عجب! نمی دانستم به احمدی نژاد رای داده ام

عجب! نمی دانستم به احمدی نژاد رای داده ام

یکی از خوانندگان انتخاب نوشت:

عجب! شنیدید؟ کلهم، یعنی همگی مان جمعه 22 خرداد به احمدی نژاد رای داده بودیم! خودمان هم نمی دانستیم، سندش هم وزارت کشور داره جزء به جزء رو می کند!


در جهل مرکب بودم، تا الان فکر می کردم، خودم، مادرم، خواهرهایم، همسرم، خانواده همسرم، خاله ها و دایی ها و عمه ها و اصلا محله مان رای داده ایم به میرحسین موسوی، ولی نگو رأی داده بودیم به احمدی نژاد، به جان وزارت کشور و آقای دانشجو! به جان آقای محصولی!


همه آنهایی هم که توی خیابان ها جیغ و هوار می کشیدند برای موسوی، همه شان تنها فکر کرده بودند رای داده اند به موسوی ولی نگو رای داده اند به احمدی نژاد! اصلا مهم نیست خودشان ندانند، یا تعجب کنند، وزارت مهم و معتبر! کشور که مو لای درزش نمی رود، دارد این موضوع را اعلام می کند. اینطوری که اعلام هم می کند احتمالا شمار آرا از تعداد واجدین شرایط هم رد می کند، شاید یک 70-80 میلیونی رای داده باشند به احمدی نژاد.


دست مریزاد به وزارت کشوری ها که اینقدر سریع رای ها را می شمارند، اینقدر سریع که خسته شدند، بعد گفتند نیم ساعت یکبار نمره هامونو که خیلی دقیقا رو می کنیم.


آخرین اخباری که به دست من رسیده مبنی بر این موضوع است که وزارت کشور اعلام کرده که علت شمارش سریع آرا این است که دکتر کردان دارد ذهنی حساب می کند. شاید هم! والله به مغز کوچک ما که این چیزها نمی آید.


در زیمباوه هم 10-20 درصد مردم هستند که به موگابه رای نمی دهند اما بعدا در شمارش آرا مشخص می شود که آنها هم رأی داده بودند به موگابه، اما ماشالله تولرانس انتخابات ایران 60-70 درصدی می شود. الان 60-70 درصد جامعه مانده اند که واقعا به موسوی رای داده بودند یا نه همانی است که وزارت کشور می گوید و به احمدی نژاد رای داده اند! خدا عالمه!

قازقلنگ - ایران - تهران
به قورباغه لب بده به احمدی رای نده
شنبه 23 خرداد 1388

eki bod eki nabod - انگلستان - لندن
خسته نباشید دوستان .چند روز گذشته گفتم رای ندهید ولی به من حمله کردید. جان برادر انتخاب کننده رهبر هست. پس کی می خواهید بعد از 30 سال بفهمید مردم هیچکاره هستند در جمهوری اسلامی خامنه ایی.
شنبه 23 خرداد 1388

sarab22 - المان - دوسلدورف
دوستان انقلاب ادامه دارد ایران را باتش میگشیم تا این افراطیون قبول شگست بکنند سرمان را بالا و یک صدا مرگ بر خامنه ای جلاد.
شنبه 23 خرداد 1388

sasan4 - ایران - تهران
آخرین خبر: موسوی را تهدید به مرگ کرده اند و از او خواسته اند که شکست (ظاهری متقلبانه )خود را قبول کند و به احمدی نژاد ملعون تبریک بگوید و طی بیانیه از طرفدارنش بخواهد که هیچ عکس العملی در کل کشور نشان ندهند.
شنبه 23 خرداد 1388

