نگاهی به دختران لبنانی طرفدار حزب الله - عکس

نگاهی به دختران لبنانی طرفدار حزب الله

zartosht's girl - هند - بنگلور
پول ما میره واسه اینا؟! باید هم حزب اله تو ایران طرفدار داشته باشه. لول.
یکشنبه 19 خرداد 1387

mah1 - ایران - تهران
این دخترها دارن اشتباه دخترهایه ایرانی زمان انقلاب رو میکنن! ما هم ازاد بودیم دستی دستی خودمون رو اسیر و در بند این لاشخورها کردیم.
یکشنبه 19 خرداد 1387

gone with the wind - Iran - teiroon
یا حضرتتتتتتتتتتتت!!!! ببین پول مردم ایران چه میکننننننننننننننننننننننننننننننننننهههههههههههه!!!!! بعد بگید معجزه خرافاته..!!!
یکشنبه 19 خرداد 1387

bahman_hw - ایران - مشهد
اگه اینا حزب اللهی هستند من هم طرفدار حزب الله هستم. واقعا این مسولین ما حق دارند از اینا طرفداری کنن.
یکشنبه 19 خرداد 1387

bluestar - ایران - تهران
لعنت به همشون
یکشنبه 19 خرداد 1387

barbud_daneshmand - بلژیک - گنت
اهای اوس جلال از زهر خلج بیا و ببین ..مو ماس دوس دارم؟؟؟؟صمد اقا
یکشنبه 19 خرداد 1387

سیروس کمال - امارات - دبی
تا حالا که نسر الله حکومت را به دست نگرفته ولی اگر روزی اینطور شد ( که 100 البته از محالاته ) دهن همه اینها را سرویس میکنه . نسر به زبان عربی یعنی lt; کرکس و لاشخور gt; . تا نگید اسم یارو رو غلط نوشتم. یزدان نگهبان ایران و ایرانی باد .
یکشنبه 19 خرداد 1387

newyork - امریکا - نیویورک
به قول عین الله باقرزاده: مال مال شهر است اما هیج دختری تو دنیا دختر ایرانی نمیشه
یکشنبه 19 خرداد 1387

ARUBARZAN62 - ایران - اصفهان
بابا اسراییل دلش میاد اینارو بمبارون کنه... این نصرالله عجب طرفدارایی داره دمش گرم
یکشنبه 19 خرداد 1387

rusvadek - روسیه - روسیه
دخترای لبنانی تک تک نظیر ندارن این ناز و ادا اطوار دخترای ایذانی که فکر میکنن بدهکا ر باباشونیم منو کشته
یکشنبه 19 خرداد 1387

erfan-iran - ایران - ایران
به قول mah1 - ایران - تهران .. این دخترها واقعا احمق هستند ... به هیچ آخوندی نباید اعتماد کرد .. خریت محض است .. وقتی اینها به قدرت برسند خدا میداند بااین دخترهای احمق چه کار میکنند .. شاید صیغه کمترین آن باشد .. در کل پس فطرت تر از آخوند جماعت د ردنیا وجود ندارد ...
یکشنبه 19 خرداد 1387

حسن کچل - امریکا - نیویورک
گروهک تروریستی حزب اشیطان و خود نصرالاغ چه حالی میکنند
یکشنبه 19 خرداد 1387

ocean bird - ایران - ایران
فکر میکنم یک بدون شرح بالای عکس ها بنویسید توضیح کامل میشه!!!
یکشنبه 19 خرداد 1387

nvb - IR - شمال
این عکس آخریها هم از طرفدارا بودن ؟ wow
یکشنبه 19 خرداد 1387

markez - لبنان - بیروت
بجه ها نمیدونید عربها چقدر خرند با چندرقاز اینا خر شدند، همشون رفیقتند عاشق بند کیفتند!!!!!!!
یکشنبه 19 خرداد 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
من یاد روزی افتادم که رفته بودم ایران یک سری به خانواده بزنم.تو را فرودگاه تا خونه دسته دسته جمعیت با هم شعار میدادند ولی نه اسمی از حزب الله بود و نه هیچ حزبی.یادم میاد با شزیعتی شعار درست کرده بودن و سربازها هم کاری به مردم نداشتن !! مردم بیشتر هم بچه ها و نو جوانها که اصلا نمی فهمیدن چه بلایی دارن سر کشور میارن و مدارس را محصلها تعطیل کرده بودن!!یک اوضاعی بود و دختر و پسر بدون هیچ حجابی نه روسری و نه شلوار خدا شاهد است با دامن و پسرها هم که خوب بهتر میدونید با دوست دختراشون و اصلا شده بود یک تفریح برای ملت و هیچکسی تصور یک چنین روزگار سیاهی را نمیکرد!!!این بدبختها هم نمیفهمن.البته برای پولی است که دولت ایران بهشون میده اینکارها را میکنند.نه مثل ما که از دلخوشی زیر دلمونو زده بود و دستی دستی خودمونو بدبخت کردیم.
یکشنبه 19 خرداد 1387

