تفاوت زنان در آمریکا , ایران و عربستان - طنز

تفاوت زنان در آمریکا , ایران و عربستان

1-  اگر یک زن سیگار بکشد:در امریکا به او می گویند :زنیکه سیگاری در ایران به او می گویند : زنیکه معتاد فاحشه خیابانی لجن!و در عربستان او را سنگسار می کنند!

2-  اگر یک زن برای برابری حقوق زن و مرد تلاش کند:در امریکا به او می گویند : فمنیست در ایران به او می گویند :تهمینه میلانی و در عربستان او را سنگسار می کنند!

3- اگر یک زن مورد سوء استفاده قرار بگیرد :در امریکا او را به آسایشگاه روانی می برند تا او را به زندگی اجتماعی باز گردانند.در ایران او را به آسایشگاه روانی می برند و او در آنجا خودکشی می کند!و در عربستان او را سنگسار می کنند!

4-اگر جسد زنی در یکی از میدان های شهر و درون یک کیسه پلاستیکی پیدا شود:در امریکا : احتمالاً او یک زن خیابانی و بی خانمان بوده.در ایران:احتمالاً شوهر غیرتی اش او را کشته در عربستان: صد در صد بر اثر جراحات وارده ناشی از سنگسار به قتل رسیده است!

5- زنان:در امریکا اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و ... تحصیل نمایند.در ایران اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و .... به شرط تفکیک جنسیتی تحصیل نمایند در عربستان اجازه دارند از بین بی سوادی و سنگسار یکی را برگزینند!

6- اگر زنی بخواهد از شوهرش جدا شود:در امریکا:درخواست طلاق می دهد و نیمی از سرمایه شوهرش به او میرسد( زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی:دو هفته)در ایران:در خواست طلاق می دهد و در صورتی که هیچ ادعایی نسبت به نفقه و مهریه نداشته باشد میتواند از همسرش جدا گردد(زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی: ۱۴ الی ۱۵ سال!)در عربستان:درخواست طلاق میدهد و شوهرش اجازه دارد او را سنگسار کند

7-یک دختر ۱۸ ساله:در امریکا نیازی به اجازه کسی برای انجام کارهایش ندارد.در ایران تنها برای دست شویی رفتن و تنفس نیازی به اجازه کسی ندارد!در عربستان اصولاً هیچ اجازه ای ندارد!!!

8-تبریک میگم شما پدر شدید بچتون یه دختره !در امریکا: Oh God Thanksدر ایران: خاک بر سرت حلیمه! بازم دختر زاییدی؟!؟!

در عربستان: نعم؟البنت؟ لا لا لا! أنا بد بخت! سنک سار یا زنده فی القبر هذه الدختر !

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
اگر دختری دوست پسر بگیرد در آمریکا والدین دختر پسر را برای آشنایی به خانه دعوت می کنند. در ایران برادر دختر اون پسر رو به ضربات چاقو از پا در میاورد و دختر را سریعا شوهر میدهند. عربستان هم که قابل نیست بخواهیم حرفش را بزنیم.
جمعه 17 مهر 1388

mnm - کره - کره
خیلی باحال بود.مخصوصا قسمت اخرش .دمش گرم نویسنده
جمعه 17 مهر 1388

bavar88 - هلند - امستردام
اگر یک زنی در امریکا به کشورش خیانت کند اون را چه کار میکنند؟؟
جمعه 17 مهر 1388

roya123 - ایران - شیراز
قسمت آخرش خیلی بامزه بود....
جمعه 17 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
بسیار جالب بود. از مسئولان سایت برای این مقایسهء بسیار زیبا و در عین حال گریه آور تشکر میکنم! و علت این تفاوت فقط بخاطر این است که: در آمریکا دموکراسی و مردم سالاری حکومت میکند؛ اما در ایران و عربستان؛ " دین عقب موندهء اسلام"!
جمعه 17 مهر 1388

