قاضی مرتضوی هم دکتر شد

قاضی مرتضوی هم دکتر شد

سعید مرتضوی، در رشته دکترای حقوق از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شد.

به گزارش جهان، سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران به تازگی موفق شد علیرغم تمام مشغله های خود مدرک دکترایش را از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات بگیرد.
گفتنی است مرتضوی در هفته گذشته از پایان نامه خود دفاع کرد و موفق شد نمره عالی 19 را کسب نماید.سعید مرتضوی در حالی به این موفقیت دست پیدا کرد که در هفته های گذشته به شدت درگیر صدور کیفرخواست علیه متهمان حوادث پس از انتخابات بود.

shayan2uk - انگلیس - هال
این هم یه دکترای کیلویی دیگر . پس همه باهم:. دکتر برو دکتر
یکشنبه 25 مرداد 1388

iran-azad - ایران - تهران
توی ایران هر کی رو که می خواهند از کار برکنار کنند دکتر می شه مثل محسن رضایی
یکشنبه 25 مرداد 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
دکترای جنایتشو گرفت .
یکشنبه 25 مرداد 1388

gole sorkh - ایران - تهران
حتما موضوع دکتراش نحوه تیکه پاره کردن انسان و بعد سیمان گرفتن جسد بود که نوع آوری این کفتاره!
یکشنبه 25 مرداد 1388

