آکادمی علوم نیویورک و انجمن ریاضی ژاپن : وزیر علوم ایران عضو ما نیست

آکادمی علوم نیویورک و انجمن ریاضی ژاپن :

وزیر علوم ایران عضو ما نیست

آکادمی علوم نیویورک عضویت محمد مهدی زاهدی، وزیر علوم ایران، در این نهاد را تکذیب کرده است.

این درحالی است که به نوشته وب سایت وزارت علوم ایران، آقای زاهدی، وزیر علوم دولت محمود احمدی نژاد، از سال 1376 شمسی تا کنون عضو این آکادمی بوده است.

این عضویت در بخش "بیوگرافی وزیر" در وب سایت وزارت علوم درج شده است.

اما بیل سیلبرگ، مدیر روابط عمومی آکادمی علوم نیویورک، چهارشنبه (22 ژوئیه)، عضویت فردی بنام محمد مهدی زاهدی در این آکادمی را رد کرد.

این تماس بعد از آن با آقای سیلبرگ گرفته شد که خبر عضو نبودن وزیر علوم ایران در آکادمی علوم نیویورک در تعدادی از وب سایت ها و وبلاگ های فارسی زبان مطرح شده بود.

مدیر روابط عمومی این آکادمی کتبا به بی بی سی فارسی گفته است که اسم فردی بنام محمد مهدی زاهدی در بانک اطلاعاتی اعضای این آکادمی وجود ندارد.

به گفته وی، مدیر "بخش عضویت" آکادمی علوم نیویورک شخصا عضویت محمد مهدی زاهدی در این آکادمی را بررسی کرده و در این مورد با شرکتی که وظیفه مدیریت و حفاظت از بانک اطلاعاتی این سازمان را برعهده دارد، تماس گرفته است، اما به چنین نامی برنخورده است.

در بخش "بیوگرافی" وب سایت وزارت علوم ایران آمده است که او عضو نهادهای علمی مختلف از جمله "انجمن بین المللی سیستمهای فازی" و "انجمن ریاضی کشور ژاپن" است.

بی بی سی فارسی هنوز با این انجمن ها برای تایید عضویت وزیر علوم ایران در آن ها تماسی نگرفته است.

آکادمی علوم نیویورک یک سازمان بین المللی غیرانتفاعی است که ترویج دانش و کاربرد علوم برای رفع مشکلات جهانی را از اهداف اصلی خود توصیف می کند.

این سازمان تعداد اعضایش را 24 هزار نفر از 140 کشور دنیا اعلام کرده است.


انجمن ریاضی دانان آمریکا : هیچ جایزه ای به وزیر علوم ایران نداده ایم

 پس از اظهارات عجیب وزیر علوم و نسبت دادن نابغه قرن و یکی از بهترین ریاضی دانان جهان در سال های 1998 تا 2002 به انتخاب انجمن ریاضی دانان امریکا با این انجمن ارتباط برقرار کرد.
به گزارش سلام، مایک برین، رئیس دفتر جوایز انجمن ریاضی دانان امریکا در پاسخ به این سئوال که ایا محمد رضا زاهدی، وزیر علوم کابینه اقای احمدی نژاد از سوی این انجمن به عنوان یکی از بهترین ریاضی دانان جهان در سال 1998 تا 2002 انتخاب شده است گفت: ما هرگز لیستی از بهترین ریاضی دانان جهان را اعلام نکردیم.

مایک برین در واکنش به ادعاهای وزیر علوم می افزاید: ما تنها به ریاضی دانان برتر جایزه اعطا می کنیم.

نماینده انجمن ریاضی دانان امریکا در پایان تاکید کرد: اقای زاهدی هیچ یک از جوایر انجمن ما را کسب نکرده است و ادعای ایشان در این مورد کذب محض است.

گفتنی ست، زاهدی همچنین ادعا کرده بود که از سوی کمبریج به عنوان نابغه قرن شناخته شده است که این عدم صحت آن ثابت شد.


انجمن ریاضی ژاپن : وزیر علوم ایران از اعضای ما نیست؛

 اگر عضویتش را تکذیب نکند، از او شکایت می کنیم

پس از برملا ساختن این موضوع که وزیر علوم جز هیچ یک از برترین رباضی دانان جهان نیست، اطلاع یافت که زاهدی، خود را عضو اکادمی بین المللی و معتبر علوم نیویورک و انجمن ریاضی ژاپن معرفی کرده است.


رخداد(Rokhdad.org) طی مکاتبه ای با این دو انجمن و اکادمی بین المللی با خبر شد که وزیر علوم کابینه احمدی نژاد باز هم دروغ گفته است.