hoof_hearted - انگلیس - منچستر
کاش میشد اینجا یه چند تا فحش ...داد به این ناکس ها
شنبه 23 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
حتی کثیفترین انسانها حتی دزد ترین انسانها حتی بی شرف ترین انسانها دیگر تحمل دیدن یک لحظه احمدی نژاد را ندارند . روستاییان متوجه شده اند که او دروغگوست و چون از اول آموخته اند که درغگو دشمن خداست و بسیار پاکدل و خداپرست هستند به دشمن خدا رای نمی دهند بی شرفترین انسانها هم به او رای نمی دهند چون میدانند یک روز بلاخره او زیر آب آنها را هم میزند دزدها هم به او رای نمی دهند چون او شاه دزد است و از آنها هم میدزدد.
شنبه 23 خرداد 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
ها‌ها ها، امیدوارم ساده دلانی که طرفدار رائ دادن و انتخاب موسوی برای گریز از احمدی نژاد و نجات کشور بودند به جواب خود رسیده باشند و فهمیده باشند باز چطور گول بازی‌های سیاسی آخون را خوردند. به یزدان که اگر ما خرد داشتیم کجا این سر انجام بد داشتیم.
شنبه 23 خرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
وای چه روز وشب نحسی!شاهد حماقت حضور ملت در روز وحالا دیدن ننگ انتخابشان!
شنبه 23 خرداد 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
تنها مشکل ایران اینه که یک رهبر درست حسابی نداره .ملت مثل گله گرگ دیده پراکنده اند. اصلا به من چه برم بخوابم فردا هزار تا کار دارم.همین احمدی نژاد هم از سرتان زیادی است.
شنبه 23 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
دو گروه به او رای دادند مزدوران و چپی ها عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد جمهوری اسلامی در سراشیب سقوط افتاده است
شنبه 23 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
در صورت اعلام رای تقلب قطعی اولین شروع ما از بیت دروغ و تقلب است
شنبه 23 خرداد 1388

گنده لات - آلمان - مونیخ
من حدود یکماه پیش نظریه دادم که این انتصابات است و از اون به بعد فقط نظاره گر همه شما بودم و می خندیدم که اینشتین گفته بود حماقت انسانها را نهایتی نیست و با عرض معذرت یکبار دیگه مردم ایران اینو ثابت کردند.
شنبه 23 خرداد 1388

mlowes - آمریکا - واشین
حالا دیدید همتون سر کار بودید. 4 سال دیگه هم براتون یا کرباسچی را میارن یا عبدالله نوری را یا مهاجرانی را و باز هم به همین سادگی گول میخورین. واقعا آدم مونده که چطوری به شماها چیز بفهمونه.
شنبه 23 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
دوستان به همه ثابت شد که ایران نه بدبخت است و نه فقیر و نه اکثریت از حکومت بیزار هستند باور کنید اکثر کسانی که به احمدی نژاد رای دادند مردمان روستا و شهرهای کوچک بودند که کاملا از این دولت احمدی نژاد راضی بودند و با اینکه بخاطر سیاستهای احمدی نژاد شهرهای بزرگ اکثرا از او ناراضی بودند و با تمام تبلیغات بر علیه احمدی نژاد باز هم همان مردمی که ما فکر میکردیم محروم هستند با علاقه رفتند و به احمدی نژاد رای دادند هر چند من به موسوی رای دادم ولی از اینکه می بینم اکثریت مردم ایران و مخصوصا مردم مناطق محروم در این 4سال از احمدی نژاد راضی بودند و میخواستند این وضعیت ادامه یابد خوشحال هستم و واقعا فکر نمیکنم که تقلبی شده باشد در اینکه بیش از 70٪ مردم ایران در انتخابات شرکت کردند شکی نیست و اگر واقعا تقلب نشده باشه و احمدی نژاد با رای مردم دوباره انتخاب شده باشه باید خوشحال بود که اکثر مردم ایران از وضع 4سال گذشته راضی بودند و اینطور با رای بالا او را انتخاب کردند ....در ضمن طبق آمارهای بین المللی تولید ناخالص ملی ایران در این چهار سال تقریبا دو برابر شده و ما به کشورهای هم ردیف خود خیلی نزدیک شدیم تولید ناخالص داخلی ایران: (برابری قدرت خرید) براورد ۱۳۸۷ - کل ۸۱۶٫۸۳۹ میلیارد دلار (۱۸ام) در جهان سرانه ۱۱٬۲۰۹ دلار (۷۹ام) در جهان تولید ناخالص داخلی ترکیه: (برابری قدرت خرید) براورد ۱۳۸۷ - کل ۹۳۷٬۷۴۳ میلیارد دلار (۱۵ام) در جهان سرانه ۱۱٬۴۶۳ دلار (۵۵ام) در جهان واقعا ایران با تمام مشکلات مثل جنگ که1000میلیارد دلار به ایران ضرر زد و تحریم در30سال و مدیریت نه چندان خوب اقتصادی آیا واقعا در حد ترکیه که اینهمه درباره اش حرف میزنند نیست؟
شنبه 23 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
درضمن همیشه نام کشور ما با کشورهایی مثل کره شمالی آورده میشود ببینید فرق ما با کره شمالی چقدر است تولید ناخالص داخلی تولید ناخالص داخلی (برابری قدرت خرید) براورد ۲۰۰۷ - کل ۴۰. میلیارد دلار (۸۹ام) در جهان - سرانه ۱٬۷۰۰ دلار (۱۵۶ ام)
شنبه 23 خرداد 1388

