نقش زن در سینمای ایران - طنز

نقش زن در سینمای ایران

raheleh**us - آمزیکا - آلاباما
خیلی جالبه مرسی :)
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

dariush28 - المان - بوخوم
بی مزه !!
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

iranian-lord - امارات - دبی
لازمه این کارارو بکنن چون حکمت دروغیه
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

sabrina2008 - فرانسه - پاریس
باحال بود....خداییش راسته....ممنون
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

a_bamdad - ایران - تهران
و اضافه کنید اینکه در سکانس دیدار مادر و فرزند دوربین بجای بازیگرا ابرا رو نشون بده.
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

parsa arjmandian - انگلستان - لندن
جالب بود .فقط لووووس بود.
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

nilo - ایران - کرج
بامزه بود مرسییی
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

ماهونیا - ایران - تهران
خیلی جالب بود ممنون
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

RAIKA_shobb - ایران - شیراز
خوب کشور اسلامیه دیگه !!!
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

karkas - ایران - اصفهان
هی از این چیزا بزار ین تا خداسنگتون کنه...
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

DHL - انگلیس - لندن
جالب بود .هر کی این کاریکاتور ها را کشیده دستش درد نکنه.
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

khale sooske - آمریکا - لاس وگاس
حقیقت و جالب
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

pokalu - المان - دورتموند
دقیقا زده تو خال
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

VAHID25 - ایران - تهران
خیلی بی مزه بود. تا کی می خواهید این مملکت اسلامی رو مسخره کنید. شما با این کاراتون به هیچ جا نمی رسید. نمی تونید هیچ غلطی بکنید
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

physics - ایران - ری
اگه آخرش خدا تو رو سوسک نکرد!!!!!!!
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

dokhteiran - دانمارگ - وایله
وحید25-ایران-تهران وحیدجان درست می گی هیچ غلطی نمی تونن بکنن توی اون کشوراسلامی به اندازه کافی غلط می کنن اینجا هرچقدر هم غلط کنن نمی تونن با غلط های کشور اسلامی برابری کنن
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

naghme_23_shiraz - ایران - شیراز
سلام دوستان. من از امشب عضو این سایت شدم اما یک سال هست میام اینجا مطالب و کامنتهارو میخونم. امیدوارم که دوستای خوبئ پیدا کنم. دوستدار شما نغمه
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
VAHID25 - ایران - تهران غلط کردن انحصارا در ایران انحصارا در اختیار مقام معظم رهبری قرار دارد. به جز ایشان هیچ کس اجازه ندارد غلط های زیادی از خود صادر کند.
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

bluestar - ایران - تهران
چرا به جنبه منفی قضیه نگاه می کنید؟ به این قضیه نگاه کنید که کارگردانان ما با رعایت این محدودیتها باز هم فیلمهای قشنگ می سازند و تو جشنواره ها فیلمهاشون جایزه درو می کنه.
پنج‌شنبه 17 بهمن 1387

khale sooske - آمریکا - لاس وگاس
naghme_23_shiraz سلام نغمه جان من خاله سوسکم خوش اومدی دلبندم.
جمعه 18 بهمن 1387

