سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۴ مارچ ۲۰۰۸
جمع آوری امضاء برای برخورد با پیروان بهائیت
طی هفته های اخیر، اخبار بسیاری، حاکی از افزایش فشار بر جامعۀ بهایی ایران بود. دستگیری بیش از سیصد نفر از پیروان این آئین، بنقل از روزنامۀ خراسان به اتهام جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی از جملۀ این فشارهاست.
هفدهم ماه مه، هفت تن از رهبران این جامعه در تهران بازداشت شدند و تاکنون نیز در زندان بسر می بردند. بدنبال این دستگیری، کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران، خواستار توضیح مقامات قضایی ایرانی دربارۀ علل این دستگیری شده بود. پس از انفجار در مسجد شیراز در اردیبهشت هشتادوهفت نیز، جامعۀ بهاییان این شهر متهم به دست داشتن در این بمبگذاری شدند چرا که در این مسجد جلسات سخنرانی بر ضد بهاییت برگزار می شد.
اما روز گذشته، جمعه بیستم سپتامبر، در نماز جمعۀ این هفته که به امامت آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، یک اقدام هماهنگ و از پیش تعیین شده در این مورد شکل گرفت: جمع آوری امضاء برای انحلال تشکیلات بهائیت.
در این طومار از دادستان کل کشور خواسته شده است تا ضمن برخورد با "کلیۀ عناصر تشکیلاتی"، اقدام به "انحلال فرقۀ ضاله و تشکیلات بهائیت" کند. در این طومار که در تمامی محل های مهم اطراف محل برگزاری نماز جمعه، نمازگزاران را به امضاء دعوت می کرد، آمده است:" بهائیت فرقه ای تشکیلاتی است و این تشکیلات نه تنها اسلام را مورد هجمه قرار داده است، بلکه به انسانیت و اصول آن نیز نمی اندیشد".
فشار بر جامعۀ بهائیت همواره در ایران وجود داشته و با توجه به نوع سیاست حکومت، شدت و ضعف داشته است. از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون این جامعه همیشه با نوعی تحریم در داخل ایران از تمامی جوانب روبرو بوده است. بسیاری از دانشجویان بهایی تنها به جرم بهایی بودن از ادامۀ تحصیل در دانشگاههای ایران محروم شده اند. اشتغال بکار یک معتقد به آیین بهایی نیز در مکانهای دولتی امکانپذیر نیست و در مکانهای خصوصی نیز با مزاحمت های فراوان همراه است.
از زمان برقراری حکومت جمهوری اسلامی در ایران تا به امروز مقامات دولتی و حکومتی بارها این پیروان این آیین را به ارتباط با حکومت اسرائیل و جاسوسی متهم کرده اند. تاکنون تنها آیت الله منتظری، جانشین وقت آیت الله خمینی، پیروان این مذهب را، نه به عنوان یک مذهب، بکله به عنوان "اهل این کشور بودن" و "برخورداری از حقوق شهروندی برای حق آب و گل"، مستحق رأفت اسلامی دانسته است.
چرا حکومت ایران در هفته های اخیر فشار بر این جامعه را افزایش داده است؟ دکتر فریدون فرهمن، استاد زبان شناسی در دانشگاه کپنهاک و یکی از پیروان این آئین می گوید:" تاریخ صدوشصت سالۀ دین بهاییت نشان داده که هر گاه حکومت ها با مشکلات بسیاری دست به گریبان بوده اند، بهاییت را بهانۀ یک جنجال کرده اند تا توجۀ مردم را از آن مشکل منحرف کنند"...
saharrr - امریکا - فلوریدا |
اخیییی. حیوونکیا...لوووووول |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
armanbm - امریکا - بوستون |
سلام به همگی ... من دوست بهائی زیاد داشتم و اتفاقا بیشتر انها ادمهای با ادب و خوبی بودند نمی دونم اینها دیگه چه خطری برای حکومت داشتند ... مسخره است |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
چند وقت پیش توی یکی از شهرای جنوب کشور یه همچین طوماری از طرف هموطنان مسلمان به امضا رسید به جهت حمایت و دفاع از بهاییان ایران این طومار جدید برای کمرنگ کردن اون اتفاق هست.در ضمن برای دانستن اینکه دیانت بهایی چی میگه سایت های زیادی هست که کمک میکنه از جمله .....و... من نمیدونم این همه بهایی تو دنیا هست نه کسی با اونا کار داره نه اونا با کسی .فقط جمهوری اسلامی با این همه دبدبه و کبکبه از 300 هزار بهایی میترسه؟؟؟؟ |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
TAAT - ایران - اردبیل |
طبق اصل 23 قانون اساسی ایران تفتیش عقاید ممنوع است و هیچکس را نمی توان به جرم داشتن عقیده ای مورد تعرّض ومؤاخذه قرار داد. همه میدانیم تقریباً گرفتن هیچ مجوّزی در ایران از کنکور دانشگاه گرفته تا استخدام و غیره امکانپذیر نیست مگر اینکه قبلاً در فرم مخصوص بنویسی دین و مذهبت چیست.این اصل هم مانند بقیه اصول قانون اساسی فقط به خاطر آن نوشته شده که بگویند کشور ایران هم دارای قانون اساسی است.مثل بقیه کارهایشان که همه مسؤولان به یکدیگر آمار دروغ میدهند و نکته خنده دار آن است که خودشان هم میدانند آمار و اطّلاعاتی که تحویل گرفته اند دستکاری شده ولی فقط به چشم هم نگاه میکنند و با کمال پرروئی آمار و اطلاعات غلط به خورد مردم میدهند. سیستمی که قانون اساسی خودش را معطل نگه میدارد و اجرا نمیکند آیا میتواند به قوانین بین المللی احترام بگذارد؟ |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
راستی عکسی که اون بالا گذاشتن عکس خونه 1 بهایی در آباده هست که پارسال زمانی که بچه هاش تو خونه تنها بودن با لودر خراب کردن. کجای دنیا اینکارو انجام میدن حتی اگه جنایت کرذه باشه؟؟؟ |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
irane azad - انگلستان - لیورپول |
آخه آدم چی بگه؟ جز تاسف کاری هم از دست ما بر میاد؟ مرگ بر رژیم اخوندی .مگر آنها انسان نیستند؟ چرا به اسم دین باید جان هموطنان خودمونو بگیریم..این اسمش انسانیته |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
dash- ali - سوید - گوتنبرگ |
saharrr - امریکا - فلوریدا
حتی یه حیوان به درد و بدبختی یه حیوان دیگه نمیخنده |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
Shining_Moon - ایران - |
خیلی جالبه که این اتهاماتی که به بهاپی ها می زنند هیچ کدوم صحت نداره و نتونستن این اتهمات رو ثابت کنن. |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
niloofar_dor - فنلاند - تورکو |
saharrr - امریکا - فلوریدا فکر نمی کنم موضوع خنده داری باشه یکم با وجدان در مورد هم وطنات برخورد کن |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
Alireza6211 - ایران - تهران |
بهایی ها هم از حق نگذریم خیلی فرقه عجیب و
تمام شده ای اند .
البته همان ابتدا هم روسیه این فرقه را ساخت و بعد انگلیس پرورش داد
الان هم عده ای با عنوان بهائیت دنبال نام و شهرت و پول هستند |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
kamran19 - ایران - تهران-آریاشهر |
saharrr - امریکا - فلوریدا
تو با این نظرهای احمقانه ات اگر نظر ندی بهتر است، فکر کردی خیلی خوشمزه هستی؟ |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
vahed-az-africa - مراکش - کازابلانکا |
با سلام
قبلا در روستای ما نصف جمعیتش بهایی و نصفش مسلمان بودند.
البته اگر بگوییم مسلمان و انسان واقعی انها بودند بهتر است . من کاملا و از نزدیک با انها ارتباط داشتم که بعضی از اصول اساسی که انها در زندگی رعایت میکنند و مقید به ان هستند :
1- دروغ نمی گویند 2- مشروب نمی خورند 3- بین انها ادم گدا از نظر مالی وجود ندارد و اگر هم یکی وضعش بد باشد سریع به او کمک میکنند 4- در معامله بسیار باانصاف بوده و همیشه هوای مشتری را از لحاظ کمیت و کیفیت دارند 5- .....
در کل مانند یک انسان سالم و متعهد دارند زندگی میکنند و تمام اینها که میگند جاسوس هستند و ... کذب محض میباشد من خودم ازشون پرسیدم که میگفتند ایران وطن ماست سرزمین ابا و اجدادی ماست چطور میتوانیم به ان خیانت کنیم
حالا این اخوندها دوباره چی تو اون سر کثیفشون است خدا داند .
ولی این بهاییها از 95٪ ما مسلمان نما ها بهترند. |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
tabestoun - فرانسه - لیون |
یکی نیست بگه اخه ادمهای بیشعور و عوضی با کدام مدرک و سند به این هموطنان پاک و وطن پرست که من خیلی اشنایی کامل بااین عزیزان هموطن دارم ومیتوانم با اطمینان تمام بگویم اولین قشر هستند از نظر انسانیت و اخلاق و کردار والخصوص عشق ورزیدن به ایران نه تنها بهاییهای ایرانی بلکه میتونم بگم کل بهاییهای دنیا که بالغ به هفت میلیون در جهان هستند عاشق وطن مولای خود بهاالله هستند پس الکی توهمت نزنید و دست هموطن را به خون هموطن خود نکنید من ماندم شماها چطوری نماز وروزه میگیرید با این همه دروغ و افترا از شماها خواهش میکنم موقع خواب کمیبه کارهایی که کردید ومکنید باندیشید بعد بخوابید به امید صبح ازادی تمام نوع بشر امین. |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
Rio - امارات - دبی |
وقتی میرزا محمد علی شیرازی خود را دروازه یا باب رسیدن به امام زمان معرفی کرد گروه عقیدتی او را ((بابیه)) نامیدند بعد از این که سر مردم ساده کلاه گذاشت خود را امام زمان معرفی کرد سپس ادعای جدیدی کرد که خدا توسط او یا بوسیله او خود را بر مخلوقات ظاهر میکند همچنین بازگشت حضرت موسی را همانند حضرت عیسی مطرح کرد همچنین گفت که به روز قیامت ایمان ندارد کم کم چنین ادعاکرد که اومصداق حقیقی تمام پیامبران است او معتقد بود که او جامع تمام ادیان یهودیت ومسیحیت واسلام است ،وهیچ فرقی بین آنها وجود ندارد،سپس به انکار نبوت حضرت محمد (ص) پرداخت و بسیاری ازضروریات دین اسلام را انکار کرد، او 2 وزیر داشت به نام صبح ازل و بهاالله که صبح ازل خواست دعوت بابیت را آشکار کند ولی کوشش او بجایی نرسید ولی طرفداران بهاالله زیاد شدند تا اینکه مذهب به او منسوب شد و کتاب البیان را تالیف کرد و بجای قران معرفی کرد و ان را کتاب اقدس نامید و معتقد بود که این کتاب به او وحی شده و اندیشه های خود را دین جدیدی میدانست که هیچ ربطی به اسلام و ادیان دیگر نداشته بلکه ان را جامع ادیان مینامیده و بعدا مردم را به کنار گذاشتن ادیانشان و پیروی از دین خود فرا خواند نماز جماعت را منع کرد رو به قبله نماز خواندن را منع کرد و معتقد بود هر جا و هر طرفی که بهاالله باشد باید به همان طرف نماز خواند تمام محرمات اسلام را حلال دانست در مجالس خود و سرانشان زنان همدیگر را عوض میکردند و ازدواج با محارم و بقیه کثافتکاریهایی را که در بیشتر ادیان حرام میباشد حلال دانستند ..... به نظر من جمع آوری امضا برای برخورد با پیروان این دین لازم نیست ..بلکه حکم نابودی انها هر چه سریعتر صادر گردد ..
|
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
saharrr - امریکا - فلوریدا |
niloofar_dor - فنلاند - تورکو
dash- ali - سوید - گوتنبرگ
باشه الان میشینم گریه میکنم. |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
sarab22 - المان - دوسلدورف |
در اسلام همه چیز امکان دارد . خودتان را ناراحت نکنید سوسک میشین ها.
1- اسلام دین رحمت
2- اسلام دین محبت و گذشت
3- ... معرفت و عشق و ..
تو این 30 سال اعدم و سنگسار و زندانی و شکنجه و فساد و...