nazmehr - ایران - مشهد
خیلی بی مزه بود
جمعه 17 مهر 1388

abikaka - انگلیس - لندن
طنز بود؟ شما دیگه خیلی شورش کردین
جمعه 17 مهر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
واااااااااااااااااای قسمت عربی شمارهء 8 معرکه اس !!
جمعه 17 مهر 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرگ
یادتون رفت بنویسید در ایران و عربستان دیه یک زن مسلمان برابر نصف بیضه چپ مرده و هم چنین شهادت یک زن برابر نصف شهادت مرده و .. بله این قصه دردناک همچنان ادامه دارد
جمعه 17 مهر 1388

kamia1 - المان - کلن
بدبخت زنها که همیشه بازیچه بودن! یه روزئ زن سالارئ برمیگرده!! هههههه سوراخ موش نبود
جمعه 17 مهر 1388

fereshteh nejat - امارات - دبی
ولی بنظره من ادم باید خودش عقله سلیمی داشته باشد و لزومی نداره کسی بهش امر و نهی کنه
جمعه 17 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
این که طنز نبود.
جمعه 17 مهر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
تا اسلام هست ایران مسلخ اندیشه و جان. زن در اسلام وسیله ی اطفای شهوت..کنیز..کارخانه ی بچه سازی. همین.
جمعه 17 مهر 1388

experthoney - بحرین - بحرین
حالا طنزش کجا بود بگید ما هم بخونیم
جمعه 17 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
بسی زن کو صد از پنجه نداند عطارد را به زرق از ره براند اقایون حواسها جمع به زن جماعت نمیشه رو داد
جمعه 17 مهر 1388

pokalu - المان - دورتموند
bavar88 - هلند - امستردام . یک زن در آمریکا چجوری میتونه به کشورش خیانت کنه؟!!. سئوالت واضح نیست..
جمعه 17 مهر 1388

pokalu - المان - دورتموند
آنتی اسلام عزیز جا داره از شما تشکر کنم چون فکر می‌کنم حدود بیشتر از ۶ ماه پیش این پست رو در یکی‌ از کامنت‌های شما خوندم و کلی‌ خندیدم...شاد باشی‌!!.
جمعه 17 مهر 1388

Ezhaq - ایران - تهران
قبلا در جایی خوانده بودم تشکر چندتا از این کلاغها بیان بگن نه همچین چیزی نیست.
جمعه 17 مهر 1388

kamia1 - المان - کلن
عربستان سعودئ; زن و اژدها هر دو در خاک به, جهان زین دو ناپاک, پاک به;
شنبه 18 مهر 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
experthoney - بحرین - بحرین . دوست عزیز شما را تو بحرین جو گرفته اگه از بحرین بیای بیرون شاید کشت شل شه یه نیمچه لبخند ژکندی بزنی. حالا خود دانی. شاد و خندان باشی.
شنبه 18 مهر 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
یه خانمی که مسلمون بوده میمیره میره اون دنیا خدا رو میبینه از خدا میپرسه چرا دیه من باید نصف شوهرم باشه؟؟؟؟؟؟خدا میگه حکمتی توشه !!!زن شاکی میگه مثلا چه حکمتی؟؟؟؟؟؟؟ خدا میگه مثلا اگه شوهرت کشته شد به تو پول زیاد میرسه ولی اگه توکشته شد ی به شرهرت نصف برسه
شنبه 18 مهر 1388

fahj - ایران - تبریز
این نظرها مال بیست پیش الان زن ها همه کاره واقابالاسرند. در امریکا زن ها ابزار دست ما . در ایران مرداذلیل زن ها.
شنبه 18 مهر 1388

fahj - ایران - تبریز
این نظرها مال بیست پیش الان زن ها همه کاره واقابالاسرند. در امریکا زن ها ابزار دست ما . در ایران مرداذلیل زن ها.
شنبه 18 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
حالا تصمیم بگیرید ملت دموکراسی را می خواهید یا اسلام زیر ناف محمدی رو؟؟فعلا که داریم از اسلام زیر ناف محمدی بدتر میشیم(منظورم شیعه گری)
شنبه 18 مهر 1388

