علت لاغری ابطحی درزندان

علت لاغری ابطحی درزندان

به گزارش سحام نیوز به نقل از ایلنا: مشاور احمدی نژاد در خصوص علت لاغر شدن ابطحی در زندان نیز نظر جالبی دارد و می‌گوید: طبیعی است وقتی انسان بی‌رویه چاق شود در زندان به خودش می آید که چاقی برای سلامت جسم و روح انسان مضر است. شاید آقای ابطحی از این فرصت استفاده کرده و سعی کرده لاغر شود. جوانفکر در پاسخ به این سوال که چرا در ماه‌های اخیر به شخصیت‌های نظام از جمله هاشمی رفسنجانی هجمه‌هایی صورت می‌گیرد، می‌گوید: باید حرمت همه افراد را نگه داریم و هیچ‌فردی حق ندارد بدون دلیل و منطق، حیثیت کسی را که در نظام مسئولیت دارد یا ندارد خدشه‌دار کند و تهمت بزند و من در این زمینه فکر می‌کنم بعضی از تندروی‌ها وجود دارد. البته این موضوع منحصر به آقای هاشمی نیست . چهار سالی که بر دولت نهم گذشت شاهد اینگونه تندروی‌ها علیه رئیس جمهور نیز بودیم. در ماجرای اخیر که به آقای مشایی مربوط می‌شد هم شاهد تندروی بودیم. عده‌ای علیه رئیس‌جمهور و فراتر از نظر رهبری ، سعی می‌کردند، نظرات و دیدگاه‌های خودشان را دیکته کنند و حتی به نام رهبری باورهای خودشان را جا بیندازند.

جوانفکر خاطرنشان می‌کند: فکر می‌کنم که این اعمال به حرکت جلوتر از رهبری برمی‌گردد. تبعیت از ولایت به معنی حرکت در پشت سر رهبری است. وقتی رهبر معزز انقلاب در باره آقای هاشمی رفسنجانی نظر روشن و شفافی را مطرح می‌کنند ، خوب است که همه در همان چارچوب عمل کنند و بیشتر از آن جلو نروند و در واقع شرایط را به گونه دیگری رقم نزنند که زیبنده نظام ما نیست. البته بعضی از مسائل هم که مطرح می‌شود طبیعت یک جامعه بانشاط، زنده و رو به جلو است بالاخره یک جامعه‌ای که در آن آزادی وجود دارد هر کسی نظری‌ می‌دهد و آن را در سطوح رسانه ای منتشر می‌کند.

msforugh - ایران - تهران
انستیتو لاغری اوین تضمینی زیر نظر افراد متخصص .. برای ثبت نام کافیست بگی ( رای من کجاست )
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

دیبا - ایران - تهران
مثل همیشه استدلالهای احمقانه و خنده دار..... خاک بر سرتون که بچه هام مسخره تون می کنن
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

bij - المان - المان
چه وقت مفاهیم و کلماتی مانند *معظم له* که بندگی خرد انسان را تداعی میکند، از روی ادبیات سیاسی ایران پاک میشود؟ هنگامی که هیچ فردی چه در گذشته و چه درحال حاضر مقدس شمرده نشود و بالاتر از ان قدسی بودن سیستم حکومتی و مکتب بزیر کشیده شود!
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
عجب!! حرامزاده تر از اینا هم وجود داره؟ احمدی بوزینه.به موقش تو هم جلو دادگاه ملق میزنی و جای دوست و دشمن نشون میدی.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