seiied - ایران - یزد
ما که در کوچه پس کوچه های تفت زادگاه این تحفه زندگی میکنیم میدونیم که این دکتری که این یارو گرفته ارزشی نداره.سعید جون باتمام وجود بهت میگم برو گمشو تو مایه ننگی.
یکشنبه 25 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
لوللللللللللللللللللل این عکس که نشون از دکترای مثل علی اکبری داره + اینکه تو دفاعیه گفته اگه ندین آرههههههههههههههههه و اینا سر و کارتون با کرام الکاتبین - دنیا تو بهت این همه دکتر تو دولت ایرانه - اینقدر اینا باهوشن من موندم بخدا - ادمکشتن هم مگه مدرک می خواد ما نمی دونستیم ؟؟؟ مردک قاتل روانی
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
سعید مرتضوی در یک خانواده معمولی در سال 1346 در شهرستان میبد به دنیا آمد. تحصیلاتش را در همانجا آغاز کرد و در سالهای پس از جنگ به بسیج پیوست. پس از چندی به عنوان سهمیه بسیج به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت راه یافت و از همان جا در سال 1365 کارش را در قوه قضائیه آغاز کرد. پس از چندی به شهربابک رفت و به عنوان دادیار در این شهر مشغول به کار شد و به سرعت به عنوان مسوول واحد اجرای احکام منصوب شد. خودش گفته است که در سن نوزده سالگی دادیار شد و پس از نه ماه در سن بیست سالگی به مقام ریاست دادگاه حقوقی دو مستقل رسید. او پنج سال رئیس دادگستری این شهر در استان کرمان بود. در همین دوران یک پرونده قضایی برای او تشکیل شد، پرونده ای که مدتها در دادگاه انتظامی قضات او را گرفتار کرد.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
همین موضوع باعث شد قاضی جوان که در حال تحصیل بود، به تهران بیاید و برای حل مشکل خود با کمک آیت الله زاده شیخ محمد یزدی مشکل خود را برای مدتی به تعویق بیندازد. در همین دوره، مرتضوی توسط معاونت سیاسی قوه قضائیه به کار گرفته شد. آن روزها زمانی بود که اسدالله بادامچیان و همفکران موتلفه ای او معاونت سیاسی قوه قضائیه را در اختیار داشتند
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
قاضی سعید مرتضوی که تازه از شهرستان آمده بود، توسط آنان جذب شد و یاد گرفت که چگونه باید به عنوان فردی در خدمت نظام قضائی شخصیتی مذهبی از خود نشان دهد و با برخوردهای تند و بدون مماشات، به نام آورترین قاضی سالهای پس از انقلاب تبدیل شود. مرتضوی پس از ورود به تهران در سال 1373 رئیس شعبه 9 دادگاه عمومی تهران شد و مدتی بعد به شعبه 34 مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت منتقل شد. پس از آن قاضی مرتضوی به شعبه 1410 رفت، شعبه ای که نامش برای همه روزنامه نگاران شناخته شده است.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
دادگاه مطبوعات با آغاز جنبش اصلاحات، روزنامه های اصلاح طلب فعالیت شان را آغاز کردند، روزنامه جامعه بسرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین روزنامه های تاریخ ایران شد و در تاریخ شش ماهه عمرش توانست پرتیراژترین روزنامه زمان خودش شود و بسیاری از آنچه را که در سالهای سکوت پس از 1360 ناگفته مانده بود، بگوید و تعریف خط قرمز را تغییر دهد. آن روزها قاضی مرتضوی که هنوز در حال تحصیل بود و گفته می شد در دوره فوق لیسانس حقوق درس می خواند و هنوز سی ساله نشده بود، رئیس شعبه 1410 یا دادگاه مطبوعات شد. مرتضوی برخورد با مطبوعات را آغاز کرد.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
در آن روزها مهاجرانی وزیر ارشاد اسلامی شده بود و احمد بورقانی، معاون مطبوعاتی ارشاد بود. مرتضوی تلاش کرد روزنامه جامعه را تعطیل کند، اما چنین چیزی براحتی ممکن نبود. سالها بود که نه روزنامه ای تا این حد خط قرمزها را شکسته بود و نه روزنامه ای توقیف شده بود. بخصوص اینکه در آن روزها خاتمی در اوج محبوبیت خود بود و برخورد با روزنامه های اصلاح طلب به نوعی برخورد با خاتمی و اصلاحات و مردم تلقی می شد. سعید مرتضوی نخست تلاش کرد تا از طریق فشار آوردن به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد کاری کند که آنان خودشان روزنامه را تعطیل کنند، اما احمد بورقانی در دیداری که تقریبا حکم بازجویی او را داشت با تندی با قاضی جوانی که لهجه یزدی غلیظ داشت، برخورد کرد. مرتضوی حکم توقیف موقت روزنامه جامعه را داد. احمد بورقانی نیز به همین دلیل استعفا داد و همراه با عیسی سحرخیز که در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد کار می کرد، از این وزارتخانه بیرون آمدند.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
اما توقف تیم جامعه یک روز بیشتر طول نکشید، روزنامه « توس» بلافاصله و پس از یک روز به جای آن منتشر شد. هشت روز بعد مرتضوی به استناد قانونی که فقط می توانست توسط صاحب امتیاز روزنامه جامعه مورد استناد قرار بگیرد، انتشار توس را به دلیل شباهت به روزنامه جامعه و در حقیقت زیرپا گذاشتن حق امتیاز روزنامه جامعه توقیف کرد. همین باعث شد که روزنامه توس کلیه شباهت هایش را تغییر دهد و اسامی همه ستون های روزنامه و همچنین فرم گرافیکی آن عوض بشود.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
همین باعث شد که روزنامه توس کلیه شباهت هایش را تغییر دهد و اسامی همه ستون های روزنامه و همچنین فرم گرافیکی آن عوض بشود. روزنامه توس تقریبا بطور دائمی زیر فشار دادگاه مطبوعات قرار داشت.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
