جلسه محرمانه در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد - طنز

جلسه محرمانه در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد

ferfereh - ایران - تهران
ایول کلی خندیدم!!!!!!!!! خیلی باحال بود. فکر کنم الان ستاد احمدی نژاد دقیقا همینجوری باشه. !!!!!!!!!
جمعه 15 خرداد 1388

maliheh_uk - انگلستان - لندن
وای کلی خندیدم
جمعه 15 خرداد 1388

sosol - ایران - نیشابور
اگر ما این کلیپها این عکسها و این متنها و به دیگرانی که اینترنت ندارند فیلتر شکن ندارند ومثل بسیجیها بی فکر و چشم وگوش بسته هستند این بوزینه رای می آورد خواهش میکنم هر چند هزینه دارد با ارسال این مطالب به دوستانتان به بر اندازی جریان کثیف احمقی نژادی کمک کنید...هر کاری از دستمان بر می آید تا یک رای حداقل به نام موسوی اضافه کنیم
جمعه 15 خرداد 1388

gggfff - ایران - ایران
هیتلر کجا این آبچاقله پشمالو کجا
جمعه 15 خرداد 1388

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
فرق ما با مردم جوامع متمدن این است که در جوامع متمدن بر اساس عملکرد گذشته یک کاندیدا به وی رای می دهند اما ما بر اساس وعده و وعدیهای آینده کاندیداها رای می دهیم که این هم یکی از عوامل بدبختی امروز ما ایرانیان است".
جمعه 15 خرداد 1388

winki - رومانی - بخارست
مهندس محمد هاشمی بعد از گفتن این جملات نقل قولی از سفیر وقت انگلیس را مطرح می کند و می گوید: شش ماه پیش از انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری سفیر وقت انگلیس در جایی عنوان کرده بود که شخصی به نام محمود احمدی نژاد به عنوان رییس جمهوری جانشین محمد خاتمی می شود. این ادعا که اگر لازم باشد, مدارکش را هم انتشار می کنیم نشان می دهد که ریاست احمدی نژاد در دولت نتیجه انقلاب مخملی دشمنان بود تا آنها با کمترین هزینه و بدون اینکه بخواهند خود را درگیر چنگ و تنش های جهانی کنند, به خواسته های خصمانه خود دست یافته اند.
جمعه 15 خرداد 1388

roya_2000 - انگلیس - لیدز
ممنون جالب بود.ولی کاش از این فیلمها برای هر 4 نفر درست میکردن چون هیچ کدوم باجی به هم نمیدن. همشون مثل همند.تا قبل از قدرت خودشون رو به موش مردگی میزنن ولی به محض رسیدن به قدرت اژدها 3 سر مشن و خون مردم رومی خورن.
جمعه 15 خرداد 1388

darabcity - ایران - داراب
سلام لطفا ما رو راهنمایی کنید تو ایران چطوری این کلیپها رو ببینیم ..ممنون
جمعه 15 خرداد 1388

rezanl - هلند - امستردام
وای این فیلم (downfall) رو من چندبار دیدم و باید بگم خوب مقایسه ای هست.
جمعه 15 خرداد 1388

odin - بلژیک - انتورپن
زنده باد. تو تاریخمون ما انسان پست و خودفروخته و بی شرافت کم نداریم. اینهم اضافه کنید.
جمعه 15 خرداد 1388

ehsan_2nd_time - انگلستان - لندن
خیلی خدا بود .... دم این دوبلوره گرم
جمعه 15 خرداد 1388

ali51reza - سوئد - وستروس
خیلی زیبا میکس شده بود واقعا هنرمندانه بود ولی کاش بازم احمدی نژاد بشه آخه بعد از اون بازار طنز با کسادی مواجه میشه و دیگه سوژه خنده ما و جهانیان از بین میره مگر چیز گفتن موسوی چقدر خنده دار هست
جمعه 15 خرداد 1388

iran 2500 - ایران - بندرعباس
ولی خداپی کلی خندیدم میشه به آقای ضرغامی بگن اینو ازشبکه 3 پخش کنن
جمعه 15 خرداد 1388

DERAKHT - نروژ - نروژ
احمدی نژاد روی اینو سفید کرده . هیتلر حداقل دروغ نمیگفت . هیتلر از نوع چاخانش؟
جمعه 15 خرداد 1388

bluestar - ایران - تهران
***هشدار ***هشدار***هشدار*** من برای ایران احساس خطر میکنم. لطفا به میرحسین موسوی رای دهید. اجازه ندهید انتخابات به دور دوم بکشد. قضیه خیلی جدیه. شوخی نگیرید. از همه ایرانیان به خصوص ایرانیان داخل تقاضا میکنم تا حد امکان اطرافیانشان را آگاه کنند. کسی که آشکارا به هاشمی حمله میکنه حتما پشتش خیلی گرمه و خودش یه مافیای تمام عیاره. مردم ایران اجازه ندید از چاله به چاه بیفتیم.
شنبه 16 خرداد 1388