Alireza88 - ایران - تهران
عجب استدلال ها محکم و قوی بود.!! نام زندان را به مرکز کاهش وزن با حداکثر سرعت تغییر دهید.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

mahmood2009 - ایران - یزد
با سلام به دوستان. در این چند روز دیدم که نامهای کاربری آسودگی و نیم رخ و قوزفیش و .. که متعلق به حداکثر 2 نفر بوده از طرف سایت مسدود شده....خیلی جالبه این مزدورها که ادعا میکنند رییس جمهور شون 24 میلیون رای داره و قاعدتا باید طرفداران میلیونی داشته باشه با اسمهای مختلف وارد این سایت می شدند و نظر میدادند تا خلا کمبود طرفدار رو پر کنند و با ایجاد آمار دروغ از طرفداران عنترک بگن که ما هم هستیم!!!این موضوع اوج حقارت و بدبختی اونها رو نشون داد..اگه شما 24 میلیون نفر هستید که احتیاج به این کارها ندارید!!! . همه ما میدونیم که شبیه این اتفاق در انتخابات افتاد و خدا میدونه که با چند میلیون رای تکراری و با چه شیوه هایی عنترک رو به ریاست جمهوری رسوندند... واقعا برای این مزدورها و جیره خوارها متاسفم با اینکه دستشون برای همه رو شده هنوز هم به تقلب(حتی در این محیط مجازی)ادامه میدن!!! طرفداران 24 میلیونی عنترک کجا هستند که ما ببینیمشون؟؟؟؟
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