$persian$ - ایران - تهران
حالا به نظر بچه ها دلیل این فهنگ غلط در ایران و عربستان چیه؟فقط 1کلمه است سعی نکنید بپیچونید قضیه رو
شنبه 18 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
pokalu - مرسی عزیزم. و یک چیز خیلی جالب که مسلمانهای ادعا دار؛ هیچ وقت در همچین جاهایی کامنت نمی گذارند!!!!
شنبه 18 مهر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
fereshteh nejat - امارات - دبی . شما چقدر فکر کردی و به این نتیجه رسیدی؟؟
شنبه 18 مهر 1388

sara-j - سوید - استگهلم
به ظاهر طنز بود ولی‌ ناراحت کنند بود خیلی‌.
شنبه 18 مهر 1388

sam116 - انگلیس - لندن
جالب اینجاست همین عربستان دوست جون جونی امریکا و اروپا است. و این مدعیان ازادی و دمکراسی چشماشونو در مورد نقض حقوق بشر و بخصوص زنان کاملا بسته اند.بخاطر همین موضوع است که من تره هم برای این مدعیان دروغین حقوق بشر و دمکراسی خورد نمی کنم.
شنبه 18 مهر 1388

tahmin648 - سوید - لینشوپئن
واقعا پس بازم جای شکرش که لااقل تو عربستان دنیا نیومدم اگه نه تا حالا 5 باری سنگسارم کرده بودن.....ا
شنبه 18 مهر 1388

black chador - امریکا - ولدن
sam116 - انگلیس - لندن. بهترین ارزو برای خفظ حقوق بشر اینه که نفت بشه بشکه ای 10 دلار
شنبه 18 مهر 1388

شجاعتی - ایران - ایران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. تلالو نام ایران به واسطه ابن سیناها و رازی هاست که در دامن اسلام بزرگ شدند نکند فکر کردی به خاطر خرابه تخت جمشید است...اسلام را دوست دارم چون آرامش روانی را از شما سلب کرده این وعده خداست: هرکس از یادمن روگردانی کند زندگی سختی برایش فراهم می کنیم. ممکن است در رفاه باشید اما قسم میخورم که آرامش روحی ندارید.
شنبه 18 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. شجاعتی - ایران - ایران ابن سینا یک ایرانی بود و در ایران بدنیا اومد و در ایران هم از دنیا رفت. چه ربطی به اسلام داره؟ نکنه فکر کردی چون اسمش "ابوعلی حسین بن عبدالله بن سینا" بود مربوط به مسلمانها میشد و مسلمانها اون رو بوجود اوردند و اگر اسلام نبود ایشون هم وجود نداشت؟! نه خیر دوست عزیز اشتباه به عرض تون رسوندند. اسم فردوسی هم؛ "حکیم ابوالقاسم حسن پور علی توسی" ملقب به فردوسی بود. اما مسلمانها حتی اجازه ندادند در قبرستان طوس دفن بشه و اون رو نجس میدونستند و در خونه اش دفنش کردند
یکشنبه 19 مهر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
2. شجاعتی - ایران - ایران چون فردوسی بزرگ فرموده بود : ز شیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جایی رسیده است کار کـــه تــاج کـــیـان را کـنـد آرزو تـــفو بـر تـو ای چرخ گـردون تــفـو! یا " محمد زَکَریای رازی" چون اسمش محمد است و.... این دانشمندان و بزرگان تاریخ ایران از بخت بدشون چون در 200 تا 300 سال بعد از حملهء عربهای وحشی به ایران؛ بدنیا اومدند؛ مجبور بودند که اسمشون رو این جوری بگذارند و حتی مجبور شده بودند همهء کتابهاشون رو به عربی بنویسند ( برای همین فردوسی مورد نفرت مسلمانها بود!) ایرانی های آن زمان حتی حق نداشتند به زبان مادری حرف بزنند و این جرم بود و باید عربی حرف میزدند. برو بیشن تاریخ مملکتت رو بخون. ای خ ا ک بر سرت بی سواد. تو ایرانی نیستی و یک عرب تمام عیاری که بزرگان تاریخ مملکتت رو به وحشی هایی که تمام کتابهای کتاب خانه ها رو آتش زدند می فروشی.
یکشنبه 19 مهر 1388