shanul - المان - هامبورگ
متاسفانه حضور زنان در فیلمهای سینمایی ایران باعث خنده تاسف بار برای بینندگان روشنفکر فیلمهای ایرانی است! چون به تصویر کشیدن یک زن در یک فیلم سینمایی همراه با روسری و مانتو و بعضی وقتها با چادر خانگی در خانه خودش در حضور فقط شوهرش و فرزندانش واقعان مسخره است! ما در سینمای ایران بعد از انقلاب هیچگاه ندیدیم یک مرد همسرش را در اغوش بگیرد و ببوسد و یا سکسی بین انها باشد مخصوصان در فیلمهای خانوادگی و عاطفی! مگر می شود یک زن و مرد مزدوج در خانه خودشان دستشان هم به هم نخورد؟ چرا پخش تصاویر خشونت بار و فیلم کشتن افراد زشت و کریه نیست ولی پخش صحنه ای که دو نفر بخاطر محبت و دوست داشتن همدیگر را می بوسند یا به آغوش می کشند مستهجن است و بد آموزی دارد؟ اگر کودکان و بزرگسالان دوست داشتن را یاد بگیرند بهتر است یا خشونت و قتل؟ چرا دیدن تصاویر زد و خورد در فیلم ها که هر روز هم تقریبا پخش می شود باعث انحراف نمی شود ولی دیدن بوسیدن و در آغوش کشیدن حتی به شرط ابراز محبت موجب انحراف است؟ آیا همانگونه که بچه هایمان را به صحنه اعدام می بریم که عبرت بگیرند به جایی که عشق را هم یاد بگیرند می بریم؟ به نظر من خوبی و بدی به آموزش ما بستگی دارد. بستگی دارد که به ما یاد بدهند که چه چیز خوب است و چه چیز بد!
جمعه 18 بهمن 1387

artimis - ایران - بوشهر
سلام آدرس سایتی که کاریکاتور مربوط به اون میشه فیلتر شده آدرس بدون فیلتر اون سایت اینه :..........
جمعه 18 بهمن 1387

kaweh - آلمان - فرانکفورت
اصلا ایران نه سینما داره و نه زن که توی اون سینما نقش آفرینی کنه . سینمایی که شما ازش حرف میزنید وزارت ارشاد است و زن مذکور هم یک مترسک با چاقشچون هستش . وقتی زن و سینما آزادی کامل خود را بدست آوردند بعد در این باره مطلب بزارید . لول .ولی جالب بود.
جمعه 18 بهمن 1387

ایران تالش - ایران - ماسال
shanul - المان - هامبورگ آفرین گل گفتی
جمعه 18 بهمن 1387

flora_germany - آلمان - دوسلدورف
dokhteiran - دانمارگ - وایله خیلی خوب جواب دادی، من هم باهات موافقم، ممنون.
جمعه 18 بهمن 1387

acid_pro - اتریش - وین
shanul - المان - هامبورگ این به فرهنگ به اصطلاح ناموسی و ناموس پرستی ایرانیها هم برمیگرده.هیچکس حاضر نیست در فیلمی خواهرش یا مادرش رو در آغوش کسی ببینه.خودت دیگه میدونی چه میگم.مگر اینکه اون 2 نفر در فیلم واقعا زن و شوهر باشند که بازی تکراری اینها در همه فیلمها امری غیر ممکن به نظر میرسه.خانه از پای بست خرابه.
جمعه 18 بهمن 1387

odin - بلژیک - انتورپن
تو فیلم قرمز جناب قاتل خان ،مقتول خانوم را با دسته بیل و شلاغ کتک میزد ولی دستش را به مقتول خانوم که اتفاقا زن خودش هم بود نمیزد. صحنه های کشتن و جنایت و... با اب و تاب تشریح میشه اما پدر حتا دختر خودش را بی روسری و چادرسیاه نمیبینه. البته مسئولین حق دارن که این سانسور ها رااعمال میکنن چون اگر کثافتکاری ای در جریان است مربوط بخود مسئولین بیشرم و وقیه جمهوری اسلامی است. من میخوام از برادران جانبرکف همین یکی دونفریکه اینجا برای خودشون 10-20 تا ای دی درست کردن یک خواهش بکنم.در تمام دنیا و در طول تاریخ ایا حکومتی سراغ دارن که سران اون باندازه سران و مسئولین ج-اسلامی در فساد و الودگی غرق شده باشن؟ اگر سراغ دارن لطفا معرفی کنن که ما هم اگاهیمون بیشتر بشه.
جمعه 18 بهمن 1387

arman_keyvan - کانادا - کالگری
آخه ماها کدوم کارمون مثل آدمه که این یکی باشه ?!
جمعه 18 بهمن 1387