bashoma - هلند - دلفت
چه نظرییه جالبی.قابل توجه همه چاقها وکسانی که اضافه وزن دارند.از این به بعد برای کم کردن ولاغری برید زندانهای ایران چون اونجا به انواع لوازم ورزشی روز دنیا مجهزه.خاک بر اون سر بی مختون که هر چی مزخرفه تحویل مردم میدید فکر می کنید مردم هم ثل خودتون احمقند.برید بمیرید.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
بخش اول. روزی روزگاری در ده آرادان از توابع گرمسار استان سمنان، محموت نامی بود بسیار زیبا و خنده رو و بشاش. از صبح تا به شام مشغول عبادت و راز و نیاز با خدای خود بود و در بنه کوه (کوهی از توابع آرادان) مشغول جست وخیز از سنگی به سنگی دیگر و مشغول تفکر و تفحص و فضولی در نشانه های وجودی خداوند. در ده آرادان به محموت خنگه مشهور بود و همی با گاو و گوساله و سگ و گربه و قاطر و یابو انواع بهایم دیگر گل گفتندی و گل شنفتندی و در فواید دل دادن و قلوه گرفتن سخن همی راندندی! به هنگام غروب با سگها و شغال ها زوزه همی کشیدندی و اعلام سر شب کردندی و سپیده دم با خروسهای آرادان همنوا شدی. شبها در طویله در کنار یاران غار خود بخسبیدی و گاهی او به رفقا فرو بکردی و گاهی رفقا به او! ولیکن از خر جماعت همی گریزان بودی!!! .
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
بخش دوم. بسیار پدر از او ناراضی بود و او را مایه ننگ جماعت نعل بند همی دانست. مردم آرادان از دست او به عذاب همی بودندی و بسیار شکایتش به شورای ده همی بردندی. ولیکن با بند پ (پارتی) پدر هماره او را از زندان برهاندی و محموت دهن به نشانه بی ادبی کج بکردی و شکلک شبیه عنتر و بوزینه درآوردی و مردم را ناراحت بکردی!. روزی محموت سپیده نزده مشغول درد و دل با خروس همسایه بودی که سایه ای به هیبت گوساله از در طویله گذر بکردی! محموت به تصور یکی از رفقا به بیرون پریدی او را پخ بکردی و همانا کشیده ای آبدار نوش جان بکردی و شیون و فغان بشنیدی! که یکباره به خود آمده و دلبری چون برگ گل یاس!!! در پیش چشم بدیدی و در دم یک دل نه صد دل عاشق بشدی!.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
بخش سوم. القصه محموت دمادم به یاد دلبر شیرین سخن بر در طویله کشیک بکشیدی طلب یار دلستان بکردی و همی آواره و شیدا در جوب بر طویله بخسبیدی و دم بر نیاوردی!. دلبر گل اندام دلربا نیز همی به محموت بی اعتنایی بکردی و خور و خواب و خشم و شهوت از او بربودی!. بارها محموت به خواستگاری فاطی(دلبر دلستانش) برفتی هر بار ننگ و عار فاطی و اهل بیتش بر جان خریدی و هر بار دست از پا درازتر برگشتی!. القصه روزی محموت بار فاطی همدم شد و به او متذکر شد که یا با او زناشویی بکردی یا محموت در بنه کوه خود را حلقه آویز بکردی و خود به درک واصل بکردی و خانواده به سوگ نشاندی و .. و تا واپسین دم با هیچ خری زناشویی نبکردی!. فاطی بسیار غصه دار بشدی و با خود وفا بکردی که خود نیز با هیچ خری زناشویی نبکردی و فغان از اهل بیت در آوردی و خود در کوزه بنشستی هم سرکه بر سر خود بریختی و ترشی انداختی از برای محموت همی بر او نامه عاشقانه فرستی و ماتیک بمالیدی و بر کاغذ بوس بکردی و جای لب خویش بر کاغذ بنگاشتی و دل محموت به آتش کشیدی!.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
بخش چهارم. محموت نیز عکسی از فاطی بکشیدی و در لباس زیر خود پنهان بکردی و با خود همه جا ببردی و در مستراح نگاه بکردی و حظ بصر ببردی و به همه جایش بمالیدی که گاهی مستراحش به نیم ساعت زمان بکشیدی و خانواده خر فرض بکردی و بالاخره ترک دیار بکردی!. شبی در بنه کوه خسبیده بودی که ندا در شد که ای محموت؟ بگفت کیست که همی خواند مرا؟ گفت ای محموت تو بزرگ شدی و از خود هنرها در بکردی و صدای ماهیان و ماکیان و بهایم و درندگان نیکوتر از خودشان در بیاوردی.پس ما تورا خلعتی نو و در خور فراهم نمودی و به تو بپوشاندی. از کدام حیوان بیشتر میپسندی؟ کفت خر و عنتر. ندا آمد که خوش گفتی و همانا حرکات بهتر در بیاوردی و شبیه تری. پس او را شبیه خر بکردی و بدیدی جثه اش نحیف است و زیر بار جفت گیری سر زا خواهد رفت. پس او را شبیه عنتر بکردی و بگفتی تبارک ا.. حسن الخالقین که چه کردم و خودم در عجبم !پس 1 ساعت همی بخندیدی و از ته دل بر قیافه محموت ریسه برفتی و محموت با حرکات اعجاب انگیز او را شاد بکردی.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
بخش پنجم. پس محموت گفت کجا روم با این چهره ؟ به جنگل یا به کوه؟ ندا آمد که تو را جایی است بهتر از هر مکان در دیاری نزدیک که هر چه گاو و گوساله است بر مسندی نشسته و فرمانروایی همی کند ومردم زحمتکش غصه خورند و مردم عوام گول! هر از گاهی خری به خری میپرد و او را همی گاز گیرد. پس توراست بهترین جا در آن مکان که تو حاکم شوی و خون ملت در شیشه کنی و به دریا اندازی و بکشی و هر شکر که خواستی بخوری که الحق نوش جان باد و گوارای وجودت! پس محموت بخواست که روانه شود . ندا ای ابله! تو باید همی پیش آقا برفتی که همانا او از همه استران برتر و بالاتر است و همانا گوساله ایست برتر از تو و خر تر از همه گوساله های حاکم! پس پیش او برفتی و از خود خریت نشان بدادی و خود بسان تاپاله روی پای او انداختی و چس چس بکردی که او را از تو خوش آید و حاکم جایی شوی! پس محموت برفت و هر چه ندا گفت بکرد و هر شکری خورد و چاق شد! و آقا او را بسیار خوش آمد که همانا خرتر از محموت در این دیار نیست! .
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
بخش ششم. پس محموت بشدی رییس مردم و کابینه بساختی و خون مردم در شیشه بکردی و زمین بفروختی و دریا بفروختی و منابع زیر زمین بفروختی و بمب و موشک بساختی و به دیار اورشلیم روانه بساختی در راه رضای خدا!. پس آقا او را بسیار خوش آمد که چنین گاوی تا به حال موجود نبوده و نباید او را فراموش کرد و همچون دیگران به دار کشید!. شبی ناگه محموت یاد فاطی بیفتید و همی غصه خورد و زاری بکرد و شیون که چرا فاطی را ندارم. استری بود در نزدیکی محموت غلامحسین نام که بگفتا من از خویش میگذرم که سیب زمینی بسیار دوست همی دارم تو به فاطی برس! پس محموت فاطی را صیغه غلامحسن بکرد و خود به یاد رفقای طویله کام دل از او بستاند و او را مزین به مشاغل مهم نمود و بگفتا که به شرطی که خود از برای خود شکر نخوری و هر شکری بود نصف به نصف. پس فاطی را بسیار دوست همی داشت و فاطی دوره دیده بودو کماندو شده بود و بسیار همی پاچه گرفت! و هردم محموت در برش بود بسیار چیک تو چیک!و گاهی با زیپ باز از پیش فاطی بر همی گشت! پس غلامحسین خوشحال همی بود که به استران راه یافته و همانا سیب زمینی بسیار دوست میداشت!.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
بخش هفتم. محموت در این مدت شکر بسیار بخورد بر در هر کس بمالید و از صندوق ذخیره ارزی بدزدید و به لیبی و ونزوئلا و لبنان و فلسطین کمک همی بکرد در راه رضای خدا! و قانون بگذاشت و قانون عوض بکرد و با صادق که همانا در بخش امور مالی امام زمان بود طرح مودت بریخت و 4 سال شکر فراوان بخورد. پس نوبه بعدی بشدو تقلب بکرد و مردم بزد و بکشت و خونها بریخت وآقا همی تشویق بکرد و خس و خاشاک نامید و شکر خوری فراوان! پس مردم همه عصبانی پایه های حکومت استران و ابلهان بلرزاندند و شهید فراوان بدادند و زخمی فراوان تر. و همی سوگند بخوردند که محموت به زیر کشند و آقا بسوزانند و شیشه نوشابه به او فرو کنند و محموت را به طویله بفرستند و استران و ابلهان دیگر بکشند و مجازات بکنند و زندانها ببندند و به خوبی و نیکی بزیند. پس آقا احساس خطر بکرد و به مجی فرزند دلبندش بگفت که که هر چه ریستیم پنبه بشد و آرزوی رهبری به گور خواهی برد! پس اموال خویش جمع بکردند و به طلا تبدیل بکردند و به خارج فرستادند که بخشی گذشت و بخشی در ترکیه به دام افتاد.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
بخش هشتم. پس همی بترسیدند و بلرزیدند که به زودی کشته شوند و جلسه گذاشتند و خران را لباس شخصی بپوشاندندو مردم همی بکشتند. و مردم تا آخرین نفس ایستاده اند و خون از دست رفته را خونخواهی میکنند که آقا و محموت و فاطی و غلامحسین و صادق و مجی و میثم (خامنه ای) و سعید ( مرتضوی) و غلامحسین (حداد) و اسفندیار (مشایی) و رادان و احمدی مقدم و طائب و جنتی و مصباح و طبسی و احمد خاتمی و که و که و که را بدار کشند و به ایران و ایرانی بنازند!. زنـــــــــــــــده بــــــــــــــــــاد ایــــــــــــــــــران ، زنــــــــــــــده بــــــــــــاد آزادی.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
کاش ذره ای شرم و حیا داشتند همکاران ا.ن
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