مرتضوی، جوادی حصار صاحب امتیاز توس را احضار کرد و او را وادار کرد تا علیه شمس الواعظین سردبیر خودش شکایت کند. کاری که بعدها بارها با تحت فشار گذاشتن اشخاصی که صاحب امتیاز روزنامه ها بودند، انجام داد. در هر حال روزنامه توس پس از 44 شماره، رهبر انقلاب را عصبانی کرد. آیت الله خامنه ای در یک دیدار رسمی با گروهی از مردم گفت: «اگر با انگشتم اشاره کنم مردم همه شماها را سرجای خودشان می نشانند» ! ؛ البته این مردم نبودند که پیام رهبر انقلاب را اجرا کردند، این قاضی مقدس در دادگاه انقلاب و قاضی مرتضوی بودند که اشاره انگشت آیت الله خامنه ای را دیدند. دادگاه انقلاب یک روز بعد از این سخنرانی ، شمس الواعظین(سردبیر)، جوادی حصار( صاحب امتیاز)، ابراهیم نبوی( طنزنویس) و حمیدرضا جلایی پور( مدیر مسوول) توس را دستگیر کرد. محسن سازگارا، مدیر اجرایی توس که در سفر خارجی بود، در حال بیماری به ایران برگشت و در بیمارستان تحت بازداشت قرار گرفت.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
قتل عام مطبوعات وقتی مطبوعات پشت سر فهرست اصلاح طلبان ایستادند، مجلس ششم با حمایت مطبوعات به دست اصلاح طلبان افتاد. تندروی های مطبوعات در برخورد با هاشمی رفسنجانی حمایت کارگزاران را از اصلاح طلبان گرفت. سعید حجاریان چند روز پس از پیروزی اصلاح طلبان توسط سعید عسگر از حزب اللهی های تندرو ترور شد و چند روز بعد از آن بهانه کنفرانس برلین باعث شد تا تلخ ترین روز مطبوعات ایران و پرکار ترین روز قاضی مرتضوی در روز چهارم و پنجم اردیبهشت سال 1379 اتفاق بیافتد. مرتضوی 18 نشریه را در این دو روز توقیف کرد و با شدت و قدرت در مقابل هر نوع مقاومتی در مطبوعات ایستاد. تا پایان سال 1379 او حکم توقیف موقت یا لغو امتیاز 32 نشریه را صادر کرد. این روند تا پایان هشت سال دولت خاتمی برقرار بود. مرتضوی از بهار 79 تا تابستان تقریبا همه مدیران و نویسندگان مهم مطبوعات کشور را بازداشت و زندانی کرد و دوره طلایی مطبوعات اصلاح طلب را نابود کرد.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
قتل زهرا کاظمی یکی از مهم ترین پرونده های قاضی مرتضوی که همیشه او را در موقعیت یک متهم به قتل قرار داده است، قتل زهرا کاظمی، عکاس ایرانی - کانادایی بود که در تیرماه سال 1382 پس از یک دستگیری در حین عکاسی، توسط مرتضوی بازجویی شد و در حین بازجویی با ضربه مغزی کشته شد. محسن آرمین، نماینده مجلس ششم و عضو کمیسیون تحقیق این قتل، ماجرای دستگیری و بازجویی از خانم کاظمی را چنین بیان کرد: «زهرا کاظمی، خبرنگار تبعه کانادا، روز دوم تیر در مقابل زندان اوین و هنگامی که مشغول گرفتن عکس از تجمع خانواده‌ های بازداشت شدگان بود با ضرب و شتم دستگیر می‌شود. قاضی مرتضوی به جای رعایت حریم خبرنگاری، توجه به آبرو و حیثیت کشور و بهانه ندادن به مخالفان نظام و برخورد با ماموران متخلف که این خبرنگار را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند حکم بازداشت وی را صادر می‌کند. پس از دو روز بازجویی به دلیل نامعلومی وی را به نیروی انتظامی تحویل می‌دهند. زهرا کاظمی به بازجویان نیروی انتظامی می‌گوید
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
که به هنگام بازجویی در دادستانی به‌ویژه از ناحیه‌ سر مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. بعد از ظهر همان روز وی به دستور مرتضوی به دادستانی اوین ارجاع می‌شود و پس از چند ساعت قاضی مرتضوی از وزارت اطلاعات می‌خواهد او را تحویل بگیرد. به گفته مقامات وزارت اطلاعات، این وزارت اعلام می‌کند بازداشت وی ضرورتی ندارد.. اما قاضی مرتضوی نمی‌پذیرد و وزارت را ملزم به تحویل گرفتن وی می‌کند. زهرا کاظمی به هنگام بازجویی ابراز ناراحتی می‌کند. پنجم تیرماه ساعت 12 شب وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند و ساعت 6 صبح روز ششم، حالش وخیم شده، به علت خونریزی مغزی به کما می‌رود و دچار مرگ مغزی می‌شود. علت خونریزی ضربه مغزی و شکستگی جمجمه تشخیص داده می‌شود. وقتی خانواده متهم به زندان مراجعه می‌کنند دیگر از ادعای جاسوسی وی خبری نیست. تنها چیزی که می‌شنوند این است که بروید وی را از بیمارستان ببرید ».
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
به گفته محسن آرمین: «زهرا کاظمی تا روز 19 تیرماه 1382 علیرغم مرگ مغزی زیر دستگاه تنفس مصنوعی نگهداری می‌شود و پس از این تاریخ مرگ وی اعلام می شود. قاضی مرتضوی پس از درگذشت وی، خارج از حیطه‌ مسوولیت و بدون اطلاع به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل رسانه‌های خارجی این وزارت را احضار می‌کند و از وی می‌خواهد طی مصاحبه‌ای فوت وی را به علت سکته مغزی اعلام کند. وی پس از مصاحبه‌ مدیرکل مذکور چند بار با خبرگزاری تماس می‌گیرد تا خبر مصاحبه را سریعا مخابره کنند. به گفته خانواده‌ زهرا کاظمی، دادستانی اصرار بر دفن سریع وی داشته است.».
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
مهدی کروبی رییس مجلس ششم گفت که بنا به گزارشی که از سوی هیات پیگیری به رییس جمهوری ارائه شده است، حتمی بودن ضربه مغزی خانم کاظمی تایید می شود. فاطمه راکعی، نماینده مجلس ششم نیز گفت که شخص قاضی مرتضوی طی تماسی با محمد حسین خوشوقت، معاون رسانه های خارجی وزارت ارشاد، وی را به دادستانی فرا خوانده و از او خواسته است نامه تایپ شده ای مبنی بر اینکه "علت مرگ زهرا کاظمی سکته مغزی بوده است" امضا کند. پس از انتشار این اطلاعات بود که ژان پیر پرن، نویسنده لوموند نوشت که زهرا کاظمی با ضربات کفش مرتضوی به قتل رسیده است.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
سفر های ناموفق، نه کانادا و نه فرانسه با پایان یافتن دوران طلایی مطبوعات، قاضی مرتضوی نیز از دانشگاه فارغ التحصیل شد و فوق لیسانس حقوق خودش را گرفت. او تصمیم گرفته بود تا مدتی از فضایی که در مورد او وجود داشت دور شود، به همین دلیل تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل به کانادا برود. اما این موضوع با واکنش شدید ایرانیان در کانادا که او را به عنوان یکی از دشمنان حقوق بشر معرفی می کردند، روبرو شد. ایرانیانی که در کانادا قدرت اجتماعی و شغلی و علمی بالایی دارند، از دولت کانادا خواستند که مانع شود که مرتضوی برای تحصیل در این کشور پذیرفته شود. دانشگاههای کانادا نیز با پذیرش وی مخالفت کردند. چندی بعد او تصمیم گرفت تا تحصیلاتش را در فرانسه دنبال کند، اما در فرانسه نیز دولت و ایرانیان مقیم فرانسه واکنش شدیدی در این مورد نشان دادند،