ka28 - ایران - ابادان
اینها همه دختران ......... هستن
یکشنبه 19 خرداد 1387

maryam97 - مالزی - پنانگ
معلوم از سر شکم سیری توی خیابانها راه افتادن . عکس آخر هم بیشتر به نظر میاد که طرف داره از بقالیه سر کوچشون بر میگرده اینا چطور فهمیدند طرفدار حزب الله است؟؟؟؟
دوشنبه 20 خرداد 1387

با هوش - ایران - گرمسار
من یه پیشنهاد دارم . اینا بیاریم ایران و این خواهران زینب رو با اون سبیلاشون و بوی‌گند بدنشون ، بفرستیم برای‌حزب الله لبنان .
دوشنبه 20 خرداد 1387

sana_tigana - ایران - تهران
یادتون نره که لبنان کلی مسیحی داره. اینا هم قطعا مسیحی هستن. چون مسلموناشون برعکس ایرانیا حجابشون کامله.مگه اینا آدم نیستن؟ چون خوشگلن اینجوری می کنید؟
دوشنبه 20 خرداد 1387

xpersia.com - ایران - ایرانی
طبیعیه که هر کسی دنبال منافع خودشه لبنانیها و ... هم مثل بقیه متوجه شدن خوب می توونن از ایران کولی بگیرن
دوشنبه 20 خرداد 1387

xpersia.com - ایران - ایرانی
طبیعیه که هر کسی دنبال منافع خودشه لبنانیها و ... هم مثل بقیه متوجه شدن خوب می توونن از ایران کولی بگیرن
دوشنبه 20 خرداد 1387

ghol333 - ایران - تهران
شما مسئولین سایت که قطعا با اسلام و انقلاب مخالف هستید و سیاست های استعمار گر پیر انگلیس را دنبال می کنید و دمی هم در خمره سرویس اطلاعاتی آن دارید،خیلی موذیانه آدم ها را تخریب می کنید . مثلا در همین موضوعی که مطرح کردید چهارعکس آخر چه ربطی به حزب الله دارد؟؟
دوشنبه 20 خرداد 1387

kotlet - ایران - تهران
اوه اوه چرا ما یه دونه حزب الله تو ایران نداری؟
دوشنبه 20 خرداد 1387

محسن قوز فیش - نروژ - نروژ
سیاست انگلیسی این سایت منو کشته! از خودش تحلیل می کنه که اینها مسلم هستند. مثل خیلی از معترضین اون ور ابی. دیگه این سیاست انگلیس کار نمی کنه.
دوشنبه 20 خرداد 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
قابل توجه اون دوستانی که فکر می کنن هر کس مخالف سیاستهای امریکا واسرائیل وغرب ومتجاوزان و غارتگران باشه و مدافع وحامی مظلومان و ستمدیده ها--- باید خودش هم ریش وپشمو و ...باشه!!!پرویز خان نظر لطفی مبذول....
دوشنبه 20 خرداد 1387