aydak - سوئد - مالمو
پس به این مشاور نخبه احمدی نژاد پیشنهاد می کنیم سردار سر لشکر سید حسن فیروزآبادی، رییس 200 کیلویی ستاد کل نیروهای مسلح، را که بسیار بسیار بی رویه تر از ابطحی چاق شده است، مدتی ببرند زندان، اگر چه بسیار بعید است نهایتا هیکل ارتشی پیدا کند لااقل کمی شکل ادمیزاد شود .
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
زرشک، از اینهمه آزادى آدم دچار بیمارى آزادی زدگى میشه!!!!
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
بیخود نبود که ارزو کرده بودیم که این جهانفکر (بر خلاف اسم قلمبه سلمبه اش که اندازه یه گنجشک فکر و عقل نداره ) سر زا رفته بود .تو و اون رییس کوتوله ات دنبال رهبر هستید که یک هفته حرفش را گوش نکردید تا سمبه پرزور شد .مشایی رو ولش کن بچسب به لنکرانی هلو .
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
نوبت خودشان که می شود می گویند هیچ کس اجازه ندارد بدون دلیل و منطق، حیثیت کسی را خدشه‌دار کند اما نوبت مردم بیچاره که می رسد شکنجه و تجاوز می کنند تف بر ذاتتان
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