 

نمایندگان این دو انجمن و اکادمی بین المللی در پاسخ به این سئوال که ایا اقای زاهدی جز اعضای این دو انجمن می باشد اعلام کردند: وزیر علوم ایران هیچگاه در بین اعضای ما نبوده است.


نماینده اکادمی بین المللی علوم نیویورک در پایان تاکید کرد: پس از اینکه ما از سو استفاده های اقای زاهدی با عضو نامیدن خود در اکادمی علوم نیویورک با خبر شدیم، این هشدار را به وزیر علوم ایران می دهیم که اگر عضویت خود را تکذیب نکنند از ایشان شکایت می کنیم. ، 


سوابق و تجربیات اعلام شده ی وزیر علوم در زمینه های علمی - تحقیقاتی و آموزشی به شرح زیر است:

1- عضو انجمن ریاضی ایران از سال 1362 تاکنون

2- استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان

3- عضو انجمن بین‌‏المللی سیستم‌‏های فازی از سال 1370 تاکنون

4- عضو انجمن ریاضی کشور ژاپن از سال 1374 تاکنون

5- عضو آکادمی علوم نیویورک از سال 1376 تاکنون

6- عضو و رییس انجمن سیستم‌‏های فازی ایران

7- ارائه بیش از صد مقاله در کنفرانس‌‏های علمی داخلی و خارجی

8- چاپ بیش از 85 مقاله در مجلات علمی بین المللی

9- سخنرانی علمی در کشورهای آلمان - اتریش - ارمنستان - اسلواک - اکراین - ایتالیا - چک - چین - ژاپن - سوریه - کانادا - کره جنوبی - مجارستان - یونان - ترکیه - پاکستان - روسیه - هند و

9- داوری مقالات علمی در مجلات معتبر بین المللی و مجلات معتبر داخل کشور

10- انجام بیش از 26 طرح تحقیقاتی از جمله دو طرح ملی که دریکی از این طرح‌‏ها نظریه جدیدی ارائه شده که هم اکنون دانشمندانی در کشورهای ژاپن، کره و چین روی آن نظریه کار می‌‏کنند.

11- پژوهشگر نمونه دانشگاه سال‌‏های 1374 تا 1377

12- پژوهشگر نمونه استان سال‌‏های 1375 تا 1378

13- استاد نمونه دانشگاه‌‏های کشور سال 1375

14- انتخاب رساله دوره دکترا به عنوان رساله برگزیده دکترای ریاضی کشور در اولین جشنواره ریاضی دانشگاه تهران

15- انتخاب به عنوان مرد علمی سال 1997 تا 1998 توسط مرکز بین المللی کمبریج

16- انتخاب و معرفی در لیست برترین ریاضی دانان جهان توسط انجمن ریاضی آمریکا در سال‌‏های 1998 تا 2002

17- پژوهشگر نمونه دانشکده ریاضی سال‌‏های 1380 تا 1382

zorro.ir - ایران - تهران
الهی دیوار هر چی مستراحه روی سرت خراب بشه محمود آخه چقدر آب رو ریزی چقدر دروغ.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

kourosh1 - فرانسه - پاریس
دروغ که حناق نیست که 1ـ انجمن ادمکشی و تجاوز به هم میهنان 2ـانجمن وارونه جلوه دادن حقیقت یا به عبارتی دیگر دروغ 3ـانجمن سنگ پا رو سفید کنان دولت 4ـانجمن ریا و کثافتکاری 5ـانجمن بی حیا ترین بد کاران جهان بی شرفا خجالت که نمیکشن
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
از این 17 تا ممکن است 8 موردش که مربوط به ایران است درست باشه البته اگه کل مدرک تحصیلیش را با آقای کردان از یک دانشگاه آکسفورد نگرفته باشه. هر دم از این باغ بری می رسد...
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
هر دم از این باغ کره خ.ر.ی می رسد به به برکت های اسلام خمینی و خامنه ای با عنترش. مجتبی تو در کدام دانشگاه نابغه بودی؟ هنوز هم هستی یا اون دانشگاه رو دیگه قبول نداری ها ها ها ها ها هم میهن این حکومت را باید از درون و برون فلج کرد ما از بیرون، خودش از درون خودش رو فلج میکنه، چون دارن خودشون هم میفهمن که کار تمومه. از این رو کوشش میکنن دور این حکومت ننگین رو خط بکشن شاید در آینده گناهانشون رو ببخشیم! از پا ننشینیم که پس از مرگ تاریکی روشنایی زاده خاهد شد مرگ بر ولایت فقیح، مرگ بر خاندان خامنه ای مرگ بر دشمنان ایران و ایرانی ایران بشنو که آزادی در راه است ایرانی برای آزادی جان خود را به اَرمغان آورده زنده باد آزادی، زنده باد ایرانی، جاوید ایران آزاد
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
عضویت آکادمى خالیبندان برره اى 1340-1388 عضو دایمى و افتخارى انجمن قنچه لبان و خوشتیپان برره عضو غیر قابل تعویض و ثابت پاچه خوران و دستمال بدستان دربار على گدا مشترک دایمى جهنم سوزان
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