iranian_x - ایران - وطنم
با سلام اولا در جواب ghol333 و آن اینکه چهار عکس نیست و سه عکس است چون عکس ما قبل آخر همان عکس دوم است و شما نمیتوانید منکر پرچم حزب الله روی شانه آن خانم شوید و ثانیا چرا شما چرا وجود این سه عکس بیخود که ربطی هم به موضوع ندارد را دلیل وابستگی مسولین سایت به غرب و شرق میدانید.این ترفند دیگر قدیمی شده.ثالثا اگر خود شما تشریف ببرید لبنان چنان که من دیده ام شما هم خواهید دید که سایر عکسها دارند حقیقت را بیان میکنند .چرا از حقیقت فرار میکنید! بگویم چرا چون وجدانی که ندارید معذب میشود که پولهای کشورتان برای کشوری خرج میشود و برای مردمی خرج میشود که روایت اسلام آنها با روایت اسلام ایران تفاوت دارد.مرگ و حیات مردم کشور ما برای آنها مهم نیست در حالیکه اگر یک عرب خرابکار در لبنان به دیار باقی راهی شود مسولین کشور ما (در ظاهر) خودشان را جر میدهند و هفتم و چهلم و سال برگزار میکنندو هزار ویک شب شعر و کنفرانس و جلسه و همایش میگذارند.که چه بشود .این چه دردی از مردم ایران را دوا میکند.آیا دانسینگها و نایت کلابها و دیسکوتکها را در لبنان دیده اید .من از دور این محافل را دیده ام و با بدبختی و فلاکت خودم و مردم مثل خودم در ایران مقایسه کرده ام که برای خرید یک پاکت شیر 200 تومانی باید نیم ساعت تا 45 دقیقه زیر آفتاب تابستان و در سرمای زمستان منتظر باشم.در مملکتی که برکات خداوند از زمین و آسمان میبارد باید گوجه فرنگی کیلویی 2000 تومان بخرم و اگر بخواهم از این موارد بگویم طوماری طویل خواهد شد.پس آقای ghol333 بهتر است به عملکرد 30 ساله آنهایی که دوستشان دارید منصفانه بنگرید و بعد افاظات بفرمایید.
دوشنبه 20 خرداد 1387

عبدالعلی خان - هند - آگرا
پس بگو چرا این آخوندها انقدر سنگ لبنان رو به سینه می زنن! برای اینه که یه دستی هم به این سینه ها بزنن!! آخه آخوند فقط به شکم و زیر شکم فکر می کنه نه به گرسنه ها و آواره ها. حتماً تو فلسطین هم یه همچین خبرایی هست!!! ای بر پدر هرچی آخوند و ا........ لعنت!!!
دوشنبه 20 خرداد 1387

Tina jOon - آلمان - ماینز
وااااای اینا به این زیبایی چطور می تونن طرفدار زشتیها باشن؟
دوشنبه 20 خرداد 1387

RAMTIN_DRIVER2008 - ایران - تهران
اینها هم مثل جوونهای اول انقلابن دیگه .
دوشنبه 20 خرداد 1387

mah1 - ایران - تهران
ghol333 تو دیگه دهنتو ببند حالمون به هم خورد.
دوشنبه 20 خرداد 1387

yooshaj - کانادا - ونکوور
اخه مردم شما مغز دارین؟؟؟ مگه لبنان همش مسلمونه؟؟ معلومه که نیست... پس این مسیحییا هم طرفدار حزب الله هستن چون حزب الله مال تمام لبنانه نه فقط مسلمونه. ا یه کم فکر کنید
دوشنبه 20 خرداد 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
barbud_daneshmand - بلژیک - گنت /// ادم حسابسی بامن لجی چرا به ده من توهین میکنی؟ شیطون میگه منم برم قاطی اینا بشوم. اما چرا یکیشون اگزوزش جلو است؟ (از اخر سومی)
دوشنبه 20 خرداد 1387

kasrino - ایران - تهران
این ها مسیحی و از طرفداران حزب مسیحی حزب آزاد ملی لبنان به رهبری ژنرال میشل عون هستند که یکی از متحدان حزب الله لبنان هست.جنبش شیعی امل و حزب الله و حزب آزاد ملی لبنان متحد سیاسی هم هستند که مخالف جناح اکثریت 14 مارس به رهبری سعد الحریری(فرزند نخست وزیر فقید رفیق الحریری)که موضعی ضد ایرانی و ضد سوری و غربگرا دارد هستند.در عکس نهم عکس میشل عون رو میتونید بر روی پیراهن زنی که پرچم لبنان رو در دست داره مشاهده کنید.
دوشنبه 20 خرداد 1387

materialism_tohidgara - ایران - اصفهان
پول نفتو عشقه ...خوش حلالتون ...اخه اونا عربن ما اریایی...حقمونه که اونا جای ما بخورن اینجوری شن...اشکال نداره چند سال دیگه اینا میان ایران جای ما...ببینم اینجا هم میتونن از این کارا بکنن؟
دوشنبه 20 خرداد 1387

seti - ایران - تهران
واقعا صفحه مسخره ای بود. مثلا سید حسن نصر الله با این کار شما رفت زیر سوال؟ اگر واقعا این قدر سطحی نگر هستید که می دونم نیستید و این کار رو از قصد کردید براتون متاسفم مخصوصا تنظیم کننده این صفحه
دوشنبه 20 خرداد 1387

