اعترافات یک عامل نفوذی - طنز

اعترافات یک عامل نفوذی

در ابتداى جلسه تذکر داده شد طبق تبصره یک ماده 188 و ماده 192 آئین دادرسی، رسانه‌ها از انتشار اسامى متهمان و کسانى که در دادگاه نیستند اجتناب کنند. در ابتداى جلسه نماینده آقاى ... بعنوان شاکى اصلى با طرح شکایت خود گفت: ما اسناد و مدارک معتبرى داریم که حوادث کهریزک کار عده‌اى نفوذى بوده است. اصلا خود بازداشتگاه با هماهنگى ستاد یکى از نامزدهاى اصلاح‌طلب ساخته شده است که این موضوع در اعترافات متهمان هم موجود است. البته ما دسترسى به اعترافات نداریم اما مى‌دانیم که آنها چه مى‌گویند. سپس اولین متهم در جایگاه قرار گرفت تا دفاعیاتش (اعترافات) را علیه خود و کسانى که در دادگاه نبودند بیان کند!

وى در معرفى خود گفت: من « و . م» مامورنما با درجه «س» اهل و ساکن« ج »از نیروهاى نفوذى آقاى «م.م» هستم که از طریق آقاى «م.ک» به بازداشتگاه کهریزک راه یافتم. آنها مى‌خواستند از ما سوءاستفاده کنند. من براساس یک برنامه از پیش طراحى شده توسط « س.ح» فعالیت مى‌کردم تلاش ما این بود که کسى از کار ما سردرنیاورد غیر از سفارت« الف که» هدایت پروژه با آنها بود. اما بالاخره لو رفتیم و من الان پشیمانم.

این عامل نفوذى در تشریح شکنجه‌ها گفت: وقتى برخى متهمان را به آنجا مى‌آوردند اول ویروس مننژیت به آنها تزریق مى‌کردیم تا از حال بروند. بعد از چند روز از ستاد قیطریه (حامیان آقاى م.م) با ما تماس گرفتند و گفتند کارى کنید تا دهان متهمان خورد شود که بلافاصله اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفت. البته بعضى از متهمان خودشان نفوذى بودند و مى‌خواستند آبروى بازداشتگاه کهریزک را ببرند و عمدا دهان و سر خود را به اجسام سخت مى‌کوبیدند و در مواردى دست و پاى همدیگر را هم مى‌شکستند.

در این قسمت از متهم سوال شد درباره بازداشتى‌هاى نفوذى بیشتر توضیح دهد که متهم گفت: یکى از توطئه‌هایى که در همین ایام با آن مواجه بودیم این بود که عده‌اى عمدا به بازداشتگاه کهریزک آمده و خواستار بازداشت خود مى‌شدند البته عده‌اى هم در سطح خیابان‌ها با اصرار خودشان سوار ماشین‌هاى ما شده و به بازداشتگاه مى‌آمدند حتى در مواردى چون جا نبود از ماشین آویزان مى‌شدند تا به آنجا بیایند که پلیس هم راننده‌هاى ما را جریمه کرد و باید هزینه آنها را آقایان «م.م» و «م.ک» بپردازند. این عده پس از بازداشت یا دست به خودکشى مى‌زدند یا دائم بلایى به سر خود مى‌آوردند تا بعدا بگویند ما شکنجه شده‌ایم. من فکر مى‌کنم کار بازداشتى‌هاى نفوذى خیلى پیچیده بود و تا به حال به آن پرداخته نشده است آنها توسط ستاد «م.م» و «م.ک» هدایت مى‌شدند...

در این قسمت نماینده آقاى ... اعتراض کرد و گفت: قرار نبود موضوع بازداشتى‌هاى نفوذى در اینجا مطرح شود.متهم با شنیدن این تذکر حرف خود را تمام کرد و در پایان گفت: ما براى یک لقمه نان این کارها را کردیم به نظر من باید عوامل اصلى را بگیرند. آنها ما را فریب دادند به نظر من« م.م» و «م.ک» با این کار قصد داشتند آبروریزى کنند آنها باید پاسخگوى کارهاى خود باشند.

منبع : وبلاگ خس و خاشاک نیوز

shanul - المان - هامبورگ
واقعا همینطور هست موافقم.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

emperatur - اکراین - پلتاوا
خیلی باحال بود
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
خیلی جالب بود
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

Ezhaq - ایران - تهران
تشکر٬ عجب! حالا چیز فهم شدم.
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
دوستان ایرانی به اینجا بیاید https://www.iranianuk.com/talar/forumdisplay.php?f=26 ورود تازی و تازی زاده و تازی پرست همانا و ریختن هرچه بیشتر آبروی نداشته ی حکومت علی گدا و اسلام ناب محمد بچه باز خاهد بود. تنها به ایرانیانی که پیرو فرهنگ ایرانی هستند به آنها خوش آمد میگوییم به تالار گفتگوی آزاد خوش آمدید
پنج‌شنبه 9 مهر 1388

farahnaz2009 - استرالیا - سیدنی
خیلی چالب بود.
جمعه 10 مهر 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.