sam116 - انگلیس - لندن
فیلمهای زمان شاه واقعا ضد زن بودند و حال ادمو بهم میزد زنها یا رقاص کافه هستند و یا خراب در محله بدنام و منتظرند تا یه لوطی بیاد اب توبه سرشون بریزه سینمای فعلی با وجود مصنوعی بودن بعضی صحنه ها قابل تامل و اندیشه است و حداقل به یکبار دیدنش می ارزد.
جمعه 18 بهمن 1387

bluestar - ایران - تهران
odin - بلژیک - انتورپن یه سوال. بیل کلینتون رییس جمهور کدام کشور بود که تو اتاق کارش تو کاخ ریاست جمهوری با مونیکا لوینسکی رابطه جنسی برقرار می کرد؟؟
جمعه 18 بهمن 1387

bluestar - ایران - تهران
khale sooske - آمریکا - لاس وگاس حقیقت و جالب physics - ایران - ری اگه آخرش خدا تو رو سوسک نکرد!!! لووللل
جمعه 18 بهمن 1387

mooshijoon2009 - ایران - تهران
بامداد گل گفتی نغمه جان خوش امدی
جمعه 18 بهمن 1387

shanul - المان - هامبورگ
acid_pro - اتریش - وین مگر در قبل از انقلاب مردم ایران ایرانی نبودند؟ در سینمای قبل از انقلاب هم بازیگران فیلمها همشان دارای خانواده بودند!! کار هنری در سینما که ربطی به زندگی شخصی ان هنرمند ندارد! بازیگر واقعی سینما یک هنرمند روشنفکر با احساس هست با یک ادم مذهبی مدل تفکرش فرق می کند! این ناموس و ناموس پرستی را ادمهای مذهبی شعارش را درست کردند و این یک شعار تو خالی و در بیشتر مواقع برای استبداد روی زنهایشان بکار می برند از ترس اینکه نکند از دستشان بدهند! مردهای باید این شعار را بدهند که خودشان چشمشان دنبال زن مردم نباشد! که کمتر هم از اینگونه مردها پیدا می شود! اون برادر و اون پسری که نمی تواند احترام بگذارد به زندگی هنری خواهر و مادرش در عالم سینما و نمی تواند فرق بگذارد بین فساد و کار هنری بهتر است برود زیر خاک و بمیرد! خواهر و مادر ادم هم یک انسان هستند و دارای فهم و شعور و حق زندگی فرزندان پسر حق ندارند تهین کنند به شعور یک زن به عنوان غیرت و ناموس پرستی و از اینجور مزخرفات که بدرد همان 1400سال پیش ....! اگر کسی به نوامیسشان هتک حرمت کرد حق دارند برخورد کنند با شخص خاطی و قانون هم وجود دارد برای مجازات اون شخص در غیر اینصورت زن بالغ احتیاج به وکیل وصی ندارد.
جمعه 18 بهمن 1387