johan - بلژیک - بروکسل
mlowes - آمریکا - واشین سخت ترین کار محکوم کردن احمق است.چرچیل ببین این اقا ghati - ایران - کرج چی می نویسه لووووووول بنده خدا جو گیر شده
شنبه 23 خرداد 1388

mac.m - امریکا - کالیفرنیا
خدا را شکر که از ایران اومدم بیرون و الآن اونجا نیستم.
شنبه 23 خرداد 1388

amiromid - سوید - یوته بوری
بعد از این همه تبلیغات و ژست دموکراتیک نمیدونم اگر احمدی نژاد دوباره ابقا بشه به مردم دنیا چی بگیمـ؟
شنبه 23 خرداد 1388

mac.m - امریکا - کالیفرنیا
خدا را شکر که از ایران اومدم بیرون و الآن اونجا نیستم.
شنبه 23 خرداد 1388

mehr-ایران -تهران - ایران - تهران
برای شما که خارج از کشور هستید صحبت کردن خیلی راخته این یعنی فاجعه یعنی دیکتاتوری محض راستش من داشتم کارهای رفتنم رو به استرالیا انجام میدادم دیگه حالا صددرصد مطمپنم که جایی برای موندن نیست و باید برم و باید ادامه بدم راستش گریه ام گرفته
شنبه 23 خرداد 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
گفتم که "شرکت در این انتخابات تف سر بالاست!" حالا ببینید 4 سال میشود "مادام العمر" بچشین حالا مزه رای دادن رو. و منتظر" بازجویی های فنی( شکنجه)" باشید خودتون خواستین.
شنبه 23 خرداد 1388

ali_motreb - کانادا - تورنتو
ننجون من اگر کاندید شده بود بیشتر از یک درصد رای میاورد
شنبه 23 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
johan - بلژیک - بروکسل خودم اعتراف کرده ام که قاطیم
شنبه 23 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
johan - بلژیک - بروکسل اما درست میشم بعدها خواهی فهمید که بد بیراه نمی گفتم
شنبه 23 خرداد 1388

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
آقایان بلوستار و همه افرادی که هیجان زده شده بودید. میشه لطف کنید نتیجه را توضیح بدید؟
شنبه 23 خرداد 1388

asana - ایران - ایران
هموطن نوشیدن جام زهر بر تو مبارک
شنبه 23 خرداد 1388

ganak - ایران - رشت
با با دروغه ملت همه سبز بودن .دروغگو ها. پستها ...
شنبه 23 خرداد 1388

felertishia - ایران - تهران
خیلی باحال بود. به خدا عاشقتم خیلی باحال نوشتی دوستت دارم ! سر سطر کردان 5 دقیقه خندیدم . ببین مهم نیست که میر حسین نشه مهم اینه که یکی دیکه رو تو روی خودمون گذاشتن به جاش ! تو رو خدا بدبختی رو دارید؟
شنبه 23 خرداد 1388