amirkabir - استرالیا - سیدنی
آنتی اسلام - ایران - اهواز . rushid - امریکا - سندیگو . از نظر من تا وقتی همه یا درصد بالایی از مردم ما به یک اتحاد مشترک نرسن اوضاع همینه که میبینیم. امثال احمد باطبی خیلی خوش شانس بودن که از زندان زنده امدن بیرون.اکبر محمدی بیچاره را به خاطر دارید؟فردای روزی که زنده یاد اکبر در زندان رژیم در اثر شکنجه های قرون وسطایی رژیم جان باخت همه رفتن سر زندگی عادی خودشون ؛بعضی ها اصلانمیدونستن این بیچاره کی بود!! ما تا بلا در خونه خودمون نیاد اونو جدی نمیگیریم.من از زندان رفتن و شکنجه شدن اصلاح طلبان خوشحال نیستم اما این واقعیت رو نمیشه انکار کرد که اینها تحلیل درستی از واقعیتهای موجود در حکومت نداشتند دقیقا مثل احمدی نژاد روانی که فکر میکنه تا ابد میتونه به روش استالینی حکومت کنه.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

amirkabir - استرالیا - سیدنی
من هنوز هم معتقدم تا زمانی که اسلام و خرافاتش توی رگ وخون ملته این حکومت حیات داره.ملتی که هنوز توی صندوق صدقات(صندوق بیت رهبری و انصار و بسیج) پول میریزه؛میلیون میلیون پول میده جنازه فک و فامیلشو تو حرم رضا خاک کنه(که بازهم میره توی جیب رهبر) این چنین تاوانشو پس میده.تعداد افرادی هم که اینطور فکر میکنن کم نیست.این یک درد خیلی بزرگه به نام نا اگاهی.به امید فردایی بهتر
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

$persian$ - ایران - تهران
هر قدر که جانی هستید همون قدر هم جوکر هستید
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

کورش آریایی - ایران - تهران
انتخابات افغانستان برگزار شد ورییس جمهور منتخب محمود احمدی نژاد با 63.4 درصد همزمان رییس جمهور دو کشور خواهد بود ، ضمنا آقای اردوغان وعبداله نوری نیز با 0.41 و0.39 درصد آرا در ازمیان دو داو طلب سوم وچهارم شدند . ستاد انتخابات کشور-کامران دکترا
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
البته گور بابای این مردک و نظرش . ولی بهرصورت این اقای ابطحی تو دولت قبلی یه کاره بوده و حسابی خورده که اینقدر چاق شده و اینی که میگن خدا جای حق نشسته بی خودی که نیست حالا باید جواب پس بدهد به امید خدا هر چه زودتر نوبت خانواده ی رفسنجانی بشه . و دوباره بعد از اینا نوبت همه ی این طرفدارای رهبر حرامزاده و احمدی نژاد وطنفروش میرسه
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

mash_rajab - ایران - تهران
لطف کنن این جناب احمد خاتمی خطیب روضه ی نماز جمعه ی تهران رو هم به انستیتو لاغری اوین تحویل بدن که قطر شیکمش بدجور برای سلامتیش خطرناک شده
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

mr. fair - انگلستان - منچستر
والا اون سرلشگر فیروز آبادی که هومر سیمسون در برابرش پشه ای بیش نیستو دو روز بندازند اون تو
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