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
شاید اگر قاضی مرتضوی در همان زمان به کانادا رفته بود، بسیاری از آنچه برای او و برای روزنامه نگاران ایرانی و برای بسیاری از کسانی که به حکم او مجازات شدند، اتفاق نمی افتاد. مرتضوی نیز پس از برخورد با این درهای بسته به کارش از یک سو و تحصیلاتش از سوی دیگر ادامه داد. او که در حال به پایان رساندن دوره دکترایش است، از معدود دانشجویانی است که بارها در دادگاه استادانش را تهدید کرده و یا به زندان انداخته است. اما نکته مهم این است که با وجود اینکه مرتضوی برای تحصیل در دانشگاه از سوی دولت های کانادا و فرانسه پذیرفته نشد، اما وی به عنوان نماینده حقوق بشر ایران به اجلاس ژنو رفت و هیچ اتفاقی هم برای او نیفتاد.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
پرونده وبلاگ نویسان، 1383. اگرچه آغازپرونده ای که بعدها نام وبلاگ نویسان را گرفت، توسط کمیته اماکن و با دستگیری نه نفر از نویسندگان و مدیران فنی چند وب سایت اینترنتی آغاز شد، اما مانند بسیاری از پرونده هایی که به رسانه ها مربوط می شد، معلوم شد که کل این پروژه توسط قاضی مرتضوی اداره می شد و پس از مدتی نیز مرتضوی خود عهده دار بازجویی ها و برگزاری دادگاههای وبلاگ نویسان شد. سینا مطلبی، حنیف مزروعی، امید معماریان، روزبه میر ابراهیمی، شهرام رفیع زاده، غلام تمیمی، فرشته قاضی و محبوبه عباسقلی زاده مهم ترین کسانی بودند که در این پرونده به دادگاه کشیده شدند، قاضی مرتضوی از طریق تحت فشار قرار دادن این افراد که بیشتر با اتکاء به مسائل شخصی آنان صورت می گرفت، آنان را وادار کرد که در دادگاه و در مصاحبه های مطبوعاتی به جرایم خود اعتراف کنند. زندانی شدن این افراد باعث انعکاس شدید موضوع در وبلاگ ها و وب سایت های داخلی و خارجی شد. محمد علی ابطحی، مشاور سابق خاتمی با این وبلاگ نویسان ملاقات کرد
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
و بعد از شنیدن مسائلی که برای آنان در زندان پیش آمده بود، ترتیب ملاقات آنان را با رئیس قوه قضائیه داد و پس از این ملاقات بود که شاهرودی دستور داد که « بروید و در خانه تان بنشینید و اگر کسی خواست شما را احضار کند، بگوئید رئیس قوه قضائیه گفته است که کسی حق بازداشت ما را ندارد.» بدین ترتیب برای نخستین بار قاضی مرتضوی از سوی مقامی بالاتر محدود شد و پرونده وبلاگ نویسان متوقف شد، اگرچه قاضی مرتضوی پس از این موضوع با پیگیری فیلترینگ سایت های اینترنتی بخش وسیعی از سایت های اینترنتی و وبلاگ ها را از امکان دیده شدن در ایران ممنوع کرد.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
پس از خاتمی، و دوران احمدی نژاد با روی کار آمدن احمدی نژاد، رمقی در مطبوعات نمانده بود. در حقیقت بسیاری از روزنامه نگاران از کشور خارج شدند، برخی از آنان روزنامه نگاری را رها کردند، برخی دیگر ترجیح دادند فقط روزنامه نگار باشند. مرتضوی که پس از توقیف مطبوعات دادستان تهران نیز شده بود، به موضوعات دیگری پرداخت. او اگرچه پشت صحنه تقریبا همه وقایع قضایی کشور مانند پرونده وبلاگ نویسان، پرونده سیامک پورزند و کمیته اماکن و پرونده انقلاب مخملی بود، ولی بندریج برای کاری دیگر، یعنی برخورد با مسائل اجتماعی پرداخت. او که در دو روز در سال 1379 و در سن 33 سالگی 18 نشریه را توقیف کرده بود، در سال روزهای پایانی تیرماه 1386 حکم اعدام 16 نفر را تحت عنوان اراذل و اوباش صادر کرد. قاضی مرتضوی در کنار نیروی انتظامی و اطلاعات قرار گرفته است تا در کلیه پرونده های قضائی با تندترین شکل سرکوب نیروهای اجتماعی را انجام دهد.
یکشنبه 25 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
خلخالی، لاجوردی و مرتضوی مروری بر گذشته قضائی کشور در دهه شصت نشان می دهد که تندروی های سه تفنگدار قوه قضائیه ایران در دهه پنجاه، شصت و هفتاد، یعنی خلخالی، لاجوردی و مرتضوی هر کدام دلیلی خاص خود را داشته است. خلخالی قاضی انقلاب بود و لاجوردی قاضی شرع، خلخالی بخاطر انقلاب تندروی می کرد و لاجوردی بخاطر اعتقادات دینی اش چنین می کرد. اما آیا مرتضوی از جنس این دو قاضی است؟ بعضی از کسانی که مرتضوی را می شناسند و در مدتی طولانی در بازجویی ها و زندان با او بوده اند، شهادت می دهند که مرتضوی نه اعتقادات دینی محکمی دارد و نه حتی احکام شرعی – در حد نماز و روزه - را به درستی رعایت می کند. او جزو گروه جدید مردان جمهوری اسلامی است که دندانهای حکومت را شمرده اند، او می داند که جمهوری اسلامی به قاضیانی نیاز دارد که مخالفانش را متوقف کنند و می داند که اگر چنین رفتار کند، همیشه موفق خواهد بود.
یکشنبه 25 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
دکترای ادای حقوق که نه دکترای تجاوز به حقوق ملت ایران. دکترای تجاوز به ناموس وحیثیت ملت ایران.دکترای حقوق وحشیگری و شکنجه و رفتار غیر انسانی. دکترای تجاوز به پسران ودختران زیر 20 سال؟. چقدر باید ادم از درجه انسانیت افول کرده باشه که مدرک جنایتش رو بدن دستش. شاید مثل دکتر کردان به جای ریس دانشگاه امام زمون مدرکش رو امضا کرده.مدافعان خط رهبر یه ذره سرتونو بیرید بالاتر. دکترایی که تاریخ انقضاش قبل از صدورش صادر شده.
یکشنبه 25 مرداد 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
تولدی دیگر تهران. اطلاعات خیلی مفیدی بود دوست عزیز. سپاس و همیشه پایدار باشین.
یکشنبه 25 مرداد 1388