در پناه اسلام باشید تا اسیبی بشما نرسد. |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
narenji - ایران - تهران |
خداییش عجب دموکراسیی تو ایرانه !! |
یکشنبه 31 شهریور 1387 |
|
s_pol3000 - کانادا - تورنتو |
وقتی میرزا محمد علی شیرازی خود را دروازه یا باب رسیدن به امام زمان معرفی کرد گروه عقیدتی او را ((بابیه)) نامیدند بعد از این که سر مردم ساده کلاه گذاشت خود را امام زمان معرفی کرد سپس ادعای جدیدی کرد که خدا توسط او یا بوسیله او خود را بر مخلوقات ظاهر میکند همچنین بازگشت حضرت موسی را همانند حضرت عیسی مطرح کرد همچنین گفت که به روز قیامت ایمان ندارد کم کم چنین ادعاکرد که اومصداق حقیقی تمام پیامبران است او معتقد بود که او جامع تمام ادیان یهودیت ومسیحیت واسلام است ،وهیچ فرقی بین آنها وجود ندارد،سپس به انکار نبوت حضرت محمد (ص) پرداخت و بسیاری ازضروریات دین اسلام را انکار کرد، او 2 وزیر داشت به نام صبح ازل و بهاالله که صبح ازل خواست دعوت بابیت را آشکار کند ولی کوشش او بجایی نرسید ولی طرفداران بهاالله زیاد شدند تا اینکه مذهب به او منسوب شد و کتاب البیان را تالیف کرد و بجای قران معرفی کرد و ان را کتاب اقدس نامید و معتقد بود که این کتاب به او وحی شده و اندیشه های خود را دین جدیدی میدانست که هیچ ربطی به اسلام و ادیان دیگر نداشته بلکه ان را جامع ادیان مینامیده و بعدا مردم را به کنار گذاشتن ادیانشان و پیروی از دین خود فرا خواند نماز جماعت را منع کرد رو به قبله نماز خواندن را منع کرد و معتقد بود هر جا و هر طرفی که بهاالله باشد باید به همان طرف نماز خواند تمام محرمات اسلام را حلال دانست در مجالس خود و سرانشان زنان همدیگر را عوض میکردند و ازدواج با محارم و بقیه کثافتکاریهایی را که در بیشتر ادیان حرام میباشد حلال دانستند ..... به نظر من جمع آوری امضا برای برخورد با پیروان این دین لازم نیست ..بلکه حکم نابودی انها هر چه سریعتر صادر گردد .. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
ashly - امریکا - هوستون |
Rio - امارات - دبی
تا کی می خای چشماتو ببندی دنبال 4تا اخوند کثیف راه بیفتی شعار بدی بی خردی تا کی . تو تا حالا غیر از گفته ی اونا عمل کردی |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
ba ye gol bahar nemishe - امریکا - رالی |
Rio - امارات - دبی
بین عربا زندگئ مئ کنئ افکارت مثل خودشون شده. بد نیست که قبل از پذیرفتن چیزئ با مغزت یه هماهنگئ کنئ. به نظر تو ایا یک ایرانئ اینقدر بئ غیرته که زناشونو با همدیگه عوض کنن یا با محارمشون ازدواج کنند؟ واقعا برات متاسفم |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
Rio - امارات - دبیAlireza6211- ایران - تهران
ماشالله اطلاعات ساختگی خوبی داری!!
به جای این همه دروغ گویی بهتره بری 1 کم مطالعه کنی.در ضمن تمام این تهمت هایی که دولت میزنه 1 دونشم نمیتونه ثابت کنه. حرف زدن خیلی راحت اونم واسه ادمهایی مثل تو که بدون دلیل و مدرک هر حرفی رو می پذیرند. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
shekamo - نورو - اوسلو |
طفلی ها
1 نیست خود این اخوند ها را از خیابون ها جمع کنه |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
viva iran - امارات - دبی |
خیلی جالبه!!! تا حالا هر جا به یه بهایی برخورد کردن یا انگ مرتد بهش چسپوندن یا ضد نظام یا اخلالگر و یه جوری سرشو زیر اب کردن. خیلی از بهاییارو از کار اخراج کردن و به بهایی کار نمیدن. خیلی از بهاییا به خاطر این وضعیت غیر قابل تحمل از ایران رفتن. خب البته این امار باعث افتخار جمهوری اسلامیه!!! حالا میخوان امضا جمع کنن که با بهایی و پیروانش برخورد کنن!!! نیست تا حالا با بهاییا خیلی مهربون بودن خوشی زده زیر دل بهاییا سرکش شدن. اخه یکی نیست بگه شما اشغالا هر کاری با این جماعت بهایی خواستید کردید هر بلایی که خواستید سرشون اوردید و هنوزم دست بردار نیستید!!! حالا میخواید امضا جمع کنید که برخورد کنید؟!!!!! جمع کنید بساطتونو هر روز یه بامبول جدید.همه پلای پشت سرتونو خراب کردید. خدا ولتون کرده به حال خودتون تا اامه بدید به کثافتکاریاتون. یه روزی باید جواب بدین. وای به روزگارتون ای قوم ظالم. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
bazdid - سوئد - مالمو |
Alireza6211 - ایران - تهران سلام دوست عزیز گیریم دین بهایی از یک کشوری امده از اینها بگذریم مگه بهایی ها انسان نیستند مگه ایرانی نیستند مگه حق زندگی تو وطنشان را ندارند؟ مگه دین اسلام دین برابری و مساوات نیست؟کجای قران نوشته باید حتی کسی که دین نداره و کافر است روزیشو ازش گرفت ؟ اسلام دین محبت و گذشت
است اما کو محبت و گذشت ؟ |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
S_A_P - ایران - تهران |
کار خوبیه من خودم یکی از امضا کننده ها بودم |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
ع.م.غ - امارات - دبی |
Rio - امارات - دبی
همه این چیزهایی که گفتی یعنی دین بهاییت مخالف اسلامه. (هر چند که اینطور نیست) خوب که چی؟ یعنی فقط مسلمونها حق دارند با آزادی زندگی کنند؟ یعنی تو سایر کشورها که با اسلام مخالف هستند باید با مسلمونا همچین رفتاری بشه؟ |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
شاد - ایران - اصفهان |
به ریو
مطمئنم که تا حالا بهایی ندیدی و کتاباشونو خودت نخوندی و فقط از بعضی افراد چیزایی شنیدی وگرنه میدونستی خیلی از کارای زشتی که افرادی انجام میدند بین اونا خیلی کمه. ضمنا پیشنهاد میکنم لااقل موقع نظر دادن میل به خون ریزی و نسل کشی رو مخفی نگهداری که این حرفا زود دست آدمو رو میکنه. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
karlos - فنلاند - هلسینکی |
همه می دونند که بهایی ها وابسته به شبکه جهانی فراماسونری هستند و انها واقعا دارای تشکیلات و سازمان و غیره هستند.خوشبختانه انقلاب 57 کلک این فرقه رو هم کند.دعوا و مرافعه اخوندها و اینها هم جنگ زرگری است.من به عنوان یه ایرانی برای اولین بار در عمرم این حضرات رو (بهایی)در خارج از کشور در فنلاند دیدم و با چند تاشون دوست شدم.واقعا اینها خودشون رو تافته جدا بافته فرض میکنند و تو اکثر موارد بیشتر یه اسرائیلی یا امریکایی هستند تا یه ایرانی!!فرقه فرقه است خواه حجتی باشه خواه مجاهدینی یا بهایی یا وهابی.همشون دیکتاتورند. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
tabestoun - فرانسه - لیون |
دوست عزیز ریو از امارت دبی مثل اینکه این دین پاک و افراد بهایی بد جوری ...سوزوندند و هنوز هم میسوزه واقعا برات خیلی خیلی متاسفم که اطلاعات ناجور و ناشایست در باره این قوم و مذهبشان داری اگر اشتباه نکنم تو هم مثل بعضی ادمهای مغرور و چشم وگوش بسته داری ....زیادی میزنی بدونه اینکه حتی یک کتاب از کتابهای این مذهب را بخوانی باید بگم ادم ....به ظاهر اسلامی عوض اینکه وقت بزاری حرفهای پوک و چرت بزنی بشین چند تا کتاب درست حسابی بخوان
ببین این دین چه خدمت بسزایی به نوع بشر تا حالا داشته و داره کارهای که در اسلام تو شده و باز میشه توسط همین دین ممنوع شده بدبخت روزگار تو فعلا همان جا با یک مشت عرب به سوسمار خواریت ادامه بده بدان تا زمانی افرای مثل هستند نخواهیم گذاشت یک تارمو از سر این هموطنان عزیز کم شه کسانی که باید از ریشه کنده شه افرادی کثیف و به ظاهر اسلامی ... اربابانت هستید |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
zodiak2 - ایران - اهواز |
rio نظرت رو خوندم یه لحظه یاد این تندرویان به اصطلاح اسلامی افتادم
زیاد حرف نمیزنم ولی در جوابت باید بگم که اعتقادات این جماعت چه ربطی به من و تو داره تو دین خودتو بچسب که در نره و به عکس العمل پیامبر در برابر کافران استناد میکنم که وقتی نتونست اونا رو به اسلام هدایت کنه فرمود:لکم دینکم و لی دین(دین شما برای شما و دین من هم واسه خودم)سوره کافرون آیه 6
یعنی اصل آزادی اعتقاد و هیچوقت نیومد اونا رو بکشه به اسم اسلام جمهوری اسلامی |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
zorba - استرالیا - سیدنی |
Rio - امارات - دبی
من موندم شمارا با اینهمه معلومات!!!!!!!!چرا هنوز ندزدیدن ببرن تو یک جای مهم دستت رو بند کنن.آخه مرد(یا زن) حسابی اگر میخواهی اظهار فضل کنی اول برو یکمی اطلاعات بگیر بعد اینکارو بکن. بخدا اگر همینجوری اون زیونت(بخون دستات)رو بکار نندازی هیچکس نمیگه هیچی سرش نمیشه.آخه آدم این چرندیاتی که نوشتی رو از قوطی کدوم عطار جستی؟؟ جدا که شرم آوره که با وجود اینهمه راههای بدست آوردن اطلاعات صحیح توی عصر انفجار اطلاعات یکنفر اینقدر نادون باشه و نادون هم بمونه. تو که به اون دنیا و قیامت اعتقاد داری یک درصد احتمال نمیدی که بخاطر این چرندیاتی که گفتی جلوت رو بگیرن و قیر داغ بریزن ....؟؟ |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
niloofar_dor - فنلاند - تورکو |
Alireza6211 - ایران - تهران برادر جان اطلاعات نداری نظر نده شما که اصلا حرف جمهوری اسلامی رو میزی نکنه از خودشونی1 |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
sarah2014 - ایران - تهران |
از این آخوند ها بدم می آد...اما از بهاییها متنفرررممم....خیلی کثیفند |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
bazdid - سوئد - مالمو |
karlos - فنلاند - هلسینکی تو جیره خواره رژیم اخوندی هستی و یک چیزهای داری میگی انگار تو فقط با بهایی ها برخورد داشتی . بیچاره اونهایی که با تو دوست هستند . معلوم ادمی هستی خودخواه |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
Alireza6211 - ایران - تهران |
من دربارشون تحقیق کردم مثلا کتاب های احمد کسروی رو بخونید
از همون اول اینا مورد نفرت ملت بوده اند امیر کبیر
اکثرشان را از ایران بیرون کرد . در مورد روابط جنسی اشان هم که قره العین یک زن هرزه با اعضای فرقه آشکارا همخوابگی میکرد اونم 180 سال پیش
|
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
Alireza6211 - ایران - تهران |
من دربارشون تحقیق کردم مثلا کتاب های احمد کسروی رو بخونید
از همون اول اینا مورد نفرت ملت بوده اند امیر کبیر
اکثرشان را از ایران بیرون کرد . در مورد روابط جنسی اشان هم که قره العین یک زن هرزه با اعضای فرقه آشکارا همخوابگی میکرد اونم 180 سال پیش
|
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
niloofar_dor - فنلاند - تورکو |
karlos - فنلاند - هلسینکی برو یکم کتاب بخون بجای اینکه کینه های شخصی خودت رو تو این جا و اوجا خالی کنی خو ب نیست اگه 1بهای حالتو گرفته همه رو به 1 چشم ببینی اطلاعاتت خیلی غلطه |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
shad - فرانسه - نیس |
شاد - ایران - اصفهان
دوست عزیز من هم شادم. با حرفات موافقم. شاد باشید. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
saharrr - امریکا - فلوریدا |
sarah2014 - ایران - تهران
لووووول |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
bazdid - سوئد - مالمو |
sarah2014 - ایران - تهران میشه بگی منظورت از کثیف چیه و چه چیزهایی هست؟ |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
bazdid - سوئد - مالمو |
sarah2014 - ایران - تهران خودت کث...ر ی که خودخواهی |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
ashoor - ایران - تهران |
برای مطالعه در مورد بهائیت بد نیست کتاب بهائی گری احمد کسروی را بخوانید. آن وقت میتوانید قدرت ویروس اعتقادات مذهبی را درک کنید. با توجه به اینکه بهائیان اکثرا آدمهای باهوش و تحصیل کرده هستند ولی اینچنین گرفتار این ویروس دین شده اند ویروسی که به کامپیوتر های سلیکونی حمله نمیکند بلکه به کامپیوتر های نورونی حمله میکند وهیچ آنتی ویروسی برای مقابله با این حمله نیست و برای ویروس سرعت سی پی یو و هر متغیر سخت افزاری دیگر تفاوتی نمیکند.ولی من به هر حال برای گرفتاری هایی که این هموطن هایمان دارند متاسف هستم. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
armanbm - امریکا - بوستون |
من نمیدونم چرا هر کی باسه خودش از چیزی که نمیدونه نظر میده مسئله اینجاست اگه طرف سنگ رو هم بپرسته ولی ازشئون انسانی با خبر باشه باید احترام گذاشت نه کسی که حتی خدا رو بپرسته و مسلمون مومنی هم باشه ولی با ادما مثل حیوون برخورد کنه ... که امثال این ادما تو کشور امام زمان هم کم نیستند |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
Alireza6211 - ایران - تهران
آفرین خسته نباشید واقعا که خوب جایی برای تحقیق رفتی.انگار از یکی که از کله پاچه متنفره بپرسی چه مزه ای هست؟؟ یا از یک یهودی درباره اسلام بپرسی. بنده خدا خوب معلومه که تو کتابی که بر ضد یک دین نوشتن چیزی جز اراجیف نیست! انگار من بخوام برم در باره شیعه تحقیق کنم برم کتاب آیات شیطانی رو بخونم و شبکه رنگارنگ هم نگاه کنم .خوب معلومه جز دروغ چیزی نصیبم نمیشه. یکم منصف باشید و همین جوری چیزیرو قبول نکنید. جزو تعالیم این دین تحرری حقیقت هست چیزی که خیلی ها ندارن.بهتره جای کتابه کسروی 1 سری به سایت های این آیین بزنی مثل نگاه .نقطه نظر یا آیین بهایی.هر سوالی هم داشته باشید می تونید بپرسید و جواب میدن.هر کتابی هم که بخوای اونجا هست ویا راهنمایی میکنن. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
Alireza6211 - ایران - تهران |
اما نکته مثبت فرقه ساخت استعمار بهاییت اینه که یک مقدار افکار مدرن و به روز دنیا رو وارد افکار سنتی ایران کرد جالبه که
پسر بها اله از ملکه انگلیس لقب سر دریافت کرد خیلی پولدارند حتی یه بار به سرم زد به بهانه تبلیغ کردن قاطیشون بشم برا تیغیدنشون !!! |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
Alireza6211 - ایران - تهران
پس معلوم شد دردت چیه .پول میخواستی گدا؟ بهت ندادن حالا خورده تو حالت .