محسن1358 - المان - کلن
شما مردم ایران در خواب بودید. زمانی که ایادی محمود کذاب در ایام انتخابات در روستاها و شهرهای کوچک تراول های دولتی را توزیع میکردند بایستی اعتراض میکردید.زمانی که محمود کذاب از تمامی امکانات دولتی از جمله کادو وقت اضافی صدا و سیما استفاده میکرد چرا اعتراض نکردید؟ چرا در روز انتخابات از وجود تبلیغات محمود کذاب در خیابانها اعتراض نکردید؟ چرا در تقلب آشکار شمارش آمار انتخابات توسط عوامل رژیم و ایادی محمود کذاب اعتراض نمیکنید؟ حق ما همین است چهار سال تحمل نکبت و خواری
شنبه 23 خرداد 1388

Bahar.D - کانادا - ....
همتون سر کار بودید...
شنبه 23 خرداد 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
قدمی به سوی انتخاب احمقی نژاد بعنوان رئیس جمهور مادام العمر
شنبه 23 خرداد 1388

felertishia - ایران - تهران
مک.ام -امریکا کالیفرنیا : آره بابا خدارو شکر که رفتی و اینجا نیستی چند بار می گی بابا تو هم تو این هاگیر و واگیر ؟ قاطی - ایران کرج: باهات موافقم سراشیبی تندی در انتظارشونه که حتی اگه از همین الان هم بزارن تو دنده سنگین احتمال سقوط به دره 100٪ است !در ضمن منم ته دره منتظرم !!! *پسر شجاع* ایران - تهران: تو برو دنبال خانم کوچولو ببین شیپورچی بلایی سرش نیاورده باشه تورو چه به نظر سیاسی در مورد انتخابات و رای و ...
شنبه 23 خرداد 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
sasan4 - ایران - تهران موسوی غلط میکن این کا رو بکنه. باید خون بپا بشه.مردم ایران که خ. نیسد.
شنبه 23 خرداد 1388

naghshe eshgh - ایران - تهران
افرین به ملتی که در انتخابات شرکت کردند ..فکرشو بکنید دشمنی به کشوری حمله کنه وعده ای نظر بدن که نباید از وطن دفاع کرد چون به هر حال پیروز نخواهیم شد !!و بعد از شکست هم بگویند ما که گفتیم !!هر حرکت درستی الزاما با موفقییت همراه نیست و همه اینو می دونند ..پس بهتره موش ها در سوراخ هاشون باقی بمونند و اینقدر با نظریات محیرالعقولشون ملت رو شگفت زده نکنند!
شنبه 23 خرداد 1388

irane _azad - سوئد - مالمو
خوب حالا باید تاکتیک را ضد تاکتیک جواب داد . یعنی حرفهای که احمدی نژاد تو مناظره هاش گفت و پته هاشمی و ناطق نوری و غیره را ریخت و به گفته خودش بیت المال را حرام کردن وظیفه ملت ایران که از احمدی بخوان که هاشمی و دارو دسته هاشو به میز محاکمه بکشونه و مردم کوتاه نیان و حقوقه حقه خودشون را بازپس بگیرن. با این کارشون احمدی نمیتونه بزن زیر حرفهاش چون سند واضح هست.
شنبه 23 خرداد 1388

عبدالکوروش1 - ایران - کامبادن
بعد از این بر وطن و بوم و برش باید ر..د! به چنین مجلس و بر کرّ و فرش باید ر..د درود به ملت قهوه ای ایران
شنبه 23 خرداد 1388

ehsan_11403 - ایران - تهران
دیگه ایران جای موندن نیست
شنبه 23 خرداد 1388

you39 - بلژیک - هاسلت
پیروزی مقتدرانه احمدی نژاد بر مخالفین رژیم آخوندی مبارکباد.........
شنبه 23 خرداد 1388