ADNAN ŞENSES - انگلستان - انگلستان
آره وقتی تو رو ببرن زندان و شکنجه هایی که به عقل بابات خامنه ای هم نمیرسه بکننت . اونوقت نتیجه می گیری که بودنت اشتباه بوده پس می میری . آره جیگر .
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

rozaneh - ایران - تهران
نه بابا چرا موضوع رو سیاسی میکنن اینا دلیل لاغریش انگیزه شرکت تو مسابقه ملکه شایسته 2009 بوده انشاالله تا پایان امسال انتری هم دستی به سر و روش بکشه و هلو بشه شاید افتخاری برای ایران کسب کنند و ما دیگه جزو املها نباشیم
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

arezoo1975 - سوییس - لوزان
دوستان سلام من تازه عضو شدم پس واجب شد سردار فیروزابادی هم چند روزی مهمون اوین باشه!!
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
به این میگویند: منطق آبدوغ خیاری!
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

BIKHODA - هلند - شیراز
خوب این فیروز آبادی گنده باقالی رو هم بفرستند چند وقتی اون تو. ببینیم اون چه جوری بیرون میاد!!!!!!!!!!!
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

adi - ایران - تهران
عاشقخاک وطن - ایران - تهران . خیلی با حال بود
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

bahareiran - ایران - ایران
عاشقخاک وطن - ایران - تهران-------------طولانی بود ولی با حال مرسی
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

siavash b - ایران - تهران
msforugh - ایران - تهران . دمت گرم رفیق خیلی باهال گفتی حال کردم
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

naslesookhteh - ایران - تهران
عاشقخاک وطن - ایران - تهران . کامنتت خیلی جالب بود. مرسی.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
arezoo1975 - سوییس - لوزان . سلام دوست عزیز خیلی خیلی خوش امدید . و امیدوارم همیشه با شعار مرگ بر این رژیم وطنفروش هم رزم ما باشید
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

jgreene75 - انگلستان - لستر
عاشقخاک وطن - ایران - تهران. عالــــــــــــــــی بــــــــــــــــود. مرســــــــــــــــــــــــی. کلی خندیدم. فیل عظیم الپیکری هم بود فیروز آبادی نامی که از ایالت سرحد شمالی هندوستان به آرادان آورده بودندی و اسم او را دکتر نامیدندی. غذای این فیل گویند روزانه 500 کیلو سبزی و 700 کیلو گوشت و مرغ و ماهی و 1200 آب معدنی 1.5 لیتری بودی که البت غذاها را با بیل بکردندی و یا بخوراندندی. و اما آخر این فیل شکم گنده باید منفعتی می داشتی؟ و آن همانا پابه پایی با دیگر استران و سدعلی یکدست و ماموت ریشو و مجی خوش خیال و فاطی شبکار بودی که جمیعا شبها قطار قطار نمودندی و تا سحر دکتر دکتر بازی میکردندی.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
چون این ملا نتونسته مثل گذشته پرخوری کنه و از ناز و نعمتی که حکومت در اختیارش گذاشته بود دور شده کمی چربی آب کرده. اینها حقشونه هر بلائی که سرشون میارن تحمل کنند. همه اینها سر و ته یه کرباسند و از یه قماشند. یه آخوند و یا پاسدار و بسیجی خوب یه بسیجی و آخوند و پاسدار مرده است. تف به دات بی شرافت همه سرکردگان حکومت کثیف و نامشروع اسلامی
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