هرجا پول باشه تو هم هستی ؟ واقعا چه اهداف والایی داری. بعد اگه پول داشته باشی حاضری مدرسه نری؟دانشگاه رات ندن؟ملک و مالتو مصادره کنن؟ زندانیت کنن اونم تو سلول انفرادی و بدون ملاقات؟ اگه تصادف کردی دیه بهت ندن؟ کار دولتی نتونی انجام بدی؟تهدید به مرگت کنن؟و...؟؟؟؟ بعد نمیگی با خودت که این بهایی ها به چی اعتقاد دارن که این همه مشکلات دارن باز 1 کلمه نمیگن که بهایی نیستیم تا ولشون کنن و دست از سرشون بردارن؟ چرا منا دختر 18 ساله شیرازی رو اعدام کردن به همراه چند تا زن بهایی دیگه و 1 کلمه هم نگفت که غلط کردم تا آزاد بشه؟ میدونم که تو و خیلیهای دیگرو اگه الان ببرن بالا چوبه دار حتی وجود خودتونم انکار میکنید. |
دوشنبه 1 مهر 1387 |
|
saharrr - امریکا - فلوریدا |
دوستانی که میان اینجا راجع به دینشون 200 خط چرند مینویسن بگم که ولمون کنین .به دیگران چه که دینتون چیه. شما هم همیشه از اسلام بد میگین. ... |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
bazdid - سوئد - مالمو |
Rio - امارات - دبی اینها که نوشتی دیدی یا اینکه شنیدی؟ اینو بدون که این مزخرفاتی که نوشتی تو دین بهایی نیست و چون از بهایی ها بدت میاد اینجوری مینویسی یک ذره وجدان داشته باش تا با چشمهات ندیدی نظر نده . |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
ba ye gol bahar nemishe - امریکا - رالی |
Alireza6211 - ایران - تهران بد هم نیست که بخونئ که پیامبرشون واسه مال دنیا با بیوه زنئ که 20 سال از خودش بزرگ تر نبود ازدواج نکرد((= یا انکه دختر 9 سالش و شوهر نداد |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
persian - امریکا - ریچمند |
دین ضد بشری وانسان ستیز اسلام همواره تمام مخلوقات رو اعم از یهودی -بهایی- مسیحئ- امریکایی-اسراییلی به عناوین مختلف و عقیده مورد دلشکستگی وازار واذیت قرار داده ....دلیل بدبختی مسلمونا و کشورهای وحشی و تروریستی اسلامی همینه.نوش جونتون برید زنا رو صیغه کنید وحالشو ببرید چرا که فاصله تون تا حیوانیت کمه.لعنت بر دین ساختگی مملو از جنایت و خونریزیش وجماعت نادون و ابله که دنباله رو یه مشت عرب اشغالخور شدن .همین هاست که خدا هم ایران رو مورد غضب و قهر خودش قرارداده.بکشید برید امضا کنید و منتظر عواقبش باشید.شرم بر ما و این اسلام. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
persia_64 - ایران - طهران |
Alireza6211 - ایران - تهران
{بهایی ها هم از حق نگذریم . . . }
اتفاقن از حق گذشتی !
----------------------------------------------------------------------------------
ashoor - ایران - تهران
چه نیازی هست که کتاب مرحوم کسروی رو بخونیم ؟
برای یافتن حقیقت کتاب خود بهایی ها رو میخونیم این که عقلانی تر و منطقی تره
کسروی هم انسان روشنفکر و دگر اندیشی بوده که عقیده های خودش رو داشته و برای خودش محترم !
شما که به کسروی رجوع میکنی یک نگاهی هم به کتاب شیعگری از کسروی بنداز !
-------------------------------------------------------------------------------------------
sarah2014 - ایران - تهران
دخترم شما که 15 سال بیشتر سن نداری بهتره یک مقدار مستند تر و پخته تر کامنت بگذار
-------------------------------------------------------------------------------------------
من هم نظرم را راجع به بهایی ها اینجا نوشتم (تالار همین سایت )
https://www.e4persian.com/talar/showthread.php?t=1356 |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
naslesookhteh - ایران - تهران |
این Rio - امارات - دبی و s_pol3000 - کانادا - تورنتو هم یک نفرند. جالبه طی الارض هم میکنه. همزمان هم تو دبی وهم تو تورنتو. تواین اوضاع گرونی بلیط هواپیما طی الارض کردن روش خوب کم هزینه و سریعیه. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
alireza6211 - ایران - تهران |
armin k - ایران - تهران
نمی دانم شما یهایی هستی یا نه ؟ تاریخ بهایی ها رو در ابتدای کارشون ادعای حکومت داشتند و اون ها هم از مسلمون ها می کشتند ولی بعد که قاجاربه فراریشون داد به برادر های انگلیسی و آمریکایی پناهنده شدن . در مورد نفوذشون در دستگاه های حکومتی و استخدام شدنشون در رژیم پهلوی دوم میتونی به اسناد ساواک مراجعه کنی . تو یکی از این جلسه های بهایی ها تو ایران (که صورت جلسه اش موجوده ) در مورد ضربه زدن به مذهبیها و عدم استخدام
آنها در اداره های دولتی که بهایی ها مدیریت دارند تصمیم گیری شده .
طیب حاج رضایی به خرج خودش پول چراغانی خیابان شاه رضا رو تو نیمه شعبان داد که کینه شو به دل گرفتند و آخرش هم تیر باران شد ...
حتی به دستور شاه معبد بهایی ها رو50 سال پیش تو تهران خراب کردتد . اون هایی هم که به قول خودشون نجات یافنه اند و از بهاییت برگشتند رو بهتره ببینی چی گفتند . خلاصه که بهایی ها آب نمی بینند وگرنه شناگر های ماهری هستند .از این جور فرقه ها هم تو خارج هم زیاد داریم یکیش مثلا ساینتولوژی تو آمریکا . بعدشم حالا ما یه چیزی پروندیم برا خنده وگرنه اون پول ها از گلوی ما پایین نمیره . نون خودمون رو هم نمی تونیم بخوریم .
------------------------------
من یک ایرانی هستم . به درستی و پاکی احترام میگذارم و از دروغ بیزارم . حالا دروغگو هر کی میخواد باشه |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
zahra1387 - ایران - تهران |
saharrr - امریکا - فلوریدا
تو حرف نزنی کسی نمی گه لالی بدبخت اسم امریکا کنار اسم ت می زاری بعد از توبره اخوندا و اسلام اشان حرف میزنی
بعضی از حیوان هم بدترند |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
sh86 - امریکا - لس انجلس |
ریو از امارات زیادی قاطی عربها گشتی مخت ....ه پس بهتره ... ببندی! |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
ba ye gol bahar nemishe - امریکا - رالی |
persian - امریکا - ریچمند ایول خوب گفتئ |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
persia_64 - ایران - طهران
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه که از رو انصاف حرف میزنی نظراتتم خوندم. کاشکی همه مثل تو 1 کم مطالعه میکردن و رو هوا حرفی نمیزدن. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
saharrr - امریکا - فلوریدا
دختر خوب, مجبور نیستی که همه نظرات و بخونی. اصلا راست میگی به تو چه.هر کسی دوست داشته باشه نظر میده تو نیا بخون. این همه مطلب تو سایت چرا میای اینجا؟ اینجا هیچ کس از اسلام بد نگفته بلکه بیشتر از دست جمهوری اسلامی ناراحتند تا خود اسلام و اینم بدون که هیچ بهایی نه تنها از اسلام بلکه از هیچ دینی بد نمیگه چون تمام ادیان و قبول دارن. اگه کسی بد میگه بدون بهایی نیست.راستی اینا بازم به تو ربطی نداره خیلی ناراحت نشو. اصلا همونی که خودت گفتی : به تو چه. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
armanbm - امریکا - بوستون |
سلام دوستان .... قابل توجه سحر خانوم از فلوریدا !!!
ببین دوست عزیز اینجا کسی از دین خودش تعریف نمیکنه دین تعریفی نداره اما شما که تو امریکا هستین چرا مفهوم دموکراسی رو نفهمیدی کسی از شما تقاضای دلسوزی و یا حمایت نداره ولی دقیقه ای به وجدانی که فکر میکنم نداری رجوع کن بین این انسانیت هستش که ادم حتی با حیوان خانگیش اینطور برخورد کنه .... که اینها دارند با هموطنهای خودشون اینطور برخورد میکنن ... امثال شما ها مثل علیرضا6211 همون بهتره که جاهل و نادان بمونید و رو بهشت خیالیتون که هیچ کس ندیده سرمایه گذاری کنید که با این ترفند خیلی ها تو ایران خرررر شدند و حق رو ناحق میکنن و جنایاتی انجام میدند که از یه گاو پرست هم بر نمیاد .... انصاف انصاف انصاف |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
Rio - امارات - دبی و s_pol3000 - کانادا - تورنتو
آخی اصلا فکر که نکردین!! فقط 1 سری اراجیف رو از 1 جا کپی کردین.دروغ که مالیات نداره.انقدر بگید تا خسته بشید. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
alireza6211 - ایران - تهران
بازم اطلاعات غلط که نمیدونم خودت ساختی یا کسی برات داستان گفته. تو هنوز فرق دین با فرقه رو نمیدونی اونوقت میای نظر میدی؟ اصلا نمیدونی که تو دیانت بهایی حمل سلاح ممنوع هست. حتی نمیدونی که پیامبرشون میگه که : نزاع و جدال شان درندگان ارض است. بعد از جنگ میگی؟ حتی نمیدونی که اونهایی که می جنگیدند بهایی نبودند و بابی بودند و پیروان امام زمان بودند که معتقد بودند که طبق قران و احادیث ظهور کرده و تمام جنگهایی که اون زمان اتفاق افتاده تحمیل شده از طرف دولت بوده. حتی نمیدونی که اون معبدی که زمان شاه خراب شد به دستور علمای اون زمان بوده نه شاه. حتی نمیدونی که اونهایی که از دین بهایی برگشتن زیر فشار شدید حکومت بودن و عدشون بیشتر از 40 نفر نیست. حتی نمیدونی که دین بهایی آلان توی 3 تا کشور دین رسمی هست.حتی نمیدونی که حدود 8 میلیون نفر پیرو این دینن. حتی نمیدونی که جامعه بهایی مشاور اول سازمان ملل در زمینه صلح , فقر,بهداشت و... هست. حتی نمیدونی که بالای 200 کشور این دین رو به رسمیت شمردن و ... تو چیزی نمیدونی.فقط تا نوک دماغت رو میبینی. اگه مردی برو تو سایت های خودشون و تحقیق کن .نه تو 4 تا سایت و کتابی که بر ضدشون مطلب نوشتن. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
kara - هلند - رتردام |
من بهائی نیستم. به هیچ دینی هم علاقه ندارم. نه به خاطر اینکه ضد ادیان هستم اصولا وجود بی نیاز خدا را دور از مذهب می بیم. ولی جنایاتی که در طول تاریخ در حق بهائیها شده را کمتر از هولوکاست یهود نمی بینم. با این تفاوت که اینها مظلومتر از یهودیها بوده اند. مخصوصا الان که در کشور خود از همه چیز محرومند. ایا این انسانیت است؟ مطمئنا اسلامیت هست چرا که تاریخ 1400ساله اسلام پر است از اینگونه جنایات که فتوحات نام گرفته اند. |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
Alireza6211 - ایران - تهران |
اصلا شما همه خوبید و حقوق شما قابل احترام، اما دوست عزیز من از کجا این بهاییت اومد بها چه ادعایی داشت ؟ کتاب بیان چرا عربیه و پر از غلط دستوری ؟ مگه بها مرید باب نبود وباب هم متوسل به شیعه و پیغمبر . توبه نامه باب هم موجوده . دین کدومه شیعه هم دین نیست !! |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
Alireza6211 - ایران - تهران |
بعدها حسینعلی بها گفت من منجی موعود بودم و باب پیش زمینه ظهور من !!!! حتی کتاب بیان هم کمیاب شد. اسم اینو چی میزارید ؟
جالبه که وهابیون هم همزمان شکل گرفتند . واقعا داستان چی بود ؟
چرا سفیر روس از جنازه باب تو خندق نقاشی کشید و بها رو نجات داد ؟! |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
Alireza6211 - ایران - تهران |
صبح ازل(برادر بها)نتونست مثه برادرش موفق شه . ازلی ها تو کرمان تا یه مدتی بودند .