AHMADKASRA - ایران - تهران
بابا احمدی نژاد کل ایران به تو رای دادن هیچ کسی با موسوی نبود؟؟؟؟؟؟؟بابا چقدر میخوای تقلب کنی هااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟کثافت کوتوله حروم زاده
شنبه 23 خرداد 1388

sasan4 - ایران - تهران
بدون شک رای موسوی را به جای رای میمون لحظه به لحظه گزارش کردند.
شنبه 23 خرداد 1388

asemoon abi - ایران - تهران
باسلام اصلا رای مردم برای این ها ارزش نداشت من از هرکسی پرسیدم به موسوی رای دادند ولی نمی دانم چرا احمدی نژاد رای داره می آره البته اوضاع این مملکت بهتر از این نمی شود خوش به حال آ های که در ایران نیستند
شنبه 23 خرداد 1388

bahar_n - امریکا - فلوریدا
وای خدا.مرگ بر متقلب.باورم نمی شد انقدر بد ذات باشن.دلم می خواد های های گریه کنم
شنبه 23 خرداد 1388

mehraeen - ایران - تهران
پسر شجاع* - ایران - تهران این آمارهایی که نوشتی سندش پیش احمدی نیست؟
شنبه 23 خرداد 1388

قناری - ایران - یه جایی تو ایران
خرداد سال 1388 : ماست : 1100 تومان چهار سال دیگر : ماست : 9800 تومان خرداد سال 1388 : گوشت گوسفند کیلویی : 10500 تومان چهار سال بعد : کیلویی 38900 تومان خرداد سال 1388 : آپارتمان در مرکز شهر نوساز متری حدود : 2 میلیون و پانصد هزار تومان چهار سال بعد : متری 11 میلیون و 900 هزار تومان خرداد سال 1388 : سیب زمینی کیلویی 450 تومان چهارسال بعد : شرط خرید 1 کیلو پیاز این است که 10 کیلو سیب زمینی رایگان ببرید(از الطاف دولت دهم) خرداد سال 1388 نزدیک انتخابات : حقوق بازنشستگان 500 هزار تومان سال بعد این موقع حقوق بازنشستگان : 65000 تومان بدون کسر 12 درصد مالیات خرداد سال 1388 : پنیر سفید جعبه ای 1500 تومان چهارسال دیگر : متاسفانه گاوهای کشور بدلیل جنون گاوی تلف شده اند و شیر و پنیر در کشور موجود نیست. صبحانه را با نان خالی میل کنید.....
شنبه 23 خرداد 1388

ruzbehmalek - اسپانیا - مادرید
مرگ بر اسلام و قرآن
شنبه 23 خرداد 1388

Gharibeh-Ashena - المان - هانوفر
واقعا که حق شما ها همین است. با شرکت بیسابقه در رای گیری این رژیم را خواسته یا نا خواسته تایبد کردید. بعد از سی سال هنوز هم فریب این رژیم را خوردید. هشدارهای ددلسوزان و وطن پرستان را پوزخند زدید دیگر بهانه ای ندارید. هرکه در انتخابات شرکت کرد خیانت کرد.
شنبه 23 خرداد 1388

fafa - ایران - شیراز
خانواده من هم شک کردن به کی رای دادن ولی به همه اونایی که به جناب موسوی رای دادن توصیه میکنم هم تو نظرخواهی اوینی شرکت کنند گزینه موسوی را تیک بزنند هم به گروه اینترنتی او بپیوندند
شنبه 23 خرداد 1388

zamaan - ایران - تهران
پس از اعلام نتایج هاله زرد رنگی ذر اطراف شلوار موسوی دیده شد
شنبه 23 خرداد 1388

azita222 - انگلستان - لندن
وقتی که ما و جمعی ازد وستان رفتیم جلوی کنسولگری ایران و فریاد تحریم انتخابات رو سر دادیم و گفتیم گول رژیم جنایت و دروغ رو نخورید و یازیچه اخوندا نشین گروه رای دهندها یکعده شون بهمون میگفتن بی وطن هو میکردن صدای بزغاله در میاوردن حالا همونا چی دارن بگن؟ این چیزی بود که گفیتیم (....تحریم انتصابات....) حالا امروز میخوان برن جلوی کنسولگری ایران تو لندن به این انتصاب اعتراض کنند!!!!!!!! متاسفم براتون برای اونایی که 30 ساله بازیچه قرار گرفتن
شنبه 23 خرداد 1388

