تعیین امام جمعه جدید برای تهران

تعیین امام جمعه جدید برای تهران

حجت الاسلام شیخ کاظم صدیقی به عنوان امام جمعه موقت جدید تهران منصوب شده است.
به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از آینده، در حالی که امام خمینی آیت الله سید علی خامنه ای را به عنوان امام جمعه تهران منصوب کردند و هم اکنون آیات امامی کاشانی، هاشمی رفسنجانی، احمد جنتی و حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی ائمه جمعه موقت تهران هستند، حجت الاسلام صدیقی پنجمین امام جمعه موقت تهران به شمار می رود.
تا پیش از انتخابات هر یک از 4 امام جمعه مذکور به نوبت اقدام به اقامه نماز جمعه می کردند، اما پس از انتخابات تغییراتی رخ داده و دو مرتبه اقامه خطبه و نماز توسط هاشمی رفسنجانی انجام نشده است.حجت الاسلام صدیقی در دهه اخیر به عنوان یکی از خطبای مشهور و اخلاقی تهران مطرح بوده و به عنوان منبری ثابت مجالس مهدیه تهران و هیات رزمندگان اسلام در تهران و دیگر شهرها دعوت می شود.ایشان که هم اکنون ریاست دادگاه انتظامی قضات را بر عهده دارد، به ویژه در سالهای اخیر برخی موضعگیریهای نسبتا تند سیاسی نیز داشته که مورد استقبال رسانه های حامی دولت هم بوده است.به عنوان نمونه روز گذشته سایت شبکه ایران وی را آیت الله خطاب کرد و نوشت: "آیت‌الله کاظم صدیقی در گفتگو با "شبکه ایران" در پاسخ به این سئوال که فحاشی‌های یوسف صانعی به رئیس جمهور و لجن‌پراکنی‌های او که اخیرا به اوج خود رسیده است چه برخوردی را از لحاظ حقوقی و قضایی می‌طلبد، گفت: ایراد چنین نسبت‌های ناحقی از طرف هر فردی به هر انسان دیگری داده شود مجازات "حد" دارد.وی با عنوان این مطلب که نسبت افترا به افراد بستن، گناه کبیره محسوب می‌شود، گفت: اگر آقای صانعی واقعا چنین حرفی زده باشد، مرتکب گناه کبیره شده است."گفتنی است حجت الاسلام صدیقی قصد داشت در انتخابات اخیر خبرگان نیز کاندیدا شود که شورای نگهبان وی را به امتحان دعوت کرد، اما ایشان شرکت نکرد.
19امام جمعه منصوب شدند
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور طی احکام جداگانه 19 امام جمعه را منصوب کرد.طی احکام جداگانه ای که از سوی حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور صادر گردید حجج الاسلام محمد حسن لطیفی، حافظ زمانی، محمود شربیانی ، واحد الهی نژاد، موسی سالمی، محمود نورپور، نقی باقری، صفر یوسف زاده، محمد زرینه، مرتضی کیانی، ابوالقاسم ارمی، مهدی محمدی پور، عبدالرسول صداقت، هادی غفاری، وحید مهری، علی اکبر کرمانی، نعمت الله محمودی، علی اکبر سام نژاد و مهدی حیدری فطرت از طرف مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به امامت جمعه شهرهای عباس آباد (مازندران)، ملکان (آذربایجان شرقی)، عجب شیر (آذربایجان شرقی،) الشتر (لرستان)، خمینی شهر (اصفهان)، خرمدره (زنجان) ، شاهین دژ (آذربایجان غربی)، قره ضیاءالدین (آذربایجان غربی)، بوئین زهرا(قزوین)، فلاورجان (اصفهان) ، قمصر (کاشان)، چوئبده (خوزستان)، بندر جاسک (هرمزگان)، باخرز (خراسان)، فاریاب(کرمان)، پاریز (کرمان)، لنده (فارس)، چترود (کرمان) و بخش سلفچگان (قم) به مدت سه سال منصوب شدند.
zorro.ir - ایران - تهران
این مارمولک رو آوردن مقابل صانعی وایسه و از عنتر دفاع کنه بعدش هم میشه آلت الله صدیقی میگید نه جمعه میبینیم درست مثل بازی شطرنج مهرهای حریفا دارن حرکت میکنند چیزی به کیش مات رژیم نمونده
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
آخی گناه کبیره؟؟؟!!!!!
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