راستی شما با کسی که از دینتون (؟!) برگرده چه میکنید ؟
خیلی از اونها خارج ایران بودند و باهاشون بدرفتاری شد کتاباشون
موجوده . راستی الان صدر فرقه (دین) تون کیه ؟ |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
Alireza6211 - ایران - تهران |
به امید بر ملا شدن ذات و حقیقت افکار وهابیت و بهاییت و خرافات ادیان مختلف
دین درسته نه ادیان چون دین یکیست همان طور که خدا تنهاست .
و اون دین راستی کردار و پاکی گفتار و انسانیته
به امید روز موعود که جهان در صلح و امنیت و علم غوطه ور شود |
سهشنبه 2 مهر 1387 |
|
persia_64 - ایران - طهران |
Alireza6211 - ایران - تهران {به امید روز موعود که جهان در صلح و امنیت و علم غوطه ور شود}
بله به امید آن روز
ولی
کینه دقیقا مانند ویروس هایی میمونه که برای زنده ماندن و ادامه حیات باید در بدن موجود زنده دیگری زندگی کنه
تا وقتی افرادی مثل تو هستن که به این ویروس خطرناک در قلبشان پناه و پرورش میدن
آرزوی جهان آرام را همه ما به گور میبریم
بهتره مقداری هم از تعصب دوری کنی
تو مطالعه میکنی ولی فقط نوشته های مخالفین رو نه حتی کتاب های خودشان را |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
Alireza6211 - ایران - تهران
من چند بار گفتم بازم میگم تمام اطلاعات تو دروغ و از روی ردیه در اوردی. تو خودت حتی کتاب بیان رو نخوندی بعد میگی غلط داره؟ جواب این سوالات تو رو هم اینجا نمیشه بدم چون فیلتر میشه. گفت 1 سری به سایت ساغر یا نگاه یا نقطه نظر و یا آیین بهایی بزن تمام سوالات رو بپورس تمام و کمال جواب میدن. تو 1 زره از تاریخ نمیدونی بعد من بیام توضیح بدم که چرا 1 نقاش از طرف سفیر روس اومد و نقاشی کرد؟(حتی سوالتم با اسناد تاریخی نمیخونه) |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
tabestoun - فرانسه - لیون |
دوست عزیز علیرضا 6211 از ایران لطف کن پنبه از گوش و عینک دودی را از چشم بزار پایین ببین بعضی از دوستان چه سفارشی به تو و سایر افراد چشم و گوش بسته مثل تو دادند . ادم ...داریم بهت میگیم اگر واقعا میل به شناخت حقیقت و درست داری در رابطه با این دین و افراد بهایی برو ا ز کتابهای خود این دین اطلاعات بگیر نه از کتبی که اربابانت نوشتند .. هم حدی داره . |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
derafsh - اتریش - وین |
Alireza6211 - ایران - تهران
فکر کردی قران دارای ایرادات گرامری نیست! موارد زیر را ببین!
در ایات زیر اشکالات گرامری وجود دارد. توجه کنید که عدد اول نشان دهنده شماره سوره و عدد بعدی نشان دهنده شماره ایه است.
1)5:69 - 2:62 - 22:17
در 5:69 الصابون ودر 2:62 - 22:17 الصابین امده است!
2)4:162
در این ایه المقیمین باید المقیمون باشد!
3) 20:63
در این ایه هذان باید هذین باشد.
4)2:177
در این ایه امن باید تومنوا باشد.
در این ایه اقام باید توقیموا باشد. همچنین اتی !
5)3:59
در این ایه فیکون باید فکان باشد. سایر خطا به قرار زیر است:
6)21:3
7)22:19
8)49:9
9)63:10
10)91:5
11)41:11
12)7:56
.
.
.
و الی اخر |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
armanbm - امریکا - بوستون |
قابل توجه علیرضا 6211 شما که اینقدر قشنگ تراوشات تاریخی میکنید که انگار همه چیز میدونید ولی متاسفانه هیچ چیز نمیدونید ... باید به عرضتون برسونم که وهابیت شاخه ای از اسلام هست که اتفاقا خیلی معتدل تر از شیعه هستند و پر جمعیت تر ولی بهاییت یک دین مستقل با احکامی مستقل هستش ... بعدش هم شما اگه مسلمون هستین در انتها خداوند را ستایش میکنید و بهاییان و مسیحیان و زرتشتیان و یهودیان و .... همه خداوند یکتارو میپرستند پس اینجا تفاوت ادیان از اموزه های دینیشان پیدا میشه در اینکه چطور انسانها میتوانند به هم کمک کنند یا به هم احترام بگذارند یا... تعصب هادم بنیان بشری هستش |
چهارشنبه 3 مهر 1387 |
|
persian - امریکا - ریچمند |
دوست عزیزderafsh - اتریش - وین عرض ارادت
طبق معمل همیشه با دست پر .انصافا باعث افتخار ما هستیدوبا وجود دوستان ایرانی مثل شما به ایرانی بودنم افتخار میکنم از علم و بینش شما و امثال شما.زنده باد. |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
ahad110 - - |
برای بعضی از دوستان نظر دهنده متاسفم.چون منفورترین دین در جهان بهائیت .فرقه ای که اسرائیل ازش حمایت میکنه
---------------------------------------------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر وکشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید , در غیر اینصورت از درج نظرات شما در آینده معذور خواهیم بود.
با تشکر |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
derafsh - اتریش - وین |
دو ست عزیز من persian - امریکا - ریچمند جوانان ایرانی مانند شما هم باعث افتخار من هستند. من فرصت ندارم کل ایرادات و تناقضات قران را اینجا لیست کنم چون حجمش بسیار زیاد است! به عنوان نمونه:
الف)سوال: بر طبق قران عالم دارای چند مشرق و مغرب است؟
1)چندین مشرق و چندین مغرب(ایه 40 سوره معراج)
2)یک مشرق و یک مغرب(ایه 9 سوره مزمل)
3)دو مشرق و دو مغرب(ایه 17 سوره الرحمن)
4)چندین مشرق(سوره صافات ایه 5).
----------------------------------------------------------------
این ایات جز تناقضات هستند.
ب)سوال:آیا مسیحیان به بهشت وارد خواهند شد؟
1)(سوره 2 آیه 62) و (سوره 5 آیه 69) میگویند آری
2)(سوره 5 آیه 72، تنها بعد از 3 آیه) و (سوره 3 آیه 85) میگویدنه
-----------------------------------------------------
این ایات جز تناقضات هستند.
ج)سوال:مجازات زناکار چیست؟
1)100 ضربه شلاق (زن و مرد) (سوره 24 آیه 2)
2)آنقدر آنها را در خانه نگاه دارید تا بمیرند (برای زنان) (سوره 4 آیه 15).
3)اگر توبه کردند و اصلاح یافتند آنها را رها کنید (در مورد مرد) (سوره 4 آیه 16).
-------------------------------------------------------------------------
(سوره 24 آیه 2) با دو آیه بعدی در تناقض است و مجازات برای زنان و مردان در (سوره 4 آیه 15-16) متفاوت است در حالی که در سوره 24 آیه 2 برای هردو یکسان است.
د)سوال:در روز جزا، زیانکاران کارنامه اعمال بدشان را از کجا میگیرند؟
1)از پشتشان (سوره 84 آیه 10)
2)از دست چپشان (سوره 69 آیه 25)
-----------------------------------------------------------
این ایات جز تناقضات هستند.
.
.
.
و الی اخر |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
ahad110 - -
تو که ... نداری نمی خواد نظر بدی. ... بهایی ها زمانی پیغامبرشون به اسراییل فعلی تبعیید شد که 80 سال بعدش اسراییل ساخته شد. اول 1 کم مطالعه کن بعد بیا نظر بده. بعد طبق کدوم نظر سنجی منفورترین شناخته شدن؟ فکر کنم نظر خود مغز نخودیت باشه.راستی قبل نظر دادن دستور العملش رو هم بخون که بی جا و مکان نباشی با هوش. |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
armin k - ایران - تهران |
ahad110 - -
راستی ببینم فکر میکنی شیعه و سنی و جعفری و .... دینن؟ نه با هوش اینا همه فرقه هستن. پس اگه فرقه بده اینا هم... |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
فقط می خواستم یاداوری کنم که قران زمانی معجزه شد که اعجاب قوم عرب رو برانگیخت. اعراب همدوره محمد ص به فصاحت و بلاغت در ادبیات عربی زبانزد بودند چه زن چه مرد در جنگها فی البداهه رجز خوانی می کردند.
معجزه هر فرستاده ای در سطح قومش بود. قوم موسی به جادو قوم عیسی به معالجه و زنده کردن قوم سلیمان به ثروت و قدرت و غیره که همگی مطلع هستید.
قوم عرب به زبانشون کاملا احاطه داشتند وقران که از نظر ادبی با توانایهاشون هماهنگ بود مورد قبول واقع شد.حالا به نزاع بر سر قدرت کاری ندارم. حالا منی که شاید به اندازه یک متبحر به زبان فارسی به این ادبیات تسلط ندارم میتونم مثلا شعر یکی از شعرای بنام رو نقد کنم و بگم به طور مثال کت معنی که تو را نمی ده یا هزار مثال دیگه اتفاقا اینطور جابجایی در حروف و بازی با اونها جذابیت بک قطعه ادبی رو بیشتر می کنه. غیر از این خلاقیت در دستور میشه در مفهوم هم دستبرد با تشابیه یا ازقصد متضاد رو بکار بردن. همه این پیچیده گیها با تفسیر نویسنده حل میشن. ولی اگه موئلف نباشه هر خواننده بنا به ذوق شخصی و تعلق خاطر به نگارنده نثر یا نظم رو گوناگون تحلیل می کنه کما اینکه خیام رو یکی عالم دبگری عارف و یکی اهل شراب و لعب تصور می کنه.
قران قبل از هر چیز یک اثر هنریه و تاکید میکنم خود قران به زبان اصلی نه ترجمه نه تفسیر. هر کسی که به زبان عربی و فصاحت و بلاغت اون تسلط داره ارزش این کتاب بینظیر رو میدونه. در زبان عربی بیشتر کلمه هارو میشه به معانی مختلف و گاهی متضاد بیان کرد. یک مثال ساده ادنی هم معنی پستترین و هم نزدیکترین رو میده . از اینرو ابدا نمیشه معانی قران رو فقط از روی ترجمه تجزیه و تحلیل کرد. به نظر من کسی که به زبان عربی تسلط کافی نداره اصلا درست نیست این اثر رو بخونه چون احتمال استنباط غلط زیاده. حالا این چه حکمتی داره که کتاب به زیبایی و در عین حال پیچیده فقط به زبان عربی نازل شده رو فقط خود حق میدونه.