milad bandar - ایران - بندرعباس
فرمانده بسیج محله ما به نوجوانان گفته اگه حاضرین خواهر و مادرتون سواره دوچرخه شن به احمدی نژاد رای ندین...فکر کن!!!!!!!!!!!!
شنبه 16 خرداد 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
ای بابا چقدر ساد لوحی یعنی فکر میکنید اگه موسوی بیاد میگه لخت کنید بیایید بیرون ؟ زهی خیال باطل همه عینه همه ان
شنبه 16 خرداد 1388

septa - فیلیپین - مانیلا
جالب بود .
شنبه 16 خرداد 1388

amirbidgoli - ایران - کاشان
زنده باد احمدی نژاد که این همه مخالف داره ولی مٍثل مرد جلوی شما ایستاده
شنبه 16 خرداد 1388

eye - ایران - تهران
رای ماموسوی چون : هرچی فرزندان رفسنجانی خوردن نوش جونشون ، گوشت بشه به تنشون . ماهم که به یهلقمه نون راضی هستیم . پس خاک توسرما! موسوی = طرح گونی
شنبه 16 خرداد 1388

shahramareia - ایران - تهران
رای من هم موسوی است برای براندازی احمدی نژاد
شنبه 16 خرداد 1388

atena28 - کانادا - اتاوا
خودش بود اصلا همینه مرسی با بروبچ کلی خندیدیم
شنبه 16 خرداد 1388

بهدین - آمریکا - نشویل
هر کی مخالف جمهوری اسلامیه‌ یا رأی ندین یا به‌ احمدی نژاد رأی بدین
شنبه 16 خرداد 1388

ghafas - ترکیه - طرابوزان
darabcity - ایران - داراب نمیدونم یه زمانی یه خانم ***مهرگان*** بود که سریع به همهچداب میداد و مشکلشونو حل میکرد الان هم فکر کنم اگه اینجا جواب نگیری باید در تالار پرنیان برای*** مهرگان***پیام بذاری تا شاید بیاد وکمک کنه
شنبه 16 خرداد 1388

ehsan_11403 - ایران - تهران
کلی خندیدم
شنبه 16 خرداد 1388

eye - ایران - تهران
رای ماموسوی چون : هرچی فرزندان رفسنجانی خوردن نوش جونشون ، گوشت بشه به تنشون . ماهم که به یه لقمه نون راضی هستیم . پس خاک توسرما! موسوی = طرح گونی
شنبه 16 خرداد 1388

experthoney - بحرین - بحرین
واقعا جالب ساختن، حیف این همه استعداد که محمود دروغ (چاخان دیگه معنی نداره) داره پرپرشون میکنه. احتمالا تاریخ باید بگذره تا مردم متوجه بشن که خائن ترین گروه و فرد قاجارها نبودند بلکه محمود و دارو دسته اش بودن. البته اگه تاریخی بمونه و از رو نقشه پاکمون نکنن.
شنبه 16 خرداد 1388

shahnaz52 - ایران - تهران
خیُُُییییییییلی توپ بود
شنبه 16 خرداد 1388

UCTI - مالزی - کوالالامپور
هه هه هه... خیلی باحال بودش . نکنه این محمود خود هیتلر یا تسو داره باز دروغ می گه ...شاد هم دوباره حالهنور اطرافش را گرفته.
شنبه 16 خرداد 1388

tara26 - المان - ف..
خیلی‌ باحال بود...چه جالب ترجمه شده بود...مقایسه حرف نداشت!!!
شنبه 16 خرداد 1388

marjanrose - ایران - تهران
خیلی هنرمندانه بود !!!! عالی بود !!!! اما احمدی نژاد یه فرقایی هم با هیتلر داره . هیتلر بالاخره هر روز تو آینه خودشو و سیبیلشو مرتب می کرد شپشی نبود !!! دروغگو هم نبود !!! گدا صفت هم نبود (:
شنبه 16 خرداد 1388

MedMed - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران کاملا با شما موافقم. عزیزانی که می گویید رای نمیدهیماگر واقعا به ایران و ایرانی علاقه دارید اگر نمی تونید بی کاری و فقیری مردم رو ببینیداگر نمی خواهید احمدی نژاد رییس جمهور بشه اگر به اجرای عدالت اعتقاد داریداگر نمی خواهید مضحکه ی مردم آمریکا و اروپا بشویم باز هم میگم اگر به ایران و ایرانی علاقه دارید رای بدید.تو روخدا رای بدید.به میر حسین موسوی رای بدید.رای ندادن شما باعث بدبختی ایران و ایرانی میشه.هی با خودتون نگید رای دادن یعنی رای به جمهوری اسلامی یا با خودتون نگید که به احمدی رای میدم که این رژیم رو بپکونه.به مردم فکر کنید.رای ندادن=رای به اخمدی نژاد=انتخاب دوباره احمدی نژاد در نتیجه بد بختی مردم.
شنبه 16 خرداد 1388