mobailmahdi - ایران - تهران
فک کن این ان هم ادم شد مثل رییس جمهور ا.ن
یکشنبه 25 مرداد 1388

mehranmy - ایران - تهران
تو ایران همه دکتر شدن هر کسی از خونه ننش فرار میکند اول میکنند بعد دکتر میکنند
یکشنبه 25 مرداد 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
فقط مونده بود این بابا هم دکتر بشه حتما دکتر قتل وشکنجه
یکشنبه 25 مرداد 1388

pesareirani - نروژ - اسلو
تولدی دیگر - ایران - تهران . مرسی بابت اطلاعات کامل. ولی این یارو خیلی خاکی هستا. بااینکه میتونست مدرکشو از اکسفورد بگیره ولی از دانشگاه ازاد گرفت.
یکشنبه 25 مرداد 1388

beomidepirozi - ایران - تهران
اره جونه ننش خیلی درس خونده ...به خطا...
یکشنبه 25 مرداد 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
تولدی دیگر - ایران - تهران.... دمت گرم. حال دادی . برام جالبه بدونم توی دانشگاه آزاد اسلامی استادی وجود دارد که جرعت کند به مرتضوی نمره بالا ندهد!؟!؟!؟!؟!؟!؟
یکشنبه 25 مرداد 1388

paria_e - بلزیک - بروکسل
دکترای بسیجی گرفته.این یک نوع دکتراست که جمهوریه اسلامی به خیلی از کاسه لیساش داده. این اقا تخصصش در شکنجه و تجاوز و کشتنه مردم بیگناه ایرانه
یکشنبه 25 مرداد 1388

sara-j - سوید - استگهلم
تولدی دیگر - ایران - تهران . ممنون بابت اطلاعاتی که دادین
یکشنبه 25 مرداد 1388

sare galin - انگلیس - لندن
تولدی دیگر - ایران - تهران. مرسی برای اطلاعات.
یکشنبه 25 مرداد 1388

p.h - هند - پونه
یعنی اینم با محمود میره دکتر بازی ؟؟؟
یکشنبه 25 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
تولدی دیگر ایران-تهران, مرسئ برائ اینهمه اطلاعات!! تمام وجودم رو سردئ و رعشه گرفت, این نامرد به مراتب کثیفتر از احمدئ نزاده
یکشنبه 25 مرداد 1388

irany awareh - سوید - ستگهلم
تولدى دیگر-با تشکر ازشما.میتوانم بپرسم این اطلاعات را از کجا و چگونه بدست اورده اید؟
دوشنبه 26 مرداد 1388

kianoosh-uk - انگلیس - شفیلد
تولدی دیگر ایران-تهران دستت درد نکنه از بابت اطلاعات که دادی...پس از قرار معلوم رئیس جمهور بعدی معلوم شد کیه...پله های رذالت رو خوب طی میکنه این حروم زاده...البته یک روز جوابش رو خواهد گرفت..نابود باد این رژیم وطن فروش
دوشنبه 26 مرداد 1388

raana8888 - ایران - تهران
تولدی دیگر - ایران - تهران . دستت درد نکنه... فقط کاشکی یه لینک می دادی خودتو راحت میکردی از عوض اینهمه کامنت گذاشتن.
دوشنبه 26 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
تولدی دیگر - ایران - تهران... دمت گرم
دوشنبه 26 مرداد 1388

adi - ایران - تهران
جلاد ادم کش.ان شاال یه روز هه ی بلاهای که سر دیگران اوردی سر اون مادرت بیارن که معلوم نیست کی بوده که تو رو درست کرده.
دوشنبه 26 مرداد 1388