یک مقایسه ساده البته کمی نابجا اینکه بسیاری از فارسی زبانان به فال حافظ ایمان کامل دارند.حالا ایا ایمان به نثر بینظیر افریننده از اعتقاد به نظم افریده سختتراست |
پنجشنبه 4 مهر 1387 |
|
shad - فرانسه - نیس |
Huria - دانمارک - کپنهاگ
منظورتان از کتاب زیبا همان ایات جنایی و برده داری و زن ستیزیست؟! لازم به خواندن نبود مشاهده کردیم. کتاب حافظ رو با قران مقایسه نکنید چون حافظ به کشتار و قتل عام اهل کتاب و دگر اندیشان سفارش نکرده. شما عراقی هستید و زبانتان عربیست هنوز ایات فراخوانی به قتل را ندیده اید؟! ؛قتلوا؛ چند معنا دارد؟؟ مسلما نوازش معنی نمی کنید. پس با این مغالطه الفاظ خودتان را فریب ندهید. |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
Alireza6211 - ایران - تهران |
درفش از وین
مثلا میخوای مچ کی رو بگیری ؟
خدا رو ؟
اگه میتونی با همون غلط ها تو ودوستات هم یه سوره مثه قران بساز .
این جهان رو هم او آفریده یه ایراد ازش بگیر به خودت نگاه کن ! خودت هم ساخت خدا هستی
فکر کردی خیلی زرنگی ؟
زهی خیال باطل
|
جمعه 5 مهر 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
سلام من نه قصد فریب دادن خودم رو دارم نه دیگران رو اظهار نظر شخصی حق همه کاربران هست. و اما اقتلوا یعنی بکشید ولی چه کسی را ظالمانی که حق شما را پایمال کرده اند شما را از دیارتان رانده اند و انواع ظلم دیگه. این قطعا شامل همسایه عزیز دانمارکی من که در عین بی دین بودن معنای انسانیت رو درک کرده نمیشه. ولی ایا شما فکر نمی کنی که مجازات مرگ برای اون جنابتکارانی که باعث هجرت شما و بد بختی هموطنانتون شدند کم باشه ایا موقع برافتادن این رژیم این کلمه به نظر تون خشن میاد.قران در عین دعوت به مسامحت انسان رو به واقعی بودن در برخورد تشویق می کنه. ولی در اینجاهم باید دقت کنیم که بعضی از ایات فقط در 14 قرن پیش کاربرد داشته. |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
mohtasab - کانادا - ونکوور |
قرآن و کامپیوتر
مقاله قرآن و کامپیوتر نوشته « دکتر رشاد خلیفه» دانشمند مسلمان مصری دارای درجه پی اچ دی در رشته مهندسی سیستمها و استاد دانشگاه آریزونای آمریکاست که مدتی معاون سازمان توسعه صنعتی ملل متحد بوده است . وی با کمک عده ای از مسلمین متخصص و صرف وقت بسیار تحقیقات گسترده ای را در نظم ریاضی کاربرد حروف و کلمات در قرآن شروع نموده و با الهام از آیات 11 تا 31 سوره مدثر که عدد 19 را کلید رمز اعجاز آمیز قرآن و آسمانی بودن آن معرفی میکنند به کمک عدد 19 توانست رمز نظم ریاضی حیرت انگیز و اعجاز آمیز حاکم بر حروف قرآنی را کشف نماید. دکتر رشاد خلیفه ، نخستین بار ترجمه قرآن مجید از عربی به انگلیسی را در 12 جلد نگاشت . این ترجمه ها توسط مؤسسه « روح حق» واقع در شهرستان توسان ایالت آریزونای آمریکا بچاپ رسید. مقاله قرآن و کامپیوتر در پایان جلد اول کتاب ترجمه قرآن درج شده است.
اینک متن مقاله :
در چهارده قرن اخیر نوشته های بیشمار ادبی شامل کتاب ، مقاله . گزارشات پژوهشی درباره کیفیت معجزه آسای قرآن برشته تحریر در آمده است . دراین نوشته ها فصاحت بیان ، فضیلت ادبی، معجزات علمی، سبک و حتی جاذبه آهنگ تلاوت قرآن تشریح شده است. با وجود این، تحقیق در اعجاز قرآن بعلت احساسات بشری، بیطرفانه صورت نگرفته و بسته به عقیده نویسنده برعلیه آن قلم فرسایی شده است . چون مطالعات وپژوهش های قبلی به بوسیله بشر انجام شده خواهی نخواهی تمایلات ونظرات ضد ونقیض نویسندگان در آنها به چشم میخورد ، این نوشته ها نتوانسته اند افراد غیرمسلمان را قانع کنند که قرآن کتاب آسمانی است و دلایل نویسندگان درایشان مؤثر نبوده است. معجزه ای که در این رساله پژوهشی ارائه می شود برمبنای اصولی بی چون و چرا و خالی از شک و شبیه و غیرقابل تغییر استوار است بدین ترتیب که فن کامپیوتر با کشف سیستم اعدادی اعجاز آمیز قرآن مدلل می دارد که قرآن مجید بدون شک ساخته فکر بشر نمی تواند باشد. خواست خدای توانا بوده است که این نظم پیچ در پیچ عددی قرآن مخفی نماند تا تایپ شود که سرچشمه غیبی قرآن از جانب خداوند متعال است و نیز در عرض گذشت قرون بوسیله ذات او محافظت میشده و از گزند تغییر ، افزایش یا کاهش در امان مانده است. رمزهای اعجاز آمیز قرآن منحصراً از این قرارند :
1- اولین آیه قرآن « بسم الله الرحمن الرحیم » دارای 19 حرف عربی است.
2- قرآن مجید از 114 سوره تشکیل شده است و این عدد به 19 قسمت است. (6× 19).
3- اولین سوره ای که نازل شده است سوره علق (شماره96) نوزدهمین سوره از آخر قرآن است.
4- سوره علق 19 آیه دارد.
5- سوره علق 285 حرف (15× 19) دارد.
6- اولین بارکه جبرئیل امین با قرآن فرود آمد 5 آیه اولی سوره علق را آورد که شامل 19 کلمه است.
7- این 19 کلمه ، 76 حرف (4× 19) دارد که به تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحیم است.
8- دومین باری که جبرئیل امین فرود آمد 9 آیه اولی سوره قلم (شماره 68) را آورده که شامل 38 کلمه است. (2 × 19) .
9- سومین بارکه جبرئیل امین فرود آمد 10 آیه اولی سوره مزمل (شماره 73) را آورد که شامل 57 کلمه است. (3× 19).
10- چهارمین بارکه جبرئیل فرود آمد 30 آیه اولی سوره مدثر (شماره 74) را آورد که آخرین آیه آن « بر آن دوزخ 19 فرشته موکلند» می باشد. (آیه 30) .
11- پنجمین بار که جبرئیل فرود آمد اولین سوره کامل « فاتحه الکتاب» را آورد که با اولین بیانیه قرآن بسم الله الرحمن الرحیم (19 حرف) اغاز می شود . این بیانیه 19 حرفی بالفاصله بعد از نزول آیه «برآن دوزخ 19 فرشته موکلند» نازل شد . این مراتب گواهی ارتباط آری از شبهه آیه 30 سوره مدثر(عدد 19) و اولین بیانیه قرآن «بسم الله الرحمن الرحیم» (عدد 19) با سیستم اعدای اعجاز آمیز است که بر عدد 19 بنا نهاده شده است.
12- آفریننده ذوالجلال و عظیم الشأن با آیه 31 سوره مدثر به ما یاد می دهد که چرا عدد 19 را انتخاب کرده است. پنج دلیل زیر را بیان می فرماید :
الف) بی ایمانان را آشفته سازد.
ب) به خوبان یهود و نصارا اطمینان دهد که قرآن آسمانی است.
ج) ایمان مومنان تقویت نماید.
د) تا هر گونه اثر شک و تردید را از دل مسلمانان و خوبان یهویت و مسیحیت بزداید.
ه) تا منافقین و کفار را که سیستم اعدادی قرآن را قبول ندارند رسوا سازد.
13- آفریننده بمامی آموزدکه این نظم اعدادی قرآن تذکری به تمام جهانیان است (آیه 31 سوره مدثر)ویکی از معجزات عظیم قران است. (آیه 35).
14- هرکلمه از جمله آغازیه قرآنبسم الله الرحمن الرحیم در تمام قرآن بنحوی تکرار شده که به عدد 19 قابل تقسیم است ،بدین ترتیب که کلمه[/font][FONT='Tahoma','sans-serif'][/font][FONT='Tahoma','sans-serif']“ اسم “ 19 بارکلمه “ الله “ 2698بار(42*19)، کلمه “ الرحمن “ 57 بار (3*19) وکلمه “ الرحیم “ 114بار (6*19)دیده می 15- قرآن 114سوره دارد که هر کدام از سوره ها با آیه افتتاحیه “ بسم الله الرحمن الرحیم “ آغاز میشود بجز سوره توبه (شماره 9) که بدون آیه معموله افتتاحیه است،لذا آیه “ بسم الله الرحمن الرحیم“ در ابتدای سوره ها 113 بار تکرار شده است.
چون این رقم به 19 قابل قسمت نیست وسیستم اعدادی قرآن آسمانی ساخته پروردگار باید کامل باشد یکصد وچهاردهمین آیه بسم الله را در سوره النمل که دوبسم الله دارد(آیه 27) (آیه افتتاحیه وآیه 30 )بنابراین قرآن مجید 114 بسم الله دارد.
16- همانطور که در بالا اشاره شد سوره توبه فاقد آیه افتتاحیه بسم الله است . هر گاه از سوره توبه شروع کرده آنرا سوره شماره یک وسوره یونس را سوره شماره دو فرض نموده وبه همین ترتیب جلو برویم ، ملاحظه می شود که سوره النمل نوزدهمین سوره است (سوره 27) که بسم الله تکمیلی را دارد .از این نظم نتیجه می گیریم که قرآنی که اکنون در دست ماست با قرآن زمان پیامبر از لحاظ ترتیب سوره ها یکی است .
17- تعداد کلمات موجود بین دو آیه بسم الله سوره النمل 342(18*19) میباشد.
18- قرآن مجید شامل اعداد بیشماری است .مثلاً : ما موسی را برای جهل شب احضار کردیم ،ما هفت آسمان را آفریدیم .شمار این اعداد در تمام قرآن 285(15*19) میباشد.
19- اگر اعداد 285 فوق را با هم جمع کنیم ، حاصل جمع 174591 (9189*19)خواهد بود .
20- حتی اگر اعداد تکراری را از عدد فوق حذف نماییم حاصل جمع 162146 (8534*19) خواهد بود.
21- یک کیفیت مخصوص به قرآن مجید اینست که29 سوره با حروف رمزی شروع میشود که معنی ظاهری ندارند ، این علامات در هیچ کتاب دیگری و در هیچ جایی دیده نمی شوند .این حروف در ابتدای سوره های قرآن بخش مهمی از طرح اعدادی اعجاز آمیز می باشد که بر عدد 19 بنا شده است.اولین نشانه این ارتباط اینست که29 سوره از قرآن با این علامات شروع میشود.تعداد حروف الفبا دراین رموز14وتعداد خود رمزها نیز14میباشد.هرگاه تعدادسوره ها(29) وحروف الفبا(14)راباتعدادرمزها(14)جم ع کنیم ، حاصل جمع 57(3*19) خواهد بود.
22- خداوند توانا بما یاد میدهدکه در هشت سوره وسوره های شماره( 10،12،13،15،26،27،28 ،31)دو آیه اول که با این رموز آغاز میشوند حاوی وحامل معجزه قرآن هستند،باید توجه داشت که قرآن کلمه “ آیه “ را بمعنی معجزه بکار برده است . باید کلمه آیه دارای معانی متعددی باشد که یکی از آنها معجزه است ونیز باید دانست که خود کلمه معجزه در هیچ جای قرآن بکار برده نشده است.
بدین جهت قرآن مناسب تفسیر نسلهای گوناگون بشریت است مثلاً نسلهای قبلی (پیش ازکشف اهمیت حروف رمزی قرآن )کلمه آیه رادر این هشت سوره ،آیه نیم بیتی می پنداشتند ،ولی نسلهای بعدی که از اهمیت این رموزبا خبر شدند آیه را به معنی معجزه تفسیر کرده اند.
بکار بردن کلمات چند معنایی و مناسب برای همه نسلهای بشر در زمانهای گوناگون خود یکی از معجزات قران است.
23- سوره قاف که با حرف ق شروع می شود (شماره 50 ) شامل 57(3*19) حروف ق است.
24- سوره دیگری در قرآن“ حروف ق را در علامت رمزی خود دارد (سوره شورا شماره 42) که اگر حروف ق را در این سوره شمارش نمائید، ملاحظه خواهید کرد که حرف ق 57 (3 * 19) بار تکرار شده است.