sabzrokh - هند - بمبی
از حرومزادگیشه دروغ میگه (گفته ی ثانعی)
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

rastad - ایران - تهران
دوست گرامی msforugh - ایران - تهران نظر تو بهترین بود آفرین به تو دوست عزیز . راستی مرگ بر ضحاک کفتار ایران خامنه ای بی ناموس و وجدان
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

mehrdad oxford - انگلستان - اسفورد
عاشق خاک وطن -لذت بردم عا لی بود و کلی خندیدم چون داستان زندگی واقعی احمقی نزادببود
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

گاگولی - مالزی - سایبر
آخ جون من عاشق اینم که پشت رهبری باشم و از پشت حمایتش کنم. تازه عکساشم میذارم فیس بوک
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

amirdo - ایران - کرج
درود بر احمدی شجاع. درود بر مردمی نـــــژاد. درود بر احمدی زمان (عج)
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

dannni - سوئد - استکهلم
میگویند روزی دامداری متوجه شد گوسفنداش بی رویه چاق میشن نزد بزرگواری میره و درمیون میگذاره پیر مرد به دامدار میگوید یک گرگ را داخل قفس کن و وسط اخور بگذارد بعد از چند روز با اینکه بهترین یونجه جلو کوسفندها میگذاشت گوسفنهای زبون بسته لاغر شدن از وحشت خونخار. حال حال وضع زندانیهامون با بازجوئها تصور کنید
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
عاشقخاک وطن - ایران - تهران ... مانده نباشی و دستت درد نکنه!. دوستان هم میهن برای نوشته های خود چرا به '' تبادل نظر پرنیان '' نمایید؟ اینجا نگرشهای کوتاه خود را مینویسید و اونجا نگرش یا داستانهای بلند. اگر هم آنتی اسلام هستید، در همانجا به ''گفتگوی آزاد'' بیایید. به امید دیدار در آنجا!. در این جا https://www.iranianuk.com/talar/ یا بالای همین برگه در کنار ''صفحه اصلی'' روی '' تبادل نظر پرنیان '' فشار دهید و وارد تالار شوید.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

ashoor - ایران - تهران
abiabi - انگلستان - لندن. مواظب باش تو رو انگلیسی ها به عنوان نابغه تفسیر سیاسی ندزدن .
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

nazanin28 - سوییس - برن
msforugh - ایران - تهران >>>>>خیلی باحال گفتی لووووول
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

ardesheer - امرپکا - نپو پورت
عاشقخاک وطن - ایران - تهران اینو یه جا بنام خودت بت کن تا وقتی اوضاع بهتر شد چاپش کنی و کلی معروف بشی. خیلی با حال بود
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
ظاهرا که منطق خوبیه..پس تجاوز به زندانیان چه علتی داره؟ یا چرا کهریزک رو بستن؟میشه جواب اینا رو بده....مردک پوفیوز فکر کرده ملت مثل خودش خرند...
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

SIMIN61 - ایران - تهران
عاشقخاک وطن - ایران - تهران کلی خندیدم مرسی
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

arsene lupin - ایران - ایران
هر قوم حکومتی رو داره که لیاقتش رو داره. حضرت علی ع. اگر لیاقت ما این نیست باید براش تلاش کرد باید جنگید حتی باید کشت و کشته داد. ولی الان وقت مبارزات خاموشه.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

neda85 - ایران - تهران
عاشقخاک وطن - ایران - تهران . . وای چقدر خندیدم...مرسی
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

kaweh2009 - کانادا - تورنتو
amirkabir - استرالیا - سیدنی. بابا ای ول چقدر مختصر ومفید بلای عالم گیر ایران را توصیف کردی . تا شاید غافلان پند گیرند . عاشقخاک وطن - ایران - تهران . تو هم دستت درد نکنه نازه قلمت . زنده باشی ایرانی
پنج‌شنبه 5 شهریور 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.