‎Hitman - ایران - بجد
خیلی قدیمی بود----------------------------Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ . خیلی جالب گفتی
یکشنبه 19 مهر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
چرت وپرته همه اش
یکشنبه 19 مهر 1388

Archimo - هلند - امستردام
شجاعتی - ایران - ایران - مثل سیناها و رازی ها خیلی بودند: شیرخوار بودند و راست میگی در دامن مادرشان (اسلام) بزرگ شدند. که اجبار است. اجازه رشد و دید بیشتری از ان فضا را هم نداشتند. که اجبار بود. خوشبختانه خیلی زود به سن بلوغ رسیدند و از ان دامن کوچک و سیاه پا به دامن طبیعت یا دانش گذاشتند. متاسفانه مثل تو هنوز طفلهای شیرخوار زیادی وجود دارند که جرات خروج از ان دامن افسانه و فضای محدود ان را ندارند! اجازه و قدرت بدست اوردن حقیقت و واقعیتها را ندارند! حق انتخاب و یا علاقه به انسان بودن و ارزشهای انسانیت را ندارند! پس چه توقع بیشتر ازانچه که بودیم و هستیم؟ . یا اینکه وقت را غنیمت میدانیم و دامن سیاه را با افکار سالم و جدید گلباران کرده و جای انرا به عرصه رنگارنگ عقل/دانش/عشق و دوستی تبدیل میکنیم.
سه‌شنبه 21 مهر 1388

fazelpotter - ایران - بندرعباس
آنتی اسلام - ایران - اهواز عزیز:منظورت از دین عقب مونده اسلام چیه؟خوشحال میشم یه دین مدرنتر و جدیدتر با پیامبری جدید معرفی کنی؟. . {{{در آمریکا دموکراسی و مردم سالاری حکومت میکند؛ اما در ایران و عربستان؛ " دین عقب موندهء اسلام"!}}}. من کاری ندارم ولی تا جائیکه اطلاع دارم.
سه‌شنبه 21 مهر 1388

fazelpotter - ایران - بندرعباس
من کاری با مطلب بالا ندارم .میخواستم انتی اسلام جوابم رو بده. . اخرین کلام:دین رو با سیاست قاطی نکنین.(بعضیها به خاطر منافع شخصی دین رو قاطی سیاست میکنن و به نفع خودشون دین رو تغییر میدن). حرف شما درسته سختگیری بیش از حد باعث تردشدن از دین میشه. همیشه باید میانه رو باشیم. آمار:میتونین تو خیلی از سایتها امار رشد مسلمانان رو توکل دنیا ببینین.کاری به خودمون ندارم که مسلمان زاده ایم منظورم اوناییه که با تفکر و تحقیق تازه مسلمان شده اند.انها هستند که قدر ایمان خود را میدانند. دین اسلام همیشه تازست این رو رشد جهانی مسلمانان میگه(البته مسلمان واقعی). امیدوارم (آنتی اسلام) این مطلب رو بخونه و امیدوارم کلمه دین عقب موندهء اسلام رو تصحیح کنه.این ماییم که دین را خراب میکنیم. زیاده روی در دین باعث این مشکلات میشه.
سه‌شنبه 21 مهر 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.