rino - ایران - قزوین
.... اتریش ـوین ، با نظرت کاملا موافقم..
جمعه 18 بهمن 1387

mishulak2000 - ایران - نوشهر
چه بی معنی..!؟
شنبه 19 بهمن 1387

odin - بلژیک - انتورپن
bluestar - ایران - تهران خدا پدر و مادر شما را بیامرزه که حد اقل بین 196 کشور دنیا و تاریخ جداگانه همه دنیا بالاخره یکی را پیدا کردی که قابل مقایسه تشخیصش دادی.اما عزیز جان بیا مقایسه کنیم ببینیم کدوم فاسد تر بوده. اولا اینکه مونیکا تنها مورد بیل کلینتون نبود، جنیفر فلاورز دوست دوران دانشگاه ایشون بود، حتا قبل از اشنایی با هیلاری که تا مدتها درست قبل از ریاست جمهوری باهم بودن، و یک خدمتکار هتل که کلینتون یکبار اون را روی پای خودش نشوند و سکس غیر متعارف با مونیکا. اما بیایم تو ایران ،اقای جنتی با یکپا وسط گور و درجه ایت الله دختر 17 ساله میگیرن، اقای عوض علی کردان بگفته خود نماینده مجلس(روح الله حسینیان=خسرو خوبان) قبل از انقلاب بجرم تجاوز به دختری زیر سن قانونی در حبس بود، مدارک تحصیلی ایشون و یکعمر حقوق میلیونی و دروغین گرفتن هم بماند، چند همسره بودن تقریبا همه حکومتیها، نماز جماعت سردار زارع با 6 زن لخت ،فروتن و اجاره دادن دخترهای بی سرپرست در یکی از خانه های امن توسط نماینده رهبر،همخوابگی اقای حجت الاسلام گلستانی نماینده رهبر و عضو هیئت رئیسه ستاد اقامه نماز جمعه و امام جمعه تویسرکان و خانم فاطمه رجبزاده کارمند اطلاعات و همسر حجت الاسلام الله زاده البته اگر فیلم ایندو نفر را نگاه کنید بیشتر شبیه فیلمهای پورن است تا همخوابگی از روی عشق و علاقه. ببین عزیز جان علاوه بر قابل مقایسه نبودن هیچ کشوری در فساد اخلاقی مالی و سیاسی با ج- اسلامی یک تفاوت عمده بین اینها هست.در همه جای دنیا کسیکه بواسطه مطبوعات ازاد فسادش افشا میشه یا استعفا میده و میره کنار یا بدون پرده میاد از مردم پوزش میخواد واگر مردم ببخشنش بکارش ادامه میده و اون عمل زشت را تکرار نمیکنه.اما قربون شما ادم چیز فهم برم تو ایران به چه صورته؟خود دفتر رهبری و رئیس مجلس و برادر رهبر و نصف اخوندهای رده بالا از شهرام جزایری رشوه میگرفتن.کلا بخاطر همین کار روحانیون رشوه که در همه جای دنیا مجازات زندان داره تو ایران عادیه.عزیز جان بخاطر فساد رهبران و سران در ایران شما اصلا نمیدونی سردار زارع چی شد ؟ پسر رفسنجانی مهدی 15000000 دلار از استاد اویل در نوروژ رشوه میگیره در ایران اب ازاب تکون نمیخوره ولی نوروژ همه سران شرکت را اخراج میکنه. در امریکا نیکسون یک دروغش فاش شد استعفا داد رفت. اما تو ایران احمدی نژاد از صبح تا شب دروغ میگه کسی هم تکونش نمیده مثلا مصاحبه قبل از رئیس جمهور شدن در مورد موی بچه ها و الان که زهرا بنی یعقوب را بجرم منکراتی گرفتن و کشتن و هاله نور و دختر 16 ساله که در اشپزخونه نیروی اتمی کشف کرده قیمت گوجه فرنگی در محله ایشون و...اقا جان رژیم فساد را که در ذات خودشه نهادینه کرده. برای همین هم شما کلینتون را میبینی اما هزاران زن باشرف ایرانی را که برای خرج زندگی تنفروشی میکنن نمیبینی. از مسئولین سایت پوزش میخوام که طولانی شد.
شنبه 19 بهمن 1387

تبعیدی - نیوزیلند - کریست چرچ
فیلمهای کاندید برای دریافت جایزه تخم مرغ بلورین اعلام شدند: 1- زنی که فقط سبیل آن معلوم بود (اثر فاطمه رجبی- اکشن) 2- آچار فرانسه ای برای محمود (اثر الهام- رمانتیک) 3- نیروگاه هسته ای. اوین و عشق خالد مشعل(اثر مقام معضم رهبری- درام مافیایی) 4- راز بقا (اثر آیت الله جنتی- مستند)
شنبه 19 بهمن 1387

moeinyoutub - مالزی - کوالا لامپور
حالا حتما مثل هالیود باید به فساد کشیده بشه!!
شنبه 19 بهمن 1387