ستاره سربی - ایران - تهران
خدایا کی میخواد اینو 4 سال دیگه تحمل کنه بعد از 16 سال یه بار رفتم رای دادم تا این نشه رئیس جمهور خدا لعنتش کنه دروغگوی متقلب
شنبه 23 خرداد 1388

shahsavar - ایران - تهران
همه سر کار بودیم
شنبه 23 خرداد 1388

amidjan - ایران - تهران
سخت ترین کار محکوم کردن احمق است یکی از بهترین جملاتی است که من تا بحال شنیده ام
شنبه 23 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
کسانی که می گفتند: هر چه بیشتر رای بدهید؛ امکان تقلب کمتر میشود!!!!! """"""""""""""""" حالا می شود برای ما بفرمایید که این فرمول را از کجا بدست آوردید؟ جمهوری اسلامی به شما داد؟! =========================== برای کسانی که رای دادند؛ واقعاً متاسفم! خوش به حال خودم که " وجدان درد" ندارم!
شنبه 23 خرداد 1388

saken - ایران - یزد
وای ی ی ی ی ی ی ی ی چقدر به ما گفتند رای ندهید گوش نکردیم دیدید آخوندها چگونه ما را به بازی گرفتند.وقتی یکی از مقامات بلند پایه رژیم میگوید هر حرکتی برضد نظام را در نطفه خاموش میکنیم باید معنی آن را میفهمیدیم.دوم خرداد هم که خاتمی پیروز شد هشت سال با مسامحه وکوتاه آمدن ملت را بازی داد تا پایه های دروغ وریا محکم شود ونوبت به احمدی نژاد برسد اما با خروش موسوی در مناظره رژیم فهمید که موسوی خاتمی نیست وممکن است دردسرساز شود برای همین نتایج انتخابات را وارونه وبه نفع احمدی نژاد تغییر داد حال ماییم ویک چهار سال دیگر سرکوب-خفقان-گداپروری وکمک به بیگانگان وفقر هموطنان نمیدانم چرا ما ملت بیدار نمیشویم وبا یک حرکت قهر آمیز حق خود را از این ستم پیشگان نمیگیریم.
شنبه 23 خرداد 1388

neyestan - ایران - اهواز
دریغ است ایران که ویران شود کنام پلنگان و شیران شود
شنبه 23 خرداد 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
من قبل از این شوی مسخره گفتم رای دادن فایده ای ندارد ولی عده ای به من اعتراض کردند. البته نتیجه همان شد که خود رژیم میخواست!!!! پس رای دادن فایده که نداشت هیچ برای رژیم هم تبلیغات بزرگی شد.
شنبه 23 خرداد 1388

daresh - ایران - تهران
بی خیال بابا ! مگه بده که 4 سال دیگه بسات جوک و SMS هامون روبه راهه ؟ ماها ملت ایران که همش الکی خوشیم . این 4 سال دیگه هم روش
شنبه 23 خرداد 1388

taeb - ایران - تهران
با سلام به دوستان ما در خارج از کشور میگن تقلب شده عرض میکنم لطفا خاموش باشید. چطوره ما که اینجا تو مملکت نشستیم نمیگیم تقلب شده اونوقت شما که از اینجا فرار کردید رفتید راست میگید. خیلی جسارت میخواد که اینجوری حرف میزنید. شما خائن هستی داداش وگرنه میموندی همینجا به مردم مملکتت خدمت میکردی
شنبه 23 خرداد 1388