سنجاقک - امریکا - ا......
هاهاهاهاهاهاها
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
من یک سوال دارم طبق چه سیستم و ملاکی در کشوری که حدود سی سال دشمن سفت وسختی بنام امریکا دارد.افرادی را که به کشور دشمن رفت و امد میکنند (.و انهم به این راحتی و در اماکنی که براحتی میتوان با سازمان سیا تماس گرفت)باید پستهای کلیدی و حتی وزارتی داشته باشند؟من زمانی که این شخص رای اعتماد از مجلس میگرفت داشتم تلویزین نگاه میکردم.دو صندلی انورتر از احمدی نژاد نشسته بود.خلاصه هم موافق داشت هم مخالف.اما مخالفان از ته دل حرف میزدند.یکی از انها که روی صحبتش احمدی نژاد بود گفت خودتان میدانید مقاله نوشتن در مجلات علمی به چه صورت است شما که خود مثل من سینه سوختهاید چرا؟(هر دانشجو برای نمره خوب مجبور بنوشتن مقاله هستندو یا اگر ازمایشات موفق برای تز دکتریشان انجام دهند همه به اسم استاد این رشته نوشته میشود)در واقع این شخص کاری انجام نداده و کلی اکتشافات با اسمش ثبت شده. اتفاقا انروز هر کس در مجلس صحبت میکرد در اخرش یک شعر میخواند که اقای عادل گفتند اروز مجلس گل و بلبل شده و همه شاعر شدند و خودش هم یک شعر خواند.ختم کلام اینکه این اقا یا مستقم رای اعتماد نیاورد یا خیلی بسختی.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

kaveh-iran - استرالیا - سیدنی
دروغ گو دشمن خداست خدایا چقدر دشمن داری تو.ما هم که دوستای تو هستیم داره باورمون میشه که با دشمنات کاری نداری
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

jsard - ایران - تبریز
این یارو اومده بود دانشگاه ما، نهار را که خورد تو تالار اجتماعات می خواست سخنرانی کنه، از کنار دگمه کتش یک تکه نخ کهاومده بود بیرون کند و ازش به جای نخ دندان استفاده کرد! تازه جلو دست کم هزار نفر آدم که یا استاد بودند یا دانشجو!! دهنشو باز کرد و با اون نخ قرقره خیاطی لای دندوناشو تمیز کرد و تکه های غذا را دوبار از روی نخ برداشت و گذاشت دهنش!! بعد از این اتفاقات بیشتر حضار که حالت تهوع بهشون دست داده بود تالار را ترک کردند.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

Koorosh e kabir - انگلستان - ناتینگهام
با سلام. خواستم بپرسم کسی هست که به ما بگه اینا چی مصرف میکنن هرچی هست جنسش اعلاست.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

setroos - اوکراین - کیف
به ژاپن : ژاپن جان،اول یه ارتش از خودت داشته باش،دختر‌های ژاپنی رو از زیر سربازای آمریکا بیار بیرون،(تظاهرات می‌کنن واسه همین آخه)پیشرفته هم هستی‌ دمت گرم،...ولی‌ مدرکم از شما ندأشته باشه خیالی نیست به وزیر علوم ایران: خاک تو سرت کنن که چرتو پرت گفتی‌،احمق،حالا تحویل بگیر...
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