jigili - ایران - تهران
هر مدرک دکتری کیلویی چند می ارزه؟
دوشنبه 26 مرداد 1388

خرم - ایران - تهران
این سعید جون میگه زرشک بنده 10تادکترا دارم که 5 تاآنرا از میبد واردکون یزد گرفتم و5 تا دیگررا از اوین ودادگستری وقاضی های فاسد وهوسباز وعقده ای گرفتم مگر نمی بینید دستهای من دوتا پنج تا بالا است.وجنابان دانشگاه آزاد غیر اسلامی باید نمره دفاع وی را 20 یا بیشتر می دادند.ایشان قبلا دکترای جیگر بازی هم داشته است .!!!!!!!
دوشنبه 26 مرداد 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
ukguy4u - بریتانیا - لندن . تولدی دیگر . از هردو شما ممنونم خیلی بانمک و مفید نوشته اید. ازنظر بنده ایشون دکترای آفتابه سازی گرفته برای خدمت به رهبر چلاقش که با یک دست نمیتونه حوائجش رو برطرف کنه و نیاز به امثال محمود و این مردک جانی داره برای ....
دوشنبه 26 مرداد 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
زمانی که آقای بروجردی با هیئت همراه از زندان اوین بازدید کرد، از بند عمومی بازداشتی‌های حوادث اخیر در قرنطینه‌ی اندرزگاه هفت زندان اوین هم بازدید کرد.به گزارش موج سبز آزادی به نقل از شاهدان عینی، در جریان این بازدید، شخصی هنگام صحبت زندانیان از طرف هیئت مجلس از آنان فیلمبرداری و شخصی دیگر با آنها مصاحبه می کرد و جالب اینجاست که این افراد هر دو از شکنجه‌گران زندان بودند که بازداشت‌شدگان آنها را می‌شناختند!. بر
دوشنبه 26 مرداد 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
مهم مهم . فکر میکنم این قسمتی از دفاعیه دکترای این حیوون دست آموز خامنه ای بوده :آنچه می‌خوانید، گزارشی است از نقش سعید مرتضوی در ربایش پسر جوانی که موضوع تجاوز به خود را مطرح کرده بود، مشروح ماجرا را بخوانید:.
دوشنبه 26 مرداد 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
براساس این گزارش، فردی که بسیار مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، برای صحبت کردن بلند شد و خود را ع.ب معرفی کرد و گفت قبل از اینکه به زندان اوین منتقل شود، در کمپ کهریزک بوده و بارها به صورت وحشیانه‌ای توسط باتوم مورد تجاوز قرار گرفته است، به طوری که هنوز هم هر روز مقداری خون از او دفع می شود.به گزارش موج سبز آزادی به نقل از یکی از زندانیان که شاهد این ماجرا بوده، هنگام طرح این صحبت‌ها، توسط گروه همراه نمایندگان مجلس (همان بازجویان آشنا برای بازداشت‌شدگان) از این فرد فیلم گرفته می‌شد و قدرت‌الله علیخانی که تنها عضو اصلاح طلب کمیته‌ی پیگیری مجلس است، در حالی که از صحبت‌های این جوان تحت تاثیر قرار گرفته بود، دیگر طاقت نیاورد و با ناراحتی آن بند را ترک کرد.
دوشنبه 26 مرداد 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
. به گفته این شاهد عینی، پس از آنکه صحبت‌های این زندانی تمام شد، آقای بروجردی هماهنگ کرد که این شخص را برای درمان به بهداری بازداشتگاه ببرند. بعد از نزدیک نیم ساعت که هیئت همراه بند را ترک می‌کنند، ع.ب که مورد تجاوز قرار گرفته بود، به بند باز می‌گردد و به دیگر زندانیان خبر می‌دهد که برای درمان او هیچ کاری صورت نگرفته است.این شاهد عینی به «موج سبز آزادی» خبر می‌دهد: اما اتفاقی که همه‌ی بازداشتی‌های همبند این پسر جوان را ناراحت کرده، این است که دو ساعت بعد از بازگشت این فرد به بند، شخص قاضی مرتضوی به بند عمومی آمده و به وی می‌گوید که وسایلش را جمع کند، و او را با خود می‌برد و دیگر هیچ یک از بازداشتی‌ها او را نمی‌بینند.
دوشنبه 26 مرداد 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
خب دوستان حالا نظرتون درمورد دکترای حقوققققققققققققق این حیوون چیه ؟
دوشنبه 26 مرداد 1388

xabrisham - ایران - اسلو
ایرانی اواره .سوئد. سایت ویکی پدیا .
دوشنبه 26 مرداد 1388

dokhtare iran - ایران - تهران
وی سپس با ابراز نگرانی شدید نسبت به سرنوشت این جوان بازداشتی، می‌گوید: با توجه به اینکه تجاوز در زندان‌ها توسط حکومت شدیدا تکذیب شده است، احتمال این امر می‌رود که برای از بین بردن شواهد به این شخص آسیبی رسیده باشد. لااقل زندانیان احتمال این امر را بسیار بالا می‌دانستند.
دوشنبه 26 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
تولدی دیگر - ایران - تهران. درود بیکران.....سپاسگزارم از اطلاعات مفید شما / پاینده باشی.
دوشنبه 26 مرداد 1388