25- بدین ترتیب در مییابید که دو سوره قرآنی فوق الذکر (شماره 50 و 42 ) به اندازه همدیگر (57،57) شامل حرف ق هستند که مجموع آن دو با تعداد سوره های قرآن(114) برابر است. چون سوره ق بدین نحو آغاز می شود : “ق و القرآن المجید“ تصور حرف ق به معنی قرآن مجید می نماید و 114 ق مذکور گواه 114 سوره های قرآن است. این احتساب اعداد آشکار و گویا ، مدلل می دارد که 114 سوره قرآن ، تمام قرآن را تشکیل می دهند و چیزی جز قرآن نیستند.
26- آمار کامپیوتر نشان میدهد که فقط این دو سوره که با حرف ق آغاز می شود ، دارای تعداد معینی ق (57 مورد ) هستند ، گوئی خداوند توانا می خواهد با اشاره و کنایه بفرماید که خودش تنها از تعداد حروف الفبا در سوره های قرآن با خبر است.
27- یک نمونه در آیه 13 از سوره ق مدلل می دارد که هر کلمه و در حقیقت هر حروف در قرآن مجید به دستور الهی و طبق یک سیستم اعدادی بخصوصی که بیرون از قدرت بشر است گنجانیده شده است این آیه می فرماید “عاد ، فرعون و اخوان لوط “ در تمام قرآن مردمی که لوط را نپذیرفتند ، قوم نامیده می شوند. خواننده بلافاصله متوجه می شود که اگر بجای « اخوان » در سوره ق کلمه « قوم » بکار بدره می شد چه اتفاقی می افتاد . در این صورت ذکر کلمه قوم بجای اخوان، حرف « ق» در این سوره 58 بار تکرار می شد و عدد 58 به 19 قابل قسمت نیست و لذا با تعداد 57 «ق» که در سوره شورا مطابقت نمی کرد و جمع آن دو با تعداد سوره های قرآن برابرنمی شد ، بدین معنی که با جایگزین کردن یک کلمه بجای دیگری نظم قرآن از بین میرود.
28- تنها سوره ای که با حرف « ن » آغاز میشود ، سوره قلم است ( شماره 6 ) این سوره 133 « ن » دارد که به 19 قابل قسمت است ( 7×19).
29- سه سوره اعراف (شماره 7 ) مریم ( شماره 19 ) و ص ( شماره 38) که با حروف « ص» شروع میشوند، جمعاً 152 حرف « ص » دارند ( 8×19).
30- در سوره طه (شماره 20 ) جمع تعداد حروف « ط » و « هـ» 344 میباشد ( 18 × 19) .
31- در سوره « یس » تعداد حروف « ی » و « س» 285 میباشد ( 15×19).
32- در هفت سوره 40 تا 46 که با رمز « حم » شروع میشوند تکرار حروف 2166 میباشد (14*19) بنابراین تمام حروف اختصاری که در ابتدای سوره های قرآن قرار دارند . بدون استثناء در روش اعددی اعجاز آمیز قرآن شرکت دارند. باید توجه داشت که این روش اعدادی قرآن ، در مواردی ساده و در خور فهم اشخاص معمولی است ، اما در موارد دیگر ، بسیار مشکل و پیچیده بوده و برای درک آنها اشخاص تحصیل کرده باید از ماشینهای الکترونیکی کمک بگیرند .
33- در سوره های شماره 2و3و7و13و19و30و31و32 که با رمز « الم » شروع میشوند تعداد حروف الف ، لام ، میم جمعاً 26676 مورد و قابل قسمت به 19 میباشند ( 1404*19).
34- در سوره های 20و26و27و28و36و42 که با رمز « طس » یا یکی از دو حرف مزبور (ط ، س) آغاز میشوند تعداد دو حرف « ط » و «س» 494 مورد میباشد ( 26*19).
35- در سوره های 10و11و12و14و15 که با رمز « الر» آغاز می شوند تعدا الف ، لام ، راء به اضافه تعداد ( راء ) تنها در سوره سیزدهم ،9،97 مورد است که این عدد قابل قسمت بر عدد 19 می باشد (511*19).
36- در سوره هایی که با رمز یکی از حروف “ط“ “س“ و “م“ آغاز می شوند ، تعداد حروف طاء و سین و میم 9177 مورد می باشد (438*19).
37- در سوره رعد ( شماره 13 ) که با حرف رمزی “المرا“ آغاز می شود ، تعداد حروف (الف ، لام ، میم، را ) 1501 مورد می باشد (79*19).
38- در سوره اعراف (شماره 7) که با حروف رمزی “المص“ شروع می گردد تعداد وقوع “الف“ 2572 مورد ، حرف “لام“ 1523 مورد ، حرف “میم“ 165 و حرف “ص“ 98 مورد که جمعاً عدد 5358 بدست می آید(282*19).
39- در سوره مریم (شماره 19) که با حروف “کهیعص“ شروع می شود ، تعداد حروف (کاف ، ها ، یا ، عین ، صاد) 798 مورد می باشد (42*19).
40- در سوره شورا (شماره 42) که با حروف “حم عسق “ شروع می شود ، تعداد حروف (حا ، میم ، عین، سین ، قاف ) 570 مورد می باشد(30*19).
41- در سیزده سوره ای که حرف “الف“ در لغت رمزی آنهاست (سوره های شماره 2 ، 3 ، 7 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 29 ، 30 ، 31 ، 32و15 ) جمع الف های موجود 17499 مورد می باشد(921*19).
42- در سیزده سوره فوق الذکر جمع حروف “لام“ 1870 مورد - در هفده سوره ای که حروف “میم“ در لغت رمزی آنها ست (سوره های شماره 2 ، 3 ، 7 ، 13 ، 32 ، 26 ، 28 ، 29 ، 31 ، 30 ، 40 ، 41 ، 42 ، 43 ، 44 ، 45 ، 46 ) جمع حروف “میم“ 8683 مورد می باشد (457*19).
درتاریخ ، کتابی سراغ نداریم که مانند قرآن طبق یک سیستم عددی تنظیم شده باشد بر این حقیقت علاوه بر 43 بند پیشین ، موارد زیر نیز گواه صادقی است:
الف: کلمه “الله“ 2698 مرتبه در قرآن تکرار شده که مضربی از عدد 19 است (142 * 19 ) و تعداد حروف “بسم الله الرحمن الرحیم“ نیز 19 مورد می باشد. مسئله جالب اینکه در سوره اخلاص بعد از “قل هو الله احد “ جمله “ الله الصمد“ آمده در صورتی که اگر “هو الصمد“ می آمد ، جمله صحیح بود. از نظر دسترو زبانی باید “هو “ می آمد اما با این حال “الله“ آمده است ، اگر بجای “الله“ “هو“ می آمد ، سیستم ریاضی قران بهم می ریخت و این مسئله شباهت زیادی دارد به همان “اخوان“ و “قوم“ در سوره “ق“.
ب: مورد جالب دیگر در سوره مریم حروف مقطعه کهیعص می باشد که بصورت حروف آغازین آمده است ، این حروف در سوره مریم ، بصورت جداگانه ، با این تعداد بکار رفته اند: حرف “ک“ 137 مرتبه، حرف “ه“ 168 مرتبه ، حرف “ی“ 345 مرتبه ، حرف “ع“ 122 مرتبه، حرف ص“ 26 مرتبه. جمع این ارقام به این صورت است:
345+ 168+137+122+26= 897 که مضروب عدد 19 می باشد (42*19) یعنی مجموع تکرار حروف پنجگانه (ک، ه ، ی ، ع ، ص،) سوره مریم (سوره شماره 19) علاوه بر آنکه برعدد 19 (تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحیم ) قابل تقسیم است، بر عدد 14 (که تعداد حروف مقطعه است) نیز قابل تقسیم می باشد(798=57*14).
پ: در قرآن بعضی از کلمات با کلمه های دیگر که از نظر معنی با همدیگر تناسب دارند یکسان به کار رفته اند. مثلاً :
1- کلمه “حیوه“ 145 بار با مشتقات آن در قرآن بکار رفته است و به همان تعداد (145 بار ) کلمه “موت یا مرگ“ با مشتقاتش بکار رفته است.
2- کلمه “دنیا “ 115 بار و کلمه “آخرت“ هم 115 بار بکار رفته است.
3- کلمه “ملائکه“ 88 بار در قرآن آمده است و کلمه “شیاطین“ نیز به همان تعداد 88 بار بکار برده شده اند.
4-“حر“ یعنی گرما 40 بار و کلمه “ برد“ یعنی سرما نیز 40 بار بکار برده شده اند.
5- کلمه “مصائب“ 75 بار و کلمه “شکر“ نیز 75 بار
6- کلمه زکات 32 بار و کلمه “برکات“ نیز 32 بار .
7- کلمه “عقل“ ومشتقات آن 49 بار و کلمه “نور“ نیز با مشتقاتش 49 بار .
8- کلمه “یوم “ به معنی روز و “شهر“ به معنی ماه در قرآن به ترتیب 365 بار و 12 بار بکار رفته اند.
9- کلمه “رجل“ به معنی مرد 24 بار و کلمه “امرأه “ به معنی زن نیز 24 بار در قرآن بکار رفته اند.
10- کلمه “امام“ بصورت مفرد و جمع 12 بار در قرآن آمده است.
آیا اینها تصادفی است؟
ت: تفاوتهایی د رحدود یک ده هزارم. ضمن بررسی سوره مریم و زمر دیدم که نسبت “درصد“ مجموع حروف ( ک، ه ، ی ، ع، ص) در هردو سوره مساوی است با اینکه باید در سوره مریم بیش از هر سوره دیگر باشد زیرا این حروف مقطعه فقط در آغاز سوره مریم قرار دارد. اما هنگامیکه محاسبات مربوط به نسبت گیری حروف دو سوره را از رقم سوم اعشار بالاتر بردم روشن شد که نسبت مجموع این حروف در سوره مریم یک ده هزارم (0001/0 ) بیش از سوره زمر است . این تفاوتهای جزئی راستی عجیب و حیرت آوراست.
نتیجه:
1- یک مؤلف هر قدر هم که توانا باشد هر گز نمی تواند د رذهن خود حروف و اعدادی به اندازه معین بگیرد سپس از آنها مقالات و یا کتابی بنویسد که همچون قرآن حتی شماره ها و حروف و کلمات آن نیز به اندازه و شمرده شده در آید مثلاً حروف مقطعه “الم“ به ترتیب “الف“ بعد “ لام“ و سپس “میم“ از دیگر حروف در سوره های مربوطه بیشتر باشد. از طرف دیگر تعداد حروف مقطعه 14 حرف باشد یعنی درست نصف تعداد حروف الفبای عربی. اگر مشاهده کردیم انسانی در مدت 23 سال با آن همه گرفتاری ؛ سخنانی آورد که نه تنها مضامین آنها حساب شده و از نظر لفظ و معنی و محتوا در عالیترین صورت ممکن بود ؛ بلکه از نسبت ریاضی و عددی حروف چنان دقیق و حساب شده بود که نسبت هر یک از حروف الفبا در هریک از سخنان او یک نسبت دقیق ریاضی دارد.
آیا نمی فهمیم که کلام او از علم بی پایان پروردگار سرچشمه گرفته است؟
2- رسم الخط اصلی قرآن را حفظ کنید. تمام محاسبات فوق در صورتی صحیح خواهد بود که به رسم الخط اصلی و قدیمی قرآن دست نزنیم مثلاً اسحق و زکوه و صلواه را به همین صورت بنویسیم نه بصورت اسحاق و زکات و صلاه . در غیر اینصورت محاسبات ما بهم خواهد ریخت.
3- عدم تحریف قرآن. در قران مجید حتی کلمه و حرفی کم و زیاد نشده و الا بطور مسلم محاسبات کنونی روی قرآن فعلی صحیح از آب در نمی آمد و کلمات و حروف حساب شده نظام کنونی حروف قرآن را بکلی به هم می ریخت. پس این نشانه دیگری بر عدم کوچکترین تحریف در قرآن مجید است.
-------------------------------------------------------------------------------
کاربر گرامی
نظر قبلی شما نیز بدلیل بسیار طولانی بودن متن درج نگردید. خواهشمندیم نظر خود را کوتاه تر بیان فرمائید , در غیر اینصورت از درج نظرات شما معذور خواهیم بود.
با تشکر |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
mohtasab - کانادا - ونکوور |
سلام دوستان عزیز من لینک گذاشتم صوتیه گفتم گوش کنید بد نیست کاری نداشته باشید آخوند هست یا هر کس دیگه بالاخره در مورد نظر مخالف هم باید تحقیق کرد بیا با این آدم هم مناظره کن صحبتهاش با ذکر کتاب و صفحه از خود کتاب بابیت و بهایت هست حتما مطابفت بدهید همه دوستان گوش کنید و بخوانید تا حق و حقیفت را بفهمید 1 ساعت وقت بذارید گوش کنید 1 ساعت هم با کتابهای بهاییت مطابفت بدید که نگید از زیر عباش آورده
نظرات استاد مردانی
https://www.yasinmedia.com/fa/content/view/112/5/ |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
mohtasab - کانادا - ونکوور
احسنت بر شما. واقعا بهره مند شدم.