بچه تهرون - ایران - تهران
ای پسر شجاع چقدر تو نازی اخر به موسوی رای دادی پس چرا دروغهای احمدی چاخان رو بلغور میکنی گفتی$11000 در امد سرانه ناز بشی تو پسر
شنبه 23 خرداد 1388

Aghaye zamane -Düsseldorf - المان - دوسلدورف
بیانیه /.....:به نام مردم مورد ظلم قرار گرفته ایران زمین به اشتباه خودم , نسبت به دادن رای به این نظام متقلب اسلامی حاکم بر ایران , احساس پشیمانی کرده و با اعتراف به این حرکت ناپسندم , عذرخواهی خود را از هموطنان عزیز برای شرکت داشتنم در این انتخابات جعلی و تقلبی اعلام میدارم.
شنبه 23 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
mlowes - آمریکا - واشین حالا دیدید همتون سر کار بودید. 4 سال دیگه هم براتون یا کرباسچی را میارن یا عبدالله نوری را یا مهاجرانی را و باز هم به همین سادگی گول میخورین. واقعا آدم مونده که چطوری به شماها چیز بفهمونه. """"""""""""" یا باز دوباره همین "میر حسین موسوی". این ملتی که من میبینم با کله میرن توی تله!
شنبه 23 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
حلا موسوی میاد بگه: ملت ایران این اتخابات همش تقلب بود. بریزین توی خیابان و از حقتون دفاع کنید. جمهوری اسلامی همش فریب است. دروغ است. و.......... موسوی کجاست که بیاد از طرفدار هاش و خودش دفاع کنه؟ شمایی که به موسوی و کروبی رای دادین جواب بدین. آیا کاندیدای مورد نظرتان می آیند از شمایی که به آنها؛ " با جان و دل" رای دادید، دفاع کننند؟! =============== 4 سال دیگه هم باز رای می دهید؟ لابد باز دوباره به میرحسین موسوی ؟ یا یه نفر یه کمی بهتر؟! باز دوباره میگید بین بد و بدتر و آیا در کل به بدترین ( جمهوری اسهالی) رای میدین؟!
شنبه 23 خرداد 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ehsan_11403 - ایران - تهران دوست گرامی نه تنها ایران بلکه هیچ کشور خاورمیانه ای و مسلمان قابل زندگی کردن نیست. تا زمانی که مردم اسیر خرافه های مذهبی هستند وضع همین است. اکثر کشورهای اسلامی دچار سرکوب و فقر و خرافه و جهل و ... هستند. از همه جای دنیا بدتر هم خاورمیانه است که مدام درحال جنگ و اسلامگرایی است. اگر حتی در افریقا هم زندگی کنید شاید آزادی بیشتری داشته باشید.
شنبه 23 خرداد 1388

fariba68 - انگلستان - لندن
ین انتخابات نمایشی خیانت کردند و با رای دادن به یک جنایت کار دیگر مثل موسویتبریک به مردم عزیز ایران و تسلیت به روشنفکرانی که در حق این ملت با شرکت در تمامیت این رژیم فاسد را تایید کردند. هنوز هم از این تحلیلها میدهید؟!!!!!! زهی بیشرمی!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 23 خرداد 1388

gol222 - سوپد - هبسینگبوری
وقاحت راببینید استعمارکه هماناارتجاع سرمایه داریست برای ماتصمیم میگیرندواین بازی راانجام دادن.ومارا اینطوری به بازی گرفتند.چه باید گفت وچه باید کرد.بنیادگرائی خواست ارتجاع سرمایه داریست بهسرکردگی امریکا وروسیه وپیرکفتار انگلیس.احمقی نژادسپورچیان راتوروزروشن چاپاندن مجدادا.نابودشید بدست مردم ایران.
شنبه 23 خرداد 1388