omid_dk - دانمارک - اسلس
کمی با دقت به نظرات یکدیگر توجه کنید.تو را به هر کسی که میپرستید اینقدر با بی احترامی بیکدیگر خودتان را بیشخصیت نکنید.چرا ما ایرانیان نمیتوانیم به عقیده یکدیگر احترام بگذاریم و عقیده خودمان را عنوان کنیم.ازاین ببعد هر کسی بدیگری احترام نگذاشت تربیت و شخصیت خانوادهگیش را زیر سوال برده .لطفا اگر موافق هستید بگویید.با احترام به کاربران عزیز.
سه‌شنبه 21 خرداد 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
من هم طرفدار حزب الله ایران میشم اگر این طوریه خیلی باحال بودند بابا نچان عجب بعد طرفدار های حزب الله ایران یک مشت اقدس اعظم چپل چلاغ هستند یا فاطم خانم رججبی
سه‌شنبه 21 خرداد 1387

shaan - امارات - دبی
سیروس کمال - امارات - دبی تا حالا که نسر الله حکومت را به دست نگرفته ولی اگر روزی اینطور شد ( که 100 البته از محالاته ) دهن همه اینها را سرویس میکنه . نسر به زبان عربی یعنی lt; کرکس و لاشخور gt; . تا نگید اسم یارو رو غلط نوشتم. یزدان نگهبان ایران و ایرانی باد . من از اینها دفاع نمیکنم ولی دوست عزیز که در امارات زندگی میکنی مثل اینکه سوادت نم کشیده نصر یعنی پیروزی نه نسر ی که شما فرمودید
سه‌شنبه 21 خرداد 1387

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
تاحالا تو استخر قلیون نکشیدم ... !!! فکر کنم خیلی حال بده ... اونهم تو لبنان ... وااای نگو !!! بقول بر بچ : یار در بر و دل آرام جوی !!! منظورم قلیونه !!!
سه‌شنبه 21 خرداد 1387

maryamf - بلزیک - لی یز
اینها انگار مثال ایران رو هنوز نفهمیدند؟ از ته دل براشون ارزو دارم که مفتخورهای مثل این اخوندهاسرشون حکومت کنند تا مثل دخترهای بدبخت ایرانی به خاطر نون شبشون تن به هر کاری بدن.
سه‌شنبه 21 خرداد 1387

esfahan_20 - ایران - اصفهان
اسلام فقط برا این .........بدرد میخوار.اسلام یعنی ........
سه‌شنبه 21 خرداد 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
seti - ایران - تهران حرص بسیجی ها در امد وای
سه‌شنبه 21 خرداد 1387

payaam - ایران - تهران
خدا رو شکر ... حالا خیالم راحت شد که پول نفت ما به هدر نمیره
سه‌شنبه 21 خرداد 1387

payaam - ایران - تهران
جهت اطلاع پروفسورهایی که اینجا نظر دادن : شرط عضویت در حزب ا... اینه که شما شیعه باشید.حتی اهل سنت هم قابل قبول نیست چه برسه به مسیحی. واسه همین اقای خامنه ای هر بار 300 میلیون دلار میریزه تو کیسه اشون.
سه‌شنبه 21 خرداد 1387

esfahan_20 - ایران - اصفهان
کجاست محمد...........
چهار‌شنبه 22 خرداد 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
عالیجناب مطلع از ریز حساب وکتاب....و شرط عضویت...و هزاران ناپیدا و مجهولات.... اسرار بشری-پیام خان-تا حالا کلمه ای به اسم«ائتلاف»به گوشت خورده؟معنی و فرق هوادار وعضو رو می دونی دائی جون؟؟؟..
چهار‌شنبه 22 خرداد 1387

payame_x_ok - ایران - مشهد
ای داداش اینا رو ول کنید برو تو بهر دختر لبنانی که تو دنیا تکن واقعا پول ما ایرانیا حلالشون ای کاش یک حساب سر انگشتی میکردی می دیدی که اگه 10 برابر این پول رو هم اگه میدادیم باز هم باید وضع ما ایرانیا باید از این بهتر باشه
چهار‌شنبه 22 خرداد 1387

پری دریائی - ایران - تهران
کثافتا!چادر چاقچولشون مال ماس پول ماها هم واسه این مفت خورای هرزه!!
پنج‌شنبه 23 خرداد 1387

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.