حق یار و نگهدارتان |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
derafsh - اتریش - وین |
mohtasab - کانادا - ونکوور.
این حرفها قدیمی و نخ نما شده! تا چندی پیش مسلمانان در مورد ضریب 11 ایات قران صحبت می کردند و ان را اعجاز می دانستند وقتی دروغشان رو شد حالا در مورد ضریب 19 ! این بساط خنده اور را جمع کنید. من فقط یک مورد می گویم تا تمام این محاسبات ریاضی شما به هم بریزد!! به عنوان مثال ایا شما واقعا مطمئن هستید که تعداد کلمه یوم در قران 365 تا است؟ من به شما اطمینان می دهم که کلمه یوم 365 تا نیست! از پکیج های کامپیوتری استفاده نکنید چون ساخته دست مسلمانان است و به خروجی ان نمی شود اعتماد کرد! تعداد کلمه یوم را با دست بشمارید خواهید دید با چیزی که شما ادعا می کنید فاصله دارد. پس با این حساب کل محاسبات شما زیر سوال می رود. سایر موارد هم به همین شکل است. از طرف دیگر چرا باید تعداد روزهای سال 365 باشد؟ سال عربی بر اساس ماههای قمری است و 365 روزه نیست!
نکته دیگر؛ اینقدر تناقضات و اشتباهات قران فاحش است که مسلمانان الان به هر دری می زنند که یک رابطه منطقی در قران پیدا کنند ولی افسوس!
در اخر؛ همین چند تناقض قران را که من در بالا لیست کرده ام را پاسخ دهید بقه پیشکش! لطفا در مورد چیزی که در اینترنت می خوانید کمی تحقیق کنید نه اینکه ان را عینا اینجا کپی پیست کنید!
---------------------------------------
لطفا برای نمونه تعداد یوم در قران را به صورت دستی بشمارید. به جای انکه در رمضان ان را طوطی وار بخوانید! |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
shad - فرانسه - نیس |
Huria - دانمارک - کپنهاگ
کسی که خودش را پیامبر و مصلح معرفی می کند و بعد دعوت به قتل دگر اندیشان می کند! عجب مصلحی! در هر صورت قران پر از تناقضه و برخی ایه ها برخی دیگر را منسوخ می کند. چنین کتابی نه تنها اسمانی نیست بلکه تراوشات یک مغز اشفته و بیمار است.
مسلمانان افراطی که باعث اوارگی و بدبختی و مرگ ایرانیان زیادی شدند قابل ترحم هستند وگرفتار ایدئولوژی خطرناکشان یعنی جنونی هستند که علاج ناپذیر است. ما به دنبال انتقام نیستیم.
mohtasab - کانادا - ونکوور
اگر هزار قصیده هم در وصف زبان و ساختار ان بنویسند محتوایش همان است : ایات جنایی و برده داری و زن ستیزی. اینها را چگونه ماست مالی می کنید؟ جهالت مسلمانان: شمارش حروف و ارقام قران برای لاپوشانی محتوای غیر انسانی و خشن ان. |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
derafsh - اتریش - وین |
ریاضیات حاکم بر قران را ببینید:
1)مثال اول: (سوره 4 آیه 11-12) و (سوره 4 آیه 176) در مورد قوانین وراثت صحبت میکند. اگر یک مرد فوت شود، و از او سه دختر و دو والد و یک همسر باقی بماند؛ دختران 2/3 سهم، والد ها 1/3 سهم (هردو بر اساس سوره 4 آیه 11) و همسر 1/8 سهم (بر اساس سوره 4 آیه 12) از ارث را دریافت میکند که از میزان ارث بیشتر میشود.
2) مثال دوم: مردی فوت میشود و از او یک مادر و یک همسر و دو خواهر باقی میماند، مادر 1/3 سهم (سوره 4 آیه 11) همسر 1/4 (سوره 4 آیه 12) و خواهران 2/3 (سوره 4 آیه 176) که مجموع آنها 15/12 کل ارث است.
عجب ریاضیات قوی ای!!!!!!!!!!!!
---------------------------------------------------------------
نظر قبلی من در رابطه با بی اعتبار بودن قانون عدد 19 را ببینید. |
جمعه 5 مهر 1387 |
|
mohtasab - کانادا - ونکوور |
سلام دوستان
آقای درفش این خیلی خنده دار چون قرآن فقط برای قوم خواست نیست و یوم برابر با 365 شمسی آورده شده از در ضمن از لحاظ علمی احتساب روزها از طریق حرکت زمین به دور خوشید صحیحتر میباشد.
حال اگر قرآن 355 یوم طبق ماههای قمری می آورد شما میگفتید که قرآن برای عربهاست چوت طبق ماههای قمری محاسبه شده یا اینکه میگفتید اگر قرآن از نظر ادعا کامله چرا اون چیزی که از نظر علمی صحیح تر هست را درج نکرده.
در مورد ارث هم به شما گفتم در کشورهای عربی و ایران از این قانون طبق قرآن استفاده میشه در دانشگاه درسی به اسم حقوق تجارت تدریس میشه در رشته حسابداری رو من ازش اطلاع دارم البته در ایران میتوانی کتابش را مطالعه کنید شبهه شما برطرف شود.
در هر صورت ما قبلا هم بحث زیاد کردم به بعضی از تناقضات شما که در حد اطلاعات من بود جواب دادم آخه من استاد دانشگاه مثل شما نیستم اما بد نیست که هر مطلبی رو انسان بدون قضاوت و با عینک بد بینی بهش نگاه کنه کاری نداشته باشیم حرف رو چه کسی میزنه بینیم حرفی که میزنه چیه
در هر صورت من دوباره تکرار مکررات نمیکنم به این علت که به نظر من شما سفسطه میکنی و به نظر شما هم من ماست مالی .
من در نوشته های قبلیم یادآور شدم که مسلمان و شیعه هستم اما شما هیچگاه به این موضوع اشارتی نکردید در مناظره باید خط عقیدتی هر کس مشخص باشد با توجه به اسم انتخابی شما که درفش میباشد و مرا به یاد درفش کاویاتی و پرچم کاوه می اندازد و برخی از نظرات شما تصور من این بود
که اعتقاد شما باید مربوط به دین الهی زرتشت یا یکی از شاخه های ادیان کهن ایران باشد که شما منکر این قضیه شدید.
بد نیست همه دوستان نیز این قسمت را بخوانند دوست عزیز در مناظره باید فهمید که طرف مقابل چه آیینی دارد حال شما میگویید من سوالیهای عنوان کردم برای رد کتاب شما من هم میگویم این کتاب از نظر علمی تایید شده است حتی از نظر ادیان دیگر که در مورد ان در کتابهایشان اشارتی کرده اند اگر میگویید من به دینی اعتقاد ندارم و فقط خداوند را قبول دارم خوب این خوب است اما این نکته هم مهم است که خدا انسان را همینطوری نیافریده و گفته هر کاری خواستی بکن بعد هم میمیری یا من سوال جواب میکنم که نمیشه چون دستوراتی را به عنوان دین بیان نکرده یا منبع دقیقی نشان نداده یا اینکه بدون بازخواست حالا یا بهشت یا جای دیگه که بازهم به عقل جور در نمی اید چون کسی که هزاران نفر بیگناه و کشته چی میشه در ضمن اگر عقل انسان بهتر از دین هست شاید به نظر اون فرد شاید درست عمل کرده به نظر خیلیها هم اشتباه کردن ......
ادامه دارد |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
mohtasab - کانادا - ونکوور |
قسمت دوم مطلب قبلی
جناب درفش
حال اگر نه به دین و نه به خدا اعتقادی داری پس بحث ما بیهوده است چون ؛؛
من میگویم ماست فلان ماست فروش شیرین است شما میگویید ترش است در صورتیکه میگویید ماست فروشی وجود ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟
در هر صورت نظرات شما محترم است اگر چه معتبر نباشد و به نظر من شما کاری بیهوده ای انجام میدهید که وقت خود را صرف بحث با من میکنید چون عمر کوتاه است شما توانایی آنرا ندارید که برای خود عمر جاویدی درست کنید برای همین بهتر است که هرچه میتوانید از لذتهای این دنیا بدون منع و محدودیت استفاده کنید چون فقط همین دنیا را دارید و انسان بد از مرگش فنا میشود.
اگر به تناسخ هم اعتقاد دارید بهتر است به فکر ریاضت یا تزکیه نفس باشید که تکامل یافته تر متولد شوید نه اینکه این بحثها را انجام دهید چون کاریست بیهوده و ممکن است بصورت حیوانات متولد شوید.
حال اگر پیرو ادیان الهی دیگر هم هستید بگویید که ما ببینیم کتاب و بینش شما چیست که آیا در کتاب خود هم تحقیق کرده اید.
اگر از رژیم دینی ایران مشکل دارید شما در اتریش زندگی میکنید و محدودیت ندارید.
اگر برای مردم ایران نگران هستید و حقوق بشر برایتان مهم است چرا از ایران خارج شدید و بر نمیگردید تا پابه پای هموطنانمام مبارزه کنید.
اگر هم قصد آگاه سازی دارید تمام مطلب ما در اینترنت هست و همه میتوانند در مورد آن فکر کنند راه حق و حقیقت از گمراهی مشخص و روشن است و نیازی به فانوس من و شما ندارد.
من هم از رژیم ایران دلخوشی ندارم برای اینکه به اسم دین خدا به مردم ظلم میکنند برای همین عزم خود را جذم کردم و از ایران خارج شدم اما این دلیل نمیشود که اصل دین بداست :::
اگر معلمی کودک آزاری کرد دلیل بر بد بون علم و دانش نیست.
پس دوستان عزیز کسانیکه با نقاب دین و خدا به مردم ظلم میکنند دلیل این نیست که دین اشتباه است یا خدا ظالم است و این در همه ادیان وجود دارد که عده ای فرصت طلب برای امیال خود دست به این کارمیزنند و مختص به اسلام نمیشود و نام دین و خدا را خراب میکنند و اگر شجاعت حسین ابن علی در ما شیعیان وجود داشت در برابر ظلم در هرکجای دنیا ایستادگی میکردیم و اگر دین نداریم حداقل آزاده باشیم در آخر از روی حرفها و اعمال هرکس قضاوت نکنیم و آن را معیار فکر خود قرار ندهیم .
؛؛؛؛ گوینده حرف اهمیتی نداره ببین داره چی میگه؛؛؛؛؛؛؛؛؛ |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
shad - فرانسه - نیس |
derafsh - اتریش - وین
درود بر تو دوست عزیز. از اینکه تحقیقاتتان را در اختیار دیگران قرار می دهید باید از شما سپاسگزار هم باشند که روزنه ای به رویشان باز شده تا از جهالت و عقب ماندگی خودشان را نجات بدهند.
دروغ گفتن و مغالطه عنصر اساسی فرهنگ اسلامی وقرانیست و در نتیجه صفت بارز مسلمانان است. مگر محمد و علی ایراندوست بوده اند که اینها اصرار دارند خود را به اعراب متصل کنند و مدام جنگها و تجاوزها و خشونت انها را با دروغ توجیه و ماست مالی کنند؟ هر چند که ادیان برای احمق ساختن ادمها بوجود امدند اما اگرزرتشتی و بودا یی و مسیحی بودند دیگر مجبور نبودند که اعمال غیر اخلاقی و خلاف شان انسانی پیامبری مثل محمد را ماله کشی کنند و خود و دیگران را با دروغ فریب دهند.
من همچنان از اطلاعات شما استفاده می کنم و امیدوارم مسلمانان دست از انکار حقایق بردارند و زندگی و اینده بهتری را برای فرزندان خود فراهم کنند. اگر هم می خواهند خدا باور بمانند مکتبی را انتخاب کنند که اصول ان با شئون و حقوق بشری و انسانی در تضاد نباشد. اسلام محکوم به زوال است چنین مکتبی دوام نمی اورد چون از طبیعت و سرشت سالم انسانی به دور است. شاد باشید. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
derafsh - اتریش - وین |
mohtasab - کانادا - ونکوور
دوست عزیز و گرامی من:(قسمت اول)
1) من چندین بار گفتم و دوباره نیز می گویم من به هیچ دین و خدایی اعتقاد ندارم و همه ادیان را زاییده ذهن انسان می دانم. کتاب *و انسان خدا را افرید* را مطالعه کنید. این کتاب در حقیقت یک رساله دکترا است.