طاطا - ایران - ایران
من دو روز پیش سفری به نوشهروچالوس داشتم . به همراه اکیپ مسافرتمان برای نوشیدن چای توی یکی از رستورانهای لب جاده بودیم . همسر صاحب رستوران که اصلا حرف زدن بلد نبود به ماگفت شما تهرانیها چرا با احمدی نژاد بدید. من پرسیدم شمااحمدی نژاد رو چرادوست دارید. گفت هفته پیش اومد اینجا و کیسه کیسه پول آورد و به ما پول داد . اون خیلی خوبه شماها بیخود باهاش بدید!!!!!!!!!!!!
شنبه 23 خرداد 1388

Rajoo - قطر - دوحه
باورم نمیشه ... کثافت احمقی نزاد... زالوی کثیف... ننگ بر تو .. میموووون... بوگندوووووو.... یعنی یه ادم مرد پیدا نمیشه یه گلوله حروم این سگ بکنه..
شنبه 23 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mehraeen - ایران - تهران ویکی ویدیا سند آمار من بود
شنبه 23 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
خیلی جالبه!!!! من "هالهء نور" رو دور سر کسانی که رای دادند میبینم!!1!
شنبه 23 خرداد 1388

amirpro - بلزیک - استنده
taeb - ایران - تهران داداش تو اونچا هستی دیگه مواضبی.کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم. بعدشم اصلا ... احمدی نزاد شد یا یکی دیگه.اگه کل ایران بره هوا دیگه برام مهم نیست
شنبه 23 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
naghshe eshgh - ایران - تهران مثلا اونایی که اومدن به موسوی جونت رای دادن خیلی شجاع بودن !!! یه مشت بچه قرتی که دنبال تفریح توی خیابونا بودن ! اونوقت کسایی که تحریم کردن تو سوراخ موش بودن!!! برو بابا. برو خدا بهت عقل بده !
شنبه 23 خرداد 1388

soroush m - ایران - اصفهان
naghshe eshgh - ایران - تهران تو و امثال تو اگه ...ور داشتین وضع ما این نبود. به خاطر وجود آدمایی مثل تو که این مملکت وضعش اینه . مثل اینکه یادت رفته داری توی جمهوری اسلامی زندگی می کنی ! لیاقتتم البته همینه. بازم برو رای بده و نظام رو تایید کن. برو این دفعه اون 10 میلیونی هم که رای ندادنو جمع کن تا رای بدن تا ...ه احمدی نژاد...تر شه ! بچه پر رو !‌ گند که زدی ! دیگه دهنتو ببند !
شنبه 23 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
خبرهای کودتا و آشوب مردم؛ انقلاب؛ خون و خون ریزی تظاهراتهای مردمی شکایات و..... همه الکی هستند و در چنین شرایطی کاملاً طبیعی هستند. همه جای دنیا بعد از انتخابات این چنین اعتراضاتی هست. روزهای عادی به ایران باز خواهند گشت. 1 ماه دیگر نه بیشتر. اما مبارزات اجتناب ناپذیرند. من همیشه گفته ام و الان هم می گویم. چه احمدی نژاد رئیس جمهور بشود و چه موسوی؛ مبارزات ادامه خواهند داشت. مگر در زمان ریاست احمدی نژاد کمپین یک میلیون امضاء به پیروزی نرسید؟!!! مبارزات صنفی و مدنی هیچ ربطی به این ندارد که رئیس جمهور احمدی نژاد باشد یا کروبی یا موسوی و یا ........ مبارزات ادامه خواهند داشت. مطالبات ادامه خواهند داشت و نظام جمهوری اسلامی در داخل ایران و خارج از ایران زیر سوال خواهد رفت. چه با احمدی نژاد چه بی احمدی نژاد.
شنبه 23 خرداد 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
Black Chador - امریکا - ولدن sasan4 - ایران - تهران موسوی غلط میکن این کا رو بکنه. باید خون بپا بشه.مردم ایران که خ. نیسد. ================ منظورتون از خون بپا شدن همان انقلابی بود که به من می گفتید؟!
شنبه 23 خرداد 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.