dannni - سوئد - استکهلم
قاضی مرتضوی هم برکنار شود سوئد استکهلم
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
کوتاه به سعید مرتضوی. آقای سعید مرتضوی،دادستان تهران:. می توان فهرست بلند بالایی از جنایتهایتان را نوشت، هرچند که حجم عظیمی از آن هنوز در پرده ابهام است و نمی توان بر شمرد . بگذارید از زهرا کاظمی(عکاس و روزنامه نگار کانادایی‌ که به علت عکس برداری از خانواده بازداشت شدگان از زندان اوین دستگیر شد. ) شروع کنیم یادتان که نرفته است : با او چه کردید؟ بطری را به خاطر می آورید؟ صحنه تجاوز را چطور؟ مجری طرح را و طراح را چی؟ غلام حلقه به گوشتان مجری بود یا خودتان؟طراح که بود؟ دست آخر او را چگونه به قتل رساندید؟ شرم نکردید و ادامه دادید و همچتان ادامه دادید تا به دیروز و امروزکه دست اندرکارانتان ابتدا هر مخالفی را با دوربین زیر نظر گرفتند، هر جا تجمعی بود ریز و درشتش را موشکافی کردند بعد از آن با تعصب وحشیانه ای شبانه هجوم بردند به منازلشان وآنها را بردند به جایی که عرب نی می اندارد ،
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
مادر وپدرها آواره پشت دادسراها ودیوارهای دژگونه اوین دور خود می جرخیدند، و بالا و پایین می رفتند،می گریستند ، در غم خود می سوختند و در این بارش غم ناسزا و فحاشی بذر امیدی بود که در دلهایشان می کاشتید.وپشت شیشه اسامی تعدادی از آنها را می نوشتید و بقیه را به ده روز دیگر حواله دادید.آگاه نیستید و یا حودتان را به آن راه می زنید که این ملت بزرگ چنگیزها را به خود دیده که این ملت بزرگ هولاکولاها به خود دیده است،که این ملت بزرگ تیمور لنگ هارا نیز دیده است.بگذارید مثالی نردیکتر بزنیم این ملت پزشک احمدی را در ساواک رضا شاه به خود دیده ،پرویز ثابتی را نیز در ساواک شاه د یده است و حالا شما را نیز می بیند ،مسابقه گذاشته اید که اثبات کنید در واپس گرایی سرشت بشری از آنها گامی جلوتر نهاده اید؟
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
و تصور می کنید تا سالهای سال بر اریکه قدرت باقی می مانید و و لابد برهمین اساس است که هر لحظه اعلام آمادگی می کنید تا آخرین نفر از مخا لفان ایدئولوژیی را که محتوایش بجز جور،جفا، زور و یدک کش آن هم اسلام ناب محمدی است را هم نیست و نابود کنید. سخت تلخ است که شما نیز صفت ایرانی و پارسی بودن را بر دوش بکشید. و بعد:. مرگ دو نفر از بازداشت شدگان اخیر به نام های محسن روح الله امینی و کامرانی را هم که به مننژیت ربط دادید، با مغز و جمجمه آنها جه کردید ،ابزاز شکنحه اتان چه بود و بعد از شکنجه،آنها را در کدام منبع میکروب رها کردید. گذاشتید بعد از شما میکروبها از زحم و زیل آنها لذت ببرند، نه انگاری تا اینجای کار مسابقه را شما بردید،شاید خیلی بیشتر از بردن،فکر کنم که میکروبها از اینکه براحتی غذای مفت ومجانی در اختیا رشان گذاشتید حسابی به شما پاداش دادند و برایتان هورای بلند و بالایی کشیدند ، یادتان باشد از آن هورا در خواب شدگان هم بیدار خواهند شد.
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
بعد کهریزک شد غیر استاندارد مننژیت شد ابزاز مرگ, و شما دادستان شهر چه راحت از این مرگ سخن گفتید حال تصور کنید این نظامیان با همین تعصب وحشیانه ،باتوم در دست ، نقاب بر چهره، ابزار خشونت هم در کلام و وجود شان, زنگ منزل شما را بزنند و شما تا بفهمید چه خبر شده فرزند شما را بزنند ،ببندد و ببرند و ندانید کجا. چه حسی دارد؟ راستی نسبت به فرزندتان که حس پدری دارید؟ قدرت چیست که برای اقتدار آن دیت به رذالتی می زنید؟. هر چند جنبش مدنی ایران به دنبال خشونت نیست اما جنابتهای شما را فراموش نخواهد کرد ما می دانیم همسرتان که از پزشکان صاحب نام و محترم شهر است حاضر نیست شما را به حاطر جنایتهایی که مرتکب می شوید به رختخوابش راه دهد.
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
به خدای ایران سوگند اگر در همین لحظه به دامان ملت باز گردید این ملت آنقدر بخشنده است که شما را هم ببخشد، اما تا درتب و تاب شکنجه این مظلومان به لذت کاذب دست می یابید من به عنوان یکی از میلیونها عضو جنبش مدنی ایران به شما هشدار می دهم دست از شکنجه آنان بردارید، در بند کشیدگان را رها سازید و بگدارید به آغوش خانواده هایشان باز. گردنند. یاران جنبش مدنی ایران از جنایتهای که در حق مردم عزیزمان روا داشتید آگاه است. منبع: وبلاگ رضا شاهینی
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - ایران - تهران
ماجرای پرونده اخلاقی قاضی سعید مرتضوی از زبان امیر فرشاد ابراهیمی . ---------------. وقتی تجاوز به نوامیس می شود تقوا شاید شما هم خوانده باشید و یا دیده اید که چند روز پیش سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران در برنامه کوله پشتی که از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود شرکت نموده است ، این برنامه پس از دو برنامه ای بود که با رادان فرمانده نیروی انتظامی انجام می شد درباره قسمت اول که مجری برنامه فرزاد حسنی گفتگوی صریح و رک با رادان داشت شوک و تعجب همه را برانگیخت و بازتاب بسیاری داشت اما برنامه بعد و دو برنامه ای هم با مرتضوی داشت احتیاط و محافظه کاری زیادی به چشم می خورد که البته پس از اخطاری که ریاست سازمان صدا و سیما با توجه به تذکر نمایندگان مجلس به فرزاد حسنی داده بودند انتظارش می رفت . اما آنچه که مرا مصمم کرد درباره آن بنویسم حرفهایی بود که سعید مرتضوی در آن برنامه زد ، شاید بسیاری بدانند که من چند سالی در دادگاه 1410 به عنوان نماینده مدعی العموم در کنار ایشان بودم .
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - تهران - تهران
آنزمان هنوز دادستان و دادستانی ها در سیستم قضایی تشکیل نشده بود و نماینده مدعی العموم به عنوان دادستان برای متهمان تقاضای کیفر خواست می کرد . اینها را گفتم تا بدانید که مرتضوی را نیک می شناسم ، مرتضوی در جواب اینکه شما چرا اینقدر با توجه به اینکه جوان هستید از من و خیلی هم سن هایتان جلو هستید به مجری برنامه گفت بخاطر « تقوا » و اکنون با هم مروری می کنیم بر زندگی ایشان و ببینیم چه شد که سعید مرتضوی که دیروز قاتل مطبوعات بود امروز بنام امنیت اخلاقی حکم اعدام می دهد
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - تهران - تهران
سعید مرتضوی از بسیجیان فعال استان یزد بود که در سال 1365 به عنوان ضابط قضایی طرح کوثر به دادگستری استان یزد معرفی می شوند ایشان در آنزمان شانزده ساله بوده که به عنوان ضابط قضایی وظیفه دستگیری و شناسایی متهمان را بر عهده می گیرد ، دو سال بعد سعید مرتضوی به عنوان سرباز در سیستم قضایی مجددا به کار گرفته می شود و خدمت نظام وظیفه خویش را در یکی از دادگاههای دادگستری استان یزد به عنوان قاضی اجرای احکام در حالیکه هیچ گونه تحصیلات قضائی را به جز همان بسیجی بودن و به قول خودش گیر دادن و مورد جمع کردن در سطح استان نداشته ! ( البته بماند که ایشان اکنون خود را دکترای جرم شناسی می دانند که هیچ گاه به دانشگاه محل تحصیلشان هم اشاره نمی کنند ) . در همین خدمت مقدس سربازی به عنوان قاضی اجرای احکام بوده که برادر سعید مرتضوی تقوایشان گل می کند و قصد تجاوز به یک زن شوهر دار که شوهرش در زندان بسر می برد را می نماید ! ماجرا از این قرار است
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - تهران - تهران
فردی به اتهام پانصد هزار تومان چک بلا محل به زندان می افتد ، همسرش ماهها برای پیگیری پرونده نزد شعبه بازداشت کننده ایشان می رود که در یکی از این رفت و آمدها سعید مرتضوی به ایشان می گوید که در حال مطالعه پرونده هستم و آخر وقت اداری بیایند ، آخر وقت اداری وقتی آن خانم مراجعه می کنند سعید مرتضوی به ایشان می گوید که تمام پرونده و سرنوشت همسرت در دست من است و می توانم اصلا ایشان را به اتهامات دیگر نیز در زندان نگه دارم و تنها راه چاره این هست که من شبی با شما باشم ! ، همسر درمانده به منزل می رود و فردایش از سر ناچاری ماجرا را با زن صاحبخانه اش که در طبقه پائین محل سکونتش بوده در میان می گذارند همسر صاحب خانه (الف . ت ) از فرماندهان تیپ الغدیر سپاه یزد بوده اند که هنگامی که زن صاحب خانه موضوع را به اطلاع همسر می رساند ایشان تصمیم می گیرند با موضوع برخورد نمایند و به زن زندانی می گویند قرار را با سعید مرتضوی بگذار و القصه برادر مرتضوی را در خانه زندانی برای ارتکاب خواسته شان بازداشت می کنند و موضوع را همان شب
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - تهران - تهران
اطلاع امام جمعه یزد و سپاه یزد و دادگستری می رسانند ، برادر مرتضوی چند روز بعد آزاد می شود و به داستانی انتظامی قضات در تهران اعزام می شوند منتها آقای مرتضوی که قرار بوده برای محاکمه به تهران برود از یزد توقف کوتاهی در قم می کنند و خدمت آیه الله مشکینی و امامی کاشانی می روند ( آیه الله مشکینی از بستگان مادری ایشان می باشند ) و نامه و سفارشی می گیرند تا این تهمت !! را از ایشان پاک کنند ، با همین نامه بود که سعید مرتضوی که به اتهام تجاوز به عنف به تهران آمده بودند می شوند قاضی دادگاه 9 عمومی تهران و بعد از گذشت مدتی می شوند قاضی شعبه 34 یا همان 1410 که دادگاه امنیتی بوده یعنی احکام وزارت اطلاعات را صادر می کرده در همین دادگاه بود که بعدها وظیفه رسیدگی به اتهامات مطبوعاتی نیز به ایشان موکول شد و اینچنین سعید مرتضوی بخاطر تقوای بیش از اندازه شان از یزد به تهران رسید و اکنون به عنوان دادستان تهران احکام اعدام کسانی را صادر می کند
دوشنبه 26 مرداد 1388