bluestar - ایران - تهران
odin - بلژیک - انتورپن دوست عزیز چرا فرافکنی میکنید؟ اگر قرار باشد من هم در احوالات تمام مسوولان آمریکایی از فرماندار و شهردار و استاندار و سناتور و..... جستجو کنم که این موارد در زندگی آنها زیاد است. تفاوت ایران با آمریکا اینست که روابط جنسی با فردی غیر از همسر قانونی ممنوع و ناپسند است و در آمریکا نه . برای همین در ایران روی این موضوع زیاد مانور می دهند و در آمریکا نه. تا جایی هم که من یادم میاد کلینتون هیچ وقت به خاطر رابطه جنسی از مردمش عذرخواهی نکرد. عذرخواهی او فقط به خاطر دروغ گفتنش بود. من یک مثال از رییس جمهور آمریکا آوردم که برای شما و همفکرانتان بین 196 کشور دنیا گل سرسبد همه است و کشور بی اهمیتی نیست و بی انصافی است که آن را با 196 کشور از جمله سان مارینو و واتیکان و بورکینافاسو و ..... مقایسه کنی. شما هم طبق عرف دیپلماتیک دنیا یک مثال از فساد اخلاقی رییس جمهور ایران یا حداقل معاون اول یا حداقل یکی از معاونانش بیاور. آن هم با سند معتبر. نه یک عکس فوتوشاپی حکم مجازات علی کردان که فقط به درد سایتهای طنز و برای دو دقیقه لبخند میخوره.
شنبه 19 بهمن 1387

rashin - لهستان - ورشو
می شه خیلی چیزها رو مسخره کرد و خندید. اما واقعا انصاف بدید همین سینمای مسخره به نظر شما می تونه با همین امکانات کم شما رو به فکر وادار کنه می تونه به شما بگه که زندگی فقط همخوابگی و فقط سکس نیست و زنها فقط به درد این نمی خورن که مدام کسی با بدن اونها ور بره تا فیلم فروش خوبی بکنه و یک مشت آدم سطحی با دیدن تن لخت این زنهای بیچاره آب از لب و لوچه اش سرازیر بشه.
شنبه 19 بهمن 1387

sankari - فندلاند - تامپره
با درود.اقای karkas - ایران - اصفهان .اگه انصاف داشته باشی به این نتیجه میرسی که مرام وشرف .... خیلی بهتر است خیلی انسانهای به ظاهر انسان......بنابراین اسم .... را به نیکی یاد کن
یکشنبه 20 بهمن 1387