laghar tan - ایران - تهران
میرویم سراغ سه نامزد ریاست بر جهان شخص اول: او با سیاستمداران رشوه خوار و بد نام کار میکند، از فالگیر غیب گو و منجم مشورت میگیرد. در کنار زنش دو معشوقه دارد. شدیدا سیگاری بوده و روزی هم ده لیوان مشروب میخورد. شخص دوم : از دو محل کار اخراج شده، تا ساعت 12 ظهر میخوابد.در مدرسه چند بار رفوزه شده.در جوانی تریاک میکشیده و تحصیلات آنچنانی ندارد. ایشان روزی یک بطر ویسکی میخورد، بی تحرک و چاق است. شخص سوم: دولت کشورش به ایشان مدال شجاعت داده، گیاهخوار بوده و دارای سلامت کامل هست. به سیگارومشروب دست نمیزند و در گذشته هیچ گونه رسوایی به بار نیاورده. به چه کسی رأی میدهید؟ کاندید اول : فرانکلین روز ولت کاندید دوم : وینستون چرچیل کاندید سوم :آدولف هیتلر
شنبه 16 خرداد 1388

pesare-shoja - قطر - دوحه
بابا هیتلر کجا و این کجا. من یکمی آلمانی بلدم فکر کنم قسمت های کوچکیش واقعا با زیرنویس یکی بود.
شنبه 16 خرداد 1388

(M.Q) UK - انگلستان - منچستر
ویدیو جالبی بود مرسی
شنبه 16 خرداد 1388

rabi - ایران - تهران
خیلی با مزه بود کای خندیدم تشکر
شنبه 16 خرداد 1388

hades - ایران - تهران
فیلم "DownFall" رو حتما ببینید حرف نداره! هیتلر رو هم نباید با این گلابی مقایسه کرد! درسته که کشتار زیادی کرد ولی مرد قدرتمند و با تدبیری بود! احمدی نژاد که پشم هم نیست.
شنبه 16 خرداد 1388

sosis - ایران - یزد
رای من سید محسن کروبی نژاد !!!!!
شنبه 16 خرداد 1388

silas - ایران - بندر عباس
بهدین - آمریکا - نشویل همه دوستان لطفا" کامنت بهدین رو بخونن تنها راه نجات ما همینه
شنبه 16 خرداد 1388

darabcity - ایران - داراب
قفس/ ترکیه .ممنون از راهنمایی شما
شنبه 16 خرداد 1388

kerdarenick - ایران - تهران
اگر ازم بپرسن بهترین دوبلور کیه همینو معرفی میکنم ا ی ول دمت گرم
شنبه 16 خرداد 1388

امید ایران - ایران - تبریز
خیلی باحال بود!!!!!!!!!!!
یکشنبه 17 خرداد 1388

shiraz - سوید - گوتنبرگ
به خدا راست می گویند هنر نزد ایرانیان است و بس.درسته دولت مردان خوبی نداریم ولی در عوض باحالترین هستیم برای دست انداخت همین دولت مندان بی کفایت .کاش یک جایزه اسکاری هم برای این جور کلیپ ها بود.
یکشنبه 17 خرداد 1388

98-1414 - انگلستان - منچستر
سلام دوستان امیدوارم سلامت باشین وا چرا رییس جمهور ایران رو با اقای آدولف هیتلر مقایسه میکنید؟این بی انصافی هست این همه ویدیو و تخریب برای چی؟ از چی می ترسین؟ دوست ندارین یکی مثل احمدی نژاد بیاد و باز افشاگری کنه و باز پول رو خرج ملت کنه؟ دوست دارین یکی مثل رفسنجانی و اشخاصی مانند شهرام جزایری بیان درجا پول رو بالا بکشن؟این رو بفهمید مردم یعنی همه منظور از مردم چهار تا دانشجو و چند تا بازیگر و مطرب نیست و یا چند تا نویسنده و ... کسانی که زندگی سگی داشتن واحمدی نژاد کمکشون کرد اونا رای میدن نه چهار تا بچه سوسول که دَدی پول تو جیبی شونو میده. من خودم یه بنده خدایی رو میشناسم تو شیراز خیلی فقیر بود تو بدترین محله زندگی میکرد خونه مردم رو تمیز میکرد, خونش یک اتاق بود که با چندا چادر دیوار کشی کرده بود و توالت و حمام و اشپزخانه رو جدا کرده بود .کلاً زندگی سختی داشت به دستور احمدی نژاد براش خونه ساختن. شاید شیرازی ها اسم آبزنگی رو شنیده باشن نزدیک شیراز هست اونجا مردم در بدترین شرایت زندگی میکنن احمدی نژاد به کمک این افراد میاد نه شما که همچی دارین و همش نق بیخود میزنید. این پول نفت حق فقرا هست نه شما که شکمتون پر هست و دلتون چیزای دیگه میخواد احمدی نژاد رو فقرا میفهمن نه شما که به دنباله ...اُکی؟
دوشنبه 18 خرداد 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.