تولدی دیگر - تهران - تهران
که خودش نیز روزگاری به آن اتهام مبتلا بوده و براستی اگر عدالت در این کشور اجرا می شد ، سعید مرتضوی بخاطر دست درازی به ناموس مردم و یا بعدها به اتهام مشاورت در قتل زهرا کاظمی حکمش چه بود ؟ متهم بود یا دادستان . فاعتبروا یا اولی الابصار . پی نوشت . از این ماجرا بسیاری مطلع هستند از جمله حسین انصاری راد و مهدی کروبی ، برایم سئوال است که این سکوتشان برای چه هست ؟ آقای انصاری راد حتی با آن همسر زندانی در کمیسیون اصل نود مجلس دیدار هم کرد و مشروح حرفهای ایشان را هم ضبط نموده حالا از سر چه هست که این مسئله را عنوان نمی کنند برایم سئوال هست
دوشنبه 26 مرداد 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
دکترای جنایت واعدام و سنگسار رو که داشت .ایندفعه تز دکتراشو در تجاوز تکمیل کرده.
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

nazi4353 - ایران - آبادان
تولدی دیگر ایران - تهران . از اطلاع رسانی خوبت متشکرم . شمارش معکوس واسه این پست فطرتها شروع شده به امید روزی که این ملعون و همکارهاش به دست مردم بیفتند و تقاص تمام کارهاشون رو پس بدن
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

albalooo - ایران - تهران
امیدوارم تکه تکه بشه
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

albalooo - ایران - تهران
هیچکی منو تحویل نگرفت تازه اومدم سبز سبز سبزم
سه‌شنبه 27 مرداد 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
تولدی دیگر - ایران - تهران. دوست عزیز٬ ممنون از اطلاعاتی که دادید. موفق باشید.
چهار‌شنبه 28 مرداد 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.