kaweh2009 - کانادا - تورنتو
مردم برای ازادی زندانیان سیاسی تجمع گسترده و اعتراضی داشته و با حمایت همه مردم در سطح وسیع نمایش قدرت را به رزیم نشان داده و ادامه بشتیبانی بسیار وسع از خانواده های زندانیان سیاسی رژیم را ناچار به ازادی تمام زندانی های سیاسی خواهد کرد در اینحال مردم تنها به قدرت یکبارچه خودشان خواهند توانست فرزندان دربند را از چنگ رژیم رهانید. مردم مبارز تنها اتکا به اتحاد و یکبارچگی خود میتوانید ایرانی ازاد و برابر بسازیم. زندانی سیاسی ازاد باید گردد. .نابود باد حکومت جهل و خرافات .باید
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
کسی که از دادن امتحان ورود به مجلس خبرگان میترسه.اولا حق نداره در مورد یک مرجع تقلید از این اراجیف ها بگه .دوما خوب میدونه که با خوش رقصی میتونه هم ترفیع بگیره و ایت ا... بشه وهم بدون کنکور مثل خیلی ها وارد شورای نگهبان و مجلس خبره گان.قیافه ات که حکایت از زیارت ملک الموت میکند.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
مگه 1 شبه خمینئ امام نشد؟ حالا چه فرقئ داره ....ه یا ا.ن !!! هر دو تاش یه مضمون داره...
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
این داروین کجاهه بیاد ببینه کلی دنبال حلقه های مفقوده اش دنیا رو زیر و رو کرد حالا نگو اینجا قایم شده بودند
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

kamand67 - ایران - تهران
این که دماغشو بگیری چونش در میره چطوری میخواهد خطبه های رو بخونه
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

mohammad.moein - انگلستان - لندن
شاید اوردنش که کم کم هاشمی رو دک کنند و اینو بزارن جاش!!!
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

sankari - فندلاند - تامپره
اینهاخوشون همدیگر رارسوا میکنند واین خیلی خوب است که مردم ماهیت اصلی این مارمولکهای مفتخور را بشناسند.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

negaran - ایران - اصفهان
لللللللللللللل
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

negaran - ایران - اصفهان
زنده باد آیت الله صدیقی. خیلی دوستش دارم. کافیه یه بار از نزدیک باهاش حرف بزنی.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

chkavak - ایران - تهران
این جنازه متعفن رو تازه از قبر در آوردند؟
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

naslesookhteh - ایران - تهران
این داره لب میده؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
یک انتر دیگه!!
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

naslesookhteh - ایران - تهران
اگر هتاکی مستوجب حد هست ؛ پس فاطی رجبی تا آخر عمرش باید زیر شلاق حد حاکم شرع باشه .
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

فریدون رخشان - ایران - تهران
تورا به خدا انقدر به افراد فحاشی نکنید و سایت را غیر اخلاقی نشان ندهید . هر کس حرفی دارد با رعایت عفت کلام حرفش را بزنه (قربان هرچی آدم با فرهنگ ایرانی)
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

tehranboy - کانادا - ادمونتون
با درود. دوستان فراموش نکنید اخوند خوب اخوندی است که مرده باشد. به امید ضد عفونی این میکروب ها از کشور عزیزمان ایران. که بزودی انجام خواهد شد.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

سلمک - ایران - تهران
وای خدا چقدر این ادم ناز افریده شده!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

irany awareh - سوید - استگهلم
خاگ بر سر من و ما گه اینحور اعحوبه ها قراره ما را راهنمایی گنند و برای اینده ما تصمیم بگیرند.
پنج‌شنبه 29 مرداد 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.