز 27 خرداد ای میل و اس ام اس قطع بود و سه میلیون نفر به خیابان آمدند، به نظر می رسد، قطع اینترنت و موبایل مشکلی را حل نمی کند، با این وجود از راههای زیر برای کنترل ای میل می توان استفاده کرد.

دوم، برای جلوگیری از ای میل مهم ترین راه قطع برق است، چون وقتی برق نباشد، کلا کامپیوتر نیست و وقتی کامپیوتر نباشد، ای میل هم کار نمی کند. دولت می تواند برق را قطع کند. این عملی ترین کار است.

سوم، ممکن است دولت نخواهد برق را قطع کند، چون برای جشنهای دهه فجر چراغانی از اهم واجبات است، به همین دلیل دولت می تواند از طریق مراجعه خانه به خانه، از کلیه مردم بخواهد یا پس وردشان را تحویل بدهند، یا کامپیوتر خانه شان را با کلنگ و بیل خراب کنند. در مورد لب تاپ دولت می تواند لب تاپ ها را مصادره کند.

چهارم، ممکن است دولت نیروی کافی و زمان لازم برای مراجعه خانه به خانه نداشته باشد، به همین دلیل می تواند از مردم بخواهد که خودشان کامپیوترهای شان را تحویل یک محل بدهند و پس ورد را هم بگویند که در وقت و هزینه دولت صرفه جویی شود.

پنجم، یکی از بهترین راههای دسترسی به ای میل افراد، بخصوص افراد مشکوک، استفاده از گاز اشک آور است، در این حالت ماموران می توانند وارد خانه مردم شوند، و آنان را وادار کنند که ای میل های شان را باز کنند، بعد گاز اشک آور در اتاق بیاندازند، در این حال کاربر مجبور به ترک محل می شود، در حالی که مامور با ماسک می تواند ای میل ها را چک کند.

ششم: در صورتی که ماموران فراموش کرده باشند که از ماسک مخصوص استفاده کنند، مامور مربوطه می تواند مجددا همین کار را تکرار کند.

هفتم: با توجه به اینکه حدود بیست میلیون کامپیوتر در کشور و بیست میلیون بسیجی نیز وجود دارد، دولت با کمبود نیرو مواجه نخواهد شد، در غیر این صورت از کومور یا لبنان یا گینه یا توگو یا ونزوئلا و روسیه می توان مامورانی را استخدام کرد.

هشتم: این احتمال وجود دارد که ماموران خارجی( بخصوص آفریقایی) بلد نباشند که از ای میل استفاده کنند و طبیعتا فارسی نمی دانند، دو راه برای حل این مشکل وجود دارد، اول اینکه به ماموران خارجی فارسی یاد بدهیم و بعد از آنها برای کار استفاده کنیم، یا اینکه از این پس ایرانیان را وادار کنیم که به زبان روسی یا سواحیلی یا اسپانیولی ای میل بزنند.

این راهها برای حل مشکل بعرض رسید. اگر مشکلی بود با اینجانب تماس بگیرید.

منبع: سایت ابراهیم نبوی

black chador - امریکا - ولدن
میدونم طنز هست ولی متاسفانه بیشتر طرفداران تقلبی نژاد و علی چکه ای باور میکنن.
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

juvel - نروژ - اسلو
یعنی این عکس اخره خندست . این اشغالهای بسیجی دنباله چی میگردند تو اینترنت ?. حتما عکسهای ........ بله دیگه .
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

وطنی - هلند - روتردام
.... تصحیح. اقای نبوی اسم ناجا به بئ جا تغییر کرده است . چون تازگی زیاد بئ جا کرده است . و چون در بین مردم . جایئ ندارد .... بئ جا مانده است . بنابر این ... بئ جا صحیح است . وطنی روتردام هلند
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

ab55 - فنلاند - هلسینکی
چند نفر از دسگیر شدگان, پس از ازادی گفته بودند که بازجوها از ما سوال میکردند ایا شما چه رابطه ای با سایت youtube یا Facebook داری? وایا نماینده یا دبیر کل این سایتهارا در ایران میشناسی? .
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

Markopolo vic - استرالیا - ملبورن
یه مشت گشنه دنبال اینن که کجا شام میدن حرامزاده های مفت خور..
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

امیدایران - ایران - تهران
خیلی جالب بود
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

کلاب - ایران - تهران
خیلی باحال بید . دمتون گرم
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

zm2008 - ایران - تهران
من که از خنده روده بر شدم اگه خوب دست چپ تصویر نگاه کنید یکیشون با پیشونی بند زرد نشسته انگار میخواد بره وسط میدون مین حالا اگه بهش بگی همین نوت بوکی رو که جلوته خاموش روشن کن باور کنید میره مستقیم از پریز میکشه . یاور کنید تمام این کامپیترها مال مردم بیگناهی که از دفترکارشون یا خونه و مقازشون به غارت بردن
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

ali203 - ایران - بوشهر
اقای نبوی طبق اخیرین اخبار قراره برادران اینترنت بر کف ولایت فساد سوار بر خر به گشتزنی بطور شبانه روزی در اینترنت مشغول باشند
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

Sh T - ایران - تهران
اه اه الان اونجا چه بویی میاد ....
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

DADA-S - هلند - آمستردام
میل (ایمیل) که نداریم اما آخ اشتها داریم بدیم خدمت برادران بسیج که بتونن بیشتر بخورن و ولو بشن عکسو که نگاه کنی‌ جز بی‌ سوادی چیزی معلوم نیست
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
juvel - نروژ - اسلو اینها همون کاری رو میکنن که بعضی ذوب شده ها در این سایت میکنن. یا شعار میدن و یا بطور موزیانه بین مخالف های ولی وقیح تفرقه میاندازند!!! شاد باشید
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

houtan123 - ایران - سده
. Sh T - ایران - تهران. Sh T - ایران - تهران. سلام اونجا بوی گند بسیجی سلحشور همراه بشکه های خیارشور میاد. واقعا" چه رژیم مسخره ای داریم.. این افراد نظام هرکدومشون یه فیلمی دارن بازی میکنند:. تارزان و میمونش(محمود) --مستربین مشایی--لاریجانی با این دماغش--. یزدی ضر زن--امام جمعه های کثیف-- نمایندگان مجلس دلقک--. مجلس مثل باغ وحش شده..و.............
پنج‌شنبه 8 بهمن 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
بسیار جالب بود و جالبتر از آن عکس اون کله پوکهای بسیجی که نشستند به جای خدمت به میهن و مردمان خود درست خلاف آن خود قاتلِ جان مردمند.
پنج‌شنبه 8 بهمن 1388

ملکه صبا - ایران - اصفهان
حداقل اینه که همشون ارتروز می گیرن اینش خوبه
پنج‌شنبه 8 بهمن 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.