2) من اگر نام درفش را بر خود گذاشته ام به دلیل علاقه ای است که به تاریخ میهنم دارم و همیشه به ان افتخار می کنم.
3) من دوست ندارم به ادیان بی احترامی بکنم.ولــــــــــــــــــــــــی به شرط انکه ان دین احترام بقیه را نگهداشته و ازادی را از انها سلب نکند. من به دینی که در حیطه خصوصی باشد کاری ندارم. ولی در حال حاضر اسلام و بخصوص شیعه چماقی شده است بر سر مردم بی دفاع ایران. اینجاست که واجب می شود ما این دین را نقد کنیم و نشان دهیم که مانند سایر ادیان دارای کاستــــــــــــــــــــــــــی های فراوانی است. چرا ما اینجا مسیحیت را نقد نمی کنیم؟ چون مسیحیت در حیطه خصوصی و در کلیساست. اگر همین مسیحیت روزی بخواهد چماقی برسر مردم ایران عزیز بشود وظیفه ماست که ایرادات مسیحیت را لیست کنیم.
4)چرا شما فکر می کنید که انسان بی دین یک انسان عیاش و بی قید است؟ به نظر من کار نیک انسان وقتی ارزش دارد که برای پاداش یا ترس نباشد. من اصلا دوست ندارم به بهشتی که توسط محمد ترسیم شده است پا بگذارم. بهشتی که فقط حوری و شیر و عسل داشته باشد برای من جذاب نیست! من در همچین جایی حتما افسرده خواهم شد! این بهشت من را ارضا نخواهد کرد. بهشتی که کتابخانه ندارد اینترنت ندارد زمین ورزشی و... خسته کننده نیست؟! این چه زندگی جاودانه ای است که شیر و عسل بخوری و در بغل چندین حوری باشی!تا کی؟ تا چند وقت می شود این کار را انجام داد؟ تکلیف زنهای بیچاره در ان دنیا چیست ایا به ان فکر کرده اید؟ شاید این پاداش(بهشت + حوری) برای عربی که 1400 سال قبل زندگی می کرده است و جز شتر و ریگ چیزی نمی دیده است؛ جذاب بوده باشد! ولی برای شخصی مثل من در قرن 21 نه تنها جذاب نیست که افسرده کننده است!( همین بهشت هم نشان از ان دارد که دین از ذهن یک انسان تراوش کرده است).
--------------------------------------------------------
ادامه دارد. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
shad - فرانسه - نیس |
mohtasab - کانادا - ونکوور
مروان سردار خونریز اسلام شورشهای بین النهرین و سوریه و مصر را با مشورت حسین (در استفاده از خشونت و قتل عام )با شدت و خشونت تمام سرکوب کرد. حسین ازاده نبود دنبال صلح هم نبود. دنبال جنگ وقدرت بود. چنین کسی اسمش در لیست جنایتکاران تاریخ است نه ازادگان. مطالب دلخواه شما: دروغهای بسیاری هم روی اینترنت هست که انها را کپی می کنید اما حاضر نیستید واقعیتها را در کتابهای تاریخی معتبر مطالعه کنید چون داستانهای رویایی و تخیلی و توهماتتان به هم می ریزد.
به اصل خودتان برگردید و اسلام را به عربستان باز گردانید. بگذارید خردتان راهنمای شما باشد نه حسین مشاور مروان! |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
sophist - ایران - تبریز |
دوستان این خانه از پای بست ویران است
این روزها با توجه به مطالعات جدیدی که در حوزه تاریخ و بالاخص تاریخ ادیان انجام گرفته شک و شبهه های زیادی در مورد فرقه ها بوجود آمده بدین ترتیب که اصالت دینی آنها به شدت زیر سوال رفته. حتی در مورد تشیع که بالای 250 میلیون نفر پیرو داره حرف و حدیث مبنی بر اینکه ساخته چند قرن اخیر است روز به روز داره بیشتر می شود. این روزها مطالعات تاریخ شناس ایرانی آقای ناصر پورپیرار در مورد تاریخ ایران سوالات زیادی را در مورد جعلی بودن تاریخ ایران و بخش های وسیعی از دین اسلام به طور اعم برانگیخته است. در مورد چگونگی و چیستی بهائیت هم باید با توجه به کلیت تاریخ ایران در چند قرن اخیر قضاوت کرد.
در مورد حقانیت این آیین من هم دچار شک و تردید هستم، البته نباید از آموزه های مدرن و مترقی آن نباید غافل بود. اما در کل حتی غیر الهی بودن و یا ضاله بودن این آئین هم نمی تواند دلیلی برای سرکوبی آن باشد. دوستان دقت کنند که در قرآن که تنها منبع مورد اعتماد مسلمین می باشد به هیچ وجه امر به برخورد با عقاید غیر اسلامی نشده، هرگونه جهاد هم یقینا جنبه دفاعی دارد. البته بعضی از مفسرین تلقیات دیگری از آیات قرآن دارند که به خودشان مربوط است. یقینا اگر نیاز به تفسیر بود خدا خودش به این امر اشاره می کرد. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
derafsh - اتریش - وین |
mohtasab - کانادا - ونکوور
قسمت دوم:
5) شما نوشته اید: *کسانیکه با نقاب دین و خدا به مردم ظلم میکنند دلیل این نیست که دین اشتباه است یا خدا ظالم است و این در همه ادیان وجود دارد که عده ای فرصت طلب برای امیال خود دست به این کارمیزنند و مختص به اسلام نمیشود *
من باید به عرض جنابعالی برسانم که دین همیشه برای تحمیق مردم و متعاقب ان برای حکومت کردن بر همان مردم بوده است. هیچ دینی برای سعادت مردم بوجود نیامده است که هیچ؛ حتی وسیله ای برای فشار و دوشیدن مردم بی نوا نیز بوده است! شما در طول تاریخ مکتوب 7000 ساله یک حکومت دینی نشان بدهید که مردم در پناه ان با ارامش زندگی کرده باشند. هر حکومتی که رنگ دین گرفته است دوران سیاهی را برای مردم به ارمغان اوره است! چون این ذات دین است! با راستی و درستی که نمی شود مردم را زیر سیطره گرفت! جا دارد نظر زیبای یکی از کاربران (kara - هلند - رتردام) را اینجا قرار دهم. با اجازه از این دوست گرامی:
من از اصل بساط دین را زائیده شیطان ویا به عبارتی زائیده جانب پلیدی انسان میدانم. نکته ای که کمتر کسی توجه میکند این است که انکار خدا و ضد خدا شدن با تبلیغ پلیدی امکان پذیر نیست. با دعوت به خدا و مایه گذاشتن از خداست که میتوان بساط پلیدی را درقالب دین و ظاهر خداپرستی عمومی کرد و این مختص همه ادیان مدعی پیام اور از جانب خداست. پس در واقع دین نه تنها بشر را به کمال رهنمون نمیسازد که انسان را خدا هم دور میسازد.
در ضمن حکومت فعلی ایران یک حکومت دینی است که بر اساس دستورات قران اداره می شود. حقوق زن؛ زن ستیزی؛ احکام ظالمانه ارث ووو که اگر به اینها بریدن دست و پا و پرت کردن از بلندی ووو... را هم اضافه کنیم که دیگر هیچ...
6) شما نوشته اید:*من هم از رژیم ایران دلخوشی ندارم برای اینکه به اسم دین خدا به مردم ظلم میکنند برای همین عزم خود را جذم کردم و از ایران خارج شدم اما این دلیل نمیشود که اصل دین بداست *
کاملا اشتباه می کنید این رژیم ایران نیست که ظلم می کند. این دین است که در ایران به مردم ظلم می کند. مردم مدینه سالیان سال در کنار هم زندگی می کردند ایا این محمد نبود که سه قبیله یهودی مدینه را از بین برد و در یک روز سر 700 یا به روایتی 900 تن از مردان انان را به دست علی و زید از بدن جدا کرد! و شب مسلمانان و خود محمد با زنان انان همبستر شدند! ایا این ظلم نیست! ایا این ظلم در یک حکومت دینی اتفاق نیفتاده است؟ این نسخه که شما اکنون در ایران شاهد ان هستید توسط محمد در حجاز در 1400 سال قبل پیچیده شده است.
------------------------------------------------------------------
ادامه دارد. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
derafsh - اتریش - وین |
mohtasab - کانادا - ونکوور
قسمت سوم:
7) شما نوشته اید:*مورد ارث هم به شما گفتم در کشورهای عربی و ایران از این قانون طبق قرآن استفاده میشه ...*
ایا هر چه در ایران بر اساس قران اجرا می شود صحیح است؟ به قوانین مجازات زیر که در ایران بر اساس قران اجرا می شود توجه کنید! ایا این قوانین ضد انسانی نیست؟
1- ماده 300 قانون مجازات اسلامی؛ بخش دیانت:
خونبهای قتل زن مسلمان؛ خواه این قتل عمدا صورت گرفته باشد و خواه غیر عمدی؛ 50 شتر است.
2- ماده 435 قانون مجازات اسلامی:
خونبهای قطع بیضه چپ یک مرد مسلمان 66 شتر است و خونبهای قطع بیضه راست او 34 شتر. خونبهای قطع هر دو بیضه چپ و راست مرد مسلمان 100 شتر است.
3- هرگاه نصف فرج زنی را قطع کنند؛ خونبهای 50 شتر بدان تعلق می گیرد و هرگاه؛ هر دو نیمه فرج او را قطع کنند خونبهای کامل یعنی صد شتر بدان تعلق می گیرد.ماده 479 قانون مجازات اسلامی
نتیجه گیری منطقی:
1- ارزش زن( حتی اگر یک پروفسور باشد) کمتر از نصف ارزش بیضه مرد(حتی اگر یک پیر مرد بی سواد باشد) است.!!!!!!!!!!
2- ارزش زن نصف ارزش فرج خودش است.!!!!!!!!!!!!!(خوب دقت کنید!).
در ایه 34 سوره نسا به صراحت بر کتک زدن زن تاکید شده است! ایا الان حتی برکتک زدن یک حیوان می شود حکم صادر کرد!(من از خانمهای محترم معذرت می خواهم). این مورد در خطبه حجه الوداع و همچنین نهج البلاغه نیز دیده می شود. این با هیچ منطقی قابل پاسخ نیست. زن قرن 21 دیگر نخواهد پذیرفت که اقا بالاسر داشته و از او کتک هم بخورد. قوانین جالب فوق بر اساس همین ایات(و همچنین ایات قران که معتقد است زن نصف مرد ارث می برد) وضع شده است.
حال من از شما سوال می کنم: چون این قوانین ظالمانه در ایران اجرا می شود یعنی قران درست است؟
---------------------------------------------------------------------
من دیگر فرصت ندارم. مطلب بسیار است. شما فقط تعداد یوم درقران را بصورت دستی بشمارید. تعداد ان 365 تا نیست! |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
derafsh - اتریش - وین |
دوست عزیز من shad - فرانسه - نیس.
درود بر شما. من هم از اطلاعات و نظرات شما سود می برم. شاد باشید. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
shad - فرانسه - نیس |
sophist - ایران - تبریز
اینجا کسی پور پیرار رانمی شناسد. اگر مورخ معتبری بود و حرفهایش قابل اعتماد بود مورخان اروپایی به اثارش اشاره می کردند.ماست مالی نکنید. ایات جنایی و دعوت به قتل دگر اندیشان جنبه دفاعی ندارد. خدای محمد در ذهن محمد بود و نام بت بزرگ کعبه را داشت! ما هم قادر به دیدن خدای شما که در ذهنتان گنجانیده اید نیستیم. شما چطور خدای محمد را دیدید؟!
در ضمن بر طبق نظر ولتر اسلام هم یک فرقه است. |
شنبه 6 مهر 1387 |
|
persian - امریکا - ریچمند |
derafsh - اتریش - وین
خسته نباشید.باز هم عرض تشکر فراوان.واقعا از اطلاعاتتون استفاده میکنیم وامیدوارم همیشه این لطف شامل حال ما باشه تا از محققین و اساتید ارزشمندی چون شما مستفیذ بشیم.درود بر شما .موفق و پیروز باشید. |
یکشنبه 7 مهر 1387 |
|
persian - امریکا - ریچمند |
mohtasab - کانادا - ونکوور
میدانید عدد 19 عدد مقدس بهاییان است .چرا؟؟؟؟؟؟ |
یکشنبه 7 مهر 1387 |
|
ashoor - ایران - تهران |
با این قسمت ازکامنت دوستی که نوشته خوبی به هم نوع اگر با فکر گرفتن حوری و انگور و .. باشد کار بی ارزشی است موافقم . بد تر از این تصور کسی است که دارائی خود را حتی به فرزند خود هم نمیدهد و با وقف آن در حقیقت سعی میکند آن اموال را با تبدیل به چک مسافرتی با خود به آن طرف ببرد. |
یکشنبه 7 مهر 1387 |
|