Bamdad_KH - آمریکا - شیکاگو
دوستان عزیز٬ همانطور که اطلاع دارید روز 25 جولای٬ مصادف با روز چهلم همرزم عزیزمان ندا آقا سلطان٬ به عنوان: Global Day of Action for Human Rights in Iran اعلام شده است. به همین مناسبت و برای ابراز همبستگی و پشتیبانی از مبارزات مردم ایران و ابراز تنفر از سرکوب وحشیانه رژیم جمهوری اسلامی ، تظاهراتی توسط ایرانیان مدافع صلح و حقوق بشر در شهر شیکاگو سازمان دهی شده است. برای برگزاری هر چه با شکوه تر این تظاهرات٬ دوستان مقیم شیکاگو و ایالت ایلینوی میتوانند به آدرس زیر به هموطنان ایرانی خود ملحق شوند: SAT. JULY 25, 12:00 noon Federal Plaza Dearborn and Adams به امید ایرانی آزاد و سربلند.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

punisher - ایران - شیراز
هر دم از این چاه بوی گوهی میرسد
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

elinaa - ایران - تهران
دوستان عزیز، دو تفسیر زیر را از اسلام بررسی و مقایسه کنید: 1. حجه الاسلام احمد خاتمی، خطیب جمعه تهران: جوانان باید بدانند در نگرش ما ولی‌فقیه فقط رهبر سیاسی نیست، حجت شرعی است. نایب امام زمان است و مخالفت با نایب امام زمان، مخالفت با امام زمان است. وی در ادامه با استناد به برخی روایات گفت: کسی که دستور ولی‌فقیه را زیر پا بگذارد، دستور امام معصوم را زیر پا گذاشته است و مخالفت با دستور امام معصوم، مخالفت با دستور خداست. منبعhttps://ilna. ir/newsText. aspx?ID=61981 (سخنان خطیب جمعه تهران در تاریخ 5 خرداد 1388) 2. امیرالمؤمنین، مولا علی (ع)، امام اول شیعیان (امام معصوم): ایشان در همان آغاز خلافت، صریحاً مردم را به حق‌گوئی (انتقاد) از خود و نظردهی (مشورت) دعوت و تأکید کرد: "من بالاتر از این نیستم که اشتباه نکنم، مگر آنکه خدا کفایتم کند" (خطبه ۲۱۶) و در متن عهدنامه معروف خود به مالک هشدار داد: باید نزدیک‌ترین وزیرانت از نظرقرب و مقام کسی باشد که بیشترین حرف تلخ حق را به تو میزند و آنگاه که عملی از تو سر می‌زند که خدا از اولیائش ناخوش دارد، کمترین یاری را به تو می‌رساند، .. همکارانت را به جد بیاموز تا تو را ستایش و بی‌جهت تجلیل نکنند.( بند ۳۳) https://www.mizankha bar.com/index. php?option= com_contentview=articleid=388%3A1388- %2004-02- 05-%2024- 37catid=12%3A2009- %2005-22- 06-%2056- 16 * ما به کدامیک از این دو اسلام مسلمانیم؟! قضاوت با شما... همه چیز ما را از ما گرفته اند و با ایجاد فتنه ما را در مقابل یکدیگر قرار داده اند، نگذاریم اعتقاد و ایمان و اسلاممان را نیز از ما بگیرند و تحریف کنند.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
Avayeh Edalat - ایران - تهران خیلی جالب بود .
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
ایشون هم کردانیزه شدند... فکر نمیکنم آخرین کردانیزه شده باشه این آقا..
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

aghozdar - ایران - تهران
به احتمال زیاد وزارت علوم از فارغ التحصیلی حضرت والا با این همه دانش و معلومات !!!!!! در یکی از دانشگاه های سراسری اظهار بی اطلاعی خواهد کرد .لطفا اقای جاسبی دستور تحقیق صادر فرمایند . ضمنا ازاقای کردان هم میتونن در این مورد کمک بگیرند. کی میخواهیم قبول کنیم که در دهکده جهانی زندگی میکنیم و ان دوران که یه خبر چند سال طول میکشید تا به دیگران برسد گذشته . شایدم دوستان هنوز در انجماد عقلی هستند .
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

gole sorkh - ایران - تهران
elinaa واقعا همینطور است که گفتید از خواندن کامنت شما بسیار لذت بردم. مرسی
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
zorro.ir - ایران - تهران خیلی با حال گفتی.زنده باشی. حسابی خندیدم.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

n.shina - المان - المان
بابا چقدر این ... را چوب میزنید اخه.بوش خفمون کرد.اخه زاهدی بهتر میدونه کجا عضوه یا این انجمنها ؟ اصلا همه اینها عضو کلوپ ر...یده مونهای محمود جونند.عمرا کی بتونه مثل این دار و دسته تر بزنه.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

martianboy - استرالیا - سیدنی
elinaa - ایران - تهران تو هنوز نفهمیدی امام علی در مقابل مولا علی خامنه ای عددی نیست امام علی دچار توهم شده یه چیزایی گفته بعد هم طرفدارای موسوی اونا رو اومدن بزرگش کردن و به اسم نهج البلاغه منتشر کردن تا بگن مولا علی خامنه ای اشتباه می کنه
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.