odin - بلژیک - انتورپن
bluestar - ایران - تهران اولا عزیز جان فرافکنی کسی میکنه که در بحث اشاره به یک مسئله میکنه و بدون اینکه توضیحی بده و خبر یا سندی را نشون بده شخصا حکم را جاری میکنه. میفرمایید اگر فساد مسئولان امریکایی را که مسلما تعدادشون از نظر نفرات بعلت 4برابر بودن جمعییت امریکا بیشتر از ایرانه، جستجو کنی در زندگی انها بسیار است!!!جل الخالق عزیز جان با وجود اینکه یک چهارم امریکا جمعییت داریم و رهبران و مسئو لین ما الحمدال الله همگی نظر کرده و دارای هاله نور هم هستن، فساد مالی و اخلاقی و سیاسی نه تنها در امریکا در هیچجای دنیا باندازه ایران نیست .میگین هست؟ کو خوب نشون بدین دیگه! کلینتون که اونکار را کرد اولا شاید شما یادت نیست ولی بمحض اینکه ازمایش د.ن.ای. کردن قبل از جواب ازمایش در اولین یکشنبه در کلیسا از مردم پوزش خواست.البته که از اون خانوم لازم نبود که پوزش خواهی کنه.مونیکا در همه مصاحبه ها گفته ومیگه دوستش داره.کسیکه با محبوبش سکس میکنه معمولا بعد از کارش میگه منو ببخش عزیزم؟!!!عزیز جان فساد مالی ای که احمدینژاد اورده تو تمام دنیا هیچکس نمونه اون را سراغ نداره این اقا طبق امار خود نظام در 3 سال گذشته بیشتر از 300 میلیارد نفت فروخته و همه درامد ملی را بین دوستان و قوم و خویشها بصورت وامهایی که هیچوقت پس داده نمیشن پخش کرده و وقتی حتا تو مجلس ازش حساب میخوان و میپرسن چقدر از پولها مونده و اگر ذخیره ارضی داریم چقدره؟ ایشون میگه نمیدونم ولی بعد میگه میدونم ولی محرمانه است!!!!!! تو هر جای دنیا مخصوصا تو همین اروپا و امریکا که شما اینقدر اصرار داری نشون بدی فاسدن ولی غیر از 2-3 تا نمونه که همشون هم به استعفا، اخراج، پوزش خواهی و گاها به خودکشی از شرم منجر شده، کسی همچین حرفی بزنه تمام زندگیش را و حساب بانکیش را زیرو رو میکنن و لقد میندازنش بیرون.مگه مردم در مورد بودجه و مخارج کشور نامحرمن؟!! بنده یک ایرانی همین فردا اگه بخوام میتونم حتا برم شهرداری نامه بگیرم که پرونده مالیاتی حتا پادشاه را هم ببینم.اما تو ایران احمدینژاد درامد ملی مملکت را مثل ارث پدرش خرج میکنه و کسی هم اگه جرات کنه سوال بکنه سروکارش با اوین و 209 میافته. 300 میلیارد تومن در دوران شهرداریش از بودجه شهرداری تهران دزدید و خرج انتخابات کرد بگفته شهردار وقت و همشهری ایشون حتا جواب رد هم نداد چون میدونست اگه جنجال راه بیافته مدارک میاد بیرون.البته نمیخوام یک مطلب را دوبار بگم چون هزار ماشالله،اینقدر پرونده های فساد اقایون بزرگه حیفه که دوبار از کردان بگم. اما نمیدونم چرا مدرکی را که خود نماینده مجلس منتشر کرده را برای دو دقیقه خنده مناسب میدونی؟ یعنی روح الله حسینیان مدرک جعل کرده علیه کردان؟ خوب اگه حرف شما درسته و این دکتر(ا0000ا)کردان چرا ازش شکایت نکرد؟ شکایتش از فروشنده مدرک دکترا بکجا رسید؟ از دانشگاه اکسفورد و ازاد هم شکایت کرد؟ کدوم کشور دنیا فرمانده سپاهش دخترای مردم را بخاطر حجاب کم!!!!! دستگیر میکنه ولی خودش 6 تا خانوم میبره و بهشون میگه لخت نماز بخونن؟ کجای دنیا به کارگرها و معلولهای خودش که در جنگ و دفاع از اسلام عزیز علیل شدن 6ماه 7ماه حقوق و دستمزد نمیده اما جیره و مواجب تروریستهاو ادمکشهای سازمانهای تروریست در خارج را میده. زنها و بچه های ایرانی از زور نداری و فقر تن فروشی، کلیه فروشی میکنن اما رهبران حماس با پولهای ما 4تا 4تا زن میگیرن بعد هم میگن شیعه نجسه.!!! عزیز جان میگی فرا فکنی در صورتیکه من یکی یکی واضح و با ذکر نمونه شرح دادم. اگه اینکار من فرافکنیه شما هم فرافکنی کن و جواب نمونه ها را شفاف و یکی یکی بده. و اگه نمونه اونرا سراغ داری که مثل نظام اسلامی بعد از حرکت زشتشون سرکار موندن و حتا بالاتر هم رفتن با ذکر نام و نشان شفاف بگو و یا بیا بگو اقا جان من در نیا کشور دیگه ای سراغ ندارم که فساد مثل موریانه همه ارگانهای قضائی و اجرائیش را خورده باشه که اقای مددی معاون رئیس دانشگاه پاپیچ دختر مردم بشه و بگه یا بیا با من بخواب یا اخراج!!! بعد هم اقا سر پستش بمونه ولی دانشجوهای شاکی و اون دختر مجازات بشن. دختر 30 ضربه شلاغ تعزیری. یعنی باید بخوره. مددی 30 ضربه تعلیقی یعنی دفعه بعد میزنیم!!! اقای عزیز حالا شما هی بجای جواب مغلطه کن و شهرام،بهرام و صغرا، کبرا بباف کسی فریب نمیخوره که اینکارت و توجیه کردنت نشون میده که سرت را تو برف فرو کردی و میگی ایشالله گربه است.خداوکیلی وقتی این توجیه ها را از مسئولین میشنوی حس نمیکنی به عنوان یک انسان به شعورت توهین میکنن؟
یکشنبه 20 بهمن 1387

rezanl - هلند - امستردام
khale sooske - آمریکا - لاس وگاس عزیزم مگه فاصله شرعی رو رعایت نکردی خدا سوسکت کرده.شوخی کردم. من سوسک نیستم ولی سوسکها را دوست دارم
دوشنبه 21 بهمن 1387

abiabi - انگلستان - لندن
اخه مگه میشه زنها تو خونه با حجاب اسلامی باشن که تو فیلماشون هم زنها را اینطوری نشان میدهند
دوشنبه 21 بهمن 1387

عبدالکوروش1 - ایران - کامبادن
odin - بلژیک - انتورپن حاضرم .....الفبا یاد بدم با اینا ( خودفروخته ها و نان به نرخ روز خورها و جیره خواران رژیم اخوندی ) وارد بحث نشم ولی دستت درد نکنه حرف دله خیلیا رو میزنی
دوشنبه 21 بهمن 1387

هومر - ایران - شاهرود
ای بابا دوستان این حرفا فایده ای نداره.شما که خارج زندگی میکنین لاقل.پس ما چی بگیم؟ای لعنت بر پدر جهل و نادانی و دین.به اسم دین دختر مردم رو ....
سه‌شنبه 22 بهمن 1387

sms8362 - ایران - اصفهان
ای بابا بی خیال
سه‌شنبه 22 بهمن 1387

bluestar - ایران - تهران
odin - بلژیک - انتورپن این همه آسمان ریسمان به هم بافتی ولی جواب من و ندادی. فرافکنی. فرافکنی. فرافکنی. دوست عزیز! بنده یک مثال از فساد بالاترین مقام سیاسی کشور ینگه دنیا ذکر کردم. سندش را هم بروید و در هر سایت خبری که دوست دارید ببینید. شما اگر باز هم بر ادعای خود پافشاری دارید یک مثال .تنها یک مثال از فساد نمیگم مقام سیاسی اول. مقام سیاسی اول تا سوم ایران با ذکر دلیل بیاورید. حسینیان و زارعی و ... دیگه کی هستند. اگر قرار است باز هم از جواب طفره بروید لطفا پست را شلوغ نکنید. چون جواب سوال من فقط 2 یا 3 جمله است. (اگر جوابی داشته باشید.)
چهار‌شنبه 23 بهمن 1387

minax5 - ایران - تهران
باید به اون اقایی می گه باید به جنبه های مثبت نگاه کرد که با وجود این محدودیت ها فیلمهامون تو جشنواره ها موفقند بگم که متاسفانه اینجا ما در مورد سینای صحبت می کنیم که همون کشورها که تحسینش میکنن قبل از هر چیز به اینکه کشور عقب افتاده و متحجری مثل جمهوری اسلامی اجازه میده به زنان که حداقلبازی کنن با اون محدودیت ها توجه میکنه و با درنظر گرفتن این عقب افتادگی فرهنگی و سیاسی انتخاب میکنه و این این هم از برکات جمهوری ولایت وقیهه که سینماش رو هم با این مظاهر ارتجاع و عقب ماندگی تو دنیا می شناسن .
چهار‌شنبه 23 بهمن 1387

bluestar - ایران - تهران
آقا یا خانم میناکس اگر قرار بود محدودیت ها را در نظر بگیرند و به امکانات کمتر امتیاز مثبت بدهند که محصولات هالیوود به خاطر در اختیار داشتن امکانات گسترده و هزینه های گزاف و عدم محدودیت در رده آخر قرار میگرفت.
پنج‌شنبه 24 بهمن 1387

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.